Ugh, Guido. Elsje was heel leuk voor hem. Suf dat hij dat zelf niet zag. Hij vindt zichzelf direct, maar is niet eerlijk over zijn motieven. Het ligt er dik bovenop dat hij de nieuwe aantrekkelijk en dus ineens wél interessant vindt. Dat is z'n goed recht natuurlijk, net zoals het mijn recht is om hem een oppervlakkige sukkel te vinden.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:49 schreef JOHANK88 het volgende:
guido gaat op sjiek, hij heeft een andere pet opgezet!
No way, dat wordt niks. Zie je zelf niet hoe ijzig en ongemakkelijk het tussen hen is? En het helpt niet dat ze slecht Nederlands spreekt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:21 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Volgens mij vindt Marco deze vrouw wel leuk. Even wat anders dan de emotionele blonde Nederlandse vrouwen. No offense trouwens...
Ze spreekt zeker geen slecht Nederlands. Ze heeft een zwaar accent, Dat is iets heel anders !!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
No way, dat wordt niks. Zie je zelf niet hoe ijzig en ongemakkelijk het tussen hen is? En het helpt niet dat ze slecht Nederlands spreekt.
Ze heeft ook moeite om op de juiste woorden te komen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:47 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Ze spreekt zeker geen slecht Nederlands. Ze heeft een zwaar accent, Dat is iets heel anders !!
Haar woordenschat is ondanks het zoeken naar de juiste woorden ....ook vrij goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze heeft ook moeite om op de juiste woorden te komen.
Misschien had hij Raf ook nog niet gezien na de laatste 3 verbouwingen?quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:12 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
En ze hebben elkaar immers ook al jaren niet gezien, want zij had het nog niet gezien na de verbouwingen ofzo. Dus wat een drama boy om niets
Maar toch had ze op een gegeven moment de vraag niet helemaal goed begrepen. Ik kan het niet meer helemaal terughalen, maar ze gaf een totaal ander antwoord dan wat er gevraagd werd. Kan ook aan de zenuwen liggen natuurlijk, maar toch...quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:58 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Haar woordenschat is ondanks het zoeken naar de juiste woorden ....ook vrij goed.
Ik kan een minachtende glimlach niet onderdrukken als ik je geklaag lees over haar Nederlands.
Voelt een beetje alsof je zelf meedoet en jullie concurrenten zijn LOL ;-)
Ze spreekt gewoon slecht Nederlands, weet niet waarom jij zo op op je teentjes getrapt bent. Is zij je tante of zo?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:58 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Haar woordenschat is ondanks het zoeken naar de juiste woorden ....ook vrij goed.
Ik kan een minachtende glimlach niet onderdrukken als ik je geklaag lees over haar Nederlands.
Ik vel er geen oordeel mee over haar. Ik ken haar geschiedenis niet. Maar ik zie wel dat het hem belemmert om vrijuit met haar te praten. Met Joyce gaat dat veel makkelijker.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:58 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
😀quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:46 schreef Buendia het volgende:
[..]
Misschien had hij Raf ook nog niet gezien na de laatste 3 verbouwingen?
Nee dat niet maar ben jij dan de oudere zus van Claudia die zich over haar ontfermt?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 23:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ze spreekt gewoon slecht Nederlands, weet niet waarom jij zo op op je teentjes getrapt bent. Is zij je tante of zo?
Dat moet toch bijna wel? Of manipuleert hij het zo dat hij daar ineens mede eigenaar wordtquote:
het zou me niets verbazen hoor, die lult zich er misschien wel weer uit.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Dat moet toch bijna wel? Of manipuleert hij het zo dat hij daar ineens mede eigenaar wordt
grote god (pun intended) - hij is bloedserieus. ik dacht dat hij toch wel wat grapte, over vrouwen die hulpjesquote:
Toch denk ik dat het voor Edith sowieso heel lastig is om een man te vinden die aan haar wensen voldoet. Dus er zal altijd wel wat mankeren. Gun het haar wel hoor <3quote:
is dit de laatste week?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:49 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Nog wel 2 leuke vrouwen nu op het laatst bij Guido! En nog maar 4 dagen voor ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |