OMG wat een domme fout haha, maar als ik flogger in typ op google zie ik zweepjes, dus zou ook kunnen he, maar ik zal eerlijk blijven, ik bedoelde een Vlogger ( probleempje met D, DT, B en P en F en V mijn Familie ziet me geregeld als ik typ , met mn lippen p p p doen, als ik niet weet of het een p of b is, dislectie noemen ze zoiets. maar schaam me er niet voor hoor .quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:28 schreef Epicouros het volgende:
Euhm... Wat is een flogger?...
Is het wat ik denk?...
Wat denk je?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:28 schreef Epicouros het volgende:
Euhm... Wat is een flogger?...
Is het wat ik denk?...
Ik dacht aan ofwel wat jij suggereert ;-) , ofwel hetzelfde maar dan ruimer, zonder sexuele connotatie: het 'dominante type', zeg maar, die iedereen (en vooral de wat luiere types) constant achter de veren zit.quote:
Ik dacht food blogger maar moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet weet.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:40 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Ik dacht aan ofwel wat jij suggereert ;-) , ofwel hetzelfde maar dan ruimer, zonder sexuele connotatie: het 'dominante type', zeg maar, die iedereen (en vooral de wat luiere types) constant achter de veren zit.
Ach, een paar mannenbladen zijn toch niet zo heel schokkend?quote:Op zondag 7 januari 2024 20:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is RTL 5, het is een deugende commerciële zender dat hebben we de afgelopen jaren wel eerder mee gemaakt. Ze zijn echt on edge als er beelden in komen die de tere zieltjes kunnen schaden en er weer processen aan hun broek hangen jegens 'vrouwonvriendelijke' handelingen en zulks.
In Antwerpen is op 247 ook al beeld, zie ik bij verschillende mensen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:32 schreef bpi het volgende:
Hier in België was een nieuwe reclameblok te zien van het nieuwe seizoen. Je ziet iets meer van de kandidaten.
Zelfde Police song als RTL/Videoland, met wel meer beeld.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:56 schreef bpi het volgende:
https://x.com/brynepieter(...)2v2OyEuKW9rWfkMa34rg
Hopelijk doet die het.
Ja. Het was omdat het iets anders begonquote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfde Police song als RTL/Videoland, met wel meer beeld.
Ben bang dat er weinig gaat veranderen tov voorgaande jaren. Uiteraard zullen ze het zo doen aankondigen en promoten (net als vorig jaar). Hoop dat het huis eens flink veranderd is, want deze indeling is ook al voorspelbaar en bekend inmiddels. Maar ben vooral benieuwd naar de deelnemers onderhand. Die kunnen een saaie tent ook flink opleukenquote:
Die beelden waren overigens een hoop beelden van afgelopen jaar/jaren.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:09 schreef Hunter het volgende:
Op Tatyana's insta wat beelden van de studio. Ze zijn dus weer terug in het hoofdgebouw.
Voornamelijk die vrouwen. Ik trok het gewoon nietquote:
Meh. Aan deze beelden hecht ik nog weinig waarde. Ik hoop gewoon op een leuk seizoen. Afwachten.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:00 schreef freaky40 het volgende:
Mmm, als dit het soort kandidaten gaat worden vrees ik dat het ook een soort Love Island gaat worden zoals ze in Australië ook gemaakt hebben afgelopen seizoen...En zoals dat er nu naar uit ziet was dat het laatste BB seizoen daar voorlopig; was geen succes!
En meer spelletjes.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ben bang dat er weinig gaat veranderen tov voorgaande jaren. Uiteraard zullen ze het zo doen aankondigen en promoten (net als vorig jaar). Hoop dat het huis eens flink veranderd is, want deze indeling is ook al voorspelbaar en bekend inmiddels. Maar ben vooral benieuwd naar de deelnemers onderhand. Die kunnen een saaie tent ook flink opleukenSalar
Kristoff
Omdat is een lange tijd geleden. Veel kijk plezierquote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:21 schreef Seattle het volgende:
Voor mij is het allemaal heeeeeerlijk nieuw. Heb sinds 2001 geen BB meer gezien.
In april van vorig jaar kroonde de Vlaamse Bart zich als de grote winnaar van Big Brother 2023, waarbij hij een indrukwekkend bedrag van 73.388 euro in ontvangst mocht nemen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:22 schreef Seattle het volgende:
Sandy als laatste winnares gezien. Wat valt er tegenswoordigs te winnen?
Dit was een filmpje van de laatste dag Big Brother 2023quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:21 schreef Seattle het volgende:
Voor mij is het allemaal heeeeeerlijk nieuw. Heb sinds 2001 geen BB meer gezien.
Dat was echt geweldig.quote:Op woensdag 10 januari 2024 00:23 schreef bpi het volgende:
Hopelijk terug een weekopdracht zoals met die ballen zodat ze dag en nacht daar konden gaan staan. Dan heb je snachts ook tenminste tv ipv slapende mensen.
Foto van de nieuwe serre? Het lijkt hetzelfde maar ook weer niet.quote:
Die stoelen en bankje zitten net niet lang lekker,hier is over nagedacht.quote:Op woensdag 10 januari 2024 07:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Foto van de nieuwe serre? Het lijkt hetzelfde maar ook weer niet.
Poppenhuis sfeer
Lijkt een zwembad,de hottube staat in een andere hoek.quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:01 schreef chufi het volgende:
Is dat nu een zwembadje buiten of de hottube?
Lekker in de winterquote:Op woensdag 10 januari 2024 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt een zwembad,de hottube staat in een andere hoek.
Ik denk gewoon de buitentafel. Je ziet de stoelen er omheen staan.quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:01 schreef chufi het volgende:
Is dat nu een zwembadje buiten of de hottube?
Is dat niet gewoon de tuintafel?quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt een zwembad,de hottube staat in een andere hoek.
Juist met dit koude weer wel. Als de hot tube "verdient" moet worden lopen ze dat mis.quote:
Volgende week zullen we het wetenquote:Op woensdag 10 januari 2024 08:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk gewoon de buitentafel. Je ziet de stoelen er omheen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |