Heyquote:
quote:
Hey Maz. Leuk dat je er ook weer bij bentquote:
Hey Gertquote:
Ik nietHet feest moet nog beginnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:11 schreef rinardo het volgende:
vervelen jullie je al?
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Maz. Leuk dat je er ook weer bij bent
moeraskatquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ik probeer weer te volgen. Maar als het zulke gillers zijn als vorig jaar dan ben ik denk ik gauw weg.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ik probeer weer te volgen. Maar als het zulke gillers zijn als vorig jaar dan ben ik denk ik gauw weg.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]We kunnen weer. En nu maar hopen dat snel bekend wordt wie de deelnemers zijn.
Hoi King. Nog even geduldquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:01 schreef King_Merc het volgende:
Hoi ,kan niet wachten op een nieuw seizoen… ☺️
En nu wachten op wat gaat komen 😉quote:
welkom terug dan maar?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:39 schreef Arcee het volgende:
Als fan van het eerste uur heb ik heel wat edities gekeken, maar ben toch al weer een paar edities geleden afgehaakt.
Misschien weer een keertje kijken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:39 schreef Arcee het volgende:
Als fan van het eerste uur heb ik heel wat edities gekeken, maar ben toch al weer een paar edities geleden afgehaakt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:56 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Jaaaaa, daar zijn we weer!Ik kijk hier elk jaar weer naar uit! Hopend op een leuke editie dit jaar!
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk. Duurt gewoon nog anderhalve week voor het begint. Best lang...
Dat vermoed ik ook. En hopelijk komen de persfotos en de info ook snel binnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:12 schreef rinardo het volgende:
Ik gok maar zo, na de ''ogen foto's'' die we afgelopen week gekregen hebben, dat er komende week meer hints komen, en dat we social media weer af kunnen struinen , het zal beetje bij beetje binnendruppelen.
Ze nemen nu meer de tijd omdat ze iets later beginnen vanwege oud en nieuw, nu hebben ze 2 weken om de hype/buzz te creëren via de socials en hopelijk ook via RTL Boulevard want die moeten items maken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:19 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Het lijkt wel alsof er dit jaar en vorig jaar veel minder promotie word/werd gemaakt voor BB. Of zie ik dat verkeerd?
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk. Duurt gewoon nog anderhalve week voor het begint. Best lang...
nou, tot ñu toe valt het tegenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze nemen nu meer de tijd omdat ze iets later beginnen vanwege oud en nieuw, nu hebben ze 2 weken om de hype/buzz te creëren via de socials en hopelijk ook via RTL Boulevard want die moeten items maken.
Hey Childquote:
Realityseries! Dan doe ik natuurlijk meequote:Op zondag 7 januari 2024 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Childleuk dat je ook weer bent. Mooie verjaardag gehad?
Ben benieuwd wat het dit jaar gaat worden. ZUllen ze nog iets extra's doen omdat het 25 jaar is?quote:Op zondag 7 januari 2024 08:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Realityseries! Dan doe ik natuurlijk mee
Jahet was echt een perfecte dag. Straks komen er nog vrienden even langs. Nice
Zou wel leuk zijn! Vijfentwintig is langquote:Op zondag 7 januari 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het dit jaar gaat worden. ZUllen ze nog iets extra's doen omdat het 25 jaar is?
Leuk, geniet straks met je vrienden.
Van dit seizoen heb ik zo genoten! Hoop op een herhaling...quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:31 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het begin kan ik mij wel voorstellen dat het niet geschikt was voor kinderenquote:Op zondag 7 januari 2024 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn! Vijfentwintig is langLogisch dat ik het van mijn moeder niet mocht kijken btw
keek soms kleine stukjes als ze er niet was (luisteren of ze nog onder de douche stond of als ze even van huis was BB aan)
Ja en vijfentwintig jaar geleden zat ik nog op de basisschoolquote:Op zondag 7 januari 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het begin kan ik mij wel voorstellen dat het niet geschikt was voor kinderen
Tegenwoordig is het heel anders
Ja er zijn ouders die hun kinderen alles laten kijken. Moet ook iedereen zelf wetenquote:Op zondag 7 januari 2024 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en vijfentwintig jaar geleden zat ik nog op de basisschool
Alleen al mijn klasgenootjes mocht wel kijken.
Ooooh geweldig!quote:Op zondag 7 januari 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zijn ouders die hun kinderen alles laten kijken. Moet ook iedereen zelf weten
Ik weet nog dat wij thuis altijd onze handen voor de ogen moesten doen als er gezoend werd op tv, of omdraaien
ALleen hadden ze niet in de gaten dat als wij omdraaide het in de kast konden zien, ze hadden zo glimmende kast
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:26 schreef Moeraskat het volgende:
quote:
Dat is natuurlijk een ander verhaal dan. Maar goed nu kan je zelf beslissen wat je gaat kijkenquote:Op zondag 7 januari 2024 09:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh geweldig!
Ik was ook een bangelijk en naïef kind, ze was bang dat ik het gedrag uit zulke programma 's normaal zou gaan vinden
Mijn broer mocht wel naar GTST kijken, maar dat deed ze samen met hem en dan bespraken ze daarna waarom het gedrag in dat programma onacceptabel was.
Hahahaha jaquote:Op zondag 7 januari 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een ander verhaal dan. Maar goed nu kan je zelf beslissen wat je gaat kijken
quote:Op zondag 7 januari 2024 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha jaGewoon uit pure wraak
Daar gebeurd ook niet echt iets wat erg zou zijnquote:Op zondag 7 januari 2024 10:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook de enige reden waarom ik De Bondgenoten kijk
Haha waar. Alleen dat vechtpartijtjequote:Op zondag 7 januari 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gebeurd ook niet echt iets wat erg zou zijn![]()
Het is niet echt een spraakmakend programma
quote:Op zondag 7 januari 2024 13:03 schreef Lpracing het volgende:
Ben benieuwd welke luilakken en dramaqueens er dit jaar in zitten.
dramaqueen prinses Nawelquote:Op zondag 7 januari 2024 13:03 schreef Lpracing het volgende:
heb ik al geplaatst, zal even een link gevenquote:Op zondag 7 januari 2024 13:23 schreef tesssssssss het volgende:
Op Instagram staat een filmpje met kleine stukje gezicht van de nieuwe deelnemers,, maar ik krijg het helaas niet geplaatst.
Misschien iemand anders wel.
https://www.instagram.com/p/C1rQYQPI4w3/
rinardo in BB / BB media Bigbrother 2024 in de media!quote:Op zondag 7 januari 2024 13:23 schreef tesssssssss het volgende:
Op Instagram staat een filmpje met kleine stukje gezicht van de nieuwe deelnemers,, maar ik krijg het helaas niet geplaatst.
Misschien iemand anders wel.
https://www.instagram.com/p/C1rQYQPI4w3/
Oh, neem me niet kwalijk.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / BB media Bigbrother 2024 in de media!
En of er bewoners zijn die ik de overwinning echt gewoon gun. Hopelijk wel.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:03 schreef Lpracing het volgende:
Ja... ik ga er open in! Hoop snel de namen te onthouden en dat er leuke, spraakmakende mensen in zittenquote:Op zondag 7 januari 2024 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
En of er bewoners zijn die ik de overwinning echt gewoon gun. Hopelijk wel.
Iemand die ik het vorig jaar zeker niet gunde hangt net in de comments onder een nieuw TikTok account dat ik had aangemaakt om filmpjes te posten. Had daar wat testjes geupload om te zien hoe TikTok oa met rechten omgaat enzquote:Op zondag 7 januari 2024 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
OMG , hoe weten ze je zo snel te vinden dan?quote:Op zondag 7 januari 2024 16:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Iemand die ik het vorig jaar zeker niet gunde hangt net in de comments onder een nieuw TikTok account dat ik had aangemaakt om filmpjes te posten. Had daar wat testjes geupload om te zien hoe TikTok oa met rechten omgaat enz![]()
[ afbeelding ]
Vooral dat laatste inderdaad ! Heb er in ieder geval zin in.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik ga er open in! Hoop snel de namen te onthouden en dat er leuke, spraakmakende mensen in zitten
En dan eentje het liefst die ook irritant is. Gewoon niet alles zoetsappig en leuk, maar gewoon een rare vogel die je tenen doet krommen uit sociaal onhandig gedragquote:Op zondag 7 januari 2024 16:10 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Vooral dat laatste inderdaad ! Heb er in ieder geval zin in.
Ben met die account ook aantal BB fan accounts en oud bewoners gaan volgen.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
OMG , hoe weten ze je zo snel te vinden dan?
En speciaal voor Lindsey net ook even op de insta account gezet.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ben met die account ook aantal BB fan accounts en oud bewoners gaan volgen.![]()
Geen idee of ik er iets mee ga doen (tijd voor heb) maar dan weet ik in ieder geval een beetje hoe het werkt
Op tiktok heeft je Lindsey video geen geluid, maar op instagram welquote:Op zondag 7 januari 2024 16:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En speciaal voor Lindsey net ook even op de insta account gezet.
Even testjes om te zien hoe die accounts met audio en rechten om gaan. En zelf stiekem ook voor mezelf hoe ik hier ook alweer linkjes naar afbeeldingen en filmpjes post. Gooi de hut maar open, Ik heb er zin in![]()
![]()
![]()
Tiktok is idd lastiger met muziek geluid. Moet daar nog even mee testen/spelen wat er wel en niet kan.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Op tiktok heeft je Lindsey video geen geluid, maar op instagram wel
Wel een grappige videoquote:Op zondag 7 januari 2024 17:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tiktok is idd lastiger met muziek geluid. Moet daar nog even mee testen/spelen wat er wel en niet kan.
Maar Insta staat ook nog maar net online. Kunnen ze ook later nog intrekken.
Een soort Chiara, zeg maarquote:Op zondag 7 januari 2024 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
2023 was een raar seizoen van casting qua bewoners. Mag hopen dat er weinig Danny's en Lindsey's in zitten.quote:
Een Kittyquote:Op zondag 7 januari 2024 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dan eentje het liefst die ook irritant is. Gewoon niet alles zoetsappig en leuk, maar gewoon een rare vogel die je tenen doet krommen uit sociaal onhandig gedrag
Die heeft ook weer een vage foto gepostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zou ik niet meer weten het was op rtl4quote:Op zondag 7 januari 2024 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Is dat die commercial met dat nummer van The Police?
O heb ik van de week al een paar keer gezien. Op rtl5quote:
ik ben niet zo'n 5 kijker anders had ik het waarschijnlijk ook wel eerder gezienquote:Op zondag 7 januari 2024 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb ik van de week al een paar keer gezien. Op rtl5
quote:Op zondag 7 januari 2024 18:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat zou ik niet meer weten het was op rtl4
yess dat is The Police ''Every Breath You Take''quote:Op zondag 7 januari 2024 19:18 schreef spapaars het volgende:
[..]![]()
https://www.videoland.com(...)=Big+Borhter+trailer
Ik neem ambulance UK op. Die was ik aan het terug kijken en toen zag ik het.quote:Op zondag 7 januari 2024 18:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n 5 kijker anders had ik het waarschijnlijk ook wel eerder gezien
Ik denk het wel. Met alles wat nu speelt zullen ze heel voorzichtig zijnquote:Op zondag 7 januari 2024 19:34 schreef GayGuy het volgende:
Ik hoop toch wel dat de jongens(en meiden) minder preuts gaan zijn, hoor😅
Het is RTL 5, het is een deugende commerciële zender dat hebben we de afgelopen jaren wel eerder mee gemaakt. Ze zijn echt on edge als er beelden in komen die de tere zieltjes kunnen schaden en er weer processen aan hun broek hangen jegens 'vrouwonvriendelijke' handelingen en zulks.quote:Op zondag 7 januari 2024 19:34 schreef GayGuy het volgende:
Ik hoop toch wel dat de jongens(en meiden) minder preuts gaan zijn, hoor😅
Precies dat, maar niet alleen RTL tegenwoordig, Talpa/SBS heeft er ook een handje van helaas. Trend van tegenwoordig. Zodra er enige vorm van naaktheid of commotie is draaien ze direct weg. Alles moet zoveel mogelijk deugen anders wordt je gecancelled of heb je allerlei schadeclaims en processen aan je broek inderdaad. DGK was de laatste RLS dat nog enigzins relaxed was wat dat betreft en min of meer Utopia 1 enigzins (deel 2 heb ik niet gevolgd dus geen idee).quote:Op zondag 7 januari 2024 20:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is RTL 5, het is een deugende commerciële zender dat hebben we de afgelopen jaren wel eerder mee gemaakt. Ze zijn echt on edge als er beelden in komen die de tere zieltjes kunnen schaden en er weer processen aan hun broek hangen jegens 'vrouwonvriendelijke' handelingen en zulks.
Vanmiddag maar eens langs rijden dan!quote:Op maandag 8 januari 2024 08:54 schreef rinardo het volgende:
Het is geen geheim dat de bewoners het ‘Big Brother’-huis al enkele dagen voor aanvang van de eerste aflevering het huis in gaan. Wanneer dat precies is, dat blijft een goedbewaard geheim, de programmamakers willen namelijk niet dat er mensen (of pers) bij de studio staat om al beelden van de bewoners te maken.
Zouden de nieuwe bewoners vandaag al het huis ingaan? Tatyana Beloy is zondag al naar Amsterdam vertrokken en heeft er de nacht op hotel doorgebracht, meerbepaald in het hotel waar de bewoners voor aanvang van de opnames meestal verbleven terwijl zij in quarantaine gingen.
“We vliegen er bijna terug in”, schreef Tatyana Beloy zondagavond. Dat Beloy in Amsterdam is voor 'Big Brother' daar zijn wij 100% zeker van, want ze zat maandagochtend voor 8.30 uur al in de make-up bij Endemolshine, het productiehuis van 'Big Brother'. Starten de opnames vandaag al en gaan de bewoners straks het huis in? Of is Tatyana even over en weer naar Amsterdam voor een fotoshoot? We denken het eerste.
( bron )
https://www.showbizzsite.(...)m6mb1Y7v-Eef3O3gpUBo
Dat vermoed ik ook, maar zeker weten , dat er deze week van alles gebeurd.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:36 schreef Hunter het volgende:
Waarschijnlijker is dat Geraldine en Tatyana vandaag de rondleiding door het huis opnemen, en de bewoners er donderdag of vrijdag pas in gaan.
Dat lijkt me het meest aannemelijke inderdaad, de uitzendingen lopen altijd maar een paar dagen 2/3 achter op de streams.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:36 schreef Hunter het volgende:
Waarschijnlijker is dat Geraldine en Tatyana vandaag de rondleiding door het huis opnemen, en de bewoners er donderdag of vrijdag pas in gaan.
Met of zonder reclames?quote:Op maandag 8 januari 2024 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Videoland genomen
Ik ben volgende week van de partij
quote:
Lastige... reclames moeten uiteraard uitvoerig vervloekt worden. Echter besloot ik daar de COS niet mee vol te stammen, dus geen reclamequote:
Gelukkig maar,quote:Op maandag 8 januari 2024 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lastige... reclames moeten uiteraard uitvoerig vervloekt worden. Echter besloot ik daar de COS niet mee vol te stammen, dus geen reclame
dan zitten ze er ook nog niet inquote:Op maandag 8 januari 2024 14:19 schreef Hunter het volgende:
Even langs gereden. Buitenterrein is nog steeds niet opgeruimd, en stond zelfs nog voller dan de vorige keer met drie extra bouwketen. Geen studio-tent.
Er was wel activiteit. Geraldine kwam net aanlopen om bij de security naar binnen te gaan. Ze had een rode fluwelen broek aan met wijde pijpen, dus duidelijk haar presentatiekleren. Daarover een lange groene winterjas.
Hoe minder zij doen of zeggen zonder dat wij dat zien hoe beter...quote:Op maandag 8 januari 2024 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zitten ze er ook nog niet in
dat scheelt dan weer
juistquote:Op maandag 8 januari 2024 14:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe minder zij doen of zeggen zonder dat wij dat zien hoe beter...
Wat super dat je er zo dicht bij woont, en ons op de hoogte kan houden.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:19 schreef Hunter het volgende:
Even langs gereden. Buitenterrein is nog steeds niet opgeruimd, en stond zelfs nog voller dan de vorige keer met drie extra bouwketen. Geen studio-tent.
Er was wel activiteit. Geraldine kwam net aanlopen om bij de security naar binnen te gaan. Ze had een rode fluwelen broek aan met wijde pijpen, dus duidelijk haar presentatiekleren. Daarover een lange groene winterjas.
Dat doet hij elk jaar weerquote:Op maandag 8 januari 2024 14:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wat super dat je er zo dicht bij woont, en ons op de hoogte kan houden.
Ik woon precies tussen het eerste BB-huis en het huidige BB--huis in, 20 minuten rijden.quote:
I get itquote:Op maandag 8 januari 2024 14:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mn geheugen( mis huilende emoticon hier) dont ask
Is het stiekem ookquote:Op maandag 8 januari 2024 14:35 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik woon precies tussen het eerste BB-huis en het huidige BB--huis in, 20 minuten rijden.
En eerlijk gezegd: ik vind de voorpret altijd het leukste
Om daarna weer teleurgesteld te worden zoals elk jaar.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:35 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik woon precies tussen het eerste BB-huis en het huidige BB--huis in, 20 minuten rijden.
Nee hoorquote:Op maandag 8 januari 2024 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Anders schop jij me van FOK!
Thnx Hunter.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:19 schreef Hunter het volgende:
Jammer dat je niet weet wanneer ze er in gaan. Dan kon je mooi op de gluur gaan staan.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:35 schreef Hunter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 januari 2024 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hooren ikkan je er niet eens van afschoppen
Dat ben jij altijd. 👍quote:Op maandag 8 januari 2024 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Gelukkig maar
maar ik zal braaf zijn hoor!
Dat is lastig. Je hebt geen plek om je auto neer te zetten en security komt altijd gelijk naar buiten als je te lang stil staat. Het is weliswaar openbare weg, maar ze zijn altijd nogal intimiderend. Zelfs in Almere weleens meegemaakt dat ze met blaffende herdershonden naar buiten kwamen.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat je niet weet wanneer ze er in gaan. Dan kon je mooi op de gluur gaan staan.
het kan nu nog netquote:Op maandag 8 januari 2024 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Eigenlijk zou je stiekem een webcam moeten ophangen in een boom ofzo, op afstand bestuurbaar.
knoop je er meteen een dagje amsterdam aanvastquote:
Hoe heette hij ook al weer?quote:Op maandag 8 januari 2024 15:12 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was de persdag in 2002
Ja, Andries. Zat het jaar ervoor in BB3 en was er in 2002 als journalist namens de Story. Schrijft nu voor Nieuwe Revu.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe heette hij ook al weer?
Andries?
I knowquote:Op maandag 8 januari 2024 15:39 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ja, Andries. Zat het jaar ervoor in BB3 en was er in 2002 als journalist namens de Story. Schrijft nu voor Nieuwe Revu.
Hij was degene die met Kelly in bed lag en toen pas hoorde dat ze als jongetje geboren was.
Jij was zo te zien een fan van hem 😊quote:
Hij kwam even gedag zeggen, we hadden elkaar al eerder ontmoet. De bewoners hielden toen FOK! en Mediawatchers goed in de gaten.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij was zo te zien een fan van hem 😊
Hahaha ! Ik was hem verdorie al vergeten ! Hoe kan dat zijn ?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:11 schreef rinardo het volgende:
vervelen jullie je al?
[ link | afbeelding ]
Hoe kan je dit nu zijn vergeten, kijk even , en kom in de stemming.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hahaha ! Ik was hem verdorie al vergeten ! Hoe kan dat zijn ?
ja kloptquote:Op maandag 8 januari 2024 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij was zo te zien een fan van hem 😊
Toen wist hij nog niet dat hij met een gozer in bed zou komen te liggen....quote:Op maandag 8 januari 2024 15:12 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals ik zei, dat was juist een jaar laterquote:Op maandag 8 januari 2024 16:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toen wist hij nog niet dat hij met een gozer in bed zou komen te liggen....
Is toch niet ergquote:
Of een avondje Ajax.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
knoop je er meteen een dagje amsterdam aanvast
quote:Op maandag 8 januari 2024 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind wel dat ze met een erg lange SL beginnen...
Hummie!quote:Op maandag 8 januari 2024 15:12 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG wat een domme fout haha, maar als ik flogger in typ op google zie ik zweepjes, dus zou ook kunnen he, maar ik zal eerlijk blijven, ik bedoelde een Vlogger ( probleempje met D, DT, B en P en F en V mijn Familie ziet me geregeld als ik typ , met mn lippen p p p doen, als ik niet weet of het een p of b is, dislectie noemen ze zoiets. maar schaam me er niet voor hoor .quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:28 schreef Epicouros het volgende:
Euhm... Wat is een flogger?...
Is het wat ik denk?...
Wat denk je?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:28 schreef Epicouros het volgende:
Euhm... Wat is een flogger?...
Is het wat ik denk?...
Ik dacht aan ofwel wat jij suggereert ;-) , ofwel hetzelfde maar dan ruimer, zonder sexuele connotatie: het 'dominante type', zeg maar, die iedereen (en vooral de wat luiere types) constant achter de veren zit.quote:
Ik dacht food blogger maar moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet weet.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:40 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Ik dacht aan ofwel wat jij suggereert ;-) , ofwel hetzelfde maar dan ruimer, zonder sexuele connotatie: het 'dominante type', zeg maar, die iedereen (en vooral de wat luiere types) constant achter de veren zit.
Ach, een paar mannenbladen zijn toch niet zo heel schokkend?quote:Op zondag 7 januari 2024 20:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is RTL 5, het is een deugende commerciële zender dat hebben we de afgelopen jaren wel eerder mee gemaakt. Ze zijn echt on edge als er beelden in komen die de tere zieltjes kunnen schaden en er weer processen aan hun broek hangen jegens 'vrouwonvriendelijke' handelingen en zulks.
In Antwerpen is op 247 ook al beeld, zie ik bij verschillende mensen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:32 schreef bpi het volgende:
Hier in België was een nieuwe reclameblok te zien van het nieuwe seizoen. Je ziet iets meer van de kandidaten.
Zelfde Police song als RTL/Videoland, met wel meer beeld.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:56 schreef bpi het volgende:
https://x.com/brynepieter(...)2v2OyEuKW9rWfkMa34rg
Hopelijk doet die het.
Ja. Het was omdat het iets anders begonquote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfde Police song als RTL/Videoland, met wel meer beeld.
Ben bang dat er weinig gaat veranderen tov voorgaande jaren. Uiteraard zullen ze het zo doen aankondigen en promoten (net als vorig jaar). Hoop dat het huis eens flink veranderd is, want deze indeling is ook al voorspelbaar en bekend inmiddels. Maar ben vooral benieuwd naar de deelnemers onderhand. Die kunnen een saaie tent ook flink opleukenquote:
Die beelden waren overigens een hoop beelden van afgelopen jaar/jaren.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:09 schreef Hunter het volgende:
Op Tatyana's insta wat beelden van de studio. Ze zijn dus weer terug in het hoofdgebouw.
Voornamelijk die vrouwen. Ik trok het gewoon nietquote:
Meh. Aan deze beelden hecht ik nog weinig waarde. Ik hoop gewoon op een leuk seizoen. Afwachten.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:00 schreef freaky40 het volgende:
Mmm, als dit het soort kandidaten gaat worden vrees ik dat het ook een soort Love Island gaat worden zoals ze in Australië ook gemaakt hebben afgelopen seizoen...En zoals dat er nu naar uit ziet was dat het laatste BB seizoen daar voorlopig; was geen succes!
En meer spelletjes.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ben bang dat er weinig gaat veranderen tov voorgaande jaren. Uiteraard zullen ze het zo doen aankondigen en promoten (net als vorig jaar). Hoop dat het huis eens flink veranderd is, want deze indeling is ook al voorspelbaar en bekend inmiddels. Maar ben vooral benieuwd naar de deelnemers onderhand. Die kunnen een saaie tent ook flink opleukenSalar
Kristoff
Omdat is een lange tijd geleden. Veel kijk plezierquote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:21 schreef Seattle het volgende:
Voor mij is het allemaal heeeeeerlijk nieuw. Heb sinds 2001 geen BB meer gezien.
In april van vorig jaar kroonde de Vlaamse Bart zich als de grote winnaar van Big Brother 2023, waarbij hij een indrukwekkend bedrag van 73.388 euro in ontvangst mocht nemen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:22 schreef Seattle het volgende:
Sandy als laatste winnares gezien. Wat valt er tegenswoordigs te winnen?
Dit was een filmpje van de laatste dag Big Brother 2023quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:21 schreef Seattle het volgende:
Voor mij is het allemaal heeeeeerlijk nieuw. Heb sinds 2001 geen BB meer gezien.
Dat was echt geweldig.quote:Op woensdag 10 januari 2024 00:23 schreef bpi het volgende:
Hopelijk terug een weekopdracht zoals met die ballen zodat ze dag en nacht daar konden gaan staan. Dan heb je snachts ook tenminste tv ipv slapende mensen.
Foto van de nieuwe serre? Het lijkt hetzelfde maar ook weer niet.quote:
Die stoelen en bankje zitten net niet lang lekker,hier is over nagedacht.quote:Op woensdag 10 januari 2024 07:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Foto van de nieuwe serre? Het lijkt hetzelfde maar ook weer niet.
Poppenhuis sfeer
Lijkt een zwembad,de hottube staat in een andere hoek.quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:01 schreef chufi het volgende:
Is dat nu een zwembadje buiten of de hottube?
Lekker in de winterquote:Op woensdag 10 januari 2024 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt een zwembad,de hottube staat in een andere hoek.
Ik denk gewoon de buitentafel. Je ziet de stoelen er omheen staan.quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:01 schreef chufi het volgende:
Is dat nu een zwembadje buiten of de hottube?
Is dat niet gewoon de tuintafel?quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt een zwembad,de hottube staat in een andere hoek.
Juist met dit koude weer wel. Als de hot tube "verdient" moet worden lopen ze dat mis.quote:
Volgende week zullen we het wetenquote:Op woensdag 10 januari 2024 08:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk gewoon de buitentafel. Je ziet de stoelen er omheen staan.
foto van vorig jaar, heb die foto's allemaal nog op de laptop staan.quote:
Hopelijk niet weer een week hetzelfde eten. Doe dan een spel rond het eten. Ofwel een week hetzelfde of als jullie in het spel slagen zelf winkelen in de BB winkel. Zoals in de eerste seizoenen toen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Mm, de vragen die ze nu de volgers vragen op hun socials 'je doet mee aan big brother, wat kies jij' 'Je lievelingseten of altijd warm douchen' is wel weer iets van het vorige seizoen...
En hoop dat ze die voedsel/snoep automatiek ook bij het grof vuil hebben gepleurd.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:09 schreef bpi het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer een week hetzelfde eten. Doe dan een spel rond het eten. Ofwel een week hetzelfde of als jullie in het spel slagen zelf winkelen in de BB winkel. Zoals in de eerste seizoenen toen.
quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:21 schreef rinardo het volgende:
Het lijkt inderdaad veel op vorig jaar, totaal geen nieuwe input, beetje jammer
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nou, dat vond ik nog wel wat hebben nog niet iedereen prijs geven. Dat vind ik wel wat hebben laat de eerste maar de dynamiek opbouwen en de rest die volgt zal zich hier aan moeten aanpassen dat is juist leuk om te zien.quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoop dat alle bewoners er gelijk in gestopt worden en niet zoals andere jaren een paar weer later en vooral 1 grote slaapruimte
Creatief koken is leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:09 schreef bpi het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer een week hetzelfde eten. Doe dan een spel rond het eten. Ofwel een week hetzelfde of als jullie in het spel slagen zelf winkelen in de BB winkel. Zoals in de eerste seizoenen toen.
Jaz hotelquote:
Ze doen het wel allemaal ophun gemakkie he.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:13 schreef Hunter het volgende:
Ik heb nog even een rondje gereden, maar er was totale rust rond het huis. En het is nog steeds een teringzooi.
Je zou idd verwachten dat het al klaar is..quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen het wel allemaal ophun gemakkie he.
Dat. Betekend ook wel dat ze er dan niet lang inzitten voor het maandag begint.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je zou idd verwachten dat het al klaar is..
Misschien zondag pas?quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat. Betekend ook wel dat ze er dan niet lang inzitten voor het maandag begint.
Het zou allemaal kunnen. Niemand die het weetquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien zondag pas?
Of ze moeten alle rommel voor t weekend al opgeruimd hebben
En niet al te veel met de fohnquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:45 schreef Mazikeen het volgende:
Dus toekomstige bewoners.... die meelezen...
Niet zingen! Niet zeiken en geen saaie spelletjes!
Ook datquote:Op woensdag 10 januari 2024 22:55 schreef Ireth het volgende:
En niet te popi-engels/Amerikaans geouwehoer
rinardo in BB / [BB 2024 SC #1] Voor de gezellige babbelquote:Op woensdag 10 januari 2024 23:41 schreef Epicouros het volgende:
Voor wie er later pas bij kwam: er staat een poll van Rinardo (met een kleine inbreng van mij) over welke types we graag in de nieuwe BB willen zien, bovenaan pagina 7.
Maar "sjongejongejonge" mag dan weer welquote:Op woensdag 10 januari 2024 23:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Snap je
[ link | afbeelding ]
die hoeven we ook niet![]()
sowiesoquote:Op donderdag 11 januari 2024 07:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar "sjongejongejonge" mag dan weer wel
Waar valt een salar persoon onder? En een Jill persoon?quote:Op woensdag 10 januari 2024 23:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / [BB 2024 SC #1] Voor de gezellige babbel
Ja dat was echt een leuke BB!quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:02 schreef Donna1000 het volgende:
Ik vond in het verleden de Arme en Rijke kant wel leuk. Grote tralie afscheiding dwars door het huis. ene kant luxe, andere kant armoede, slapen op stro, buiten koken rond een klein kacheltje, Kelly die de gebroken rijst zo zielig vond,de rijke kant aan tafel met heerlijk eten, de arme kant kon alleen maar toekijken. Er moest hard gewerkt worden om de rijke kant op te mogen. Dat waren nog eens leuke streams
Ik snap nog steeds niet wat Jill in hem zietquote:Op donderdag 11 januari 2024 08:50 schreef Hunter het volgende:
Minder
[ afbeelding ]
Meer
[ afbeelding ]
Baardje, tattoos, piercings, bril, blond, donker, vooralsnog lijken het me allemaal jonkies te zijn...quote:Op donderdag 11 januari 2024 10:26 schreef bpi het volgende:
https://www.facebook.com/(...)k/1088802345469835/?
Nieuwe beelden van de nieuwe bewoners.
Valt me ook op. Denk dat ze van de verzekering er niemand boven de 50 meer mogen insteken vanwege Rob vorig jaarquote:Op donderdag 11 januari 2024 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Baardje, tattoos, piercings, bril, blond, donker, vooralsnog lijken het me allemaal jonkies te zijn...
Ow dat zou heel goed kunnen. Waarschijnlijk is de premie flink verhoogd..quote:Op donderdag 11 januari 2024 10:30 schreef bpi het volgende:
[..]
Valt me ook op. Denk dat ze van de verzekering er niemand boven de 50 meer mogen insteken vanwege Rob vorig jaar
quote:Op donderdag 11 januari 2024 10:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
As we speak, hoe zou het op de camping zijn??
Bij deze voor de niet-FB'ersquote:Op donderdag 11 januari 2024 10:26 schreef bpi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Lijkt wel een promo voor love islandquote:Op donderdag 11 januari 2024 10:26 schreef bpi het volgende:
Belooft inderdaad al niet veel goeds. Wederom een hoog gehalte aan wannabe popie jopie insta/tiktok influencer typetjes zo op het eerste gezicht en weinig normale mensen, verschrikkelijk. Hoop dat ik ernaast zit maar vrees weer het ergste. Ze leren het ook nooit bij EndemolShine.quote:Op donderdag 11 januari 2024 10:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Lijkt wel een promo voor love island
Je kan je nog steeds aanmeldenquote:Op donderdag 11 januari 2024 11:08 schreef Seattle het volgende:
Of iemand als ik, maar die geven zich nooit op helaas
Bijzonder, rond twee uur was er nog 0 activiteitquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:26 schreef rinardo het volgende:
Spannend: Big Brother-deelnemers hebben intrek genomen in het huis
https://www.tipsenweetjes(...)genomen-in-het-huis/
Verleden jaar was het tijdens de eerste aflevering dat ze open gingen. Er is een jaar geweest dat het de dag na de eerste aflevering om 10 sochtends was. Afwachten want de nl en be aflevering zijn niet op hetzelfde tijdstip.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben benieuwd hoe laat de livestreams aangaan
Vol verwachting klopt mijn hart!quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:00 schreef bpi het volgende:
[..]
Verleden jaar was het tijdens de eerste aflevering dat ze open gingen. Er is een jaar geweest dat het de dag na de eerste aflevering om 10 sochtends was. Afwachten want de nl en be aflevering zijn niet op hetzelfde tijdstip.
Ja toch, ze doen rare dingen om te kunnen postenquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Bijzonder, rond twee uur was er nog 0 activiteit
En dan van zo'n obscure site
Misschien komt het officiële bericht vandaag nog, en hebben ze het embargo genegeerdquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja toch, ze doen rare dingen om te kunnen posten
Zal direct na de live-uitzending zijn, althans, zo was het wel altijd.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben benieuwd hoe laat de livestreams aangaan
Alleen is de "live" uitzending later in Belgiëquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal direct na de live-uitzending zijn, althans, zo was het wel altijd.
De vraag is of het echt live is.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:11 schreef Hunter het volgende:
[..]
Alleen is de "live" uitzending later in België
Meestal de laatste woorden in de uitzending 'U kunt ze vanaf nu 24/7 volgen op de livestreams'quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:20 schreef freaky40 het volgende:
Dat heb je dan er voor al in de TV uitzending kunnen zien, geknipt en geplakt en waar nodig gemanipuleerd. Ik verwacht dat de streams pas na de uitzending van maandagavond live gaan, en misschien pas op dinsdagochtend. Is ook al eens gebeurd.
Verheug me er nu Al opquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meestal de laatste woorden in de uitzending 'U kunt ze vanaf nu 24/7 volgen op de livestreams'
Dat is ook hier het geval, het is leuker om live te kijken en een mening te geven dan naar een tv-uitzending te kijken en wat commentaar te geven over iets wat al een week geleden is gebeurd.quote:
Maar is dat na de Nederlandse uitzending of na de Belgische?quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meestal de laatste woorden in de uitzending 'U kunt ze vanaf nu 24/7 volgen op de livestreams'
Nederlandse natuurlijk, want daar kijken de Nederlanders naar.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:36 schreef Hunter het volgende:
[..]
Maar is dat na de Nederlandse uitzending of na de Belgische?
Ja idd!quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is ook hier het geval, het is leuker om live te kijken en een mening te geven dan naar een tv-uitzending te kijken en wat commentaar te geven over iets wat al een week geleden is gebeurd.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nederlandse natuurlijk, want daar kijken de Nederlanders naar.
Hoe ze dat in België regelen weet ik niet.
waarom geen live show met het in huis gaan?quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:26 schreef rinardo het volgende:
Spannend: Big Brother-deelnemers hebben intrek genomen in het huis
https://www.tipsenweetjes(...)genomen-in-het-huis/
Wauw dat is mooi en luxequote:Op donderdag 11 januari 2024 16:36 schreef rinardo het volgende:
Het Nieuwe huis
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee, dat viel mij ook op. ze willen nog wat achterhouden hahahaquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:24 schreef freaky40 het volgende:
Foto's van de slaapkamers zien we niet.
Als je kijkt naar de gang die kijkt op de dagboekkamer had je verleden jaar links en rechts een deur. Rechts is de deur weg en zie je een inham met die plant nu. Ook de keukentafel is verhuis naar waar de lounge was aan de open haard. Wat er nu staat waar verleden jaar de tafel stond zie je ook weer niet. Wel zie je dat de vloer het verhoog anders daar is.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:14 schreef Hunter het volgende:
Gewoon weer twee slaapkamers ook, waarschijnlijk
Maar in de inham zit alsnog de deur naar de slaapkamer vermoedelijk. De kasten zijn wat anders ingedeeld achter schuifdeuren lijkt het deels ook in de gang.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:41 schreef bpi het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de gang die kijkt op de dagboekkamer had je verleden jaar links en rechts een deur. Rechts is de deur weg en zie je een inham met die plant nu. Ook de keukentafel is verhuis naar waar de lounge was aan de open haard. Wat er nu staat waar verleden jaar de tafel stond zie je ook weer niet. Wel zie je dat de vloer het verhoog anders daar is.
Van waar heb je deze foto ineens. Op die andere is die niet te zien die deur.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar in de inham zit alsnog de deur naar de slaapkamer vermoedelijk. De kasten zijn wat anders ingedeeld achter schuifdeuren lijkt het deels ook in de gang.
De foto's zijn soms met onwijze groothoek genomen en vertekenen hier en daar nogal.
(De badkamer leek opeens heel groot)
[ afbeelding ]
Andere site, veel dezelfde, maar oa ook dezequote:Op donderdag 11 januari 2024 17:49 schreef bpi het volgende:
[..]
Van waar heb je deze foto ineens. Op die andere is die niet te zien die deur.
Extra game room is blijkbaar weg. Staat nu een bank waar vorig jaar de deur was. Of er moet een andere ingang zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Andere site, veel dezelfde, maar oa ook deze
https://bigbrothernederla(...)huis-van-2024-eruit/
Ja nu je het zegt. Die secret room idd, waar ze extra spellen konden doen. Die deur is verdwenen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:55 schreef bpi het volgende:
[..]
Extra game room is blijkbaar weg. Staat nu een bank waar vorig jaar de deur was. Of er moet een andere ingang zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |