Oh da's balen!quote:Op woensdag 27 december 2023 12:46 schreef derLudolf het volgende:
Over verwarmen gesproken, warmtepomp/hybride ketel doet het niet.
Dus lekker in de auto, eens even kijken bij de Eems en de Vecht. Kachel d'r lekker warm, piraatje er op
het ding is eind september geïnstalleerd dus zal wel wat kleins zijn.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh da's balen!
Gaat het wel gerepareerd worden voor de jaarwisseling? Of kampeer je komende week in de voiture?
Nope, nog wel bij hetzelfde bedrijf maar dat is niet die. Ze rijden met grijze vrachtwagens met blauw/rood logoquote:Op woensdag 27 december 2023 13:13 schreef derLudolf het volgende:
Werkt je verkering nog steeds bij dat bedrijf met witte vrachtwagens met donker groene bestickering dat regelmatig aan de Modem in Coevorden lost?Daar staat het water ook hoog
Ik had helemaal geen verlept katerhoofd gisteren.quote:Op woensdag 27 december 2023 08:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeker doen
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vond het wel heel dapper om met je verlepte katerhoofd bij je verse schoonouders te gaan zitten trouwensGelukkig ziet W dat anders
![]()
Blues
Je was nog dronken?quote:Op woensdag 27 december 2023 17:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen verlept katerhoofd gisteren.
Kwam op de exacte tijd aan.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen extra vertraging in de ICD? Dat is een wonder.
Wat leuk en gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 december 2023 09:02 schreef sigme het volgende:
Vandaag hebben liefste & ik dertig jaar verkering![]()
Destijds gingen we met alle vrijwilligers van ons poppodium de dagen tussen kerst & oud/nieuw met z'n allen naar een kampeerboerderij op Schier. En had ik het stapelbed waarop ik mijn slaapzakje had uitgerold verschoven, zodat het tegen zijn stapelbed aan stond. Daarmee was ons lot bezegeld.
quote:Op woensdag 27 december 2023 19:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Vorige week werd ik dus 34, en toen het uit ging met ex was dat eigenlijk de leeftijd die ik voor mezelf had gesteld om stappen te gaan zetten om alleen een kindje te krijgen als ik tegen die tijd nog geen partner zou hebben. Uitzoeken of ik via een Deense donorbank of via NL donorbank zou willen, indien laatste op wachtlijst zetten, dat soort stappen.
Mocht ik de komende maanden hier nog op terugkomen, kunnen jullie me dan aan deze post herinneren? Ik wil voorlopig géén baby alleen. Mn nichtje is een schatje hoor, maar ze wilde niet slapen en daarna was ze te moe om te gaan eten en nu ligt ze een uurtje te slapen en wacht ik tot ze weer wakker wordt voor een fles. Ik heb ook nog een uur met haar gewandeld buiten, tig keer huilende baby geprobeerd te troosten, gespeeld, met haar rondgelopen, etcetera. Ik had vlak voordat ze kwam ook al een uur krachttraining met personal trainer gedaan dus al mn spieren doen pijn en ik ben kapot
en ik zie mezelf dit zeker niet elke dag alleen doen haha.
Verder eens met wat @:Tele6 over je zei @:Yinnyhoe is het nu met jou?
Ik heb wel eens ergens (FD?) een artikel gelezen over dat hele kledingimperium in Nistelrode. Toch wel apart, een dorp dat vooral bestaat uit één kledingzaak.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:04 schreef AnneX het volgende:
Wij zijn in Nistelrode op zoek naar winterbroeken voor mij. Mn.X heeft niet nodig, zegt hij 😇
Hier kun je uuuuuren rondkijken naar kleding en mensen. De gratis op maat gemaakte kleding wordt nagestuurd. Voor gebruikelijk wachten was te druk.
Ik heb eerste kerstdag vooral hard gewerkt tot 1700. Daarna uur in de auto naar mn ouders, eten, 1 glühwein en 1 bier, uur in de auto naar W., slapen.quote:
Oh wauw. Niets dronken aan dusquote:Op woensdag 27 december 2023 20:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb eerste kerstdag vooral hard gewerkt tot 1700. Daarna uur in de auto naar mn ouders, eten, 1 glühwein en 1 bier, uur in de auto naar W., slapen.
Tweede kerstdag ook gewerkt tot 1600, omkleden, naar schoonouders.
Is dit het moment dat we weer even moeten checken of alles goed is bij Lonaa?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh wauw. Niets dronken aan dusVerkeerd onthouden blijkbaar
Ik ben wel twee keer vertiefd bij mn schoonouders geweest. De eerste en tweede keerquote:Op woensdag 27 december 2023 20:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh wauw. Niets dronken aan dusVerkeerd onthouden blijkbaar
Lonaa heeft prima gezopen zaterdag en zondag.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is dit het moment dat we weer even moeten checken of alles goed is bij Lonaa?
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is dit het moment dat we weer even moeten checken of alles goed is bij Lonaa?
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben wel twee keer vertiefd bij mn schoonouders geweest. De eerste en tweede keer
Omdat je zo'n hardwerkende vrouw bent.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben wel twee keer vertiefd bij mn schoonouders geweest. De eerste en tweede keer
Oh gelukkig, alles nog in ordequote:Op woensdag 27 december 2023 20:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lonaa heeft prima gezopen zaterdag en zondag.
Is wel echt zo tbh.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:45 schreef Vanyel het volgende:
O
[..]
Omdat je zo'n hardwerkende vrouw bent.
Dat doet een schoonouder in spe natuurlijk deugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |