Staat je enig zo'n Nathan Rutjes kapsel!quote:Op woensdag 20 december 2023 14:46 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben hyper terug gekomen van de kapper.
Ja vreselijk. Ik heb vandaag ook vast de houdbare dingen gekocht. Gelukkig was het hier totaal niet druk. Maar ik ging dan ook midden in (weer) een plensbuiquote:Op woensdag 20 december 2023 15:15 schreef Em31 het volgende:
Kijk er nu al tegenop om dit weekend de laatste verse dingen te halen.![]()
Wat @H_T heeft met treinstoringen heb jij een beetje met regen hè?quote:Op woensdag 20 december 2023 15:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Ik heb vandaag ook vast de houdbare dingen gekocht. Gelukkig was het hier totaal niet druk. Maar ik ging dan ook midden in (weer) een plensbui
Ik word wel opvallend vaak getroffen door niet voorspelde regenbuien ja, of door regen die een stuk heftiger uitpakt dan voorspeld.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat @:H_T heeft met treinstoringen heb jij een beetje met regen hè?
Hebben ze ook geen extra vrije dag dan?quote:Op woensdag 20 december 2023 15:21 schreef Fred_B het volgende:
Hier in China doen ze alleen aan kerstversieringen, maar vieren ze het niet. Dat vind ik wel een aardig compromis.
Ja ik heb de rest inderdaad ook al binnen. Misschien dat ik naar de groothandel ga, daar is iets meer ruimte. Al was de laatste keer daar ook dat ze voordat je parkeert al checken of je wel een pas hebt, om de boel niet op te houden.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Ik heb vandaag ook vast de houdbare dingen gekocht. Gelukkig was het hier totaal niet druk. Maar ik ging dan ook midden in (weer) een plensbui
Hield ik maar wat minder van snoep en gebakquote:
Hij zal je zo wel een komkommer aanbieden, die zou ik ook weigeren.quote:
Ja grapje hoor, heerlijk gebakquote:Op woensdag 20 december 2023 15:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hield ik maar wat minder van snoep en gebak
Dan moet je eventueel met Gerda vechten om de laatste lavacakequote:Op woensdag 20 december 2023 15:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat is iedereen zich al goed aan het voorbereiden op kerst.
Ik ben gewoon van plan vrijdag alles te halen.
Ook mooi vroeg nog tochquote:Op woensdag 20 december 2023 15:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat is iedereen zich al goed aan het voorbereiden op kerst.
Ik ben gewoon van plan vrijdag alles te halen.
Nu je het zegt, #tipvanmij, de lavacakejes van de Lidl zijn top.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan moet je eventueel met Gerda vechten om de laatste lavacake
De AH is hier zelfs op eerste kerstdag open en op tweede kerstdag zijn alle supermarkten open. Ik zit net te denken, ik kan serieus overwegen de verse dingen pas tweede kerstdag te halen. Voor eerste kerstdag heb ik geen aparte verse dingen meer nodig, daarvoor halen we de gourmet (met alles erbij, dus incl. sausjes, brood, salades enzo) op 24 december op bij de slager. Pas voor ons driegangenmenu op tweede kerstdag hebben we nog wat verse producten nodig.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik heb de rest inderdaad ook al binnen. Misschien dat ik naar de groothandel ga, daar is iets meer ruimte. Al was de laatste keer daar ook dat ze voordat je parkeert al checken of je wel een pas hebt, om de boel niet op te houden.![]()
Vind het toch een stuk relaxter als er iets meer dagen voor kerst zitten, vooral niet meteen na het weekend zoals nu.
Nee, zelfs geen vrije dag. Er wordt gewoon doorgewerkt.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hebben ze ook geen extra vrije dag dan?![]()
Was Disney daar ook in kerstsfeer?
Ik ben bereid om wie dan ook te bevechten voor wat verse spullen en ik vecht absoluut niet eerlijk, maar een kant en klare lavacake mag Gerda gewoon hebben van mij.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zou je best kunnen doen dan jaquote:Op woensdag 20 december 2023 15:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
De AH is hier zelfs op eerste kerstdag open en op tweede kerstdag zijn alle supermarkten open. Ik zit net te denken, ik kan serieus overwegen de verse dingen pas tweede kerstdag te halen. Voor eerste kerstdag heb ik geen aparte verse dingen meer nodig, daarvoor halen we de gourmet (met alles erbij, dus incl. sausjes, brood, salades enzo) op 24 december op bij de slager. Pas voor ons driegangenmenu op tweede kerstdag hebben we nog wat verse producten nodig.
Zondag had ik idd al meteen afgeschreven, zaterdag ook eigenlijk.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ook mooi vroeg nog tochzondagavond zou ik persoonlijk weer niet proberen.
Ik moet met Gerda al vechten in de rij bij de kassaquote:Op woensdag 20 december 2023 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeg maar dat er gratis kaartjes voor Suzan en Freek zijn bij de andere kassa'squote:Op woensdag 20 december 2023 16:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moet met Gerda al vechten in de rij bij de kassa
Ik moet morgen nog een dag en dan hetzelfdequote:Op woensdag 20 december 2023 16:55 schreef Strani het volgende:
Ik heb trouwens vanaf vandaag vakantie tot 7 januari![]()
Dus jullie gaan eindelijk weer eens wat meer van me zien hier![]()
Gezellig!quote:Op woensdag 20 december 2023 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog een dag en dan hetzelfde
Ik zou ook nog even acht zakken chips en zes porties cocktailworstjes meenemen voor de zekerheid! Dan heb je tenminste vier dingen.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
Hebben jullie ook dat je dan iets vergeet en voor 1 ding naar de supermarkt moet, dat je dan maar een tweede iets meeneemt, omdat het anders zo knullig lijkt?
Ik ben de melk vergeten, maar neem nu ook maar een kratje bier mee.
Jaquote:Op woensdag 20 december 2023 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
Hebben jullie ook dat je dan iets vergeet en voor 1 ding naar de supermarkt moet, dat je dan maar een tweede iets meeneemt, omdat het anders zo knullig lijkt?
Dochter staat daar ergens in het publiekquote:Op woensdag 20 december 2023 17:21 schreef Strani het volgende:
S10 treedt nu op bij Serious Request, voor de liefhebbers (op het podium).
De dochter van Arizona staat in het publiek bij Serious Request, voor de liefhebbers.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dochter staat daar ergens in het publiek
Ik heb wel vaak dat ik persé iets moet hebben, maar met andere dingen thuiskom en dan weer terug moetquote:Op woensdag 20 december 2023 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
Neequote:Op woensdag 20 december 2023 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
Hee Sjors!quote:Op woensdag 20 december 2023 17:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak dat ik persé iets moet hebben, maar met andere dingen thuiskom en dan weer terug moet
Hopelijk wordt het niveau iets beter. Gisteren was het echt om te jankenquote:Op woensdag 20 december 2023 17:29 schreef Momo het volgende:
Reminder vanavond om 21 uur tweede helft van de nummers in Albanië
Topfavoriet Elsa Lila moet als tweede al.
ESF / [2024] Albanië: Festivali i Këngës 62 #1
Nee hoor volgens mij heb je alles.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, volgens mij is het goed gegaan. Ik heb een kratje bier meegenomen, chips (naturel, patatje joppie en bolognese) en toen ik bij de cocktailworstjes aankwam, kreeg ik last van keuzestress. Ik heb nu de gewone, maar ook die met kaas en de vega-variant meegenomen. Die laatste komt nooit op, maar dat is niet erg, ik neem ze mee voor de deugpunten. In NWS wordt gezegd dat ik woke ben, dus kon ik ze niet laten liggen.
Toen ben ik naar de kassa gelopen en nu thuis heb ik het idee dat ik toch iets vergeten ben. Maar daar kom ik niet op, dus zal het vast niet zo zijn.
Als echte woke persoon ben je natuurlijk de avocado en havermelk vergeten.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, volgens mij is het goed gegaan. Ik heb een kratje bier meegenomen, chips (naturel, patatje joppie en bolognese) en toen ik bij de cocktailworstjes aankwam, kreeg ik last van keuzestress. Ik heb nu de gewone, maar ook die met kaas en de vega-variant meegenomen. Die laatste komt nooit op, maar dat is niet erg, ik neem ze mee voor de deugpunten. In NWS wordt gezegd dat ik woke ben, dus kon ik ze niet laten liggen.
Toen ben ik naar de kassa gelopen en nu thuis heb ik het idee dat ik toch iets vergeten ben. Maar daar kom ik niet op, dus zal het vast niet zo zijn.
NEEEEE! De melk. dju, dat meen je nietquote:Op woensdag 20 december 2023 17:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Als echte woke persoon ben je natuurlijk de avocado en havermelk vergeten.
Groetjes, de wokemod van fok.
Als je toch teruggaat, misschien zoutstengels meenemen? Dertig pakjes?quote:Op woensdag 20 december 2023 17:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
NEEEEE! De melk. dju, dat meen je niet
Morgen nog werken en kerstfeest en dan ook vakantie tot en met 7 januariquote:Op woensdag 20 december 2023 16:55 schreef Strani het volgende:
Ik heb trouwens vanaf vandaag vakantie tot 7 januari![]()
Dus jullie gaan eindelijk weer eens wat meer van me zien hier![]()
Ja.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
Als de rest van het land ruzie maakt tijdens het gourmetten is het waarschijnlijk wel mooi rustig in de winkelquote:Op woensdag 20 december 2023 15:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ook mooi vroeg nog tochzondagavond zou ik persoonlijk weer niet proberen.
Volgens mij zit de naam 'Joeri' niet in Hamlapjes, dus nee!quote:Op woensdag 20 december 2023 11:24 schreef Em31 het volgende:
Nu op Radio 2, iemand die vertelt over zijn Efteling-toilet. Ik denk dat het @:Hamlapjes is. Is jouw naam toevallig Joeri?
Oeh, SHDL, authentically Disney, distinctly Chinese, zoals de CEO (dat is wel mijn naamgenoot @Em31) ooit -heel erg vaak- zei.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:45 schreef Fred_B het volgende:
Gisteren waren we trouwens in Disneyland Shanghai. Zeker een aanrader als je toevallig eens in de buurt bent @:hamlapjes @:h_t
Ik ben zelf niet echt een Disney-fan, maar er zijn best wel een aantal mooie attracties. En je hebt natuurlijk de verklede figuren, het vuurwerk/ lichtshow en de parade. Er wordt ook veel gebruik gemaakt van projecties en dat pakt meestal wel goed uit (al kwamen we ook een scheve Eiffeltoren tegen). De drukte viel ook goed mee, zo op een winterse werkdag, dus het was een prima trip. Om 7.30u gingen we naar binnen en om 21.00u weer naar buiten (al hadden we wel de tegenwoordigheid van geest om een paar rustpauzes in te lassen).
Het is overigens geen Efteling hoor. Zeg 60% zo leuk op de schaal van Kaatsheuvel.
Helemaal eensquote:Op woensdag 20 december 2023 20:28 schreef Em31 het volgende:
Van der Poel en Bol sportman/vrouw van het jaar, daar kan ik goed mee leven. Hoewel je eigenlijk niet echt kan vergelijken, maar wat mij betreft gezorgd voor de mooiste momenten dit jaar.
Zekerquote:Op woensdag 20 december 2023 20:28 schreef Em31 het volgende:
Van der Poel en Bol sportman/vrouw van het jaar, daar kan ik goed mee leven. Hoewel je eigenlijk niet echt kan vergelijken, maar wat mij betreft gezorgd voor de mooiste momenten dit jaar.
Ja Verstappen had ‘m zeker ook verdiend, maar de combinatie van alles wat Van der Poel won dan vind ik dit ook meer dan terecht.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Helemaal eensAls je echt kijkt naar structurele performance had Verstappen 'm ook prima kunnen winnen maar hij geeft er dan weer helemaal niet om.
Die estafette met Bol was inderdaad een TV-moment voor de geschiedenis
Ja apartquote:Op woensdag 20 december 2023 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
ZekerOverigens wel heel raar dat ze het niet meer live uitzenden. Vanavond wel een terugblik op het sportjaar, waar het wel in terug zal komen. Maar dat is niet hetzelfde
Het was zeker geen vlekkeloze show nee. Maar nog steeds interessant genoeg voor een groot publiek. Het was ook wel de manier om sporters echt in het zonnetje te zetten.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja apartAl was dat af en toe ook wel ongemakkelijk, maar dit is ook wel wat vaag.
Ja ik dacht ook al, had ik het gemistquote:Op woensdag 20 december 2023 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
ZekerOverigens wel heel raar dat ze het niet meer live uitzenden. Vanavond wel een terugblik op het sportjaar, waar het wel in terug zal komen. Maar dat is niet hetzelfde
Nu werden er acht prijzen in een half uurtje uitgereikt, het kwam nogal rommelig en afgeraffeld over. Geen mooie introductie van de genomineerden, geen dankwoordjes en mooie beelden. Prijs uitreiken, één of twee vraagjes beantwoorden en weer door. Geschikt voor tv was dit zeker niet.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja apartAl was dat af en toe ook wel ongemakkelijk, maar dit is ook wel wat vaag.
Het leven in Leiden is lijden Rogerquote:Op woensdag 20 december 2023 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat een vakanties hier allemaal.
Ik ben eerste en tweede kerstdag vrij, 1 januari gelukkig ook.
Ja dan hebben die sporters toch al helemaal geen zin om te komen? Of zitten die dan straks in de studio bij de NOS en dan komen de beelden ofzo?quote:Op woensdag 20 december 2023 20:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nu werden er acht prijzen in een half uurtje uitgereikt, het kwam nogal rommelig en afgeraffeld over. Geen mooie introductie van de genomineerden, geen dankwoordjes en mooie beelden. Prijs uitreiken, één of twee vraagjes beantwoorden en weer door. Geschikt voor tv was dit zeker niet.
Jammer, want vroeger met de uitreikingen in de RAI en de combinatie van de verkiezingen met beelden van het sportjaar was altijd een hoogtepunt.
Maar dat niet geschikt was voor tv komt vooral omdat ze het niet voor tv maken dit jaar. Dan hadden ze het grotendeels wel zoals voorheen gedaan.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nu werden er acht prijzen in een half uurtje uitgereikt, het kwam nogal rommelig en afgeraffeld over. Geen mooie introductie van de genomineerden, geen dankwoordjes en mooie beelden. Prijs uitreiken, één of twee vraagjes beantwoorden en weer door. Geschikt voor tv was dit zeker niet.
Jammer, want vroeger met de uitreikingen in de RAI en de combinatie van de verkiezingen met beelden van het sportjaar was altijd een hoogtepunt.
Volgens mij vinden de sporters het elk jaar wel leuk om te komen, zolang er maar drank isquote:Op woensdag 20 december 2023 20:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dan hebben die sporters toch al helemaal geen zin om te komen? Of zitten die dan straks in de studio bij de NOS en dan komen de beelden ofzo?
Voor de UEFA is het interessanter als Bayern doorgaat ipv Ajax.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:45 schreef Redefine het volgende:
Ajax wint thuis ook van Bayern. Wel knap gedaanWel een apart einde waar de scheids aan opeens bedacht dat ze voor Bayern moest fluiten ofzo. Zes minuten blessuretijd, terwijl het spel maar één keer stil lag. Vervolgens voor elk duel tegen Ajax fluiten. En dan terwijl het spel niet heeft stilgelegen nog ruim een minuut extra laten spelen.
Die Lily Yohannes is echt niet normaal goed. Zestien jaar pas. Die moet Jonker nog even zien te overtuigen om voor Oranje te kiezen.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:45 schreef Redefine het volgende:
Ajax wint thuis ook van Bayern. Wel knap gedaanWel een apart einde waar de scheids aan opeens bedacht dat ze voor Bayern moest fluiten ofzo. Zes minuten blessuretijd, terwijl het spel maar één keer stil lag. Vervolgens voor elk duel tegen Ajax fluiten. En dan terwijl het spel niet heeft stilgelegen nog ruim een minuut extra laten spelen.
Zeker. Scheelt dan weer dat Wiegman er niet meer zit. Die bleef toch te lang vasthouden aan oude garde.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die Lily Yohannes is echt niet normaal goed. Zestien jaar pas. Die moet Jonker nog even zien te overtuigen om voor Oranje te kiezen.
Jonker is ook wel een beetje behoudend, haalt nou ook weer Vd Sande erbij terwijl je zegt: doe dan Chasity Grant ofzo. En Leuchter roept hij nooit op, behalve laatst een keer en ze geeft gelijk de beslissende voorzet.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Scheelt dan weer dat Wiegman er niet meer zit. Die bleef toch te lang vasthouden aan oude garde.
Zal echt nooit vergeten dat ze op de OS tegen China (wedstrijd die niet meer belangrijk was) zelfs niet iedereen even wat minuten liet maken. Paar zelfs op de tribune zodat er niet eens een kans was. Eigenlijk zie je dat ze dat bij Engeland nu ook weer doet.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Scheelt dan weer dat Wiegman er niet meer zit. Die bleef toch te lang vasthouden aan oude garde.
Oh is dat waarom zo veel mensen een hekel aan haar hebben? Dat snapte ik al niet echt.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal echt nooit vergeten dat ze op de OS tegen China (wedstrijd die niet meer belangrijk was) zelfs niet iedereen even wat minuten liet maken. Paar zelfs op de tribune zodat er niet eens een kans was. Eigenlijk zie je dat ze dat bij Engeland nu ook weer doet.
Ook Jonker is nog veel te behoudend ja. Maar daar is er nog een kansje op dat Yohannes opgeroepen wordt.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Jonker is ook wel een beetje behoudend, haalt nou ook weer Vd Sande erbij terwijl je zegt: doe dan Chasity Grant ofzo. En Leuchter roept hij nooit op, behalve laatst een keer en ze geeft gelijk de beslissende voorzet.
Ja is ook zo, je moet wel een beetje variëren. Hebben we ook nog een sportploeg van het jaar trouwens?quote:Op woensdag 20 december 2023 21:01 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft Verstappen is het 'probleem' eigenlijk dat die hem te vroeg gewonnen heeft. In 2016 hadden eigenlijk anderen m moeten winnen. Maar won hij door één gewonnen race (hoe uniek dat ook was). Daarna won die volkomen terecht na zijn eerste wereldtitel.
Het jaar daarna won die heel dominant de wereldtitel dus weer sportman van het jaar. En dan dit jaar dan bijna alle races winnen zou ook zeker logisch zijn om weer verkozen te worden. Maar waar houdt het dan op? In het verleden wonnen sporters die meerdere jaren dominant waren ook niet zo heel vaak. Alleen Van Moorsel en Zonderland zijn daarop de echte uitzonderingen.
Ja. Al was dat bij Van Gaal afgelopen WK ook al zo. Die wedstrijd tegen Qatar had je altijd wel gewonnen. Elke andere coach had toen Simons en Frimpong laten debuteren, maar nee gewoon weer dezelfde spelers erin.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal echt nooit vergeten dat ze op de OS tegen China (wedstrijd die niet meer belangrijk was) zelfs niet iedereen even wat minuten liet maken. Paar zelfs op de tribune zodat er niet eens een kans was. Eigenlijk zie je dat ze dat bij Engeland nu ook weer doet.
De estafette ploeg 4 x 400 meter.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja is ook zo, je moet wel een beetje variëren. Hebben we ook nog een sportploeg van het jaar trouwens?
Kalma heb ik een paar keer zien invallen in Oranje, dat was niet veel. Die kan het niveau niet aan. Ze speelt ook nauwelijks bij Wolfsburg. Maar Leuchter is duidelijk wel goed genoeg, dat liet ze op het EK al zien.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook Jonker is nog veel te behoudend ja. Maar daar is er nog een kansje op dat Yohannes opgeroepen wordt.
Bij het WK had Leuchter (en/of Kalma) er ook bij moeten zitten. Maar vond die zijn techniek te belangrijk waardoor je dan opeens krijgt dat de volkomen inwisselbare Renate Jansen mee moest...
Nouja ik heb geen hekel aan haar verder, maar dat vond ik toen wel een probleem worden. En ik had het gevoel dat ze wel doorhad dat het met Nederland wat minder werd en Engeland juist beter, dus dat was wel slim van haar.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh is dat waarom zo veel mensen een hekel aan haar hebben? Dat snapte ik al niet echt.
Nee hoor, leven in Leiden is hartstikke leuk. Daarbij werk ik niet in Leiden, dus jouw post gaat op meerdere fronten stuk.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Het leven in Leiden is lijden Roger
(Als Leiden gewoon Spaans was gebleven dan had je nu veel vaker vrij gehad!)
Dat laatste zeker. Plus dat Leuchter ook als rechtsbuiten kan spelen, naast in het centrum. Al speelt Jonker dan weer niet op die manier. Die heeft die 5 - 3 - 2 bedacht en moet dat dan koste wat kost vast blijven houden. Zonde, want daarmee komt Brugts veel wedstrijden niet echt goed meer uit de verf.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kalma heb ik een paar keer zien invallen in Oranje, dat was niet veel. Die kan het niveau niet aan. Ze speelt ook nauwelijks bij Wolfsburg. Maar Leuchter is duidelijk wel goed genoeg, dat liet ze op het EK al zien.
Ah oké. Nee maar ik heb anderen recent wel horen zeggen dat Wiegman arrogant is en naar. Ik kreeg al een beetje de indruk dat je die kritiek automatisch krijgt als redelijk succesvolle blonde vrouw, beetje als Kaag ook. Die heb ik persoonlijk ook nooit arrogant gevonden.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja ik heb geen hekel aan haar verder, maar dat vond ik toen wel een probleem worden. En ik had het gevoel dat ze wel doorhad dat het met Nederland wat minder werd en Engeland juist beter, dus dat was wel slim van haar.
Oh nee dat niet, ze heeft het gewoon heel goed gedaan. De timing vond ik toen vreemd ofzo, terwijl ze natuurlijk het recht heeft om weg te gaan.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah oké. Nee maar ik heb anderen recent wel horen zeggen dat Wiegman arrogant is en naar. Ik kreeg al een beetje de indruk dat je die kritiek automatisch krijgt als redelijk succesvolle blonde vrouw, beetje als Kaag ook. Die heb ik persoonlijk ook nooit arrogant gevonden.
Brugts is een aparte speelster. Ik kijk af en toe wedstrijden van Barcelona, om te zien hoe ze het daar doet, maar daar weten ze ook niet precies wat ze met haar aan moeten. Ze heeft daar zelfs al als spits gespeeld (en scoorde meteen een hattrick). Maar ik denk dat Jonker haar op zich wel goed gebruikt hoor, ze is beter bij Oranje dan bij Barca.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste zeker. Plus dat Leuchter ook als rechtsbuiten kan spelen, naast in het centrum. Al speelt Jonker dan weer niet op die manier. Die heeft die 5 - 3 - 2 bedacht en moet dat dan koste wat kost vast blijven houden. Zonde, want daarmee komt Brugts veel wedstrijden niet echt goed meer uit de verf.
Die hekel is grotendeels ongegrond. Denk dat het meer komt omdat ze naar Engeland is gegaan. En bij de finales die haalde het ook best wel meezat (al is dat vaak bij winnende coaches). De verwijten die je haar kunt maken is dat ze niet heeft door geselecteerd en dat ze ook tijdens wedstrijden teveel vast bleef houden bij de gevestigde speelsters, ook al presteerden die niet. Maar zijn geen redenen om een hekel aan haar te hebben.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh is dat waarom zo veel mensen een hekel aan haar hebben? Dat snapte ik al niet echt.
Nee en als je gewoon puur kijkt naar wat ze bereikt heeft met Nederland, heeft ze behoorlijk wat krediet verdiend dacht ik zo.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hekel is grotendeels ongegrond. Denk dat het meer komt omdat ze naar Engeland is gegaan. En bij de finales die haalde het ook best wel meezat (al is dat vaak bij winnende coaches). De verwijten die je haar kunt maken is dat ze niet heeft door geselecteerd en dat ze ook tijdens wedstrijden teveel vast bleef houden bij de gevestigde speelsters, ook al presteerden die niet. Maar zijn geen redenen om een hekel aan haar te hebben.
Absoluut.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee en als je gewoon puur kijkt naar wat ze bereikt heeft met Nederland, heeft ze behoorlijk wat krediet verdiend dacht ik zo.
Dat is ze allemaal kwijt geraakt toen ze overstapte naar Engeland.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee en als je gewoon puur kijkt naar wat ze bereikt heeft met Nederland, heeft ze behoorlijk wat krediet verdiend dacht ik zo.
Overlopen naar Engeland is wel heel erg idd, maar net onder overlopen naar Spanje.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is ze allemaal kwijt geraakt toen ze overstapte naar Engeland.
Wacht even, wat ik doe is niet overlopen maar voor Nederland spioneren in Spanjequote:Op woensdag 20 december 2023 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Overlopen naar Engeland is wel heel erg idd, maar net onder overlopen naar Spanje.
Of naar België.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Overlopen naar Engeland is wel heel erg idd, maar net onder overlopen naar Spanje.
Om de een of andere reden vind ik dit erg ongeloofwaardig klinken.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, wat ik doe is niet overlopen maar voor Nederland spioneren in Spanje
Dit is inderdaad wel een gevalletje 'dit gelooft niemand'quote:Op woensdag 20 december 2023 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om de een of andere reden vind ik dit erg ongeloofwaardig klinken.
quote:Op woensdag 20 december 2023 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om de een of andere reden vind ik dit erg ongeloofwaardig klinken.
Dat is voor mijn veiligheid ook wel beterquote:Op woensdag 20 december 2023 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel een gevalletje 'dit gelooft niemand'
Zo zie je maar, leuk dat je als HHC van Heracles wint, maar als je dan een wat fatsoenlijkere tegenstander tegenkomt als AZ, houdt het toch meteen op!quote:Op woensdag 20 december 2023 22:18 schreef Strani het volgende:
Ondertussen toch maar even AZ opgezet dat het moeilijk heeft tegen amateurs, maar inmiddels heeft AZ gescoord dus dan toch maar over naar Feyenoord dat achterstaat bij Utrecht.
De ellende met autosport is natuurlijk dat je in grote mate afhankelijk bent van je materiaal. Omdat die eerste winst zo superuniek voor de Nederlandse motorsport en voor hetzelfde geld hij nooit meer in een winnende auto had gezeten, zat er toen dus wel enige logica achter om hem die prijs te geven.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:01 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft Verstappen is het 'probleem' eigenlijk dat die hem te vroeg gewonnen heeft. In 2016 hadden eigenlijk anderen m moeten winnen. Maar won hij door één gewonnen race (hoe uniek dat ook was). Daarna won die volkomen terecht na zijn eerste wereldtitel.
Het jaar daarna won die heel dominant de wereldtitel dus weer sportman van het jaar. En dan dit jaar dan bijna alle races winnen zou ook zeker logisch zijn om weer verkozen te worden. Maar waar houdt het dan op? In het verleden wonnen sporters die meerdere jaren dominant waren ook niet zo heel vaak. Alleen Van Moorsel en Zonderland zijn daarop de echte uitzonderingen.
Ja, op die manier konden we een stuk goedkoper arrangement krijgen. We blijven toch Hollandersquote:Op woensdag 20 december 2023 18:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oeh, SHDL, authentically Disney, distinctly Chinese, zoals de CEO (dat is wel mijn naamgenoot @:Em31) ooit -heel erg vaak- zei.
Ken het uiteraard alleen van de beelden, maar het ziet er altijd wel next level uit
Je hebt wel echt net de opening van de nieuwe attractie gemist dan, volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |