Ik vind dat ookquote:Op woensdag 27 december 2023 22:25 schreef Morgane89 het volgende:
Ik vind een kind opvoeden met z'n tweeën al vet zwaaren dan hebben we nog een relatief makkelijk kind dat goed slaapt enzo.
Kreeg ze niet op.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:10 schreef fietsie het volgende:
Maar nu de gewetensvraag: zelf oliebollen bakken in 2023, of ze kopen ?
Wat lastigquote:Op donderdag 28 december 2023 08:24 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
We beginnen de dag zo met een huisarts bezoek.
Mijn vingers houden er één voor één langzaam mee op.
Nadat eerder dit jaar mijn duim nog maar moeizaam wilde buigen (en nu helemaal niet meer) is het nu de beurt aan mijn ringvinger. Het knakt op de gewrichten en is dan pijnlijk.
Het verval is ingezet…
Die zijn vrij snel verplaatst toch. En anders nieuwjaarsdag de pakken al rijdend luchtenquote:Op donderdag 28 december 2023 01:00 schreef fietsie het volgende:
Ik ben er nog niet uit: mijn bakplek was voorheen zo dat stank niet uitmaakte, nu hangen daar de motorpakken enzo.
Dus het is ook minder praktisch.
Maar geen kraam verkoopt ze met stukjes appel en abrikoos en witte rozijnen...
Beetje bij beetje vallen alle functies uitquote:Op donderdag 28 december 2023 08:24 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
We beginnen de dag zo met een huisarts bezoek.
Mijn vingers houden er één voor één langzaam mee op.
Nadat eerder dit jaar mijn duim nog maar moeizaam wilde buigen (en nu helemaal niet meer) is het nu de beurt aan mijn ringvinger. Het knakt op de gewrichten en is dan pijnlijk.
Het verval is ingezet…
Ik werk gewoon hoorquote:Op donderdag 28 december 2023 08:45 schreef Karzai het volgende:
De rest van nederland is nog wel vrij, het pontje is vrijwel leeg
Ik ga ze morgen kopen bij het stalletje in mijn werkstad.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:10 schreef fietsie het volgende:
Maar nu de gewetensvraag: zelf oliebollen bakken in 2023, of ze kopen ?
Ja, dat is permanent.quote:Op donderdag 28 december 2023 09:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Ai, dat is lastig @:madmaster Blijft het ook de hele dag zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |