@klaasweetalles moet ook het handje van zijn begeleider vasthouden en dat vind je dus ook al gedram. Duidelijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:19 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Waarom moet je als homostel hand in hand kunnen zitten in de Kuip? Kan me geen enkel scenario voorstellen waarom dat zou moeten? Gewoon puur gedram.
Hey holbewoner, liever 1000 Pauls dan jij en je tokkie eckte eckte hardcore debieltjes in de Kuip.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:19 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Waarom moet je als homostel hand in hand kunnen zitten in de Kuip? Kan me geen enkel scenario voorstellen waarom dat zou moeten? Gewoon puur gedram.
Ik meen het wel. Als er 1 ding deze club op achterstand houdt zijn het wel de doorgesnoven tokkies die tegenwoordig denken dat ze echte fans zijn.quote:
Die kreeg de kuip ook weer eens vol.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:12 schreef Document1 het volgende:
Voor jullie info m’n eerste wedstrijd in de Kuip speelde Cruijff in een Feyenoordshirt. (Beetje een tong anecdote dit maar goed)
Ik sta volledig achter je punt hoor, maar het mentale idee van 1000 Pauls vind ik gewoon een beetje eng.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:12 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik meen het wel. Als er 1 ding deze club op achterstand houdt zijn het wel de doorgesnoven tokkies die tegenwoordig denken dat ze echte fans zijn.
Voor jullie info m’n eerste wedstrijd in de Kuip speelde Cruijff in een Feyenoordshirt. (Beetje een tong anecdote dit maar goed)
Beste Feyenoorder ooit.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kreeg de kuip ook weer eens vol.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:19 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Toon Greebe wel. @Cocoquote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Arne sla je niet zomaar uit het veld.
arendgodquote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Ik zou Jakko toch maar invliegen. Geen risico nemen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
@mankekameradenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |