jammer hoor, ik vind het toch wel leuk nu, ook al is het een beetje saai seizoen.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:51 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ja volgens mij welhad ik ergens gelezen
die met die krullen is echt heel erg mooi, tjeemig.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:51 schreef DKUp het volgende:
Deze twee dames bij Saul zien er echt veel beter en normaal uit.
je hebt in elk geval meer empathie dan joshua en benjamin bij elkaarquote:Op maandag 8 januari 2024 20:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik vind het toch ook wel ineens zielig voor Joshua... of heb ik teveel empathie
Als iemand verdrietig of teleurgesteld is, zie ik er ineens de kindversie van diegene in. Bij hem zag je ook ineens zo'n jongetje die teleurgesteld isquote:Op maandag 8 januari 2024 20:54 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
je hebt in elk geval meer empathie dan joshua en benjamin bij elkaar
dat is voor mij ook wel herkenbaar hoorquote:Op maandag 8 januari 2024 20:58 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Als iemand verdrietig of teleurgesteld is, zie ik er ineens de kindversie van diegene in. Bij hem zag je ook ineens zo'n jongetje die teleurgesteld is(ik trap echter ook vaak in manipulatie lol)
Hahaahahahhaquote:Op maandag 8 januari 2024 21:07 schreef JOHANK88 het volgende:
heb je lekker geslapen? "heerlijk"
en ook allebei he! na zo'n ruzie
Ja donderdag aflevering 16, de laatste,quote:
Die uitdrukking "er zit een vijf in de klok" dat je vanaf 17u alcohol mag, maar de "grap" bij Saul was dat het 3u s'middags was (15u) dus ze konden al aan de wijn. Haha lachen 😉quote:Op maandag 8 januari 2024 21:16 schreef Pierre_Ranja het volgende:
De vijf zit in de klok? Ik snap het niet
Omg dankjewel! Ik zat al te googlen maar snapte alsnog de 'grap' nietquote:Op maandag 8 januari 2024 21:30 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Die uitdrukking "er zit een vijf in de klok" dat je vanaf 17u alcohol mag, maar de "grap" bij Saul was dat het 3u s'middags was (15u) dus ze konden al aan de wijn. Haha lachen 😉
En ja hoor. Joshua draait het weer zo dat hij de beslissing heeft genomen.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:07 schreef JOHANK88 het volgende:
heb je lekker geslapen? "heerlijk"
en ook allebei he! na zo'n ruzie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |