Heyquote:
quote:
Hey Maz. Leuk dat je er ook weer bij bentquote:
Hey Gertquote:
Ik nietHet feest moet nog beginnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:11 schreef rinardo het volgende:
vervelen jullie je al?
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Maz. Leuk dat je er ook weer bij bent
moeraskatquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ik probeer weer te volgen. Maar als het zulke gillers zijn als vorig jaar dan ben ik denk ik gauw weg.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ik probeer weer te volgen. Maar als het zulke gillers zijn als vorig jaar dan ben ik denk ik gauw weg.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]We kunnen weer. En nu maar hopen dat snel bekend wordt wie de deelnemers zijn.
Hoi King. Nog even geduldquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:01 schreef King_Merc het volgende:
Hoi ,kan niet wachten op een nieuw seizoen… ☺️
En nu wachten op wat gaat komen 😉quote:
welkom terug dan maar?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:39 schreef Arcee het volgende:
Als fan van het eerste uur heb ik heel wat edities gekeken, maar ben toch al weer een paar edities geleden afgehaakt.
Misschien weer een keertje kijken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:39 schreef Arcee het volgende:
Als fan van het eerste uur heb ik heel wat edities gekeken, maar ben toch al weer een paar edities geleden afgehaakt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:56 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Jaaaaa, daar zijn we weer!Ik kijk hier elk jaar weer naar uit! Hopend op een leuke editie dit jaar!
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk. Duurt gewoon nog anderhalve week voor het begint. Best lang...
Dat vermoed ik ook. En hopelijk komen de persfotos en de info ook snel binnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:12 schreef rinardo het volgende:
Ik gok maar zo, na de ''ogen foto's'' die we afgelopen week gekregen hebben, dat er komende week meer hints komen, en dat we social media weer af kunnen struinen , het zal beetje bij beetje binnendruppelen.
Ze nemen nu meer de tijd omdat ze iets later beginnen vanwege oud en nieuw, nu hebben ze 2 weken om de hype/buzz te creëren via de socials en hopelijk ook via RTL Boulevard want die moeten items maken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:19 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Het lijkt wel alsof er dit jaar en vorig jaar veel minder promotie word/werd gemaakt voor BB. Of zie ik dat verkeerd?
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk. Duurt gewoon nog anderhalve week voor het begint. Best lang...
nou, tot ñu toe valt het tegenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze nemen nu meer de tijd omdat ze iets later beginnen vanwege oud en nieuw, nu hebben ze 2 weken om de hype/buzz te creëren via de socials en hopelijk ook via RTL Boulevard want die moeten items maken.
Hey Childquote:
Realityseries! Dan doe ik natuurlijk meequote:Op zondag 7 januari 2024 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Childleuk dat je ook weer bent. Mooie verjaardag gehad?
Ben benieuwd wat het dit jaar gaat worden. ZUllen ze nog iets extra's doen omdat het 25 jaar is?quote:Op zondag 7 januari 2024 08:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Realityseries! Dan doe ik natuurlijk mee
Jahet was echt een perfecte dag. Straks komen er nog vrienden even langs. Nice
Zou wel leuk zijn! Vijfentwintig is langquote:Op zondag 7 januari 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het dit jaar gaat worden. ZUllen ze nog iets extra's doen omdat het 25 jaar is?
Leuk, geniet straks met je vrienden.
Van dit seizoen heb ik zo genoten! Hoop op een herhaling...quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:31 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het begin kan ik mij wel voorstellen dat het niet geschikt was voor kinderenquote:Op zondag 7 januari 2024 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn! Vijfentwintig is langLogisch dat ik het van mijn moeder niet mocht kijken btw
keek soms kleine stukjes als ze er niet was (luisteren of ze nog onder de douche stond of als ze even van huis was BB aan)
Ja en vijfentwintig jaar geleden zat ik nog op de basisschoolquote:Op zondag 7 januari 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het begin kan ik mij wel voorstellen dat het niet geschikt was voor kinderen
Tegenwoordig is het heel anders
Ja er zijn ouders die hun kinderen alles laten kijken. Moet ook iedereen zelf wetenquote:Op zondag 7 januari 2024 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en vijfentwintig jaar geleden zat ik nog op de basisschool
Alleen al mijn klasgenootjes mocht wel kijken.
Ooooh geweldig!quote:Op zondag 7 januari 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zijn ouders die hun kinderen alles laten kijken. Moet ook iedereen zelf weten
Ik weet nog dat wij thuis altijd onze handen voor de ogen moesten doen als er gezoend werd op tv, of omdraaien
ALleen hadden ze niet in de gaten dat als wij omdraaide het in de kast konden zien, ze hadden zo glimmende kast
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:26 schreef Moeraskat het volgende:
quote:
Dat is natuurlijk een ander verhaal dan. Maar goed nu kan je zelf beslissen wat je gaat kijkenquote:Op zondag 7 januari 2024 09:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh geweldig!
Ik was ook een bangelijk en naïef kind, ze was bang dat ik het gedrag uit zulke programma 's normaal zou gaan vinden
Mijn broer mocht wel naar GTST kijken, maar dat deed ze samen met hem en dan bespraken ze daarna waarom het gedrag in dat programma onacceptabel was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |