Er is warempel ineens gezoend!quote:Op woensdag 27 december 2023 21:12 schreef Stepperoller het volgende:
Joshua lijkt zoveel ouder dan 31.
En Benjamin heeft geen ruggengraat en lijkt in een Joshua-tunnel te zitten.
Wat voor werk doet hij eigenlijk? Want hoe kan je elke avond thuisbezorgd betalen? Is toch minstens 20 euro per avond toch?quote:
Hij krijgt ook wel beetje emotionele vrouwen steeds... er moet even een leukerd komen die niet gaat huilen of onzekerheden gaat uiten vanaf de eerste 5 minuten.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:36 schreef Revanches het volgende:
En Marco moet voorlopig maar single blijven, hij stuurt iedereen weg omdat hij na 3 dagen nog niet verliefd is.
Bart is eigenaar van een bouwbedrijf,quote:Op woensdag 27 december 2023 21:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Wat voor werk doet hij eigenlijk? Want hoe kan je elke avond thuisbezorgd betalen? Is toch minstens 20 euro per avond toch?
En geen tijd heeft voor de dames.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:36 schreef Revanches het volgende:
En Marco moet voorlopig maar single blijven, hij stuurt iedereen weg omdat hij na 3 dagen nog niet verliefd is.
Zoals ik al eerder schreef kan Joshua met z'n looks & vlotte babbel, in z'n home-base: Amsterdam - Vaseline Alley, de meeste kontjes krijgen, waar hij op loert. In dit dorp dat zonder sneeuw al helemaal niet langer dan 1-week te harden is, heeft deze jager op aandacht, niets te zoeken. Benjamin zelf maakt in contactuele zin, enigszins een indruk van het hebben van autistische trekjes.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik denk dat Benjamin gevoelens krijgt voor Joshua en niet weet dat hij (Joshua) helemaal geen relatie met hem wil. En zodoende Joshua toch beetje iedereen cock blocked
Die vetklep vreet gewoon chips met bier als avondeten.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Wat voor werk doet hij eigenlijk? Want hoe kan je elke avond thuisbezorgd betalen? Is toch minstens 20 euro per avond toch?
Nou heb ik trek in sjips en bier.quote:Op donderdag 28 december 2023 13:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die vetklep vreet gewoon chips met bier als avondeten.
Klopt ze giechelt wel heel veel. Terwijl Saul de ouders nog niet heeft ontmoetquote:Op donderdag 28 december 2023 20:39 schreef Stepperoller het volgende:
Van Amy-Rose krijg ik bijna de indruk dat er meer is gebeurd dan alleen een tongzoen. Anders is het toch niet zo'n enorm ding?
Hahahahhaahhaha ik zie nu voor me dat er van die boeren heerlie de peerlie aan het demonstreren zijnquote:Op donderdag 28 december 2023 20:47 schreef Stepperoller het volgende:
Echt heel boers idd, taalgebruik zoals 'HDP'.
die hebben liggen krikken toen ze ‘in slaap waren gevallen’ tijdens de film.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Klopt ze giechelt wel heel veel. Terwijl Saul de ouders nog niet heeft ontmoet
“Intiem geweest” is geen kusje.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:39 schreef Stepperoller het volgende:
Van Amy-Rose krijg ik bijna de indruk dat er meer is gebeurd dan alleen een tongzoen. Anders is het toch niet zo'n enorm ding?
Ik wil wel graag spoilers.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:35 schreef Pierre_Ranja het volgende:
He bah staan allemaal spoilers op internetniet gaan googlen op de kandidaten hoor als je geen spoilers wil
Hahahah ik durf het niet te zeggen, maar in het topic voor de vooruit kijkers kun je ook al veel vinden. Zat ik ook per ongeluk al inquote:Op donderdag 28 december 2023 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wil wel graag spoilers.
Welke kandidaten zijn het googelen waard?
Mats en Edith zijn een heel leuk duoquote:
Ze doet me denken aan stifflers mom.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:35 schreef JOHANK88 het volgende:
amy rose doet me steeds meer denken aan een soort zusje van Louisa (van louisa en rowan)
Ja.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:35 schreef JOHANK88 het volgende:
amy rose doet me steeds meer denken aan een soort zusje van Louisa (van louisa en rowan)
Ze heeft geen fillers en duck lips, waar hij kennelijk op valt.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:54 schreef JOHANK88 het volgende:
Saul zegt dat hij in een bar nooit op iemand als Kelsey af zou stappen.
Hij bedoelt dat ze niet knap genoeg is voor hem?
Maar -ben ik blind?- ze is toch een bovengemiddeld mooie vrouw?
Hij bedoelt dat hij zelf eerder op een man af zou stappen, in een bar?
Waarom die obsessie?quote:Op zondag 31 december 2023 14:38 schreef Bever_NL het volgende:
Maar waar ik dan wel weer benieuwd naar ben, is hoe het veulen Benjamin de romantische nacht met de ervaren dekhengst Joshua doorstaan heeft.
De volgende ochtend enigszins moeilijk lopend?, dan wel teder maar toch volledig uiteen getrokken?
Dit werd z'n eerste relatie toch (Benjamin), of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op zondag 31 december 2023 14:38 schreef Bever_NL het volgende:
Heb geen abonnement en kan dus niet voorruitkijken
Maar waar ik dan wel weer benieuwd naar ben, is hoe het veulen Benjamin de romantische nacht met de ervaren dekhengst Joshua doorstaan heeft.
De volgende ochtend enigszins moeilijk lopend?, dan wel teder maar toch volledig uiteen getrokken?
We weten het <nog> niet.
Grow up man.quote:Op zondag 31 december 2023 14:38 schreef Bever_NL het volgende:
Heb geen abonnement en kan dus niet voorruitkijken
We weten het <nog> niet.
geen relatie hebben gehad betekent niet meteen maagd zijn natuurlijk.quote:Op zondag 31 december 2023 16:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dit werd z'n eerste relatie toch (Benjamin), of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ah ja, is ook zo.quote:Op zondag 31 december 2023 17:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
geen relatie hebben gehad betekent niet meteen maagd zijn natuurlijk.
Omdat er per week nieuwe afleveringen worden opgezet? Dus 2 januari zullen er denk ik weer nieuwe zijn.quote:
1 januari. Vannacht na nieuwjaar. Op maandag.quote:Op zondag 31 december 2023 17:51 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Omdat er per week nieuwe afleveringen worden opgezet? Dus 2 januari zullen er denk ik weer nieuwe zijn.
Top, iets te doen straks!quote:Op zondag 31 december 2023 17:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
1 januari. Vannacht na nieuwjaar. Op maandag.
Ik zag dat vertrek ook echt niet aan komen!quote:Op maandag 1 januari 2024 23:20 schreef Revanches het volgende:
Rustig hier!
Wat stuurt Guido Elsje lomp weg zeg..
Ik ben afgehaakt. Eerste seizoen was kneuterig top, daarna te veel bemoeienis van regie en sensatiebeluste casting.quote:
Maar ik vind 'm ergens wel heel charmant of zo, met z'n guitige grijze bolle koppiequote:
Oh echt? Wanneer zei zij dat dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Joshua.......... de moeder van Benjamin zei t correct: Hoe vol van jezelf ben je dan?
Gisteren.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:28 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Oh echt? Wanneer zei zij dat dan?
quote:
quote:Op maandag 1 januari 2024 14:21 schreef Dotteke het volgende:
Berichten voor Videoland voor uitkijkers mogen hier. .
RLS / [VIDEOLAND] Winter Vol Liefde - voor de vooruitkijkers #1
Dit topic is voor de tv kijkers
Marco is helemaal nog niet toe aan een nieuwe liefde. Daarvoor zit hij nog te veel verbonden aan zijn overleden vrouw.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:02 schreef JOHANK88 het volgende:
waarom vind joyce dat ze marco 'met nog zo'n verhaal gaat opzadelen' als ze het over haar borstkanker heeft?
en vrij bizar dat marco daar eerst over moet nadenken zodat hij er daarna een goed gesprek over kan hebben.
je hebt toch wel een eerste, spontane reactie? juist hij moet er toch snel en goed iets over kunnen zeggen, zou
je denken. alsof die vrouw niet heel even een beetje door wil praten na zo'n onthulling.
Ik snap het vanuit Joyce wel, zij heeft net kanker achter de rug maar nog wel controles enzo. En wil het aan de ene kant delen maar hem ook niet nog een keer daarmee opzadelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:02 schreef JOHANK88 het volgende:
waarom vind joyce dat ze marco 'met nog zo'n verhaal gaat opzadelen' als ze het over haar borstkanker heeft?
en vrij bizar dat marco daar eerst over moet nadenken zodat hij er daarna een goed gesprek over kan hebben.
je hebt toch wel een eerste, spontane reactie? juist hij moet er toch snel en goed iets over kunnen zeggen, zou
je denken. alsof die vrouw niet heel even een beetje door wil praten na zo'n onthulling.
Ik zou wel gek worden van dat geknuffel de hele tijdquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:45 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Joyce lijkt me een schat , maar het kapsel vind ik beetje bipolair
Omggggg ik ook....quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:46 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik zou wel gek worden van dat geknuffel de hele tijd
Hij vroeg immers ook of hij met haar mocht eten. Toen zei Benjamin, alleen als het van haar uit gaat en niet vn jou uit. Toen zei hij heel ongeloofwaardig: nee joh...hahahaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:07 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Is dat niet die kribbige huisgenote van benjamin?
dat was ook zo'n raar moment inderdaad.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:09 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Hij vroeg immers ook of hij met haar mocht eten. Toen zei Benjamin, alleen als het van haar uit gaat en niet vn jou uit. Toen zei hij heel ongeloofwaardig: nee joh...hahaha
Ik denk dat Benjamin allang van Anna heeft gehoord dat hij bij haar zit te vissen naar geld verdien manierenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:10 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
dat was ook zo'n raar moment inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |