foto van vorig jaar, heb die foto's allemaal nog op de laptop staan.quote:
Hopelijk niet weer een week hetzelfde eten. Doe dan een spel rond het eten. Ofwel een week hetzelfde of als jullie in het spel slagen zelf winkelen in de BB winkel. Zoals in de eerste seizoenen toen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Mm, de vragen die ze nu de volgers vragen op hun socials 'je doet mee aan big brother, wat kies jij' 'Je lievelingseten of altijd warm douchen' is wel weer iets van het vorige seizoen...
En hoop dat ze die voedsel/snoep automatiek ook bij het grof vuil hebben gepleurd.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:09 schreef bpi het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer een week hetzelfde eten. Doe dan een spel rond het eten. Ofwel een week hetzelfde of als jullie in het spel slagen zelf winkelen in de BB winkel. Zoals in de eerste seizoenen toen.
quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:21 schreef rinardo het volgende:
Het lijkt inderdaad veel op vorig jaar, totaal geen nieuwe input, beetje jammer
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nou, dat vond ik nog wel wat hebben nog niet iedereen prijs geven. Dat vind ik wel wat hebben laat de eerste maar de dynamiek opbouwen en de rest die volgt zal zich hier aan moeten aanpassen dat is juist leuk om te zien.quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoop dat alle bewoners er gelijk in gestopt worden en niet zoals andere jaren een paar weer later en vooral 1 grote slaapruimte
Creatief koken is leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:09 schreef bpi het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer een week hetzelfde eten. Doe dan een spel rond het eten. Ofwel een week hetzelfde of als jullie in het spel slagen zelf winkelen in de BB winkel. Zoals in de eerste seizoenen toen.
Jaz hotelquote:
Ze doen het wel allemaal ophun gemakkie he.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:13 schreef Hunter het volgende:
Ik heb nog even een rondje gereden, maar er was totale rust rond het huis. En het is nog steeds een teringzooi.
Je zou idd verwachten dat het al klaar is..quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen het wel allemaal ophun gemakkie he.
Dat. Betekend ook wel dat ze er dan niet lang inzitten voor het maandag begint.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je zou idd verwachten dat het al klaar is..
Misschien zondag pas?quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat. Betekend ook wel dat ze er dan niet lang inzitten voor het maandag begint.
Het zou allemaal kunnen. Niemand die het weetquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien zondag pas?
Of ze moeten alle rommel voor t weekend al opgeruimd hebben
En niet al te veel met de fohnquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:45 schreef Mazikeen het volgende:
Dus toekomstige bewoners.... die meelezen...
Niet zingen! Niet zeiken en geen saaie spelletjes!
Ook datquote:Op woensdag 10 januari 2024 22:55 schreef Ireth het volgende:
En niet te popi-engels/Amerikaans geouwehoer
rinardo in BB / [BB 2024 SC #1] Voor de gezellige babbelquote:Op woensdag 10 januari 2024 23:41 schreef Epicouros het volgende:
Voor wie er later pas bij kwam: er staat een poll van Rinardo (met een kleine inbreng van mij) over welke types we graag in de nieuwe BB willen zien, bovenaan pagina 7.
Maar "sjongejongejonge" mag dan weer welquote:Op woensdag 10 januari 2024 23:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Snap je
[ link | afbeelding ]
die hoeven we ook niet![]()
sowiesoquote:Op donderdag 11 januari 2024 07:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar "sjongejongejonge" mag dan weer wel
Waar valt een salar persoon onder? En een Jill persoon?quote:Op woensdag 10 januari 2024 23:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / [BB 2024 SC #1] Voor de gezellige babbel
Ja dat was echt een leuke BB!quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:02 schreef Donna1000 het volgende:
Ik vond in het verleden de Arme en Rijke kant wel leuk. Grote tralie afscheiding dwars door het huis. ene kant luxe, andere kant armoede, slapen op stro, buiten koken rond een klein kacheltje, Kelly die de gebroken rijst zo zielig vond,de rijke kant aan tafel met heerlijk eten, de arme kant kon alleen maar toekijken. Er moest hard gewerkt worden om de rijke kant op te mogen. Dat waren nog eens leuke streams
Ik snap nog steeds niet wat Jill in hem zietquote:Op donderdag 11 januari 2024 08:50 schreef Hunter het volgende:
Minder
[ afbeelding ]
Meer
[ afbeelding ]
Baardje, tattoos, piercings, bril, blond, donker, vooralsnog lijken het me allemaal jonkies te zijn...quote:Op donderdag 11 januari 2024 10:26 schreef bpi het volgende:
https://www.facebook.com/(...)k/1088802345469835/?
Nieuwe beelden van de nieuwe bewoners.
Valt me ook op. Denk dat ze van de verzekering er niemand boven de 50 meer mogen insteken vanwege Rob vorig jaarquote:Op donderdag 11 januari 2024 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Baardje, tattoos, piercings, bril, blond, donker, vooralsnog lijken het me allemaal jonkies te zijn...
Ow dat zou heel goed kunnen. Waarschijnlijk is de premie flink verhoogd..quote:Op donderdag 11 januari 2024 10:30 schreef bpi het volgende:
[..]
Valt me ook op. Denk dat ze van de verzekering er niemand boven de 50 meer mogen insteken vanwege Rob vorig jaar
quote:Op donderdag 11 januari 2024 10:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
As we speak, hoe zou het op de camping zijn??
Bij deze voor de niet-FB'ersquote:Op donderdag 11 januari 2024 10:26 schreef bpi het volgende:
https://www.facebook.com/(...)k/1088802345469835/?
Nieuwe beelden van de nieuwe bewoners.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |