Lastige... reclames moeten uiteraard uitvoerig vervloekt worden. Echter besloot ik daar de COS niet mee vol te stammen, dus geen reclamequote:
Gelukkig maar,quote:Op maandag 8 januari 2024 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lastige... reclames moeten uiteraard uitvoerig vervloekt worden. Echter besloot ik daar de COS niet mee vol te stammen, dus geen reclame
dan zitten ze er ook nog niet inquote:Op maandag 8 januari 2024 14:19 schreef Hunter het volgende:
Even langs gereden. Buitenterrein is nog steeds niet opgeruimd, en stond zelfs nog voller dan de vorige keer met drie extra bouwketen. Geen studio-tent.
Er was wel activiteit. Geraldine kwam net aanlopen om bij de security naar binnen te gaan. Ze had een rode fluwelen broek aan met wijde pijpen, dus duidelijk haar presentatiekleren. Daarover een lange groene winterjas.
Hoe minder zij doen of zeggen zonder dat wij dat zien hoe beter...quote:Op maandag 8 januari 2024 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zitten ze er ook nog niet in
dat scheelt dan weer
juistquote:Op maandag 8 januari 2024 14:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe minder zij doen of zeggen zonder dat wij dat zien hoe beter...
Wat super dat je er zo dicht bij woont, en ons op de hoogte kan houden.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:19 schreef Hunter het volgende:
Even langs gereden. Buitenterrein is nog steeds niet opgeruimd, en stond zelfs nog voller dan de vorige keer met drie extra bouwketen. Geen studio-tent.
Er was wel activiteit. Geraldine kwam net aanlopen om bij de security naar binnen te gaan. Ze had een rode fluwelen broek aan met wijde pijpen, dus duidelijk haar presentatiekleren. Daarover een lange groene winterjas.
Dat doet hij elk jaar weerquote:Op maandag 8 januari 2024 14:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wat super dat je er zo dicht bij woont, en ons op de hoogte kan houden.
Ik woon precies tussen het eerste BB-huis en het huidige BB--huis in, 20 minuten rijden.quote:
I get itquote:Op maandag 8 januari 2024 14:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mn geheugen( mis huilende emoticon hier) dont ask
Is het stiekem ookquote:Op maandag 8 januari 2024 14:35 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik woon precies tussen het eerste BB-huis en het huidige BB--huis in, 20 minuten rijden.
En eerlijk gezegd: ik vind de voorpret altijd het leukste
Om daarna weer teleurgesteld te worden zoals elk jaar.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:35 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik woon precies tussen het eerste BB-huis en het huidige BB--huis in, 20 minuten rijden.
Nee hoorquote:Op maandag 8 januari 2024 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Anders schop jij me van FOK!
Thnx Hunter.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:19 schreef Hunter het volgende:
Jammer dat je niet weet wanneer ze er in gaan. Dan kon je mooi op de gluur gaan staan.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:35 schreef Hunter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 januari 2024 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hooren ikkan je er niet eens van afschoppen
Dat ben jij altijd. 👍quote:Op maandag 8 januari 2024 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Gelukkig maar
maar ik zal braaf zijn hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |