Sterkte!quote:Op donderdag 28 december 2023 13:12 schreef yinu het volgende:
Zometeen in de tettenpletter voor jaarlijkse controle. Toen ik net onder de hete douche stond te rillen herkende ik opeens weer de existentiële kou… toch altijd weer spannend. Ook 7 jaar na diagnose nog.
Ja zo een heb ik klaarliggen, moet alleen nog even vastschroevenquote:Op donderdag 28 december 2023 13:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn van die mooie met een ophijs draad.
De ladder dan wel netjes recht neerzetten , de meeste ongelukken gebeuren in huisquote:Op donderdag 28 december 2023 13:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja zo een heb ik klaarliggen, moet alleen nog even vastschroeven
Oh woepsquote:Op donderdag 28 december 2023 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
De ladder dan wel netjes recht neerzetten , de meeste ongelukken gebeuren in huis
(en niet zoals ik dat zou doen de ladder over de fiets die er al staat heen pletteren)
Het zou niet in me opkomenquote:Op donderdag 28 december 2023 13:29 schreef Tele6 het volgende:
Geen foute grappen over B z'n boorhamer aub @:fietsie .
Wat nastyquote:Op donderdag 28 december 2023 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat is permanent.
Mag er binnenkort weer ergens een echo voor laten maken...
Ik kwam op Facebook wel dingen tegen?quote:Op donderdag 28 december 2023 13:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, kon een tijdje niet op FOK, wachtwoorden e.d. werkten niet en een "bad request"melding, dat nog steeds met Edge maar in Chrome werkt het wel.
Dus ik heb alles omtrent W niet meegekregen van @:Lonaa, wat heb ik gemist?
Ach, wat een ellende met Golfer, hopelijk snel verbetering!!
Wat nastyquote:Op donderdag 28 december 2023 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat is permanent.
Mag er binnenkort weer ergens een echo voor laten maken...
Ik vond mijn plan aantrekkelijkerquote:Op donderdag 28 december 2023 13:06 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vandaag een stel knopen doorgehakt, ben er zelf onder de indruk van
Gisteren kwam de uitnodiging voor sportief weekendje weg (waar ik een ruim jaar geleden ook mee was, met 200 km 's nachts fietsen ernaartoe) en ik heb besloten dat ik weer mee wil.
Maar toen was het een heel gedoe met mountainbike lenen, dus destijds had ik al gezegd dat ik als ik mee wilde, ik wel zelf een mountainbike zou kopen.
Inmiddels is het niet meer zo'n opstopping op de fietsenmarkt (in coronatijd was iedereen fietsen aan het kopen en veel lange levertijden) dus staan er weer goeie fietsen op marktplaats.
Ik had van oma ¤500 gekregen en had nog geen idee wat ik daarmee wilde.
Nu meerdere vliegen in 1 klap: leuk weekendje gepland, mooi doel voor de ¤500 gevonden en vanmiddag haal ik een nieuwe fiets op
Ga je met de auto?quote:Op donderdag 28 december 2023 13:12 schreef yinu het volgende:
Zometeen in de tettenpletter voor jaarlijkse controle. Toen ik net onder de hete douche stond te rillen herkende ik opeens weer de existentiële kou… toch altijd weer spannend. Ook 7 jaar na diagnose nog.
Dit maakt wel iets in me wakkerquote:Op donderdag 28 december 2023 13:29 schreef Tele6 het volgende:
Geen foute grappen over B z'n boorhamer aub @:fietsie .
Oja, dat kan je zien natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2023 13:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kwam op Facebook wel dingen tegen?
Logisch johquote:Op donderdag 28 december 2023 13:12 schreef yinu het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2023 13:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja, dat kan je zien natuurlijk![]()
Klopt. 12-12-24![]()
Hoe is het met je kies?
quote:Op donderdag 28 december 2023 13:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach, wat een ellende met Golfer, hopelijk snel verbetering!!
Dank!quote:Op donderdag 28 december 2023 13:49 schreef fietsie het volgende:
[..]Gefeli
![]()
Praktijk gesloten tot 2-1, en geen bloed / zenuw dus geen spoed. Wang schraapt ook net niet open door het puntje dus ik red het wel tot dan.
Alleen even braaf aan 1 kant eten zodat er niet meer af knalt...
Nee, ongeveer hier.quote:Op donderdag 28 december 2023 13:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gedekte Gemeenschapsweg 😇 in de polder bij fort Honswijk.
https://www.hollandsewate(...)732099/fort-honswijk
Nog een kans dat jij/jullie ze eens in het echt zien?quote:Op donderdag 28 december 2023 13:53 schreef Blues het volgende:
Diep religieuze kaart ontvangen uit Australië.
Man man man![]()
Maar ja ook weerdat ze wat sturen.
Dit is ook echt heel naar trouwens. Hopelijk vinden ze wat er aan schort, en nog hopelijker kunnen ze er iets aan doen!quote:Op donderdag 28 december 2023 08:24 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
We beginnen de dag zo met een huisarts bezoek.
Mijn vingers houden er één voor één langzaam mee op.
Nadat eerder dit jaar mijn duim nog maar moeizaam wilde buigen (en nu helemaal niet meer) is het nu de beurt aan mijn ringvinger. Het knakt op de gewrichten en is dan pijnlijk.
Het verval is ingezet…
Dat, en ik heb serieuze tandarts angst en een praktijk die ondanks dat willekeurige slachters inzet "want we zitten vol"quote:Op donderdag 28 december 2023 13:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dank!
Kies afbreken en dan met je tong of wang er constant overheen gaan dat is vaak nog pijnlijker![]()
Maar geen pijn is beter maar het kost altijd weer zoveel centjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |