Dat is lastig. Je hebt geen plek om je auto neer te zetten en security komt altijd gelijk naar buiten als je te lang stil staat. Het is weliswaar openbare weg, maar ze zijn altijd nogal intimiderend. Zelfs in Almere weleens meegemaakt dat ze met blaffende herdershonden naar buiten kwamen.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat je niet weet wanneer ze er in gaan. Dan kon je mooi op de gluur gaan staan.
het kan nu nog netquote:Op maandag 8 januari 2024 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Eigenlijk zou je stiekem een webcam moeten ophangen in een boom ofzo, op afstand bestuurbaar.
knoop je er meteen een dagje amsterdam aanvastquote:
Hoe heette hij ook al weer?quote:Op maandag 8 januari 2024 15:12 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was de persdag in 2002
Ja, Andries. Zat het jaar ervoor in BB3 en was er in 2002 als journalist namens de Story. Schrijft nu voor Nieuwe Revu.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe heette hij ook al weer?
Andries?
I knowquote:Op maandag 8 januari 2024 15:39 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ja, Andries. Zat het jaar ervoor in BB3 en was er in 2002 als journalist namens de Story. Schrijft nu voor Nieuwe Revu.
Hij was degene die met Kelly in bed lag en toen pas hoorde dat ze als jongetje geboren was.
Jij was zo te zien een fan van hem 😊quote:
Hij kwam even gedag zeggen, we hadden elkaar al eerder ontmoet. De bewoners hielden toen FOK! en Mediawatchers goed in de gaten.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij was zo te zien een fan van hem 😊
Hahaha ! Ik was hem verdorie al vergeten ! Hoe kan dat zijn ?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:11 schreef rinardo het volgende:
vervelen jullie je al?
[ link | afbeelding ]
Hoe kan je dit nu zijn vergeten, kijk even , en kom in de stemming.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hahaha ! Ik was hem verdorie al vergeten ! Hoe kan dat zijn ?
ja kloptquote:Op maandag 8 januari 2024 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij was zo te zien een fan van hem 😊
Toen wist hij nog niet dat hij met een gozer in bed zou komen te liggen....quote:Op maandag 8 januari 2024 15:12 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals ik zei, dat was juist een jaar laterquote:Op maandag 8 januari 2024 16:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toen wist hij nog niet dat hij met een gozer in bed zou komen te liggen....
Is toch niet ergquote:
Of een avondje Ajax.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
knoop je er meteen een dagje amsterdam aanvast
quote:Op maandag 8 januari 2024 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind wel dat ze met een erg lange SL beginnen...
Hummie!quote:Op maandag 8 januari 2024 15:12 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |