Sigme weet je post terug te vinden. Indien nodig.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Vorige week werd ik dus 34, en toen het uit ging met ex was dat eigenlijk de leeftijd die ik voor mezelf had gesteld om stappen te gaan zetten om alleen een kindje te krijgen als ik tegen die tijd nog geen partner zou hebben. Uitzoeken of ik via een Deense donorbank of via NL donorbank zou willen, indien laatste op wachtlijst zetten, dat soort stappen.
Mocht ik de komende maanden hier nog op terugkomen, kunnen jullie me dan aan deze post herinneren? Ik wil voorlopig géén baby alleen. Mn nichtje is een schatje hoor, maar ze wilde niet slapen en daarna was ze te moe om te gaan eten en nu ligt ze een uurtje te slapen en wacht ik tot ze weer wakker wordt voor een fles. Ik heb ook nog een uur met haar gewandeld buiten, tig keer huilende baby geprobeerd te troosten, gespeeld, met haar rondgelopen, etcetera. Ik had vlak voordat ze kwam ook al een uur krachttraining met personal trainer gedaan dus al mn spieren doen pijn en ik ben kapot
en ik zie mezelf dit zeker niet elke dag alleen doen haha.
Verder eens met wat @:Tele6 over je zei @:Yinnyhoe is het nu met jou?
Groter dan een c&a. Met 500 modemerken. Ook nog in Schijndel en Ravenstein. Ook groot.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:17 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik heb wel eens ergens (FD?) een artikel gelezen over dat hele kledingimperium in Nistelrode. Toch wel apart, een dorp dat vooral bestaat uit één kledingzaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vanavond de laatste kommetjes met limoncello tiramisu.![]()
Het klinkt allemaal zo heerlijk onbezorgdquote:Op woensdag 27 december 2023 20:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb eerste kerstdag vooral hard gewerkt tot 1700. Daarna uur in de auto naar mn ouders, eten, 1 glühwein en 1 bier, uur in de auto naar W., slapen.
Tweede kerstdag ook gewerkt tot 1600, omkleden, naar schoonouders.
Proost ook. Ik heb Tintelfris.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb een glas siroop #livingthewildlife
Ja, enorm! Echt extra respect voor broertje en schoonzus nu, én voor mijn buren wiens baby nog veel onrustiger is dan nichtje en die zelf kampen met long-covid en herstel na burnout.. en voor alle anderen met baby natuurlijk, jou incluis! En bedankt voor het aanbodquote:Op woensdag 27 december 2023 20:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]baby's zijn topsport
wel tof dat ze bij je logeert, zowel voor je broer en schoonzus als voor jou en je nichtje
![]()
en mocht je toch ooit vragen hebben over Deense donorbanken, dan roep je maar
Ik vind dat ookquote:Op woensdag 27 december 2023 22:25 schreef Morgane89 het volgende:
Ik vind een kind opvoeden met z'n tweeën al vet zwaaren dan hebben we nog een relatief makkelijk kind dat goed slaapt enzo.
Kreeg ze niet op.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:10 schreef fietsie het volgende:
Maar nu de gewetensvraag: zelf oliebollen bakken in 2023, of ze kopen ?
Wat lastigquote:Op donderdag 28 december 2023 08:24 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
We beginnen de dag zo met een huisarts bezoek.
Mijn vingers houden er één voor één langzaam mee op.
Nadat eerder dit jaar mijn duim nog maar moeizaam wilde buigen (en nu helemaal niet meer) is het nu de beurt aan mijn ringvinger. Het knakt op de gewrichten en is dan pijnlijk.
Het verval is ingezet…
Die zijn vrij snel verplaatst toch. En anders nieuwjaarsdag de pakken al rijdend luchtenquote:Op donderdag 28 december 2023 01:00 schreef fietsie het volgende:
Ik ben er nog niet uit: mijn bakplek was voorheen zo dat stank niet uitmaakte, nu hangen daar de motorpakken enzo.
Dus het is ook minder praktisch.
Maar geen kraam verkoopt ze met stukjes appel en abrikoos en witte rozijnen...
Beetje bij beetje vallen alle functies uitquote:Op donderdag 28 december 2023 08:24 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Nadat eerder dit jaar mijn duim nog maar moeizaam wilde buigen (en nu helemaal niet meer) is het nu de beurt aan mijn ringvinger. Het knakt op de gewrichten en is dan pijnlijk.
Het verval is ingezet…
Ik werk gewoon hoorquote:Op donderdag 28 december 2023 08:45 schreef Karzai het volgende:
De rest van nederland is nog wel vrij, het pontje is vrijwel leeg
Ik ga ze morgen kopen bij het stalletje in mijn werkstad.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:10 schreef fietsie het volgende:
Maar nu de gewetensvraag: zelf oliebollen bakken in 2023, of ze kopen ?
Ja, dat is permanent.quote:Op donderdag 28 december 2023 09:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Ai, dat is lastig @:madmaster Blijft het ook de hele dag zo?
En dan naar de reumatoloog?quote:Op donderdag 28 december 2023 10:34 schreef MadMaster het volgende:
Ja, dat is permanent.
Mag er binnenkort weer ergens een echo voor laten maken...
Nu ik toch bij de huisarts was, meteen even gecheckt of mijn bezoekje aan jouw collega vastgelegd was.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Beetje bij beetje vallen alle functies uit
Wel naar!
Ik had gisteren een patiënt die absoluut niet bij deze dokter B. wilde, ze had er geen klik mee.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:35 schreef MadMaster het volgende:
Nu ik toch bij de huisarts was, meteen even gecheckt of mijn bezoekje aan jouw collega vastgelegd was.
Dat bleek het geval te zijn...
Wat een raar en onhandig verschijnsel!quote:Op donderdag 28 december 2023 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat is permanent.
Geen idee, dat moet de echo uitwijzen, denk ik.quote:
Huh?quote:Op donderdag 28 december 2023 10:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had gisteren een patiënt die absoluut niet bij deze dokter B. wilde, ze had er geen klik mee.
Dat horen we niet vaak bij haar. (mijn 1e keer in ieder geval).
Slecht geslapen door de onderbrekingen?quote:Op donderdag 28 december 2023 10:35 schreef AnneX het volgende:
In de regio waren deze al eens de “beste” En goede logistiek met de drukte.
https://www.vroeg.nl/oliebollen/
FWIW
@:vlindertje89 hoe ging jouw nacht met nichtje? 😉
Mijnes kende wat onderbrekingen @:sigme
Laat je de boom met opzet liggen? Of is het wel meer complex als bij de al opgeruimde? Het hek is ook naar god.![]()
Is man terug vóor O&N ?
Er stonden 1e kerstdag onnoemelijk veel trucks op de P’s langs de snelwegen.
Kon niet zien waar die vandaan kwamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar opruimen zal nog wel even een flinke klus worden. Het moet wel voor maart gedaan zijn, want dan moeten de schapen hier kunnen lopen en hun afrastering moet staan waar nu die boom dwarsligt.
Liefste is vanavond/vannacht weer thuis en vertrekt dan pas weer in het nieuwe jaar.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
De oorzaak is nog niet bekend.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een raar en onhandig verschijnsel!
Is het een vorm van reuma? Helpt warmte als water en handschoenen buiten?
quote:Op donderdag 28 december 2023 10:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Slecht geslapen door de onderbrekingen?
Mijn nacht werd ook ongeveer elk uur onderbroken, de schattige hond slaapt de 1e nacht hier altijd onrustig, dus die staat dan eens per uur aan mijn bed met z'n dikke kop. Dan word ik even wakker, geef hem een aai en stuur een appje naar mijn rijdende lief en dan snurk ik weer verder. Ik vind dat niet vervelend.
Dat gesneuvelde hekwerk valt juist reuze mee; kijk maar:Wat een geweld hè! Staat het schapenweiland ook zo nat na 3 maanden regen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar opruimen zal nog wel even een flinke klus worden. Het moet wel voor maart gedaan zijn, want dan moeten de schapen hier kunnen lopen en hun afrastering moet staan waar nu die boom dwarsligt.
Liefste is vanavond/vannacht weer thuis en vertrekt dan pas weer in het nieuwe jaar.Was het maar zo simpel…en de injecties zijn niet meer nodig?quote:Op donderdag 28 december 2023 10:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De oorzaak is nog niet bekend.
Koude handen heb ik soms wel, maar dan zetten we de kachel gewoon even aan.
Warmte biedt geen permanente oplossing in ieder geval...
Brengt mij erop: sch.zus heeft een alternatieve inslag.
Daarvan ben ik genezen.Sic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar komt zus, die daar woont, ook vaakquote:Op donderdag 28 december 2023 10:41 schreef AnneX het volgende:
Inmiddels bedacht, dat dichterbij ook een flinke kledingzaak is in Meerkerk.
Hoor ik ook goede dingen over. Site gecheckt, ws. meer betaalbare kleding.
¤ 250 voor een lamawol trui vind ik té gek.
Tegen de hooikoorts niet meer.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:59 schreef AnneX het volgende:
Was het maar zo simpel…en de injecties zijn niet meer nodig?
quote:Op donderdag 28 december 2023 10:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Slecht geslapen door de onderbrekingen?
Mijn nacht werd ook ongeveer elk uur onderbroken, de schattige hond slaapt de 1e nacht hier altijd onrustig, dus die staat dan eens per uur aan mijn bed met z'n dikke kop. Dan word ik even wakker, geef hem een aai en stuur een appje naar mijn rijdende lief en dan snurk ik weer verder. Ik vind dat niet vervelend.
Dat gesneuvelde hekwerk valt juist reuze mee; kijk maar:Ah ja dat valt mee idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar opruimen zal nog wel even een flinke klus worden. Het moet wel voor maart gedaan zijn, want dan moeten de schapen hier kunnen lopen en hun afrastering moet staan waar nu die boom dwarsligt.
Liefste is vanavond/vannacht weer thuis en vertrekt dan pas weer in het nieuwe jaar.
fijn dat liefste paar dagen vrij is!
Geen idee, ik ga vooral naar de huisarts om iets vast te laten leggen, in de vaak vergeefse hoop dat ze ook nog een nuttig advies of oplossing hebben. De meeste suggesties komen van mijzelf, niet van hen...quote:Op donderdag 28 december 2023 11:07 schreef Blues het volgende:
Jouw h.a. gaat er al vanuit dat mensen thuisarts.nl raadplegen of iig in het wilde weg gaan googlen met wat ze mogelijk onder de leden hebben
Als ik eens mail via de site met een korte vraag - dat hebben zij graag, ontlast de tel - krijg ik ook de link naar thuisarts.nl erbij in de reply 😂quote:Op donderdag 28 december 2023 11:07 schreef Blues het volgende:
Jouw h.a. gaat er al vanuit dat mensen thuisarts.nl raadplegen of iig in het wilde weg gaan googlen met wat ze mogelijk onder de leden hebben
Beter dan al die enge goochelsitesquote:Op donderdag 28 december 2023 11:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als ik eens mail via de site met een korte vraag - dat hebben zij graag, ontlast de tel - krijg ik ook de link naar thuisarts erbij in de reply 😂
Geenquote:Op donderdag 28 december 2023 11:15 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
B was een nachtje hier logeren. Nu is hij naar het tussen Kerst en Oud en Nieuw vriendenfestijn maar ik sla dit jaar over. Ik snap dat een hoop mensen in m'n vriendengroep het moeilijk hebben maar ik pas voor 2,5 dag aan longcovid/burnout/gender/autisme/politiek/klimaatdiscussiesin m'n schaarse vakantiedagen. Dus ik ga vandaag een dagje fietsen want het is droog. En was nr 3 staat aan.
Als er wel niet één ding bij volwassen (worden) hoort dan is het wel keuzes maken over waar je jezelf ( = jouw tijd/energie/geld ) aan wil besteden. Dus heel goed dat je daarin een bewuste keuze maaktquote:Op donderdag 28 december 2023 11:15 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
B was een nachtje hier logeren. Nu is hij naar het tussen Kerst en Oud en Nieuw vriendenfestijn maar ik sla dit jaar over. Ik snap dat een hoop mensen in m'n vriendengroep het moeilijk hebben maar ik pas voor 2,5 dag aan longcovid/burnout/gender/autisme/politiek/klimaatdiscussiesin m'n schaarse vakantiedagen. Dus ik ga vandaag een dagje fietsen want het is droog. En was nr 3 staat aan.
Ja dat klinkt donders gezelligquote:Op donderdag 28 december 2023 11:15 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
B was een nachtje hier logeren. Nu is hij naar het tussen Kerst en Oud en Nieuw vriendenfestijn maar ik sla dit jaar over. Ik snap dat een hoop mensen in m'n vriendengroep het moeilijk hebben maar ik pas voor 2,5 dag aan longcovid/burnout/gender/autisme/politiek/klimaatdiscussies![]()
quote:Op donderdag 28 december 2023 12:05 schreef Tuindier het volgende:
Nieuw pr op de squat(mede omdat ik dat nog nooit had bepaald).
50,- aan olie ja ?quote:Op donderdag 28 december 2023 09:49 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb al 10 liter arachideolie gekocht dus ik moet wel.
Gedekte Gemeenschapsweg 😇 in de polder bij fort Honswijk.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:55 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Best een stevig windje in de polder
Er zijn van die mooie met een ophijs draad.quote:Op donderdag 28 december 2023 13:11 schreef Tele6 het volgende:
Nou moet ik wel dat fietsophangsysteem gaan monteren in m'n berging, want 2 fietsen gaan daar niet zomaar samen in passen
Sterkte!quote:Op donderdag 28 december 2023 13:12 schreef yinu het volgende:
Zometeen in de tettenpletter voor jaarlijkse controle. Toen ik net onder de hete douche stond te rillen herkende ik opeens weer de existentiële kou… toch altijd weer spannend. Ook 7 jaar na diagnose nog.
Ja zo een heb ik klaarliggen, moet alleen nog even vastschroevenquote:Op donderdag 28 december 2023 13:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn van die mooie met een ophijs draad.
De ladder dan wel netjes recht neerzetten , de meeste ongelukken gebeuren in huisquote:Op donderdag 28 december 2023 13:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja zo een heb ik klaarliggen, moet alleen nog even vastschroeven
Oh woepsquote:Op donderdag 28 december 2023 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
De ladder dan wel netjes recht neerzetten , de meeste ongelukken gebeuren in huis
(en niet zoals ik dat zou doen de ladder over de fiets die er al staat heen pletteren)
Het zou niet in me opkomenquote:Op donderdag 28 december 2023 13:29 schreef Tele6 het volgende:
Geen foute grappen over B z'n boorhamer aub @:fietsie .
Wat nastyquote:Op donderdag 28 december 2023 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat is permanent.
Ik kwam op Facebook wel dingen tegen?quote:Op donderdag 28 december 2023 13:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, kon een tijdje niet op FOK, wachtwoorden e.d. werkten niet en een "bad request"melding, dat nog steeds met Edge maar in Chrome werkt het wel.
Dus ik heb alles omtrent W niet meegekregen van @:Lonaa, wat heb ik gemist?
Ach, wat een ellende met Golfer, hopelijk snel verbetering!!
Wat nastyquote:Op donderdag 28 december 2023 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat is permanent.
Ik vond mijn plan aantrekkelijkerquote:Op donderdag 28 december 2023 13:06 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vandaag een stel knopen doorgehakt, ben er zelf onder de indruk van
Gisteren kwam de uitnodiging voor sportief weekendje weg (waar ik een ruim jaar geleden ook mee was, met 200 km 's nachts fietsen ernaartoe) en ik heb besloten dat ik weer mee wil.
Maar toen was het een heel gedoe met mountainbike lenen, dus destijds had ik al gezegd dat ik als ik mee wilde, ik wel zelf een mountainbike zou kopen.
Inmiddels is het niet meer zo'n opstopping op de fietsenmarkt (in coronatijd was iedereen fietsen aan het kopen en veel lange levertijden) dus staan er weer goeie fietsen op marktplaats.
Ik had van oma ¤500 gekregen en had nog geen idee wat ik daarmee wilde.
Nu meerdere vliegen in 1 klap: leuk weekendje gepland, mooi doel voor de ¤500 gevonden en vanmiddag haal ik een nieuwe fiets op
Ga je met de auto?quote:Op donderdag 28 december 2023 13:12 schreef yinu het volgende:
Zometeen in de tettenpletter voor jaarlijkse controle. Toen ik net onder de hete douche stond te rillen herkende ik opeens weer de existentiële kou… toch altijd weer spannend. Ook 7 jaar na diagnose nog.
Dit maakt wel iets in me wakkerquote:Op donderdag 28 december 2023 13:29 schreef Tele6 het volgende:
Geen foute grappen over B z'n boorhamer aub @:fietsie .
Oja, dat kan je zien natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2023 13:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kwam op Facebook wel dingen tegen?
Logisch johquote:Op donderdag 28 december 2023 13:12 schreef yinu het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2023 13:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja, dat kan je zien natuurlijk![]()
Klopt. 12-12-24![]()
Hoe is het met je kies?
quote:Op donderdag 28 december 2023 13:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach, wat een ellende met Golfer, hopelijk snel verbetering!!
Dank!quote:Op donderdag 28 december 2023 13:49 schreef fietsie het volgende:
[..]Gefeli
![]()
Praktijk gesloten tot 2-1, en geen bloed / zenuw dus geen spoed. Wang schraapt ook net niet open door het puntje dus ik red het wel tot dan.
Alleen even braaf aan 1 kant eten zodat er niet meer af knalt...
Nee, ongeveer hier.quote:Op donderdag 28 december 2023 13:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gedekte Gemeenschapsweg 😇 in de polder bij fort Honswijk.
https://www.hollandsewate(...)732099/fort-honswijk
Nog een kans dat jij/jullie ze eens in het echt zien?quote:Op donderdag 28 december 2023 13:53 schreef Blues het volgende:
Diep religieuze kaart ontvangen uit Australië.
Man man man![]()
Maar ja ook weerdat ze wat sturen.
Dit is ook echt heel naar trouwens. Hopelijk vinden ze wat er aan schort, en nog hopelijker kunnen ze er iets aan doen!quote:Op donderdag 28 december 2023 08:24 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Het verval is ingezet…
Dat, en ik heb serieuze tandarts angst en een praktijk die ondanks dat willekeurige slachters inzet "want we zitten vol"quote:Op donderdag 28 december 2023 13:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dank!
Kies afbreken en dan met je tong of wang er constant overheen gaan dat is vaak nog pijnlijker![]()
Maar geen pijn is beter maar het kost altijd weer zoveel centjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |