abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211791746
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 10:34 schreef MadMaster het volgende:

Ja, dat is permanent.
Mag er binnenkort weer ergens een echo voor laten maken...
En dan naar de reumatoloog?
pi_211791748
In de regio waren deze al eens de “beste” En goede logistiek met de drukte.
https://www.vroeg.nl/oliebollen/
FWIW

@vlindertje89 hoe ging jouw nacht met nichtje? 😉
Mijnes kende wat onderbrekingen @sigme
Laat je de boom met opzet liggen? Of is het wel meer complex als bij de al opgeruimde? Het hek is ook naar god. -O-
Is man terug vóor O&N ?
Er stonden 1e kerstdag onnoemelijk veel trucks op de P’s langs de snelwegen.
Kon niet zien waar die vandaan kwamen.
  donderdag 28 december 2023 @ 10:35:34 #243
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211791751
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 10:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Beetje bij beetje vallen alle functies uit :P
Wel naar!
Nu ik toch bij de huisarts was, meteen even gecheckt of mijn bezoekje aan jouw collega vastgelegd was.
Dat bleek het geval te zijn... ^O^
pi_211791767
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 10:35 schreef MadMaster het volgende:

Nu ik toch bij de huisarts was, meteen even gecheckt of mijn bezoekje aan jouw collega vastgelegd was.
Dat bleek het geval te zijn... ^O^
Ik had gisteren een patiënt die absoluut niet bij deze dokter B. wilde, ze had er geen klik mee.
Dat horen we niet vaak bij haar. (mijn 1e keer in ieder geval).
pi_211791795
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 10:34 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ja, dat is permanent.
Mag er binnenkort weer ergens een echo voor laten maken...
Wat een raar en onhandig verschijnsel!
Is het een vorm van reuma? Helpt warmte als water en handschoenen buiten?
  donderdag 28 december 2023 @ 10:40:19 #246
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211791844
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 10:35 schreef Blues het volgende:

[..]
En dan naar de reumatoloog?
Geen idee, dat moet de echo uitwijzen, denk ik.
Mijn huisarts(en) zijn van het type 'Wat denk je zelf?'.
IK zeg dan altijd dat ik dacht dat ik naar de huisarts moest gaan...

Ik heb jaren lang Depomedrol injecties gehad tegen mijn hooikoorts.
Eigenlijk is dat een reuma remmend middel, met als bijwerkingen dat het allergieën onderdrukt.
Het werkte bij mij prima als middel tegen hooikoorts, maar sinds de Krona uitbraak heb ik die injecties niet meer gehaald.
Mogelijk zit daar een oorzaak, door die injecties zijn mijn gewrichten keurig soepel gehouden en nu ik ze niet meer krijg, heeft dat misschien z'n impact.
Maar dat is mijn eigen gedachtenspinsel, van de huisarts hoor je zelden een diagnosee.
Zie mijn post-prandiale hypotensie, die hebben ze ook nooit herkend/onderkend...
pi_211791861
Inmiddels bedacht, dat dichterbij ook een flinke kledingzaak is in Meerkerk.
Hoor ik ook goede dingen over. Site gecheckt, ws. meer betaalbare kleding.
¤ 250 voor een lamawol trui vind ik té gek.
  donderdag 28 december 2023 @ 10:41:39 #248
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211791863
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 10:36 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik had gisteren een patiënt die absoluut niet bij deze dokter B. wilde, ze had er geen klik mee.
Dat horen we niet vaak bij haar. (mijn 1e keer in ieder geval).
Huh?
Ik vond haar zeer vriendelijk en behulpzaam...
pi_211791925
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 10:35 schreef AnneX het volgende:
In de regio waren deze al eens de “beste” En goede logistiek met de drukte.
https://www.vroeg.nl/oliebollen/
FWIW

@:vlindertje89 hoe ging jouw nacht met nichtje? 😉
Mijnes kende wat onderbrekingen @:sigme
Laat je de boom met opzet liggen? Of is het wel meer complex als bij de al opgeruimde? Het hek is ook naar god. -O-
Is man terug vóor O&N ?
Er stonden 1e kerstdag onnoemelijk veel trucks op de P’s langs de snelwegen.
Kon niet zien waar die vandaan kwamen.
Slecht geslapen door de onderbrekingen?
Mijn nacht werd ook ongeveer elk uur onderbroken, de schattige hond slaapt de 1e nacht hier altijd onrustig, dus die staat dan eens per uur aan mijn bed met z'n dikke kop. Dan word ik even wakker, geef hem een aai en stuur een appje naar mijn rijdende lief en dan snurk ik weer verder. Ik vind dat niet vervelend.

Dat gesneuvelde hekwerk valt juist reuze mee; kijk maar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar opruimen zal nog wel even een flinke klus worden. Het moet wel voor maart gedaan zijn, want dan moeten de schapen hier kunnen lopen en hun afrastering moet staan waar nu die boom dwarsligt.

Liefste is vanavond/vannacht weer thuis en vertrekt dan pas weer in het nieuwe jaar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 28 december 2023 @ 10:45:10 #250
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211791932
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 10:38 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat een raar en onhandig verschijnsel!
Is het een vorm van reuma? Helpt warmte als water en handschoenen buiten?
De oorzaak is nog niet bekend.
Koude handen heb ik soms wel, maar dan zetten we de kachel gewoon even aan.
Warmte biedt geen permanente oplossing in ieder geval...
pi_211792181
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 10:44 schreef sigme het volgende:

[..]
Mijn nacht werd ook ongeveer elk uur onderbroken, de schattige hond slaapt de 1e nacht hier altijd onrustig, dus die staat dan eens per uur aan mijn bed met z'n dikke kop. Dan word ik even wakker, geef hem een aai en stuur een appje naar mijn rijdende lief en dan snurk ik weer verder. Ik vind dat niet vervelend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar opruimen zal nog wel even een flinke klus worden. Het moet wel voor maart gedaan zijn, want dan moeten de schapen hier kunnen lopen en hun afrastering moet staan waar nu die boom dwarsligt.

Liefste is vanavond/vannacht weer thuis en vertrekt dan pas weer in het nieuwe jaar.
Wat een geweld hè! Staat het schapenweiland ook zo nat na 3 maanden regen?
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 10:45 schreef MadMaster het volgende:

[..]
De oorzaak is nog niet bekend.
Koude handen heb ik soms wel, maar dan zetten we de kachel gewoon even aan.
Warmte biedt geen permanente oplossing in ieder geval...
Was het maar zo simpel…en de injecties zijn niet meer nodig?

Brengt mij erop: sch.zus heeft een alternatieve inslag.
Daarvan ben ik genezen.Sic.
SPOILER
pi_211792203
Gisteren de hele dag op werk aan het niezen niezen niezen en nu verkouden.
WIE STAK MIJ AAN }:|
pi_211792223
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 10:41 schreef AnneX het volgende:
Inmiddels bedacht, dat dichterbij ook een flinke kledingzaak is in Meerkerk.
Hoor ik ook goede dingen over. Site gecheckt, ws. meer betaalbare kleding.
¤ 250 voor een lamawol trui vind ik té gek.
Daar komt zus, die daar woont, ook vaak :)
  donderdag 28 december 2023 @ 11:04:00 #254
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211792233
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 10:59 schreef AnneX het volgende:

Was het maar zo simpel…en de injecties zijn niet meer nodig?
Tegen de hooikoorts niet meer.
Kennelijk ben ik daar minder vatbaar voor tegenwoordig.
Ik had al last van hooikoorts vanaf mijn 8e en sinds ongeveer 25 jaar geleden kreeg ik die injecties. Was een experimentje van mijn toenmalige huisarts, wiens vader had meegewerkt aan de ontwikkeling van Depomedrol en dat viel goed uit.
Heb veel hooikoorts patiënten geattendeerd op het middel.
pi_211792272
Jouw h.a. gaat er al vanuit dat mensen thuisarts.nl raadplegen of iig in het wilde weg gaan googlen met wat ze mogelijk onder de leden hebben :?
pi_211792281
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 10:44 schreef sigme het volgende:

[..]

SPOILER

Ah ja dat valt mee idd.
fijn dat liefste paar dagen vrij is!
pi_211792283
Ik morgen nog werken en dan weer 4 dagen vrij O+
pi_211792320
Nou, dan ga ik maar eens wat doen. MnX is met de laatste aangekochte verrekijker :wtf: op tournee naar een reparateur.
Home alone.
  donderdag 28 december 2023 @ 11:12:28 #259
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211792362
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 11:07 schreef Blues het volgende:
Jouw h.a. gaat er al vanuit dat mensen thuisarts.nl raadplegen of iig in het wilde weg gaan googlen met wat ze mogelijk onder de leden hebben :?
Geen idee, ik ga vooral naar de huisarts om iets vast te laten leggen, in de vaak vergeefse hoop dat ze ook nog een nuttig advies of oplossing hebben. De meeste suggesties komen van mijzelf, niet van hen...

Ik heb geen idee hoe een huisarts tegenwoordig zou moeten functioneren, maar diagnoses stellen, zaken verhelpen e.d. doen ze hier niet of nauwelijks zelf...
pi_211792375
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 11:07 schreef Blues het volgende:
Als ik eens mail via de site met een korte vraag - dat hebben zij graag, ontlast de tel - krijg ik ook de link naar thuisarts.nl erbij in de reply 😂
pi_211792403
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 11:13 schreef AnneX het volgende:

[..]
Als ik eens mail via de site met een korte vraag - dat hebben zij graag, ontlast de tel - krijg ik ook de link naar thuisarts erbij in de reply 😂
Beter dan al die enge goochelsites ;)
pi_211792414
Goedemorgen :W
B was een nachtje hier logeren. Nu is hij naar het tussen Kerst en Oud en Nieuw vriendenfestijn maar ik sla dit jaar over. Ik snap dat een hoop mensen in m'n vriendengroep het moeilijk hebben maar ik pas voor 2,5 dag aan longcovid/burnout/gender/autisme/politiek/klimaatdiscussies :@ in m'n schaarse vakantiedagen. Dus ik ga vandaag een dagje fietsen want het is droog. En was nr 3 staat aan. :D
pi_211792448
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 11:15 schreef Tele6 het volgende:
B was een nachtje hier logeren. Nu is hij naar het tussen Kerst en Oud en Nieuw vriendenfestijn maar ik sla dit jaar over. Ik snap dat een hoop mensen in m'n vriendengroep het moeilijk hebben maar ik pas voor 2,5 dag aan longcovid/burnout/gender/autisme/politiek/klimaatdiscussies :@ in m'n schaarse vakantiedagen. Dus ik ga vandaag een dagje fietsen want het is droog. En was nr 3 staat aan. :D
Geen :@ maar lekker je eigen ding doen ^O^
pi_211792500
Ik ga zo na de koffie (BZ is al geweest, een van de laatste keren, als we het nieuwe stomasysteem hebben, gaan we alle zorg helemaal zelf doen :Y ^O^ ) ff lekker stoffen/stofzuigen/boodschappen doen.
pi_211792573
quote:
Als er wel niet één ding bij volwassen (worden) hoort dan is het wel keuzes maken over waar je jezelf ( = jouw tijd/energie/geld ) aan wil besteden. Dus heel goed dat je daarin een bewuste keuze maakt ^O^
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211793032

Best een stevig windje in de polder
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  Moderator donderdag 28 december 2023 @ 12:01:10 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211793111
quote:
B was een nachtje hier logeren. Nu is hij naar het tussen Kerst en Oud en Nieuw vriendenfestijn maar ik sla dit jaar over. Ik snap dat een hoop mensen in m'n vriendengroep het moeilijk hebben maar ik pas voor 2,5 dag aan longcovid/burnout/gender/autisme/politiek/klimaatdiscussies :@
Ja dat klinkt donders gezellig :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211793182
Nieuw pr op de squat *O* (mede omdat ik dat nog nooit had bepaald).
pi_211793252
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 12:05 schreef Tuindier het volgende:
Nieuw pr op de squat *O* (mede omdat ik dat nog nooit had bepaald).
:D ^O^
pi_211793938
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 09:49 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb al 10 liter arachideolie gekocht dus ik moet wel. :+
50,- aan olie ja ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')