Gewoon blijven doneren.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Heb het nu vooral op telefoon.
Walgelijke site
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Heb het nu vooral op telefoon.
Walgelijke site
quote:Op maandag 1 mei 2023 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Danny heeft bier en shag gekocht ipv te investeren in zijn paradepaardje.
Ik had dit ook niet verwacht, maar volgens mij ligt de lat voor standaardsituaties bij elke voetbalfan heel erg hoog en herinner je juist vaak de goals die je eruit tegenkrijgt.quote:
Ben wel benieuwd naar het percentage corners waar uit wordt gescoord bij Feyenoord. Want we krijgen ook wel heel erg veel corners dit seizoen heb ik het idee. Dus dan blijft de ergernis alsnog groot als je daar echt nauwelijks uit scoort.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had dit ook niet verwacht, maar volgens mij ligt de lat voor standaardsituaties bij elke voetbalfan heel erg hoog en herinner je juist vaak de goals die je eruit tegenkrijgt.
En er was een korte fase rond Atletico en PSV thuis dat ze écht niet liepen maar blijkbaar gaat het de rest van het seizoen wel heel goed.
Die statistiek hierboven is niet het totaal maar pér standaardsituatie. Dus hoeveel we er hebben gekregen zou dan niet uitmaken. Maar de range loopt van maximaal 0.015 (gemiddeld 15 goals uit iedere 1000 standaardsituaties tot 0.003 (3 goals uit iedere 1000). Wij zitten dicht tegen die 0.015 aan, maar je moet er dus gewoon uberhaupt niet teveel van verwachten.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar het percentage corners waar uit wordt gescoord bij Feyenoord. Want we krijgen ook wel heel erg veel corners dit seizoen heb ik het idee. Dus dan blijft de ergernis alsnog groot als je daar echt nauwelijks uit scoort.
Dat weet ik, maar ik zag hier eens voorbij komen dat we 9(?) keer hebben gescoord uit een corner dit seizoen (of deze jaargang, weet het even niet meer), maar ik denk dat we alsnog gewoon heel erg veel corners verpesten. Die xG zegt me dan alsnog wat minder. Zeker omdat het inderdaad om hele lage getallen gaat.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die statistiek hierboven is niet het totaal maar pér standaardsituatie. Dus hoeveel we er hebben gekregen zou dan niet uitmaken. Maar de range loopt van maximaal 0.015 (gemiddeld 15 goals uit iedere 1000 standaardsituaties tot 0.003 (3 goals uit iedere 1000). Wij zitten dicht tegen die 0.015 aan, maar je moet er dus gewoon uberhaupt niet teveel van verwachten.
xG-aids heeft nooit gelijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne heeft gewoon altijd gelijk
User @aTypisch heeft altijd een beetje moeite met inhoudelijke discussies, dat kan je die arme jongen niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:15 schreef fetX het volgende:
Gek dat we het over een aspect van voetbal hebben op een voetbal subforum.
Volgens mij hebben we er aardig wat tegen gekregen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
xG-aids heeft nooit gelijk.
Wel leuk dat Arne uitgerekend vandaag in een interview roept dat de 'balans van standaardsituaties in topwedstrijden' niet goed is.
MvG raakt ook wel eens geen dubbelsquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:15 schreef fetX het volgende:
Maggewoonniegebeureklaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
MvG raakt ook wel eens geen dubbels
PSV troep.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
MvG raakt ook wel eens geen dubbels
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
User @:aTypisch heeft altijd een beetje moeite met inhoudelijke discussies, dat kan je die arme jongen niet kwalijk nemen.
Erg inhoudelijk om statistieken en metrics te negeren en gewoon elke keer opnieuw te roepen dat we wat aan corners moeten doenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:15 schreef fetX het volgende:
Gio gaat waarschijnlijk aan de slag bij Besiktas, hoe denk jij dat ie het gaat doen?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
Erg inhoudelijk om statistieken en metrics te negeren en gewoon elke keer opnieuw te roepen dat we wat aan corners moeten doen
Maar Arne vindt dat ookquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
Erg inhoudelijk om statistieken en metrics te negeren en gewoon elke keer opnieuw te roepen dat we wat aan corners moeten doen
quote:Een van de onderdelen waar Feyenoord de komende dagen mee aan de slag gaat, zijn de standaardsituaties. ''Onze balans in standaardsituaties in topwedstrijden is duidelijk niet goed genoeg om serieus mee te doen'' zegt Slot. Hij gaat hiermee aan de slag, gecombineerd met de andere aspecten die beter kunnen. ''Want we gaan niet driekwartier van een uur besteden aan standaardsituaties, dat zou voor niemand leuk zijn. Maar we kunnen en zullen er wel op een goede manier aandacht aan besteden.''
Ik vind soms dat Arne een ongezonde focus op standaardsituaties heeft. Is natuurlijk een makkelijk trainbaar onderdeel en moderne trainers hebben het er vaak over, maar het moet niet ten koste gaan van het creëren van kansen in het algemeen via open spel / drukzetten. Probeer de snelheid/creativiteit van je vleugelspelers beter te benutten en Santi weer vaker in scoringspositie te brengen.quote:
Toen hij in een van zijn eerste oefenwedstrijden er plots een ongekend lekkere ingestudeerde corner kwam werd ik ineens heel enthousiast.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind soms dat Arne een ongezonde focus op standaardsituaties heeft. Is natuurlijk een makkelijk trainbaar onderdeel en moderne trainers hebben het er vaak over, maar het moet niet ten koste gaan van het creëren van kansen in het algemeen via open spel / drukzetten. Probeer de snelheid/creativiteit van je vleugelspelers beter te benutten en Santi weer vaker in scoringspositie te brengen.
Degelijk met een of twee pieken naar een (bijna) prijs en dan wordt hij ontslagen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gio gaat waarschijnlijk aan de slag bij Besiktas, hoe denk jij dat ie het gaat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |