die hebben liggen krikken toen ze ‘in slaap waren gevallen’ tijdens de film.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Klopt ze giechelt wel heel veel. Terwijl Saul de ouders nog niet heeft ontmoet
“Intiem geweest” is geen kusje.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:39 schreef Stepperoller het volgende:
Van Amy-Rose krijg ik bijna de indruk dat er meer is gebeurd dan alleen een tongzoen. Anders is het toch niet zo'n enorm ding?
Ik wil wel graag spoilers.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:35 schreef Pierre_Ranja het volgende:
He bah staan allemaal spoilers op internetniet gaan googlen op de kandidaten hoor als je geen spoilers wil
Hahahah ik durf het niet te zeggen, maar in het topic voor de vooruit kijkers kun je ook al veel vinden. Zat ik ook per ongeluk al inquote:Op donderdag 28 december 2023 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wil wel graag spoilers.
Welke kandidaten zijn het googelen waard?
Mats en Edith zijn een heel leuk duoquote:
Ze doet me denken aan stifflers mom.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:35 schreef JOHANK88 het volgende:
amy rose doet me steeds meer denken aan een soort zusje van Louisa (van louisa en rowan)
Ja.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:35 schreef JOHANK88 het volgende:
amy rose doet me steeds meer denken aan een soort zusje van Louisa (van louisa en rowan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |