Zeker!quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:22 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
het is voor ons als kijkers in ieder geval ook een leuke afwisseling
ja, dat eten als een holbewoner is wel een minpuntje.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik trek dat gesmak niet bij het eten
ik hoor het jaws melodietjequote:Op woensdag 3 januari 2024 21:50 schreef Pierre_Ranja het volgende:
"Ik ben verliefd op Benjamin en Benjamin is verliefd op mij"
Hahahahahahh Hertog van Haarlemquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:55 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Olivier Bas van Slotervaert tot Bosch en Lommer, toch?
Precies! Hertog van Haarlemquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:56 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Hahahahahahh Hertog van Haarlem
Morgen, donderdag ook nog 'n aflevering van Winter Vol Liefde,quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:58 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Oke tot maandag.. dat is volgens mij al de laatste week
Omg ik dacht serieus dat het donderdag was. Bedankt!! Tot morgen <3quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Morgen, donderdag ook nog 'n aflevering van Winter Vol Liefde,
In de zin van...Vagina? Daar komt Marco vast niet op.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:21 schreef JOHANK88 het volgende:
vanina!! dat is toch een schot voor open doel
Benjamin wil eigenlijk Joshua ook maar Joshua is net iets te dominant. We gaan het zien. Ik zou het een mooi setje vinden en Benjamin moet dan maar goed duidelijk zijn over zijn eigen wensen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:51 schreef Blues het volgende:
Ik herken het wel, dat uittunen bij kabbelende gesprekken
Maar wat wil Benjamin dan..dampende seks of wat
Hoe weet zo'n leuke moeder een onbeschofte Benjamin op te voeden?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:49 schreef JOHANK88 het volgende:
hoe komt benjamin aan zo'n leuke no nonsense moeder?
Ja en op deze manier maakt hij de potentiële relatie met die Amy ook kapot. In ieder geval het voorstukje was nogal suggestief.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:44 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Niet je ex willen verliezen voor de meid waar je verliefd op bent
Saul = slappe patat
Ik wil sowieso geen relatie met iemand die vrienden wil blijven met de ex. Vriendschappelijk uit elkaar prima, maar niet nog elkaar willen zien etc. Jullie wel?quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en op deze manier maakt hij de potentiële relatie met die Amy ook kapot. In ieder geval het voorstukje was nogal suggestief.
Heel betrouwbaar komt het in ieder geval niet over.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:48 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen relatie met iemand die vrienden wil blijven met de ex. Vriendschappelijk uit elkaar prima, maar niet nog elkaar willen zien etc. Jullie wel?
Helaas...quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:51 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hoop dat de nuchtere moeder van Benjamin, Joshua gaat ontmoeten lol. Die prikt daar zo door heen
Dat het uberhaupt een dilemma voor hem is om die ex....quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:08 schreef JOHANK88 het volgende:
nou als zzzaul nu niet voor amy kiest weet ik het ook niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |