Hahahaha jaquote:Op zondag 7 januari 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een ander verhaal dan. Maar goed nu kan je zelf beslissen wat je gaat kijken
quote:Op zondag 7 januari 2024 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha jaGewoon uit pure wraak
Daar gebeurd ook niet echt iets wat erg zou zijnquote:Op zondag 7 januari 2024 10:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook de enige reden waarom ik De Bondgenoten kijk
Haha waar. Alleen dat vechtpartijtjequote:Op zondag 7 januari 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gebeurd ook niet echt iets wat erg zou zijn![]()
Het is niet echt een spraakmakend programma
quote:Op zondag 7 januari 2024 13:03 schreef Lpracing het volgende:
Ben benieuwd welke luilakken en dramaqueens er dit jaar in zitten.
dramaqueen prinses Nawelquote:Op zondag 7 januari 2024 13:03 schreef Lpracing het volgende:
heb ik al geplaatst, zal even een link gevenquote:Op zondag 7 januari 2024 13:23 schreef tesssssssss het volgende:
Op Instagram staat een filmpje met kleine stukje gezicht van de nieuwe deelnemers,, maar ik krijg het helaas niet geplaatst.
Misschien iemand anders wel.
https://www.instagram.com/p/C1rQYQPI4w3/
rinardo in BB / BB media Bigbrother 2024 in de media!quote:Op zondag 7 januari 2024 13:23 schreef tesssssssss het volgende:
Op Instagram staat een filmpje met kleine stukje gezicht van de nieuwe deelnemers,, maar ik krijg het helaas niet geplaatst.
Misschien iemand anders wel.
https://www.instagram.com/p/C1rQYQPI4w3/
Oh, neem me niet kwalijk.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / BB media Bigbrother 2024 in de media!
En of er bewoners zijn die ik de overwinning echt gewoon gun. Hopelijk wel.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:03 schreef Lpracing het volgende:
Ja... ik ga er open in! Hoop snel de namen te onthouden en dat er leuke, spraakmakende mensen in zittenquote:Op zondag 7 januari 2024 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
En of er bewoners zijn die ik de overwinning echt gewoon gun. Hopelijk wel.
Iemand die ik het vorig jaar zeker niet gunde hangt net in de comments onder een nieuw TikTok account dat ik had aangemaakt om filmpjes te posten. Had daar wat testjes geupload om te zien hoe TikTok oa met rechten omgaat enzquote:Op zondag 7 januari 2024 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
En of er bewoners zijn die ik de overwinning echt gewoon gun. Hopelijk wel.
OMG , hoe weten ze je zo snel te vinden dan?quote:Op zondag 7 januari 2024 16:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Iemand die ik het vorig jaar zeker niet gunde hangt net in de comments onder een nieuw TikTok account dat ik had aangemaakt om filmpjes te posten. Had daar wat testjes geupload om te zien hoe TikTok oa met rechten omgaat enz![]()
[ afbeelding ]
Vooral dat laatste inderdaad ! Heb er in ieder geval zin in.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik ga er open in! Hoop snel de namen te onthouden en dat er leuke, spraakmakende mensen in zitten
En dan eentje het liefst die ook irritant is. Gewoon niet alles zoetsappig en leuk, maar gewoon een rare vogel die je tenen doet krommen uit sociaal onhandig gedragquote:Op zondag 7 januari 2024 16:10 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Vooral dat laatste inderdaad ! Heb er in ieder geval zin in.
Ben met die account ook aantal BB fan accounts en oud bewoners gaan volgen.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
OMG , hoe weten ze je zo snel te vinden dan?
En speciaal voor Lindsey net ook even op de insta account gezet.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ben met die account ook aantal BB fan accounts en oud bewoners gaan volgen.![]()
Geen idee of ik er iets mee ga doen (tijd voor heb) maar dan weet ik in ieder geval een beetje hoe het werkt
Op tiktok heeft je Lindsey video geen geluid, maar op instagram welquote:Op zondag 7 januari 2024 16:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En speciaal voor Lindsey net ook even op de insta account gezet.
Even testjes om te zien hoe die accounts met audio en rechten om gaan. En zelf stiekem ook voor mezelf hoe ik hier ook alweer linkjes naar afbeeldingen en filmpjes post. Gooi de hut maar open, Ik heb er zin in![]()
![]()
![]()
Tiktok is idd lastiger met muziek geluid. Moet daar nog even mee testen/spelen wat er wel en niet kan.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Op tiktok heeft je Lindsey video geen geluid, maar op instagram wel
Wel een grappige videoquote:Op zondag 7 januari 2024 17:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tiktok is idd lastiger met muziek geluid. Moet daar nog even mee testen/spelen wat er wel en niet kan.
Maar Insta staat ook nog maar net online. Kunnen ze ook later nog intrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |