Ik snap dat ook niet hoor. Als ze dan nog zoveel voor elkaar voelen, waarom zijn ze dan niet eerderquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:10 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Dat het uberhaupt een dilemma voor hem is om die ex....
En ze hebben elkaar immers ook al jaren niet gezien, want zij had het nog niet gezien na de verbouwingen ofzo. Dus wat een drama boy om nietsquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:11 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor. Als ze dan nog zoveel voor elkaar voelen, waarom zijn ze dan niet eerder
alweer romantisch bij elkaar gekomen? Ik vind het maar flauwekul allemaal.
Lol hahahaha inderdaadquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:22 schreef JOHANK88 het volgende:
verschil is dat deze nieuwe zegt 'ik wil hem leren kennen' en niet 'ik wil de liefde leren'
Drie mannen voor Edith,quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:33 schreef JOHANK88 het volgende:
dit wordt ook alweer niks bij edith. komt er straks nog een laatste man of was dit het, voor haar?
Volgens mij is 5 de max.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:33 schreef JOHANK88 het volgende:
dit wordt ook alweer niks bij edith. komt er straks nog een laatste man of was dit het, voor haar?
inderdaad, heel grote red flag. wat een eikel eigenlijk.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Doe nou niet zo moeilijk? Pardon? Red flag hoor... rennen Amy Rose. HIJ doet moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |