Oh wat erg hahaha wat ben ik gemeenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:15 schreef JOHANK88 het volgende:
nou, dank je pierre, nu denk ik de hele tijd 'wat een bipolair kapsel heeft zij toch'
Ik ook vraag me oprecht af of zo'n iemand echt vrienden kan hebben hier lijkt mij zo moeilijk mee om te gaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:13 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dat is. Ik word heel verdrietig van het feit dat dit soort mensen bestaan
Kijk voor de aardigheid eens op zijn instagram en dan bij de reacties. Er lijken wel 100en reacties als; wat ben jij een prachtig mens, jij bent de leukste etc.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:16 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik ook vraag me oprecht af of zo'n iemand echt vrienden kan hebben hier lijkt mij zo moeilijk mee om te gaan.
weer een reden voor mij om niet aan instagram te beginnenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:18 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Kijk voor de aardigheid eens op zijn instagram en dan bij de reacties. Er lijken wel 100en reacties als; wat ben jij een prachtig mens, jij bent de leukste etc.
Nee snap ik welquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:19 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
weer een reden voor mij om niet aan instagram te beginnen
Ik heb nog nooit geskiied maar denk dat ik dat ook zo kan lol. Maar dat valt dus erg tegenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:23 schreef JOHANK88 het volgende:
ik kan wel lachen om mike's hoogmoed. zo dacht ik zelf destijds ook meteen van de middelmatige
piste te kunnen, na 10 minuten op ski's.
eerste dag 200 keer gevallen
het is heel goed voor je ego, je wordt er heel bescheiden vanquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geskiied maar denk dat ik dat ook zo kan lol. Maar dat valt dus erg tegen
Hahahahhaha is een snowboard makkelijer denk je?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:25 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
het is heel goed voor je ego, je wordt er heel bescheiden van
destijds zeiden ze telkens tegen mij dat snowboarden makkelijk is, als je al kunt skieen. dus ik weet het nietquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:27 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Hahahahhaha is een snowboard makkelijer denk je?
Ja gadver dat vind ik ook zo dom!!! "Bang dat ik dan over de ander heen wals"quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:27 schreef JOHANK88 het volgende:
tegengas. als iemand tegen mij zegt dat ie tegengas wil in een relatie dan zit ik alweer in de auto op weg naar huis.
precies!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:28 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ja gadver dat vind ik ook zo dom!!! "Bang dat ik dan over de ander heen wals"
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:37 schreef Remco het volgende:
Kan die mooi even 2 dagen geld gaan verdienen.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:37 schreef Remco het volgende:
Kan die mooi even lekker 2 dagen geld gaan verdienen.
Benjamin is niet eerlijk naar zijn dates toe. Is misschien geen valsheid, maar eerder onhandigheid en iedereen willen ontzien?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:29 schreef ISVV het volgende:
Ik loop nog achter, maar die Benjamin vind ik tot dusver echt een valse nicht.
Ik zou al doodgaan door verkeerd te ademhalen halfnaakt met een cameraploeg er om heenquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:43 schreef JOHANK88 het volgende:
ongeoefend in zo'n wak stappen, in de middle of nowhere.
nu je het zegt, er staat ook nog een hele ploeg van de productie en de camera en zo bijquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:44 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik zou al doodgaan door verkeerd te ademhalen halfnaakt met een cameraploeg er om heen
En van dieren houdt omggg....quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:50 schreef JOHANK88 het volgende:
benieuwd of die nieuwe van guido gaat afknappen op zijn boxers aan het gewei,
aangezien ze erg van schoon en netjes is
komt hij net aanlopen met een halve eland voor op de bbqquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
En van dieren houdt omggg....
Hahha ja omgquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:53 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
komt hij net aanlopen met een halve eland voor op de bbq
het is voor ons als kijkers in ieder geval ook een leuke afwisselingquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:21 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Volgens mij vindt Marco deze vrouw wel leuk. Even wat anders dan de emotionele blonde Nederlandse vrouwen. No offense trouwens...
Zeker!quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:22 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
het is voor ons als kijkers in ieder geval ook een leuke afwisseling
ja, dat eten als een holbewoner is wel een minpuntje.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik trek dat gesmak niet bij het eten
ik hoor het jaws melodietjequote:Op woensdag 3 januari 2024 21:50 schreef Pierre_Ranja het volgende:
"Ik ben verliefd op Benjamin en Benjamin is verliefd op mij"
Hahahahahahh Hertog van Haarlemquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:55 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Olivier Bas van Slotervaert tot Bosch en Lommer, toch?
Precies! Hertog van Haarlemquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:56 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Hahahahahahh Hertog van Haarlem
Morgen, donderdag ook nog 'n aflevering van Winter Vol Liefde,quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:58 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Oke tot maandag.. dat is volgens mij al de laatste week
Omg ik dacht serieus dat het donderdag was. Bedankt!! Tot morgen <3quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Morgen, donderdag ook nog 'n aflevering van Winter Vol Liefde,
In de zin van...Vagina? Daar komt Marco vast niet op.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:21 schreef JOHANK88 het volgende:
vanina!! dat is toch een schot voor open doel
Benjamin wil eigenlijk Joshua ook maar Joshua is net iets te dominant. We gaan het zien. Ik zou het een mooi setje vinden en Benjamin moet dan maar goed duidelijk zijn over zijn eigen wensen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:51 schreef Blues het volgende:
Ik herken het wel, dat uittunen bij kabbelende gesprekken
Maar wat wil Benjamin dan..dampende seks of wat
Hoe weet zo'n leuke moeder een onbeschofte Benjamin op te voeden?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:49 schreef JOHANK88 het volgende:
hoe komt benjamin aan zo'n leuke no nonsense moeder?
Ja en op deze manier maakt hij de potentiële relatie met die Amy ook kapot. In ieder geval het voorstukje was nogal suggestief.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:44 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Niet je ex willen verliezen voor de meid waar je verliefd op bent
Saul = slappe patat
Ik wil sowieso geen relatie met iemand die vrienden wil blijven met de ex. Vriendschappelijk uit elkaar prima, maar niet nog elkaar willen zien etc. Jullie wel?quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en op deze manier maakt hij de potentiële relatie met die Amy ook kapot. In ieder geval het voorstukje was nogal suggestief.
Heel betrouwbaar komt het in ieder geval niet over.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:48 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen relatie met iemand die vrienden wil blijven met de ex. Vriendschappelijk uit elkaar prima, maar niet nog elkaar willen zien etc. Jullie wel?
Helaas...quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:51 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hoop dat de nuchtere moeder van Benjamin, Joshua gaat ontmoeten lol. Die prikt daar zo door heen
Dat het uberhaupt een dilemma voor hem is om die ex....quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:08 schreef JOHANK88 het volgende:
nou als zzzaul nu niet voor amy kiest weet ik het ook niet meer.
Ik snap dat ook niet hoor. Als ze dan nog zoveel voor elkaar voelen, waarom zijn ze dan niet eerderquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:10 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Dat het uberhaupt een dilemma voor hem is om die ex....
En ze hebben elkaar immers ook al jaren niet gezien, want zij had het nog niet gezien na de verbouwingen ofzo. Dus wat een drama boy om nietsquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:11 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor. Als ze dan nog zoveel voor elkaar voelen, waarom zijn ze dan niet eerder
alweer romantisch bij elkaar gekomen? Ik vind het maar flauwekul allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |