Heyquote:
quote:
Hey Maz. Leuk dat je er ook weer bij bentquote:
Hey Gertquote:
Ik nietHet feest moet nog beginnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:11 schreef rinardo het volgende:
vervelen jullie je al?
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Maz. Leuk dat je er ook weer bij bent
moeraskatquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ik probeer weer te volgen. Maar als het zulke gillers zijn als vorig jaar dan ben ik denk ik gauw weg.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ik probeer weer te volgen. Maar als het zulke gillers zijn als vorig jaar dan ben ik denk ik gauw weg.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]We kunnen weer. En nu maar hopen dat snel bekend wordt wie de deelnemers zijn.
Hoi King. Nog even geduldquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:01 schreef King_Merc het volgende:
Hoi ,kan niet wachten op een nieuw seizoen… ☺️
En nu wachten op wat gaat komen 😉quote:
welkom terug dan maar?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:39 schreef Arcee het volgende:
Als fan van het eerste uur heb ik heel wat edities gekeken, maar ben toch al weer een paar edities geleden afgehaakt.
Misschien weer een keertje kijken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:39 schreef Arcee het volgende:
Als fan van het eerste uur heb ik heel wat edities gekeken, maar ben toch al weer een paar edities geleden afgehaakt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:56 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Jaaaaa, daar zijn we weer!Ik kijk hier elk jaar weer naar uit! Hopend op een leuke editie dit jaar!
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk. Duurt gewoon nog anderhalve week voor het begint. Best lang...
Dat vermoed ik ook. En hopelijk komen de persfotos en de info ook snel binnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:12 schreef rinardo het volgende:
Ik gok maar zo, na de ''ogen foto's'' die we afgelopen week gekregen hebben, dat er komende week meer hints komen, en dat we social media weer af kunnen struinen , het zal beetje bij beetje binnendruppelen.
Ze nemen nu meer de tijd omdat ze iets later beginnen vanwege oud en nieuw, nu hebben ze 2 weken om de hype/buzz te creëren via de socials en hopelijk ook via RTL Boulevard want die moeten items maken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:19 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Het lijkt wel alsof er dit jaar en vorig jaar veel minder promotie word/werd gemaakt voor BB. Of zie ik dat verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |