Benjamin is niet eerlijk naar zijn dates toe. Is misschien geen valsheid, maar eerder onhandigheid en iedereen willen ontzien?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:29 schreef ISVV het volgende:
Ik loop nog achter, maar die Benjamin vind ik tot dusver echt een valse nicht.
Ik zou al doodgaan door verkeerd te ademhalen halfnaakt met een cameraploeg er om heenquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:43 schreef JOHANK88 het volgende:
ongeoefend in zo'n wak stappen, in de middle of nowhere.
nu je het zegt, er staat ook nog een hele ploeg van de productie en de camera en zo bijquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:44 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik zou al doodgaan door verkeerd te ademhalen halfnaakt met een cameraploeg er om heen
En van dieren houdt omggg....quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:50 schreef JOHANK88 het volgende:
benieuwd of die nieuwe van guido gaat afknappen op zijn boxers aan het gewei,
aangezien ze erg van schoon en netjes is
komt hij net aanlopen met een halve eland voor op de bbqquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
En van dieren houdt omggg....
Hahha ja omgquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:53 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
komt hij net aanlopen met een halve eland voor op de bbq
het is voor ons als kijkers in ieder geval ook een leuke afwisselingquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:21 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Volgens mij vindt Marco deze vrouw wel leuk. Even wat anders dan de emotionele blonde Nederlandse vrouwen. No offense trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |