SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Heb jij wel eens een zak geld van een berg zien rollen?quote:Op maandag 25 december 2023 14:51 schreef Caland het volgende:
Santi inmiddels MET SKIBRIL op een berg gespot
Nog steeds niet helemaal duidelijk of hij wel aan het skiën is
Hadden er een stuk meer moeten zijn, laatste weken/maand was hij te vaak onzichtbaar.quote:Op maandag 25 december 2023 15:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Als er iemand met scherp schoot in 2023, was het wel Santiago Gimenez. De Mexicaanse spits maakte dit kalenderjaar liefst 37 (!) doelpunten voor Feyenoord in alle competities
bedongen bij zijn nieuwe contractquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:14 schreef Caland het volgende:
Santi inmiddels al skiënd gespot
Kloese moet ingrijpen
Breekt z'n been / scheurt wat af, tot en met half februari met Paksoi in de spitsquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:14 schreef Caland het volgende:
Kloese moet ingrijpen
Ja maar de kans is een stuk groter dat je al skiënd iets breekt dan dat je in NL tegen een cobra aanloopt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:05 schreef snabbi het volgende:
Komkommertijd om over skiën te gaan zeuren. In NL kan ie ook tegen een cobra aanlopen.
Ik zie het al, dit gaat HELEMAAL mis.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:14 schreef Caland het volgende:
Kloese moet ingrijpen
Oke maar volgens google is de kans op een verkeersongeluk 2,5% terwijl de kans op een skiongeluk 0,65% is.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja maar de kans is een stuk groter dat je al skiënd iets breekt dan dat je in NL tegen een cobra aanloopt.
Omdat we iets vaker in de auto zitten dan skiën wellicht?quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:42 schreef snabbi het volgende:
[..]
Oke maar volgens google is de kans op een verkeersongeluk 2,5% terwijl de kans op een skiongeluk 0,65% is.
dat zal vast, maar die kansen verhoudingen zullen ook wel weer anders zijn wanneer je naar een ander land gaat. Het gaat mij niet om de exacte getallen, maar meer dat overal risico is.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat we iets vaker in de auto zitten dan skiën wellicht?
snabbi er niet veel van.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:42 schreef snabbi het volgende:
[..]
Oke maar volgens google is de kans op een verkeersongeluk 2,5% terwijl de kans op een skiongeluk 0,65% is.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn inmiddels kerstcadeaus aan het uitpakken. Meer info volgt.
Je pist zelf naakt.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:07 schreef Vis1980 het volgende:
Is Pijsjouw wel gewoon thuis of staat ie naakt op een piste?
Onze grote vriend Igor post bijna elke dag stories in de gym deze kerst.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:07 schreef Vis1980 het volgende:
Is Pijsjouw wel gewoon thuis of staat ie naakt op een piste?
Pissen met je kleren aan is niet aan te raden idd.quote:
Ja, ik heb liever dat ie gaat snoeren, mondjes wel te verstaan.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Onze grote vriend Igor post bijna elke dag stories in de gym deze kerst.
Die gaat ongekend schroeien in de tweede seizoenshelft.
Op papier wel maar gezien het feit dat hij nauwelijks vakantie heeft gehad is dat wel te verklaren.quote:Op maandag 25 december 2023 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hadden er een stuk meer moeten zijn, laatste weken/maand was hij te vaak onzichtbaar.
Kort contractje. Bult vertrouwen.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:37 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Dirrek hep ook weer een club.
Denk je?quote:Op donderdag 28 december 2023 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
de wintertransfer zullen volgende week bekend worden.....
rechtsback
linksback
voorhoede topper
Ben benieuwd hoe lang hij nog kan teren op de naam Kuyt. Vaak is dat wel genoeg om bij een aantal clubs aan de bak te kunnen, maar er is natuurlijk een limiet.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:37 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Dirrek hep ook weer een club.
Ik geloof dat ze het laatst op rijnmond daar ook over hadden, toen kwamen ze uiteindelijk uit in 2018 met van persie.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk je?
Ik kan mij oprecht geen transfers herinneren in de winter die mogelijk wat zouden toevoegen aan het elftal.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:22 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]We zijn de perfecte vervanger van Ueda misgelopen
Hoog ananas gehalte.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:31 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Wat jeugdnieuws wat de revue passeert. Op naar het grote werk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wil je dit topic niet bevuilen? Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi verhaalquote:Op vrijdag 29 december 2023 12:29 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Via de bekende wegen is dit stuk te lezen!!!!
Juist zijn ontwikkeling het laatste half jaar stemt mij wel tevreden, was toch wel een beetje bang voor zijn gebrek aan handelingssnelheid maar daar zet hij echt grote stappenquote:Op vrijdag 29 december 2023 12:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mooi verhaal
WiefferGod heeft zich echt stormachtig ontwikkeld bij ons.
Hij begint ook steeds meer een dragende speler te worden in plaats van dienend.quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist zijn ontwikkeling het laatste half jaar stemt mij wel tevreden, was toch wel een beetje bang voor zijn gebrek aan handelingssnelheid maar daar zet hij echt grote stappen
Of je drukt op de esc-knop voordat de pagina is geladen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:29 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Via de bekende wegen is dit stuk te lezen!!!!
Kwam die in de winter ja? Lijkt alweer zo lang geleden. Was echt genieten met rvp er nog bijquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:14 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze het laatst op rijnmond daar ook over hadden, toen kwamen ze uiteindelijk uit in 2018 met van persie.
Harde werker! Dat zien jullie graag.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:26 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Of je drukt op de esc-knop voordat de pagina is geladen.
Leuk stuk.
Als ik Koetje was, zou ik eerder voor Mats kiezen naast Frenkie dan Schouten. De laatste is technisch verfijnder, maar Mats is verdedigend sterker. Die ontwikkelt zich echt tot een leuke stofzuigert.
Schouten is wat ouder en het ontloopt elkaar nu al niet veel. Denk dat Wieffer uiteindelijk wel wordt opgepikt door een wat grotere club dan de Bologna’s van deze wereld.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Harde werker! Dat zien jullie graag.
Dat Schouten een 10x betere voetballer is en zelfs als CV jullie top aanvallers (ahum) onzichtbaar maakte ben je zeker vergeten?
Ik ook. Matsie is meer een De Roon die wel kan voetballen. Schouten is teveel eenzelfde type als Frenkie de Jong.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:26 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Of je drukt op de esc-knop voordat de pagina is geladen.
Leuk stuk.
Als ik Koetje was, zou ik eerder voor Mats kiezen naast Frenkie dan Schouten. De laatste is technisch verfijnder, maar Mats is verdedigend sterker. Die ontwikkelt zich echt tot een leuke stofzuigert.
Dat zal met Schouten ook nog wel gebeuren waarschijnlijk, op zich was het vanaf Excelsior wel een logische stap naar Bologna.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Schouten is wat ouder en het ontloopt elkaar nu al niet veel. Denk dat Wieffer uiteindelijk wel wordt opgepikt door een wat grotere club dan de Bologna’s van deze wereld.
Een club die bij de laatste 16 van de CL zit bijvoorbeeld? PSV is natuurlijk ook gewoon een grotere club dan Bologna. Die zal van PSV ook nog wel een stap gaan maken als die zo door blijft spelen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Schouten is wat ouder en het ontloopt elkaar nu al niet veel. Denk dat Wieffer uiteindelijk wel wordt opgepikt door een wat grotere club dan de Bologna’s van deze wereld.
Toch wel ‘al’ 27, dan moet die Europese subtopper toch snel komenquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal met Schouten ook nog wel gebeuren waarschijnlijk, op zich was het vanaf Excelsior wel een logische stap naar Bologna.
Dat is altijd afwachten maar denk dat een PL club zich niet zo snel laat afschrikken om die leeftijd, hij zal alleen geen 40-45 miljoen op gaan leveren.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel ‘al’ 27, dan moet die Europese subtopper toch snel komen
Boehoe, ze vinden Wieffer beter dan Schouten. Blijft toch altijd een groot ik is klein en zij zijn groot gehalte bij jou.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat Schouten een 10x betere voetballer is en zelfs als CV jullie top aanvallers (ahum) onzichtbaar maakte ben je zeker vergeten?
Zit wel meer rek in en ontloopt elkaar nauwelijks ja. Ben wel benieuwd wat voor club Wieffer uiteindelijk terecht komt want heel veel hoger dan een Bologna verwacht ik eigenlijk ook niet meteen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wel, als je eigenlijk in alle data naar voren komt als moderne stofzuiger/middenvelder gaat er echt wel wat beters dan Bologna komen. Zonder bal een stuk verder dan Schouten, aan de bal is Schouten weer wat comfortabeler al ontwikkelt Wieffer zich op dat vlak ook nog steeds. Lengte ook nog eens mee. Bang dat je die deze zomer al wel kwijt gaat rakenquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Zit wel meer rek in en ontloopt elkaar nauwelijks ja. Ben wel benieuwd wat voor club Wieffer uiteindelijk terecht komt want heel veel hoger dan een Bologna verwacht ik eigenlijk ook niet meteen.
Tussenstap zal voor hem wel belangrijk zijn dus hoop dat hij kritisch is op de volgende club waar hij naartoe gaat. Denk overigens ook wel dat hij deze zomer vertrekt voor waarschijnlijk een mooi bedrag.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wel, als je eigenlijk in alle data naar voren komt als moderne stofzuiger/middenvelder gaat er echt wel wat beters dan Bologna komen. Zonder bal een stuk verder dan Schouten, aan de bal is Schouten weer wat comfortabeler al ontwikkelt Wieffer zich op dat vlak ook nog steeds. Lengte ook nog eens mee. Bang dat je die deze zomer al wel kwijt gaat raken
[ twitter ]
En dan vergeet je snel dat hij eigenlijk pas in januari van dit jaar vanaf Excelsior in de basis kwam. Zelden zo’n snelle ontwikkeling gezien.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Tussenstap zal voor hem wel belangrijk zijn dus hoop dat hij kritisch is op de volgende club waar hij naartoe gaat. Denk overigens ook wel dat hij deze zomer vertrekt voor waarschijnlijk een mooi bedrag.
Begon dit seizoen moeizaam maar speelt nu toch wel goed en ook in het Nederlands elftal komt hij eigenlijk altijd moeiteloos mee.
Tussenstap zal wel niet gebeuren. Denk eerlijk gezegd ook dat ie beter naar een Spaanse of Italiaanse topclub kan gaan dan een middenmoter in de Premier League.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Tussenstap zal voor hem wel belangrijk zijn dus hoop dat hij kritisch is op de volgende club waar hij naartoe gaat. Denk overigens ook wel dat hij deze zomer vertrekt voor waarschijnlijk een mooi bedrag.
Begon dit seizoen moeizaam maar speelt nu toch wel goed en ook in het Nederlands elftal komt hij eigenlijk altijd moeiteloos mee.
Ik vind hem ook niet echt een PL voetballer eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tussenstap zal wel niet gebeuren. Denk eerlijk gezegd ook dat ie beter naar een Spaanse of Italiaanse topclub kan gaan dan een middenmoter in de Premier League.
Jij reageert altijd zo emotioneel. Vind ik wel geinig.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Schouten....wie?quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:18 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Jij reageert altijd zo emotioneel. Vind ik wel geinig.
Mats is een prima voetballer, maar iedereen kan zien dat Schouten verfijnder is. Niets mis mee. Maar Mats is daarnaast verdedigend sterker dan Schouten die het voornamelijk van zijn voetballende kwaliteiten moet hebben.
Volgens mij zeg ik niets geks.
Hij speelt ook niet bij Bologna. Hij heeft afgelopen zomer een flinke stap omhoog gemaakt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:42 schreef Kiid het volgende:
Waarom discussiëren we überhaupt een speler van Psv hier. Kan ons die Schouten rotten. Als die beter kon had die niet bij Bologna gespeeld
Ze zijn erg druk met ons nu het na jaren weer eens loopt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:42 schreef Kiid het volgende:
Waarom discussiëren we überhaupt een speler van Psv hier. Kan ons die Schouten rotten. Als die beter kon had die niet bij Bologna gespeeld
Liep.quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze zijn erg druk met ons nu het na jaren weer eens loopt.
Dat ben ik deels met je eens. Dat PSV beter draait dan Feyenoord ligt ook aan het feit dat Feyenoord gewoon minder draait.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Positioneel is Wieffer beter, technisch aan de bal Schouten, maar als je kijkt naar de ontwikkeling van beide spelers is die van Wieffer toch wel een stuk bijzonderder.
Het is verder ook een beetje lastig en ook wel vermoeiend om te vergelijken, PSV draait gewoon iets beter dan Feyenoord dit jaar maar dat komt volgens mij niet door de invulling van het middenveld.
Voor wat het waard is, ik vond Wieffer in het Nederlands elftal veel beter, dat is volgens mij omdat hij meer risico in zijn spel durft te leggen dan Schouten.
Ik bedoel vooral te zeggen dat ik het niet het verschil vind maken tussen PSV en Feyenoord, dat van jullie staat geweldig vind ik, alleen zijn Timber en Wieffer ook bijzonder goed bezig en Stengs is mij zeker niet tegengevallen. Jullie hebben overigens ook nog diepgang bij het aanvallende middenveld, dat missen wij wel een beetje.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat ben ik deels met je eens. Dat PSV beter draait dan Feyenoord ligt ook aan het feit dat Feyenoord gewoon minder draait.
Maar dat PSV wel goed draait heeft echt alles te maken met de invulling van het middenveld. Dat lijkt me behoorlijk duidelijk voor iedereen die dit jaar een wedstrijd van PSV heeft gezien. Dat zit hem niet alleen in Schouten, maar zeker ook in Veerman en het feit dat de selectie voor wat betreft aanvallende middenvelders gewoon waanzinnig breed en sterk is.
Individueel en tactisch, wat mij betreft. En zonder Lozano en Noa Lang.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral te zeggen dat ik het niet het verschil vind maken tussen PSV en Feyenoord, dat van jullie staat geweldig vind ik, alleen zijn Timber en Wieffer ook bijzonder goed bezig en Stengs is mij zeker niet tegengevallen. Jullie hebben overigens ook nog diepgang bij het aanvallende middenveld, dat missen wij wel een beetje.
Vond het onderling ook wel mooi om te zien hoe beide middenvelden elkaar aan het opjagen waren en nauwelijks tijd gaven. Slag om het middenveld liet zien dat het kwaliteitsverschil extreem klein is tussen ons en dat de individuele momenten de doorslag maken (en dat is dus bij PSV beter)
En hier ga je te ver.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bij Szymanski hadden we ons geen zorgen gemaakt.
Waarom wil je steeds zo graag in dit topic benadrukken dat PSV -in jouw ogen- toch echt wel veel beter is dan Feyenoord?quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Individueel en tactisch, wat mij betreft. En zonder Lozano en Noa Lang.
Het kwaliteitsverschil is 10 punten, en daar is niets 'extreem klein' aan. Hoewel PSV nauwelijks in de problemen kwam tegen Feyenoord, gaf de wedstrijd een vertekend beeld van hoeveel sterker PSV is dit jaar.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Positioneel is Wieffer beter,
Slot laat Wieffer ook regelmatig centraal achterin spelen. Alleen niet vanaf het begin.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]Waarom denk je dat Bosz hem regelmatig als CV gebruikt?
Het enige waar Wieffer beter in is is de bal veroveren. Als voetballer is Schouten natuurlijk een klasse beter. Ziet er allemaal een stuk makkelijker uit bij hem dan bij Wieffer.
Omdat jullie (r)cv’s vrij matig zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]Waarom denk je dat Bosz hem regelmatig als CV gebruikt?
PSV supporters en de aandoenlijke zoektocht naar erkenning is een leuke rubriek.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom wil je steeds zo graag in dit topic benadrukken dat PSV -in jouw ogen- toch echt wel veel beter is dan Feyenoord?
Continu het puntenverschil benadrukken en vervolgens over vorig seizoen beginnen haalt onbewust je eigen argument onderuit.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Individueel en tactisch, wat mij betreft. En zonder Lozano en Noa Lang.
Het kwaliteitsverschil is 10 punten, en daar is niets 'extreem klein' aan. Hoewel PSV nauwelijks in de problemen kwam tegen Feyenoord, gaf de wedstrijd een vertekend beeld van hoeveel sterker PSV is dit jaar.
Dit is wel irritant ja, als hebben ¨we¨ dat wel nodig, maakt PSV sterker en niemand anders doet het (randstadmedia)quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV supporters en de aandoenlijke zoektocht naar erkenning is een leuke rubriek.
En vorig seizoen was het puntenverschil andersom en was hij alsnog aan het benadrukken dat de selectie van PSV toch wel echt meer kwaliteit had (quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Continu het puntenverschil benadrukken en vervolgens over vorig seizoen beginnen haalt onbewust je eigen argument onderuit.
Zeker als je ziet op welke wedstrijden het puntverlies is ontstaan.
Bosz laat ze beter spelen. Heb mij vergist in Boscagli btw. Prima cv. Alleen Ramalho mag vervangen worden ( te wisselvallig)quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat jullie (r)cv’s vrij matig zijn.
Twente heeft dat ook.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV supporters en de aandoenlijke zoektocht naar erkenning is een leuke rubriek.
Ik reageer slechts op mensen die steeds willen benadrukken dat Feyenoord eigenlijk bijna net zo goed is als PSV.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom wil je steeds zo graag in dit topic benadrukken dat PSV -in jouw ogen- toch echt wel veel beter is dan Feyenoord?
Daar wordt dan niks geks gezegdquote:Op zaterdag 30 december 2023 10:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik reageer slechts op mensen die steeds willen benadrukken dat Feyenoord eigenlijk bijna net zo goed is als PSV.
Niet nodig. Één blik op de ranglijst is genoeg.quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar wordt dan niks geks gezegd. Maar succes met je zoektocht naar erkenning.
Mooi, dan kan je nu iets anders doen, want momenteel ben je gewoon net PSVCLquote:Op zaterdag 30 december 2023 11:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet nodig. Één blik op de ranglijst is genoeg.
Je kan ook je oude username weer terug nemen nu het met PSV weer goed gaat Badder.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet nodig. Één blik op de ranglijst is genoeg.
Hahahaha goeie!quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan ook je oude username weer terug nemen nu het met PSV weer goed gaat Badder.
Samen met Tymochuk en Bellamy een van de spelers waar hele pagina’s over volgetikt zijn als toekomstige spelersquote:Op zondag 31 december 2023 13:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Te Kloese leg weer te slape!
Nope, had het ook tot ik mn cookies weggooide en 24+ selecteerde. Had zelf geen zin in allerlei gokreclames enzo maar blijkbaar mag je er niet onder zitten.quote:Op zondag 31 december 2023 12:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ben ik de enige die op fok steeds een error 400 krijg? Wat een gezeik
Wilden jullie alleen een fijn sportief 2024 wensen
En daar is dannnnnn bij het scheiden van de markt de aankondiging van de nieuwe aanwinst van Feyenoooord... Vagner Love.quote:Op zondag 31 december 2023 13:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Te Kloese leg weer te slape!
nooit problemen mee gehad, tenminste KPN toont gewoon al die zenders.quote:Op zondag 31 december 2023 19:48 schreef aTypisch het volgende:
hoe kijken jullie feyenoord in het buitenland?
ESPN doet daar vreselijk stom mee
gr
Wat ben je toch ook een like-kanon.quote:Op zondag 31 december 2023 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wens al mijn Feyenoord vrienden een geweldig 2024 toe met meer Arne, meer prijzen en meer geweldige potjes
@:fetX @:Scrummie @:DombohetOlifantje1 @:Pistolero @:TweedeKlum @:ThePlaneteer @:Maastoren @:Irritatie100 @:hhh38 @:Bombvis @:Caland @:Bezsen @:DonRaja @:Erasmus @:De_Kraam @:De_Pel @:Slobeend @:Divje @:Pisces29 @:Dr.Mikey @:Zipportal @:Qarrad @:onlogisch @:R-woud93 @:Oostblokkert @:kapiteintje @:Epistaxiophobia @:atypisch
Ik zit erbij, wat leuk!quote:Op zondag 31 december 2023 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wens al mijn Feyenoord vrienden een geweldig 2024 toe met meer Arne, meer prijzen en meer geweldige potjes
@:fetX @:Scrummie @:DombohetOlifantje1 @:Pistolero @:TweedeKlum @:ThePlaneteer @:Maastoren @:Irritatie100 @:hhh38 @:Bombvis @:Caland @:Bezsen @:DonRaja @:Erasmus @:De_Kraam @:De_Pel @:Slobeend @:Divje @:Pisces29 @:Dr.Mikey @:Zipportal @:Qarrad @:onlogisch @:R-woud93 @:Oostblokkert @:kapiteintje @:Epistaxiophobia @:atypisch
In blootje?quote:Op maandag 1 januari 2024 14:24 schreef fetX het volgende:
Gimenez heeft oud en nieuw gevierd met de Pax
Ik kijk alles via illegale iptv, zowel binnen als buitenland. Paar euro per jaar, nooit storingen. En alles sportzenders die ik wil.quote:Op zondag 31 december 2023 19:48 schreef aTypisch het volgende:
hoe kijken jullie feyenoord in het buitenland?
ESPN doet daar vreselijk stom mee
gr
Wat een gezeik. Heb het nu vooral op telefoon.quote:Op zondag 31 december 2023 14:53 schreef snabbi het volgende:
[..]
Nope, had het ook tot ik mn cookies weggooide en 24+ selecteerde. Had zelf geen zin in allerlei gokreclames enzo maar blijkbaar mag je er niet onder zitten.
Gewoon blijven doneren.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Heb het nu vooral op telefoon.
Walgelijke site
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Heb het nu vooral op telefoon.
Walgelijke site
quote:Op maandag 1 mei 2023 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Danny heeft bier en shag gekocht ipv te investeren in zijn paradepaardje.
Ik had dit ook niet verwacht, maar volgens mij ligt de lat voor standaardsituaties bij elke voetbalfan heel erg hoog en herinner je juist vaak de goals die je eruit tegenkrijgt.quote:
Ben wel benieuwd naar het percentage corners waar uit wordt gescoord bij Feyenoord. Want we krijgen ook wel heel erg veel corners dit seizoen heb ik het idee. Dus dan blijft de ergernis alsnog groot als je daar echt nauwelijks uit scoort.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had dit ook niet verwacht, maar volgens mij ligt de lat voor standaardsituaties bij elke voetbalfan heel erg hoog en herinner je juist vaak de goals die je eruit tegenkrijgt.
En er was een korte fase rond Atletico en PSV thuis dat ze écht niet liepen maar blijkbaar gaat het de rest van het seizoen wel heel goed.
Die statistiek hierboven is niet het totaal maar pér standaardsituatie. Dus hoeveel we er hebben gekregen zou dan niet uitmaken. Maar de range loopt van maximaal 0.015 (gemiddeld 15 goals uit iedere 1000 standaardsituaties tot 0.003 (3 goals uit iedere 1000). Wij zitten dicht tegen die 0.015 aan, maar je moet er dus gewoon uberhaupt niet teveel van verwachten.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar het percentage corners waar uit wordt gescoord bij Feyenoord. Want we krijgen ook wel heel erg veel corners dit seizoen heb ik het idee. Dus dan blijft de ergernis alsnog groot als je daar echt nauwelijks uit scoort.
Dat weet ik, maar ik zag hier eens voorbij komen dat we 9(?) keer hebben gescoord uit een corner dit seizoen (of deze jaargang, weet het even niet meer), maar ik denk dat we alsnog gewoon heel erg veel corners verpesten. Die xG zegt me dan alsnog wat minder. Zeker omdat het inderdaad om hele lage getallen gaat.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die statistiek hierboven is niet het totaal maar pér standaardsituatie. Dus hoeveel we er hebben gekregen zou dan niet uitmaken. Maar de range loopt van maximaal 0.015 (gemiddeld 15 goals uit iedere 1000 standaardsituaties tot 0.003 (3 goals uit iedere 1000). Wij zitten dicht tegen die 0.015 aan, maar je moet er dus gewoon uberhaupt niet teveel van verwachten.
xG-aids heeft nooit gelijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne heeft gewoon altijd gelijk
User @aTypisch heeft altijd een beetje moeite met inhoudelijke discussies, dat kan je die arme jongen niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:15 schreef fetX het volgende:
Gek dat we het over een aspect van voetbal hebben op een voetbal subforum.
Volgens mij hebben we er aardig wat tegen gekregen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
xG-aids heeft nooit gelijk.
Wel leuk dat Arne uitgerekend vandaag in een interview roept dat de 'balans van standaardsituaties in topwedstrijden' niet goed is.
MvG raakt ook wel eens geen dubbelsquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:15 schreef fetX het volgende:
Maggewoonniegebeureklaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
MvG raakt ook wel eens geen dubbels
PSV troep.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
MvG raakt ook wel eens geen dubbels
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
User @:aTypisch heeft altijd een beetje moeite met inhoudelijke discussies, dat kan je die arme jongen niet kwalijk nemen.
Erg inhoudelijk om statistieken en metrics te negeren en gewoon elke keer opnieuw te roepen dat we wat aan corners moeten doenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:15 schreef fetX het volgende:
Gio gaat waarschijnlijk aan de slag bij Besiktas, hoe denk jij dat ie het gaat doen?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
Erg inhoudelijk om statistieken en metrics te negeren en gewoon elke keer opnieuw te roepen dat we wat aan corners moeten doen
Maar Arne vindt dat ookquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
Erg inhoudelijk om statistieken en metrics te negeren en gewoon elke keer opnieuw te roepen dat we wat aan corners moeten doen
quote:Een van de onderdelen waar Feyenoord de komende dagen mee aan de slag gaat, zijn de standaardsituaties. ''Onze balans in standaardsituaties in topwedstrijden is duidelijk niet goed genoeg om serieus mee te doen'' zegt Slot. Hij gaat hiermee aan de slag, gecombineerd met de andere aspecten die beter kunnen. ''Want we gaan niet driekwartier van een uur besteden aan standaardsituaties, dat zou voor niemand leuk zijn. Maar we kunnen en zullen er wel op een goede manier aandacht aan besteden.''
Ik vind soms dat Arne een ongezonde focus op standaardsituaties heeft. Is natuurlijk een makkelijk trainbaar onderdeel en moderne trainers hebben het er vaak over, maar het moet niet ten koste gaan van het creëren van kansen in het algemeen via open spel / drukzetten. Probeer de snelheid/creativiteit van je vleugelspelers beter te benutten en Santi weer vaker in scoringspositie te brengen.quote:
Toen hij in een van zijn eerste oefenwedstrijden er plots een ongekend lekkere ingestudeerde corner kwam werd ik ineens heel enthousiast.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind soms dat Arne een ongezonde focus op standaardsituaties heeft. Is natuurlijk een makkelijk trainbaar onderdeel en moderne trainers hebben het er vaak over, maar het moet niet ten koste gaan van het creëren van kansen in het algemeen via open spel / drukzetten. Probeer de snelheid/creativiteit van je vleugelspelers beter te benutten en Santi weer vaker in scoringspositie te brengen.
Degelijk met een of twee pieken naar een (bijna) prijs en dan wordt hij ontslagen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gio gaat waarschijnlijk aan de slag bij Besiktas, hoe denk jij dat ie het gaat doen?
Bij elke metric of statistiek is context nodig zodat je weet hoeveel waarde het eigenlijk heeft.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
Gaat nog wel een keer gebeuren.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gio god moet maar een keer bondscoach van Nederland worden uitermate geschikt voor.
Paixao en Minteh zijn echt nog wel een wereld van verschil. Ik heb Igor echt prima corners zien afleveren.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De corners zijn relatief prima zolang Paixao en Minteh ze niet meer mogen nemen.
Ik vrees dat er niet veel meer rendement in zit, alleen de timing van kiesen voor hem in tweeën nemen of hem opportunistisch voor de pot slingeren mag beter.
Zoals verwacht mogen de meeste jongens GodGod op hun blote knietjes bedanken dat ze zoveel voetbaltalent hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:16 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Arne gaat heel logisch voor 6 maanden per jaar vakantie @:gurneyisbestoke
Igor neemt ze met zijn derde been.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Paixao en Minteh zijn echt nog wel een wereld van verschil. Ik heb Igor echt prima corners zien afleveren.
Arne was in een ander leven een geweldige schooldocent geweest.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:16 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Opgenomen met een microfoon uit 1974?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:16 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die kunnen niet eens een derde van zijn salaris overnemen, onzingerucht.quote:
Jij gaat zometeen uitgescholden worden.quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kunnen niet eens een derde van zijn salaris overnemen, onzingerucht.
Is gewoon afgunst van alweer een anonieme internetheld!quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij gaat zometeen uitgescholden worden.
Oké, bedankt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:53 schreef PSVCL het volgende:
Op sociale media is een foto van Babadi in het shirt van PSV te zien tijdens de wedstrijd tussen Feyenoord en PSV in De Kuip. Die wedstrijd vond plaats 3 december van het vorige jaar en PSV won die middag verdiend met 1-2 van de Rotterdammers.
Hartman ging opvallend genoeg onder de foto van Babadi niet in op de nederlaag, maar op heel iets anders. Onder de foto van Babadi in De Kuip reageert de verdediger met ‘nieuwe osso’, waarmee hij lijkt te doelen op het feit dat stadion De Kuip het nieuwe thuis van Babadi zou moeten gaan worden.
Waarom kan Hartman dat niet gewoon in het Nederlands plaatsen?quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:53 schreef PSVCL het volgende:
Op sociale media is een foto van Babadi in het shirt van PSV te zien tijdens de wedstrijd tussen Feyenoord en PSV in De Kuip. Die wedstrijd vond plaats 3 december van het vorige jaar en PSV won die middag verdiend met 1-2 van de Rotterdammers.
Hartman ging opvallend genoeg onder de foto van Babadi niet in op de nederlaag, maar op heel iets anders. Onder de foto van Babadi in De Kuip reageert de verdediger met ‘nieuwe osso’, waarmee hij lijkt te doelen op het feit dat stadion De Kuip het nieuwe thuis van Babadi zou moeten gaan worden.
Boomer alarmquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom kan Hartman dat niet gewoon in het Nederlands plaatsen?
Sowieso een beetje gekke flex om het als Brabander te hebben over correct Nederlands, maar dit geheel terzijdequote:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een beetje gekke flex om het als Brabander te hebben over correct Nederlands, maar dit geheel terzijde
Stukje propaganda.Walgelijk hoe ze(de media etc) het voetbal blijven misbruiken voor politieke doeleindes.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:30 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Er stond vandaag een mooi stuk in de Volkskrant over hoe de lhbti-supporters van Feyenoord last hebben van de harde kern en Feyenoord daar niets aan doet. Lezenswaardig. Kwalijke zaak.
Jij gelooft niet dat die verhalen waar zijn?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Stukje propaganda.Walgelijk hoe ze(de media etc) het voetbal blijven misbruiken voor politieke doeleindes.
De reacties op die tweet zeggen genoeg. IJskoud bad.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat die verhalen waar zijn?
Na dat gedoe met die Roze Kameraden zou het me niet verbazen allemaal.
Primaquote:Op woensdag 3 januari 2024 16:53 schreef PSVCL het volgende:
Dan is het een teringjongquote:Op donderdag 4 januari 2024 02:24 schreef ZKA het volgende:
Babadi heeft sympathie voor Ajax. Feyenoordspelers ‘pesten’ hem in comments op social media (zijn wel gewoon bevriend met elkaar)
'politieke doeleindes'quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Stukje propaganda.Walgelijk hoe ze(de media etc) het voetbal blijven misbruiken voor politieke doeleindes.
Walgelijk hoe jij voetbal en politiek misbruikt voor je religieuze doeleinden en kortzichtigheid.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ga eens het Twitteraccount van Paul van Dorst eens door. Alleen maar gedram en gezeur over Roze Kameraden. Bijzonder weinig tweets over Feyenoord zelf.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:30 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Er stond vandaag een mooi stuk in de Volkskrant over hoe de lhbti-supporters van Feyenoord last hebben van de harde kern en Feyenoord daar niets aan doet. Lezenswaardig. Kwalijke zaak.
Als hij normaal naar Feyenoord zou kunnen zonder bedreigd te worden zou het er een stuk minder over gaan. Wat is er politiek aan iets wat over jezelf gaat?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:50 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Ga eens het Twitteraccount van Paul van Dorst eens door. Alleen maar gedram en gezeur over Roze Kameraden. Bijzonder weinig tweets over Feyenoord zelf.
Puur politieke propaganda.
Waarom moet je als homostel hand in hand kunnen zitten in de Kuip? Kan me geen enkel scenario voorstellen waarom dat zou moeten? Gewoon puur gedram.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als hij normaal naar Feyenoord zou kunnen zonder bedreigd te worden zou het er een stuk minder over gaan. Wat is er politiek aan iets wat over jezelf gaat?
Eh waarom niet?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:19 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Waarom moet je als homostel hand in hand kunnen zitten in de Kuip? Kan me geen enkel scenario voorstellen waarom dat zou moeten? Gewoon puur gedram.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:19 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Waarom moet je als homostel hand in hand kunnen zitten in de Kuip? Kan me geen enkel scenario voorstellen waarom dat zou moeten? Gewoon puur gedram.
Omdat hij zijn liefde voor zijn partner niet wil verstoppen? Wat is dat voor onzin. Natuurlijk moet dat kunnen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:19 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Dan wil ik ook helemaal niemand elkaar zien knuffelen bij een doelpunt dat doe je verdomme maar thuisquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:19 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Het is in Nederland niet heel gek als er 2 mannen hand in hand lopen maar als je daar moeite mee hebt is dat vooral jouw probleem ben ik bang.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:51 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Waar in de samenleving is dat gebruikelijk dan?
Als ze dat willen moeten ze dat toch lekker kunnen doen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:52 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Zie jij een vrouw en man in de Kuip ook klef doen dan?
Hand in hand lopen is klef? Heb je zelf een vriendin?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:52 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Wat is er klef aan hand in hand lopenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:52 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Zelden zoiets doms gelezen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:19 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Hoi @Kuhn kijk eens dom. JA HOO MAAR.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:19 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Wel vaker gelezen dat die MatsGod echt bloedfanatiek is, tot op het irritante af. Leuk dat het op beeld staatquote:
Lokale_Kuhn?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User Kuhn kan zich maar beter nooit meer vertonen. (en vertrekken naar Qatar)
Vaak genoeg. En nog wel verder dan hand in hand ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:52 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Je zit in het Feyenoordtopic. Dat het IQ van havenslaven niet zo hoog ligt is algemeen bekend tochquote:
Havenslavenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je zit in het Feyenoordtopic. Dat het IQ van havenslaven niet zo hoog ligt is algemeen bekend toch
Nu zak je af tot hetzelfde niveau van Kuhn.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je zit in het Feyenoordtopic. Dat het IQ van havenslaven niet zo hoog ligt is algemeen bekend toch
Dit is bijna net zo dom.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gewoon een tokkie, what else is new.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Havenslaven
Door deze post vind ik je eigenlijk net zo'n mongool als die homohater (op gelijke voet met LokaleNotabele). Je komt hier altijd zaniken als er weer eens wat over supporters te zeiken is, weet er dan 1 te vinden die niet zo bijster slim is, en vervolgens loop je te klagen over het 'hele Feyenoord topic' met een term als havenslaven. Behoorlijk sneu.
@klaasweetalles moet ook het handje van zijn begeleider vasthouden en dat vind je dus ook al gedram. Duidelijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:19 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Hey holbewoner, liever 1000 Pauls dan jij en je tokkie eckte eckte hardcore debieltjes in de Kuip.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:19 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Ik meen het wel. Als er 1 ding deze club op achterstand houdt zijn het wel de doorgesnoven tokkies die tegenwoordig denken dat ze echte fans zijn.quote:
Die kreeg de kuip ook weer eens vol.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:12 schreef Document1 het volgende:
Voor jullie info m’n eerste wedstrijd in de Kuip speelde Cruijff in een Feyenoordshirt. (Beetje een tong anecdote dit maar goed)
Ik sta volledig achter je punt hoor, maar het mentale idee van 1000 Pauls vind ik gewoon een beetje eng.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:12 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik meen het wel. Als er 1 ding deze club op achterstand houdt zijn het wel de doorgesnoven tokkies die tegenwoordig denken dat ze echte fans zijn.
Voor jullie info m’n eerste wedstrijd in de Kuip speelde Cruijff in een Feyenoordshirt. (Beetje een tong anecdote dit maar goed)
Beste Feyenoorder ooit.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kreeg de kuip ook weer eens vol.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:19 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Toon Greebe wel. @Cocoquote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Arne sla je niet zomaar uit het veld.
arendgodquote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Ik zou Jakko toch maar invliegen. Geen risico nemen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
@mankekameradenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Lekker slapen vanavond.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gernot als ober.
Dat is wel een natte droom.
Gernot die ghb in je drankje gooit ookquote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gernot als ober.
Dat is wel een natte droom.
Het is net een normaal mens na de kerstvakantiequote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:15 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.espn.nl/voetb(...)speld-in-de-hooiberg
Kan aan mij liggen, maar Arond oogt weer wat voller dan normaal.
Waarom @mkrabby hiermee akkoord is gegaan, zal voor mij altijd een raadsel blijven.quote:
Mee eens. Bakt er echt geen pepernoot van. Ook tegen Utrecht vond ik hem bijzonder zwak.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:47 schreef hhh38 het volgende:
Dilrosun kan er nog steeds niets van. Snap deze revival niet.
Timber is echt een geweldige speler aan het worden maar dit is inderdaad nog een aandachtspuntje. Had er al 2 moeten maken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:58 schreef Caland het volgende:
Als Timber toch eens de rust van een Stengs zou hebben voor het doel
Caland doet even een oogje dicht.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:02 schreef fetX het volgende:
Ach kijk, Dilly wordt daar even kinderlijk eenvoudig voorbij gelopen.
Hartman liet hem voor zijn man komenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Caland doet even een oogje dicht.
Die man is premium artikel onwaardig.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:08 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)datum-heen~ac697e8a/
Hoe moet de beste burgemeester van het universum dit omdraaien?
De club ontwikkelt zich op alle vlakken. (Behalve op RV)quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:09 schreef hhh38 het volgende:
Een heel reclameblok van Feyenoordsponsors, dat heb ik nog nooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |