Sigme weet je post terug te vinden. Indien nodig.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Vorige week werd ik dus 34, en toen het uit ging met ex was dat eigenlijk de leeftijd die ik voor mezelf had gesteld om stappen te gaan zetten om alleen een kindje te krijgen als ik tegen die tijd nog geen partner zou hebben. Uitzoeken of ik via een Deense donorbank of via NL donorbank zou willen, indien laatste op wachtlijst zetten, dat soort stappen.
Mocht ik de komende maanden hier nog op terugkomen, kunnen jullie me dan aan deze post herinneren? Ik wil voorlopig géén baby alleen. Mn nichtje is een schatje hoor, maar ze wilde niet slapen en daarna was ze te moe om te gaan eten en nu ligt ze een uurtje te slapen en wacht ik tot ze weer wakker wordt voor een fles. Ik heb ook nog een uur met haar gewandeld buiten, tig keer huilende baby geprobeerd te troosten, gespeeld, met haar rondgelopen, etcetera. Ik had vlak voordat ze kwam ook al een uur krachttraining met personal trainer gedaan dus al mn spieren doen pijn en ik ben kapot
en ik zie mezelf dit zeker niet elke dag alleen doen haha.
Verder eens met wat @:Tele6 over je zei @:Yinnyhoe is het nu met jou?
Groter dan een c&a. Met 500 modemerken. Ook nog in Schijndel en Ravenstein. Ook groot.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:17 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik heb wel eens ergens (FD?) een artikel gelezen over dat hele kledingimperium in Nistelrode. Toch wel apart, een dorp dat vooral bestaat uit één kledingzaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vanavond de laatste kommetjes met limoncello tiramisu.![]()
Het klinkt allemaal zo heerlijk onbezorgdquote:Op woensdag 27 december 2023 20:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb eerste kerstdag vooral hard gewerkt tot 1700. Daarna uur in de auto naar mn ouders, eten, 1 glühwein en 1 bier, uur in de auto naar W., slapen.
Tweede kerstdag ook gewerkt tot 1600, omkleden, naar schoonouders.
Proost ook. Ik heb Tintelfris.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb een glas siroop #livingthewildlife
Ja, enorm! Echt extra respect voor broertje en schoonzus nu, én voor mijn buren wiens baby nog veel onrustiger is dan nichtje en die zelf kampen met long-covid en herstel na burnout.. en voor alle anderen met baby natuurlijk, jou incluis! En bedankt voor het aanbodquote:Op woensdag 27 december 2023 20:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]baby's zijn topsport
wel tof dat ze bij je logeert, zowel voor je broer en schoonzus als voor jou en je nichtje
![]()
en mocht je toch ooit vragen hebben over Deense donorbanken, dan roep je maar
Ik vind dat ookquote:Op woensdag 27 december 2023 22:25 schreef Morgane89 het volgende:
Ik vind een kind opvoeden met z'n tweeën al vet zwaaren dan hebben we nog een relatief makkelijk kind dat goed slaapt enzo.
Kreeg ze niet op.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:10 schreef fietsie het volgende:
Maar nu de gewetensvraag: zelf oliebollen bakken in 2023, of ze kopen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |