SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Heb jij wel eens een zak geld van een berg zien rollen?quote:Op maandag 25 december 2023 14:51 schreef Caland het volgende:
Santi inmiddels MET SKIBRIL op een berg gespot
Nog steeds niet helemaal duidelijk of hij wel aan het skiën is
Hadden er een stuk meer moeten zijn, laatste weken/maand was hij te vaak onzichtbaar.quote:Op maandag 25 december 2023 15:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Als er iemand met scherp schoot in 2023, was het wel Santiago Gimenez. De Mexicaanse spits maakte dit kalenderjaar liefst 37 (!) doelpunten voor Feyenoord in alle competities
bedongen bij zijn nieuwe contractquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:14 schreef Caland het volgende:
Santi inmiddels al skiënd gespot
Kloese moet ingrijpen
Breekt z'n been / scheurt wat af, tot en met half februari met Paksoi in de spitsquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:14 schreef Caland het volgende:
Kloese moet ingrijpen
Ja maar de kans is een stuk groter dat je al skiënd iets breekt dan dat je in NL tegen een cobra aanloopt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:05 schreef snabbi het volgende:
Komkommertijd om over skiën te gaan zeuren. In NL kan ie ook tegen een cobra aanlopen.
Ik zie het al, dit gaat HELEMAAL mis.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:14 schreef Caland het volgende:
Kloese moet ingrijpen
Oke maar volgens google is de kans op een verkeersongeluk 2,5% terwijl de kans op een skiongeluk 0,65% is.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja maar de kans is een stuk groter dat je al skiënd iets breekt dan dat je in NL tegen een cobra aanloopt.
Omdat we iets vaker in de auto zitten dan skiën wellicht?quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:42 schreef snabbi het volgende:
[..]
Oke maar volgens google is de kans op een verkeersongeluk 2,5% terwijl de kans op een skiongeluk 0,65% is.
dat zal vast, maar die kansen verhoudingen zullen ook wel weer anders zijn wanneer je naar een ander land gaat. Het gaat mij niet om de exacte getallen, maar meer dat overal risico is.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat we iets vaker in de auto zitten dan skiën wellicht?
snabbi er niet veel van.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:42 schreef snabbi het volgende:
[..]
Oke maar volgens google is de kans op een verkeersongeluk 2,5% terwijl de kans op een skiongeluk 0,65% is.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn inmiddels kerstcadeaus aan het uitpakken. Meer info volgt.
Je pist zelf naakt.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:07 schreef Vis1980 het volgende:
Is Pijsjouw wel gewoon thuis of staat ie naakt op een piste?
Onze grote vriend Igor post bijna elke dag stories in de gym deze kerst.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:07 schreef Vis1980 het volgende:
Is Pijsjouw wel gewoon thuis of staat ie naakt op een piste?
Pissen met je kleren aan is niet aan te raden idd.quote:
Ja, ik heb liever dat ie gaat snoeren, mondjes wel te verstaan.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Onze grote vriend Igor post bijna elke dag stories in de gym deze kerst.
Die gaat ongekend schroeien in de tweede seizoenshelft.
Op papier wel maar gezien het feit dat hij nauwelijks vakantie heeft gehad is dat wel te verklaren.quote:Op maandag 25 december 2023 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hadden er een stuk meer moeten zijn, laatste weken/maand was hij te vaak onzichtbaar.
Kort contractje. Bult vertrouwen.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:37 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Dirrek hep ook weer een club.
Denk je?quote:Op donderdag 28 december 2023 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
de wintertransfer zullen volgende week bekend worden.....
rechtsback
linksback
voorhoede topper
Ben benieuwd hoe lang hij nog kan teren op de naam Kuyt. Vaak is dat wel genoeg om bij een aantal clubs aan de bak te kunnen, maar er is natuurlijk een limiet.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:37 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Dirrek hep ook weer een club.
Ik geloof dat ze het laatst op rijnmond daar ook over hadden, toen kwamen ze uiteindelijk uit in 2018 met van persie.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk je?
Ik kan mij oprecht geen transfers herinneren in de winter die mogelijk wat zouden toevoegen aan het elftal.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:22 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]We zijn de perfecte vervanger van Ueda misgelopen
Hoog ananas gehalte.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:31 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Wat jeugdnieuws wat de revue passeert. Op naar het grote werk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wil je dit topic niet bevuilen? Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi verhaalquote:Op vrijdag 29 december 2023 12:29 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Via de bekende wegen is dit stuk te lezen!!!!
Juist zijn ontwikkeling het laatste half jaar stemt mij wel tevreden, was toch wel een beetje bang voor zijn gebrek aan handelingssnelheid maar daar zet hij echt grote stappenquote:Op vrijdag 29 december 2023 12:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mooi verhaal
WiefferGod heeft zich echt stormachtig ontwikkeld bij ons.
Hij begint ook steeds meer een dragende speler te worden in plaats van dienend.quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist zijn ontwikkeling het laatste half jaar stemt mij wel tevreden, was toch wel een beetje bang voor zijn gebrek aan handelingssnelheid maar daar zet hij echt grote stappen
Of je drukt op de esc-knop voordat de pagina is geladen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:29 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Via de bekende wegen is dit stuk te lezen!!!!
Kwam die in de winter ja? Lijkt alweer zo lang geleden. Was echt genieten met rvp er nog bijquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:14 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze het laatst op rijnmond daar ook over hadden, toen kwamen ze uiteindelijk uit in 2018 met van persie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |