Staat je enig zo'n Nathan Rutjes kapsel!quote:Op woensdag 20 december 2023 14:46 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben hyper terug gekomen van de kapper.
Ja vreselijk. Ik heb vandaag ook vast de houdbare dingen gekocht. Gelukkig was het hier totaal niet druk. Maar ik ging dan ook midden in (weer) een plensbuiquote:Op woensdag 20 december 2023 15:15 schreef Em31 het volgende:
Kijk er nu al tegenop om dit weekend de laatste verse dingen te halen.![]()
Wat @H_T heeft met treinstoringen heb jij een beetje met regen hè?quote:Op woensdag 20 december 2023 15:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Ik heb vandaag ook vast de houdbare dingen gekocht. Gelukkig was het hier totaal niet druk. Maar ik ging dan ook midden in (weer) een plensbui
Ik word wel opvallend vaak getroffen door niet voorspelde regenbuien ja, of door regen die een stuk heftiger uitpakt dan voorspeld.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat @:H_T heeft met treinstoringen heb jij een beetje met regen hè?
Hebben ze ook geen extra vrije dag dan?quote:Op woensdag 20 december 2023 15:21 schreef Fred_B het volgende:
Hier in China doen ze alleen aan kerstversieringen, maar vieren ze het niet. Dat vind ik wel een aardig compromis.
Ja ik heb de rest inderdaad ook al binnen. Misschien dat ik naar de groothandel ga, daar is iets meer ruimte. Al was de laatste keer daar ook dat ze voordat je parkeert al checken of je wel een pas hebt, om de boel niet op te houden.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Ik heb vandaag ook vast de houdbare dingen gekocht. Gelukkig was het hier totaal niet druk. Maar ik ging dan ook midden in (weer) een plensbui
Hield ik maar wat minder van snoep en gebakquote:
Hij zal je zo wel een komkommer aanbieden, die zou ik ook weigeren.quote:
Ja grapje hoor, heerlijk gebakquote:Op woensdag 20 december 2023 15:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hield ik maar wat minder van snoep en gebak
Dan moet je eventueel met Gerda vechten om de laatste lavacakequote:Op woensdag 20 december 2023 15:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat is iedereen zich al goed aan het voorbereiden op kerst.
Ik ben gewoon van plan vrijdag alles te halen.
Ook mooi vroeg nog tochquote:Op woensdag 20 december 2023 15:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat is iedereen zich al goed aan het voorbereiden op kerst.
Ik ben gewoon van plan vrijdag alles te halen.
Nu je het zegt, #tipvanmij, de lavacakejes van de Lidl zijn top.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan moet je eventueel met Gerda vechten om de laatste lavacake
De AH is hier zelfs op eerste kerstdag open en op tweede kerstdag zijn alle supermarkten open. Ik zit net te denken, ik kan serieus overwegen de verse dingen pas tweede kerstdag te halen. Voor eerste kerstdag heb ik geen aparte verse dingen meer nodig, daarvoor halen we de gourmet (met alles erbij, dus incl. sausjes, brood, salades enzo) op 24 december op bij de slager. Pas voor ons driegangenmenu op tweede kerstdag hebben we nog wat verse producten nodig.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik heb de rest inderdaad ook al binnen. Misschien dat ik naar de groothandel ga, daar is iets meer ruimte. Al was de laatste keer daar ook dat ze voordat je parkeert al checken of je wel een pas hebt, om de boel niet op te houden.![]()
Vind het toch een stuk relaxter als er iets meer dagen voor kerst zitten, vooral niet meteen na het weekend zoals nu.
Nee, zelfs geen vrije dag. Er wordt gewoon doorgewerkt.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hebben ze ook geen extra vrije dag dan?![]()
Was Disney daar ook in kerstsfeer?
Ik ben bereid om wie dan ook te bevechten voor wat verse spullen en ik vecht absoluut niet eerlijk, maar een kant en klare lavacake mag Gerda gewoon hebben van mij.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zou je best kunnen doen dan jaquote:Op woensdag 20 december 2023 15:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
De AH is hier zelfs op eerste kerstdag open en op tweede kerstdag zijn alle supermarkten open. Ik zit net te denken, ik kan serieus overwegen de verse dingen pas tweede kerstdag te halen. Voor eerste kerstdag heb ik geen aparte verse dingen meer nodig, daarvoor halen we de gourmet (met alles erbij, dus incl. sausjes, brood, salades enzo) op 24 december op bij de slager. Pas voor ons driegangenmenu op tweede kerstdag hebben we nog wat verse producten nodig.
Zondag had ik idd al meteen afgeschreven, zaterdag ook eigenlijk.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ook mooi vroeg nog tochzondagavond zou ik persoonlijk weer niet proberen.
Ik moet met Gerda al vechten in de rij bij de kassaquote:Op woensdag 20 december 2023 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeg maar dat er gratis kaartjes voor Suzan en Freek zijn bij de andere kassa'squote:Op woensdag 20 december 2023 16:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moet met Gerda al vechten in de rij bij de kassa
Ik moet morgen nog een dag en dan hetzelfdequote:Op woensdag 20 december 2023 16:55 schreef Strani het volgende:
Ik heb trouwens vanaf vandaag vakantie tot 7 januari![]()
Dus jullie gaan eindelijk weer eens wat meer van me zien hier![]()
Gezellig!quote:Op woensdag 20 december 2023 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog een dag en dan hetzelfde
Ik zou ook nog even acht zakken chips en zes porties cocktailworstjes meenemen voor de zekerheid! Dan heb je tenminste vier dingen.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
Hebben jullie ook dat je dan iets vergeet en voor 1 ding naar de supermarkt moet, dat je dan maar een tweede iets meeneemt, omdat het anders zo knullig lijkt?
Ik ben de melk vergeten, maar neem nu ook maar een kratje bier mee.
Jaquote:Op woensdag 20 december 2023 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
Hebben jullie ook dat je dan iets vergeet en voor 1 ding naar de supermarkt moet, dat je dan maar een tweede iets meeneemt, omdat het anders zo knullig lijkt?
Dochter staat daar ergens in het publiekquote:Op woensdag 20 december 2023 17:21 schreef Strani het volgende:
S10 treedt nu op bij Serious Request, voor de liefhebbers (op het podium).
De dochter van Arizona staat in het publiek bij Serious Request, voor de liefhebbers.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dochter staat daar ergens in het publiek
Ik heb wel vaak dat ik persé iets moet hebben, maar met andere dingen thuiskom en dan weer terug moetquote:Op woensdag 20 december 2023 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
Neequote:Op woensdag 20 december 2023 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
Hee Sjors!quote:Op woensdag 20 december 2023 17:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak dat ik persé iets moet hebben, maar met andere dingen thuiskom en dan weer terug moet
Hopelijk wordt het niveau iets beter. Gisteren was het echt om te jankenquote:Op woensdag 20 december 2023 17:29 schreef Momo het volgende:
Reminder vanavond om 21 uur tweede helft van de nummers in Albanië
Topfavoriet Elsa Lila moet als tweede al.
ESF / [2024] Albanië: Festivali i Këngës 62 #1
Nee hoor volgens mij heb je alles.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, volgens mij is het goed gegaan. Ik heb een kratje bier meegenomen, chips (naturel, patatje joppie en bolognese) en toen ik bij de cocktailworstjes aankwam, kreeg ik last van keuzestress. Ik heb nu de gewone, maar ook die met kaas en de vega-variant meegenomen. Die laatste komt nooit op, maar dat is niet erg, ik neem ze mee voor de deugpunten. In NWS wordt gezegd dat ik woke ben, dus kon ik ze niet laten liggen.
Toen ben ik naar de kassa gelopen en nu thuis heb ik het idee dat ik toch iets vergeten ben. Maar daar kom ik niet op, dus zal het vast niet zo zijn.
Als echte woke persoon ben je natuurlijk de avocado en havermelk vergeten.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, volgens mij is het goed gegaan. Ik heb een kratje bier meegenomen, chips (naturel, patatje joppie en bolognese) en toen ik bij de cocktailworstjes aankwam, kreeg ik last van keuzestress. Ik heb nu de gewone, maar ook die met kaas en de vega-variant meegenomen. Die laatste komt nooit op, maar dat is niet erg, ik neem ze mee voor de deugpunten. In NWS wordt gezegd dat ik woke ben, dus kon ik ze niet laten liggen.
Toen ben ik naar de kassa gelopen en nu thuis heb ik het idee dat ik toch iets vergeten ben. Maar daar kom ik niet op, dus zal het vast niet zo zijn.
NEEEEE! De melk. dju, dat meen je nietquote:Op woensdag 20 december 2023 17:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Als echte woke persoon ben je natuurlijk de avocado en havermelk vergeten.
Groetjes, de wokemod van fok.
Als je toch teruggaat, misschien zoutstengels meenemen? Dertig pakjes?quote:Op woensdag 20 december 2023 17:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
NEEEEE! De melk. dju, dat meen je niet
Morgen nog werken en kerstfeest en dan ook vakantie tot en met 7 januariquote:Op woensdag 20 december 2023 16:55 schreef Strani het volgende:
Ik heb trouwens vanaf vandaag vakantie tot 7 januari![]()
Dus jullie gaan eindelijk weer eens wat meer van me zien hier![]()
Ja.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
Als de rest van het land ruzie maakt tijdens het gourmetten is het waarschijnlijk wel mooi rustig in de winkelquote:Op woensdag 20 december 2023 15:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ook mooi vroeg nog tochzondagavond zou ik persoonlijk weer niet proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |