Ik zag het, ben nu bezig, kijken of het mij gaat lukkenquote:
Weet niet wie het gedaan heeft maar het was al verplaatstquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:27 schreef kree het volgende:
sorry scheef geklikt @:dotteke
Mag deze ff naar KLB?
KLB / YouTubes die klagen over hoe zwaar leven ze wel niet hebben.
thanks
denk iemand vanuit KLB, maar thanks iigquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet wie het gedaan heeft maar het was al verplaatst
Maakt ook niet uit. Het is gebeurd.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:30 schreef kree het volgende:
[..]
denk iemand vanuit KLB, maar thanks iig
Heb de nieuwe gesloten stond nog niets en in de oude de TT aangepastquote:Op maandag 15 januari 2024 07:01 schreef Epicouros het volgende:
Dit keer met de correcte 'traditionele' topicnaam.![]()
Een mod mag gerust de inhoud van het eerder door mij gestarte "Scanman!" topic naar hier verhuizen, en dat topic daarna verwijderen. Ikzelf slaag daar niet in.
Het lijkt erop dat beide topics nu gesloten zijn... :-/quote:Op maandag 15 januari 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de nieuwe gesloten stond nog niets en in de oude de TT aangepast
Dat is mijn fout,quote:Op maandag 15 januari 2024 11:41 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat beide topics nu gesloten zijn... :-/
Dit was hopelijk niet de bedoeling?...
Ik zag het ook net.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is mijn fout,sorry vergat hem weer op open te zetten .
Hij is er weer
JJe bedoeld de 20 weghalen?quote:Op maandag 15 januari 2024 22:06 schreef Ireth het volgende:
* Ireth begint gelijk te mrnnkn![]()
Kunnen de SC en COS qua titel misschien ingekort worden met "BB24-SC" en "BB24-COS" qua beginnend? Op mijn mobiel zijn het nu vrij lange beginnetjes waardoor het voor mij niet echt heel duidelijk is...
Heeft altijd BB '23 gestaan als ik die 20 weghaal heb je een lettertje winstquote:
Ik ben met elk karakter minder al blijquote:Op maandag 15 januari 2024 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft altijd BB '23 gestaan als ik die 20 weghaal heb je een lettertje winst![]()
Maar ik heb van 2024 24 gemaakt korter kan ik hem echt niet maken Het moet er wel netjes uitzien natuurlijk
dat dus ..quote:Op maandag 15 januari 2024 23:01 schreef greysbones het volgende:
de cos is niet gereekst en er zijn er nu 2
Ik heb geen idee waarom ze niet kan meelezen. Ik kan gewoon meelezen als ik niet ingelogd ben.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:56 schreef Rhosyn het volgende:
Vraag.
Iemand ie heel lang geleden op fok was wil nu weer graag mee doen met het bb forum.
Zij weet haar inlog niet meer.
Als zij op fok probeert te komen krijgt ze dit: Je bent niet ingelogd of hebt een ban, in beide gevallen heb je geen toegang tot deze tool.
Fok is toch openbaar? Iedereen kan op fok mee lezen dacht ik. Zonder in te loggen.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:10 schreef b_engeltje het volgende:
Is het een idee om een "wat zal jij maken/koken met de basis ingredienten van bb" topic te openen?
Ik ga even voor je kijkenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:22 schreef Ebinas het volgende:
Als ik in de OP op Tyron klik, dan krijg ik geen verdere info.
Vind het zeker in het begin handig om de samenvatting over hun achtergrond snel te kunnen nalezen.
Is dit nog te fiksen?
Ik heb het nagekeken en zie niets fout ik heb hem in een ander topic aangeklikt en doet hij het wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:22 schreef Ebinas het volgende:
Als ik in de OP op Tyron klik, dan krijg ik geen verdere info.
Vind het zeker in het begin handig om de samenvatting over hun achtergrond snel te kunnen nalezen.
Is dit nog te fiksen?
Geen haast hoor en als het niet lukt dan niet hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het nagekeken en zie niets fout ik heb hem in een ander topic aangeklikt en doet hij het wel.
Heb de boel van daar naar de OP gekopieerd doet die het niet.
Ik ga het Gert even navragen je hoort het zo snel mogelijk. Excuus voor het ongemak
Het gekke is dat hij hier wel aanklikbaar is en alsik het dan in de OP zet niet meer heel vreemdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen haast hoor en als het niet lukt dan niet hoor
Da's vreemd.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gekke is dat hij hier wel aanklikbaar is en alsik het dan in de OP zet niet meer heel vreemd
BB / De bewoners van BigBrother 2024
Gert heeft het probleem verholpen, hij is ook in de OP weer aanklikbaarquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's vreemd.
Maar ik gebruik dan deze gewoon
Superquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gert heeft het probleem verholpen, hij is ook in de OP weer aanklikbaar
Dank je wel voor je berichtje.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 02:13 schreef Iceage het volgende:
Aan de moderators ,
Vannacht even flink off topic in de Cos over het jatten en kopieren van fotoos filmpjes en zelfs hele streamverslagen, (ook wat hier onder spoilers staat op FOK!) door Olivier de Volder. 62k volgers heeft ie
Hij knipt logos etc weg en plaatst ze dan op zijn facebook groep alsof ze door hem zijn gemaakt.
Dit speelt al best lange tijd.
Sorry dat het off topic ging maar op zich wel belangrijk denk ik.
ipv eventueel te verwijderen zouden de betreffende postings die daarover zijn gepost in de cos verplaatst of gekopieerd kunnen worden naar de sc waar we nog even door zijn gegaan.
Ik weet het is lastig en vervelend maar toch.
Bij voorbaat dank.
Take Care,
Ice.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:51 schreef Iceage het volgende:
@:Dotteke bedankt.
Wij hadden ook al redelijk snel eigenlijk door dat we beter van de Cos naar de sc konden gaan.
Een van de dingen die speelt is dat de content hier door Fokkers gemaakt wordt voor FOK! is bedoeld.
Dat dan iemand ter meerdere eer en glorie met 62k volgers voor zichzelf er mee aan de haal gaat is gewoon heel vervelend.
Fokkers stoppen tijd moeite en energie erin om content te maken (vooral de streamverslagen en filmpjes)
Als den Volder gewoon bronvermelding neerzet zou denk ik niemand daar problemen mee hebben. Maar dat doet hij dus niet. Sterker hij knipt alles weg.
Dat betekent dat mensen bij hem blijven inloggen en het FOK! materiaal daar lezen, wat ook betekent minder views hier, dus minder inkomsten voor FOK!
Bovendien is er het risico dat de mensen die materiaal maken voor hier ermee gaan stoppen omdat hun materiaal constant wordt gejat.
Dank je voor je bericht en je begrip .
Fijne dag en.....
Take Care.
Je mag de volgende keer gewoon een nieuwe openen hoor als er langer dan 2 minuten tussen zitquote:
En daar wou je @Dotteke op af sturen???quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:46 schreef Ebinas het volgende:
Alice is ook aan het slapen, zegt Karen.
Dat mag nu ook gewoon op de dag?
Tjeeeeeeeeeeeeee wat ben jij snel zegquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daar wou je @:Dotteke op af sturen???
quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tjeeeeeeeeeeeeee wat ben jij snel zeg![]()
Thnx Chufi, heb hem goed gezet.quote:
t wel met je eensquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Is het wellicht niet handiger om de foto's alleen te veranderen als een bewoner uit BB gaat, en de nominaties / pinnen ed in een apart tekstblokje bij te houden onder de foto's?
Het wisselt steeds, is niet bij te houden voor jullie, en daarom klopt de OP dan vaak niet. Wat weer verwarrend voor mensen is.
Over het algemeen zijn wij er snel bij en het is niet iedere week zo fucked up week als deze week (gelukkig)quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Is het wellicht niet handiger om de foto's alleen te veranderen als een bewoner uit BB gaat, en de nominaties / pinnen ed in een apart tekstblokje bij te houden onder de foto's?
Het wisselt steeds, is niet bij te houden voor jullie, en daarom klopt de OP dan vaak niet. Wat weer verwarrend voor mensen is.
Thnx ik ga even kijken Rinardoquote:Op maandag 29 januari 2024 08:24 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke in het onderdeel Ariana is iemand heel smerig over haar aan het praten
Ik heb het helemaal niet over users maar over het gezeur hoe schoon iemand is of niet. Zolang de bewoners niet zeuren voegt het niets toe. Halve cossen die gaan over pruiken etc boeit geen meter en heeft niets met de streans van doen.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Over bewoners mogen we het allemaal zo vaak hebben als we willen. Over users of tegen users helemaal niet
Je hebt het tegen users over hoe de users posten over de bewoners..quote:Op maandag 29 januari 2024 09:01 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over users maar over het gezeur hoe schoon iemand is of niet. Zolang de bewoners niet zeuren voegt het niets toe. Halve cossen die gaan over pruiken etc boeit geen meter en heeft niets met de streans van doen.
Dat moet nog iedereen zelf weten. Het gaat over een bewoner die 9 van de 10 uur op de stream te zien is.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:01 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over users maar over het gezeur hoe schoon iemand is of niet. Zolang de bewoners niet zeuren voegt het niets toe. Halve cossen die gaan over pruiken etc boeit geen meter en heeft niets met de streans van doen.
Gaat over de eventuele vervuiling over totaal niet ter zake doende zaken. Bijna ieder cos gaat het over de pruik of over de kleur van iemands gezicht.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt het tegen users over hoe de users posten over de bewoners..
Das ook geen COS...
Nou gezellig is het al een tijdje niet meer zo. Tis zwaar negatief naar bepaalde bewoners toe over totaal onbelangrijke dingen. Daarnaast heeft men ook wel eens commentaar op mijn mening gehad over een bepaald persoon dat niet werd gewaardeerd.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet nog iedereen zelf weten. Het gaat over een bewoner die 9 van de 10 uur op de stream te zien is.
Ze was ook alleen te zien op de stream vanmorgen dus hadden ze het over haar.
Ook commentaar op het posten van users is niet toegestaan
Ander storen zich weer aan iets anders en als we elkaar allemaal in waarde laten qua posten blijft het gezellig
Dat is in iedere RLS hetzelfde, er zijn altijd wel een of meerdere bewoners die het moeten ontgelden.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:19 schreef marky het volgende:
[..]
Nou gezellig is het al een tijdje niet meer zo. Tis zwaar negatief naar bepaalde bewoners toe over totaal onbelangrijke dingen. Daarnaast heeft men ook wel eens commentaar op mijn mening gehad over een bepaald persoon dat niet werd gewaardeerd.
Dat was niet mijn punt hoor. Het ging niet meer over de streams. 😉quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:09 schreef Frummelie het volgende:
Dot, ik wil even ter verduidelijking aangeven dat die IDIOOT in mijn post over mezelf ging.. jammer dat sommige dat niet begrijpen... ik heb geen zin in geouwehoer om niks..
Thnx..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was niet mijn punt hoor. Het ging niet meer over de streams. 😉
En dan gaan er meerdere reageren.
IK ga zo alles terug lezen heb eerst andere dingen behandeldquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:58 schreef rinardo het volgende:
nachtcos
aan terug lezen, ben maar gestopt, complete uitleg over hoe je op de laptop iets moet doen
Ik krijg van een bepaalde user steeds DM`s of posts waar ik niet van gediend ben.Ik wil geen contact met haar en zeker niet bellen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ga zo alles terug lezen heb eerst andere dingen behandeld
Heb de meeste verwijderd en in de COS een berichtje er aan gewijd
quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik krijg van een bepaalde user steeds DM`s of posts waar ik niet van gediend ben.Ik wil geen contact met haar en zeker niet bellen.
Die user heb ik aangesproken in DM en ik heb ook gemeld dat jij geen DM kan beantwoorden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik krijg van een bepaalde user steeds DM`s of posts waar ik niet van gediend ben.Ik wil geen contact met haar en zeker niet bellen.
Ik denk dat de meeste users 1 scherm open hebben in hun browser. Ik heb er 2 (of meer) naast elkaar open, de Cos (die ik niet meer volg) en de Sc. dat maakt het een stuk makkelijker om te wisselen van Cos naar Sc.Je ziet ook bovenin een getalletje (ik gebruik Firefox) dus je ziet prima of er nieuwe berichten zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:58 schreef rinardo het volgende:
nachtcos
aan terug lezen, ben maar gestopt, complete uitleg over hoe je op de laptop iets moet doen
Thnx voor je feedback.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:44 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste users 1 scherm open hebben in hun browser. Ik heb er 2 (of meer) naast elkaar open, de Cos (die ik niet meer volg) en de Sc. dat maakt het een stuk makkelijker om te wisselen van Cos naar Sc.Je ziet ook bovenin een getalletje (ik gebruik Firefox) dus je ziet prima of er nieuwe berichten zijn.
Maar inderdaad het blijft moeilijk. Wat Dotteke al zei even off topic is niet erg maar pagina's vol in de Cos met Goedemorgen, slaap lekker en ander totaal off topic is vooral bij terug lezen irritant. Op het moment dat je online bent en up to date en meepost stoort het niet, althans mij niet.
Take Care.
Ik zag het vanmorgen Ik was door omstandigheden wat later dan anders vanmorgen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:02 schreef rinardo het volgende:
Mercedes was weer lekker bezig in de cos vannacht
Ow snap het alquote:
Klopt. Dat is het nadeel ervan.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow snap het al
Als je iemand op block hebt zie je de cos ook niet als die geopend is door diegene
Dat is eigenlijk niet zo handig
_Mod edit. Hier is feedback niet voor.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow snap het al
Als je iemand op block hebt zie je de cos ook niet als die geopend is door diegene
Dat is eigenlijk niet zo handig
O dat deed hij in het begin wel, ik ga even kijken thnx voor het doorgevenquote:Op zondag 4 februari 2024 23:41 schreef Hoempah het volgende:
COS template
![]()
De afbeelding van Tom linkt niet naar zijn topic. De link naar de goplay stream linkt niet naar de livestream
En videoland plus is een euro duurder geworden.
Bedankt voor de meding, issue opgelost.quote:Op zondag 4 februari 2024 23:41 schreef Hoempah het volgende:
COS template
![]()
De afbeelding van Tom linkt niet naar zijn topic. De link naar de goplay stream linkt niet naar de livestream
En videoland plus is een euro duurder geworden.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:43 schreef rinardo het volgende:
Kan iemand hier even antwoorden
Lijkt me duidelijke zaak
BB / De adressen van de bewoners
Had hem stiekem laatst al in de COS en gezetquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:51 schreef Gert het volgende:
Toegegeven, het onderstaande is niet helemáál on topic. Maar ik vind het toch leuk om dit even te 'feedbacken' zonder er een heel nieuw topic voor te openen. Wij van BB staan namelijk weer dik bovenaan (zoals gewoonlijk)
Top 10 posts per forum van 15-01-2024 t/m 07-02-2024
nr / aantal posts / forum
01 56701 Big Brother 2024
02 35227 Onzin voor je leven!
03 31388 General Chat
04 29148 Forum-, Topic- en Userspellen
05 26927 Nieuws & Achtergronden
06 15476 Voetbal
07 10614 Eurovisie Songfestival
08 08186 Klaagbaak
09 07204 Real Life Soaps & Streams
10 06208 Muziek
O doe jij dat soort dingen ook al. Oké, dan laat ik het hier weer bij.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had hem stiekem laatst al in de COS en gezet![]()
O nee hoor. Kijk af en toe even en dan deel ik dat maar niet met regelmaat. Het is geen vaste prik.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
O doe jij dat soort dingen ook al. Oké, dan laat ik het hier weer bij.
Ik had vanavond hetzelfde. Kwam er niet bijna niet in.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:24 schreef Ireth het volgende:
Zou het misschien mogelijk zijn om de foto's bij de streamverslagen in een spoiler te plaatsen?? Heb 25 reacties pp staan maar duurt een eeuwigheid voor alles is ingeladen nu
Ik wilde dat gaan doen, maar en op telefoon en op laptop zijn alle oudere posts zonder het woordje ''wijzigen '' staat alleen quote, maar geen wijzigen, zie fotoquote:Op maandag 12 februari 2024 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had vanavond hetzelfde. Kwam er niet bijna niet in.
Ik zal de users die sv schreven even dmmen of ze dat willen doen.
O ja dat is ook zo. Op een gegeven moment kan een user dat niet meer. Heb het vorig jaar ook zelf moeten doen. Een helse klus. Ik doe dat morgen wel. Kom er nu met mobiel en ipad niet eens in.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik wilde dat gaan doen, maar en op telefoon en op laptop zijn alle oudere posts zonder het woordje ''wijzigen '' staat alleen quote, maar geen wijzigen, zie foto
[ link | afbeelding ]
tot 9 februari kan ik wijzigen, daarvoor nietquote:Op maandag 12 februari 2024 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat is ook zo. Op een gegeven moment kan een user dat niet meer. Heb het vorig jaar ook zelf moeten doen. Een helse klus. Ik doe dat morgen wel. Kom er nu met mobiel en ipad niet eens in.
Doe ik de rest ik morgen wel.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
tot 9 februari kan ik wijzigen, daarvoor niet
okquote:
ALs het goed is moet je er nu weer makkelijker in komen, heb alles tot de laatste paar dagen onder een spoiler gezet vanmorgen.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:24 schreef Ireth het volgende:
Zou het misschien mogelijk zijn om de foto's bij de streamverslagen in een spoiler te plaatsen?? Heb 25 reacties pp staan maar duurt een eeuwigheid voor alles is ingeladen nu
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het goed is moet je er nu weer makkelijker in komen, heb alles tot de laatste paar dagen onder een spoiler gezet vanmorgen.
oke ik lees in cos dat er meer zijn die problemen hebben ik zal afwachtenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:19 schreef rinardo het volgende:
Is er iets aan de hand met de lay-out van fok? ik heb alles wit en vreemd kan niets vinden zo. heb al afgesloten opnieuwe opgestart helpt niets Op Laptop. telefoon is goed
Lees even het FB topic van FOK! zelfquote:Op zondag 18 februari 2024 19:19 schreef rinardo het volgende:
Is er iets aan de hand met de lay-out van fok? ik heb alles wit en vreemd kan niets vinden zo. heb al afgesloten opnieuwe opgestart helpt niets Op Laptop. telefoon is goed
Hier is het opgelost, bij jou niet?quote:Op zondag 18 februari 2024 19:33 schreef rinardo het volgende:
Geen idee hoe ik daar kom, heb rechtstreekse link naar BB op mn laptop , verder kom ik nergens.
Index aanklikkenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:33 schreef rinardo het volgende:
Geen idee hoe ik daar kom, heb rechtstreekse link naar BB op mn laptop , verder kom ik nergens.
Daarom kom ik er ook niet graagquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
commentaar op users in de CoS ... erg onnodig.
Ik heb het gezien, was even wegquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
commentaar op users in de CoS ... erg onnodig.
TR zetten. Ik zit er boven op maar moet iik wel eens weg.quote:
Ik heb even gekeken en zie die note niet bij je staan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:07 schreef Ireth het volgende:
Eehhmm... ik kom zojuist tot de ontdekking dat ik een "note" heb ontvangen op 18-2-2024 voor een opmerking die ik gemaakt heb op 16-2-2023.
![]()
Is dat niet een heel klein beetje overdreven mosterd na de maaltijd???
Lig er niet wakker van hoor,maar bijzonder vind ik het wel
ik zie er maar 2 bij jou. 1 uit 2012 en 1 van februari 2023. niets uit 2024.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:07 schreef Ireth het volgende:
Eehhmm... ik kom zojuist tot de ontdekking dat ik een "note" heb ontvangen op 18-2-2024 voor een opmerking die ik gemaakt heb op 16-2-2023.
![]()
Is dat niet een heel klein beetje overdreven mosterd na de maaltijd???
Lig er niet wakker van hoor,maar bijzonder vind ik het wel
jouw laatste note is van acht maanden geleden?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 04:32 schreef Iceage het volgende:
Notes wat betreft post in BB slaan nergens op. Ik heb er een paar volkomen onzinnig Kan niet eens zien wie ze gezet heeft..
Ik denk dat ik wel weet wie ze heeft gezet. Nee jij niet Dotteke.
. .
Gefeliciteerd ermee.
Op 18-2-24 zijn mijn notes bijgewerkt en is die van februari 23 er bij gekomenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:21 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zie er maar 2 bij jou. 1 uit 2012 en 1 van februari 2023. niets uit 2024.
Al die ellenlange psychologische uiteenzettingen nemen geregeld de overhand en gaan niet over de streams op dat moment..quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:00 schreef Ireth het volgende:
Kan er geen "hier analyseren we tot we een ons wegen-topic" komen?
Ipv hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:02 schreef Ireth het volgende:
Uit de COS
[..]
Al die ellenlange psychologische uiteenzettingen nemen geregeld de overhand en gaan niet over de streams op dat moment..Ik ga even kijken was aan het oppassen. Beter zet je een tr dan weet ik waar ik het vinden kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zie de meeste afbeeldingen zo, iemand een idee? dit was nooit zo
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zie de meeste afbeeldingen zo, iemand een idee? dit was nooit zo
[ link | afbeelding ]
Als eerste zou ik adviseren om je browser zo kaal mogelijk te maken. Alle extensies uit, bv adblockers. En bv antivirus software tijdelijk uitzetten die dezelfde werking heeft.quote:
in Fok zijn adblockers verboden dus die staan zowiezo uit, ik kom hier al 12 jaar nooit geen last, laatste 2 week ineensquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als eerste zou ik adviseren om je browser zo kaal mogelijk te maken. Alle extensies uit, bv adblockers. En bv antivirus software tijdelijk uitzetten die dezelfde werking heeft.
Dat heb ik vaak als ik een cap maaak met Gyazo, dan pakt dat niet op Fok! als ik dan een nieuwe maak doet hij het vaak wel. Geen idee waar dat aan ligtquote:
Ja ik heb alleen last met afb die van Gyazo zijn!!! de rest werkt gewoon.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak als ik een cap maaak met Gyazo, dan pakt dat niet op Fok! als ik dan een nieuwe maak doet hij het vaak wel. Geen idee waar dat aan ligt
Ja, waardeloos he, heb ik dus al jarenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen last met afb die van Gyazo zijn!!! de rest werkt gewoon.
IIG wel jammer want de afb van @ledn81 en @Li0nHeart zie ik dus niet meerquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, waardeloos he, heb ik dus al jaren
Maak je een gifje doet hij het altijd. maar een cap weigert heel vaak
Maar ligt aan Gyazo, als je de link pakt en in je browser plakt zie dat er een foute link is
Doe eens een nieuw link van welke je niet ziet, ga ik kijken of ik hem ook niet ziequote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
IIG wel jammer want de afb van @:Ledn81 en @:Li0nHeart zie ik dus niet meer
Een aanklikken en dan staat er rechts verander in standaardquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:31 schreef rinardo het volgende:
Ik zoek me helemaal suf, waar verander je dit icoontje ook weer?
[ link | afbeelding ]
nee ik kan hem niet aanklikkenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Een aanklikken en dan staat er rechts verander in standaard
Huh? Dan snap ik het ook niet.quote:
ohhh dat hele gebied met die 8 icoontje zie ik nergens, waar is diequote:Op woensdag 28 februari 2024 00:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ook niet als je met je muis in de rechterhoek beweegt ?
[ afbeelding ]
Ik had hem ook niet in de mobiele versie. Als ik hem op desktop zet zie ik al die icoontje wel als ik een reactie wil geven.quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhh dat hele gebied met die 8 icoontje zie ik nergens, waar is die
Dat is een instelling. Bij settings --> overigquote:Op woensdag 28 februari 2024 07:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhh dat hele gebied met die 8 icoontje zie ik nergens, waar is die
Settings overig en dan onderaan, oke daar zie ik dit, maar niet die 8 icoontjes , ik wil dus dat poppetje met dat tongetje veranderen die naast mn naam staatquote:Op woensdag 28 februari 2024 07:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is een instelling. Bij settings --> overig
En dan onderaan profielicons vastzetten aanvinken.
ahhhhhhh , ze staan bij als je een reactie wilt geven idd, heb gevonden , en veranderd, bedankt , zat aldoor bij profiel en instellingen te loeren, maar staat gewoon bij reactie geven, zoooo domquote:Op woensdag 28 februari 2024 07:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had hem ook niet in de mobiele versie. Als ik hem op desktop zet zie ik al die icoontje wel als ik een reactie wil geven.
Door bij een post van degene hier op te klikkenquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:09 schreef Ireth het volgende:
Hoe kan je iemand trouwens blokkeren? En kan dat überhaupt met een basic abbo??
Ow dat zal dan ook in de desktop-versie zijn gok ik..quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door bij een post van degene hier op te klikken
[ afbeelding ]
Let wel als de persoon die je geblokeerd hebt een nieuwe TT aan maakt dan zie je die ook niet. Dan moet je die persoon eerst van de blok halen en er later weer opzetten
O ik weet niet hoe het op mobiel werkt, ik zit op de laptopquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow dat zal dan ook in de desktop-versie zijn gok ik..
In de destopversie staat het er wel hoorquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:47 schreef Ireth het volgende:
Hhmm... zowel in desktop-versie als de mobiele versie kan ik dat niet vinden, misschien dan toch geen optie bij basic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Blokkeren is waardeloos . Ik snap sowieso niet waarom mensen dat zouden doen .Je maakt een topic onleesbaar voor jezelfquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:09 schreef Ireth het volgende:
Hoe kan je iemand trouwens blokkeren? En kan dat überhaupt met een basic abbo??
quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:44 schreef Ireth het volgende:
Late reactie, net thuis uit mijn werk. Maar ik zie zelfs geen quote??Hoe beantwoord je dan een bericht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In de mobiele versie heb ik wel quote en alles, maar in de desktopversie dus nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe beantwoord je dan een bericht?
Snap het niet ik heb alles in de desktopversie hetzelfde als op de pc.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
In de mobiele versie heb ik wel quote en alles, maar in de desktopversie dus nietMaar in de mobiele versie heb ik ook geen blokkeer-optie
Trren is genoegquote:Op donderdag 29 februari 2024 07:24 schreef Li0nHeart het volgende:
De veegmachine mag van stal voor afgelopen nacht.
Dat is al jaren zo. Niemand doet er verder moeilijk over. Het hoort er denk ik een beetje bij.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met al die stem gifjes in de CoS? Het zal mij persoonlijk eigenlijk een zorg zijn waar iedereen op stemt. En het heeft ook erg weinig met de streams te maken.
Niet speciaal gericht op welke dan ook. Vraag in het algemeen.
Mobiel zie je idd pas quote rapporteer knop als je met je vinger op de post bericht gaat staan in desktop versiequote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:52 schreef Dotteke het volgende:
Hier heeft Danny antwoord gegeven op het mobiel blokkeer knopje op mobiel
Danny in FB / Blokkeer knop mobiel
Discussie hier nu verder over gesloten.
Kan je uitzetten bij settings/ overigquote:
Is er nog gewoon, want ik zie hem nogquote:Op zondag 3 maart 2024 12:58 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke ik had de laatste post in streamverslagen en nu is het weg? hele topic streamverslagen
O ALs een topic vol is staat hij helemaal onderin bij gesloten topics. Je kan dan een nieuwe aan maken.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:58 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke ik had de laatste post in streamverslagen en nu is het weg? hele topic streamverslagen
Toppiequote:Op zondag 3 maart 2024 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ALs een topic vol is staat hij helemaal onderin bij gesloten topics. Je kan dan een nieuwe aan maken.
Heb ik nu voor je gedaan
O dat is raar je kan er normaal geen twee tegelijk openen Had hem gelijk gekoppeld en sticky gezetquote:
Kan wel de link van de laatste posten er bij zetten maar hij is gekoppeld dus moet dan makkelijk terug te vinden zijnquote:Op zondag 3 maart 2024 13:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Toppie
misschien in de eerste post even een doorklik link naar de laatste posten omdat niet iedereen die al gezien heeft of weet te vinden?
Heb de tekst die over vandaag ging in de 1e post gezet van de nieuwe SVquote:Op zondag 3 maart 2024 13:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Toppie
misschien in de eerste post even een doorklik link naar de laatste posten omdat niet iedereen die al gezien heeft of weet te vinden?
Is wegquote:Op zondag 3 maart 2024 13:06 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke in open topics staat ook een streamverslagen topic, die hoort daar niet
Kan ook, ze weten het wel terug te vindenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb de tekst die over vandaag ging in de 1e post gezet van de nieuwe SV
met elk bericht moet je refreshen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:10 schreef rinardo het volgende:
Er zijn problemen op Fok, we schrijven berichten die niet aankomen en bij 256 was de topic vol en stond er open nieuwe, en toen ging ik refreshen bleef zelfde, toen Fok afgesloten en opnieuw geopend en toen deed ie het wel weer goed, lees meer problemen in de cos
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:10 schreef rinardo het volgende:
Er zijn problemen op Fok, we schrijven berichten die niet aankomen en bij 256 was de topic vol en stond er open nieuwe, en toen ging ik refreshen bleef zelfde, toen Fok afgesloten en opnieuw geopend en toen deed ie het wel weer goed, lees meer problemen in de cos
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:21 schreef spapaars het volgende:
open nieuwe, en toen ging ik refreshen bleef zelfde, toen Fok afgesloten en opnieuw geopend en toen deed ie
Het is bekend dat Fok! het momenteel niet goed doetquote:
Hoe lang gaat het nog duren ?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is bekend dat Fok! het momenteel niet goed doet
FB / auto refresh werkt niet of half?
Volges mij doet alles het weer? ALthans hier welquote:
Nee nog zelfdequote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volges mij doet alles het weer? ALthans hier wel
Danny was er mee bezig las ik
Aangepast. Iets te laat, excuus.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:20 schreef rinardo het volgende:
tyron en Alice staan genomineerd in de op
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:24 schreef Gert het volgende:
De COS jaagt het BB-forum nog steeds naar grote FOK!-hoogte.![]()
[ afbeelding ] Top 10 posts per forum van 15-01-2024 t/m 12-03-2024
* 01 - 154408 - Big Brother 2024
* 02 - 103363 - Onzin voor je leven!
* 03 - 075562 - General Chat
* 04 - 065078 - Nieuws & Achtergronden
* 05 - 063363 - Forum-, Topic- en Userspellen
* 06 - 041324 - Voetbal
* 07 - 027675 - Eurovisie Songfestival
* 08 - 020836 - Klaagbaak
* 09 - 016653 - Sport Algemeen
* 10 - 014797 - Real Life Soaps & Streams
vorig jaarquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:28 schreef Ireth het volgende:
Kan je ook ergens zien hoe de COS staat in verhouding met vorig jaar op dit punt??
We doen het goed Gertquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:24 schreef Gert het volgende:
De COS jaagt het BB-forum nog steeds naar grote FOK!-hoogte.![]()
[ afbeelding ] Top 10 posts per forum van 15-01-2024 t/m 12-03-2024
* 01 - 154408 - Big Brother 2024
* 02 - 103363 - Onzin voor je leven!
* 03 - 075562 - General Chat
* 04 - 065078 - Nieuws & Achtergronden
* 05 - 063363 - Forum-, Topic- en Userspellen
* 06 - 041324 - Voetbal
* 07 - 027675 - Eurovisie Songfestival
* 08 - 020836 - Klaagbaak
* 09 - 016653 - Sport Algemeen
* 10 - 014797 - Real Life Soaps & Streams
Dus nu een half keer meer berichten dan vorigjaar begrijp ik?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
vorig jaar
[ afbeelding ]
Dit jaar
[ afbeelding ]
Jip het is nu ook veel drukker en ook in de SC wordt meer gepost dat was vorig jaar nietquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus nu een half keer meer berichten dan vorigjaar begrijp ik?
Ja die begreep ik. Maar zegt wel genoeg over hoe bb dit jaar "leeft" vergeleken met vorig jaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip het is nu ook veel drukker en ook in de SC wordt meer gepost dat was vorig jaar niet
Is het totaal van heel BB he niet alleen van de COS
Ja, het is al wel een stuk rustiger hoor. Voor de live uitzendingenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja die begreep ik. Maar zegt wel genoeg over hoe bb dit jaar "leeft" vergeleken met vorig jaar.
Ja, de huidige COS doet het goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:28 schreef Ireth het volgende:
Kan je ook ergens zien hoe de COS staat in verhouding met vorig jaar op dit punt??
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, de huidige COS doet het goed.![]()
De cijfers van hierboven betreffen hele subfora. Maar als we inzoomen op de COS-reeksen:
posts per reeks van 15-01-2023 t/m 12-03-2023
104704 [BB '23 COS #1] Commentaar op streams, die er vanaf 09/01 zijn
posts per reeks van 15-01-2024 t/m 12-03-2024
139527 [BB 24-COS#1] Hier kan je gezellig praten over de streams!
2024 scoort dus een stuk hoger dan vorig jaar. Hoe dat komt is gissen. Het zou te maken kunnen hebben met een spraakmakende bewoner die ook zonder luchtbed makkelijk blijft drijven en die in de herkansing (nadat ze er was uitgestemd) het heft stevig in handen nam.
Fixed, thanks!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:58 schreef odie22 het volgende:
de link naar tom zijn pagina werkt niet in de beginpost van de COS
Het heeft denk ik voornamelijk te maken met het andere subforum vorig jaar : JAAquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, de huidige COS doet het goed.![]()
De cijfers van hierboven betreffen hele subfora. Maar als we inzoomen op de COS-reeksen:
posts per reeks van 15-01-2023 t/m 12-03-2023
104704 [BB '23 COS #1] Commentaar op streams, die er vanaf 09/01 zijn
posts per reeks van 15-01-2024 t/m 12-03-2024
139527 [BB 24-COS#1] Hier kan je gezellig praten over de streams!
2024 scoort dus een stuk hoger dan vorig jaar. Hoe dat komt is gissen. Het zou te maken kunnen hebben met een spraakmakende bewoner die ook zonder luchtbed makkelijk blijft drijven en die in de herkansing (nadat ze er was uitgestemd) het heft stevig in handen nam.
Joh. dat meen je nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het heeft denk ik voornamelijk te maken met het andere subforum vorig jaar : JAA
YWquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bedankt voor je waardevolle bijdrage aan het gesprek.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:22 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke ik had een foutje gemaakt in SV, aangepast, kan je deze even verwijderen , en 1 daarboven is nog een foute post , die kan ook weg Willewa in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]
Ik ben al een poosje gestopt met teruglezen. Lees de laatste 50 reacties van de huidige COS en de SV en verder haak ik wel in waar we dan zijn.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is de CoS een kleuterschool 's nachts....
Niet alleen s, nachts.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is de CoS een kleuterschool 's nachts....
De halve Cos bestaat uit ouwe koeien, dingen die ooit een keer gezegd zijn door iemand, die worden haast dagelijks naar voren gehaald, gaan een eigen leven leiden enz. enz.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet alleen s, nachts.![]()
Erg kinderachtig als er iets over alice gezegd wordt komt er gelijk iets negatiefs over Ash.
En andersom net zo.
Het lijkt wel of mensen zich persoonlijk aangevallen voelen als het over een bewoner gaat.
En 7 van de 10 doen er aan mee.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:27 schreef Verida het volgende:
[..]
De halve Cos bestaat uit ouwe koeien, dingen die ooit een keer gezegd zijn door iemand, die worden haast dagelijks naar voren gehaald, gaan een eigen leven leiden enz. enz.
en maar neertrappen en vooral invullen wat iemand denkt, of waarom iemand zo doet.
het zal allemaal wel, maar om nu wekelijks te beginnen te zeiken over het inkomen, de sociale huurwoning, de dominantie van manlief enz. enz, de prijs van een jas, het nare karakter omdat iemand weken geleden iets anders heeft gezegd, enz.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En 7 van de 10 doen er aan mee.
Persoonlijjk op elkaar ingaan is not done, praten over een bewoner ook al is het iets van wat eerder gebeurd is mag gewoon.
Maar je vind het wel hylarisch als bijv. Ty vals beschuldigd wordtquote:Op zondag 24 maart 2024 14:41 schreef Verida het volgende:
[..]
het zal allemaal wel, maar om nu wekelijks te beginnen te zeiken over het inkomen, de sociale huurwoning, de dominantie van manlief enz. enz, de prijs van een jas, het nare karakter omdat iemand weken geleden iets anders heeft gezegd, enz.
het zal allemaal wel een keer op stream zijn gezegd, daar zul je wel gelijk in hebben. Het is gewoon zielig hoe bepaalde users elke keer deze dingen naar voren halen om maar lekker even verder te zeiken.
wat heeft dat hiermee te maken ?quote:Op zondag 24 maart 2024 15:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar je vind het wel hylarisch als bijv. Ty vals beschuldigd wordt
Staat in bewoners topicquote:Op maandag 25 maart 2024 17:02 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke ik had om 16.12 een SV geschreven, hij was ook al geliked, en nu is hij weg, kan je zien hoe dat kan gebeuren ?
O vreemd ik ga even kijken of ik iets kan zienquote:Op maandag 25 maart 2024 17:02 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke ik had om 16.12 een SV geschreven, hij was ook al geliked, en nu is hij weg, kan je zien hoe dat kan gebeuren ?
Welke bewoner?quote:
Geen, algemeen bewoners, rinardo heeft ze al weer gevondenquote:
@Ireth had het opgelost ik zat gewoon al 2 streamverslagen lang in verkeerde topic, verwijder ze maarquote:
Ik ondertussen ookquote:Op maandag 25 maart 2024 17:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen, algemeen bewoners, rinardo heeft ze al weer gevonden
3 volgens mij zelfsquote:Op maandag 25 maart 2024 17:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:Ireth had het opgelost ik zat gewoon al 2 streamverslagen lang in verkeerde topic, verwijder ze maar
O zo bedoel jequote:Op maandag 25 maart 2024 17:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee joh een ander heeft het ook geplaatst nu
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:09 schreef Ireth het volgende:
Goeie, @:Dotteke ? Mag Qeeun/Queen nu nog wel?? Aangezien ze dat in week 2 is geweest??
Om maar een voorzet te geven, aan Queen en Generaal hangt geen negatieve lading. Dus imho wordt dat niet gebruikt om te trash talken.quote:
En zo is het ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[..]
Om maar een voorzet te geven, aan Queen en Generaal hangt geen negatieve lading. Dus imho wordt dat niet gebruikt om te trash talken.
Poederloeder en Trashley en meer van dat soort termen zijn op geen enkele manier positief uit te leggen, dus zijn wel bedoelt om te trashen.
Af en toe is helemaal niet erg toch, iedereen vind het wel leuk om te lezen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:12 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke dit hoort in Media Ireth in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]
ohhh oke , duidelijk, dan plaats ik ze voortaan daar ook, worden ze ook beter gelezenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Af en toe is helemaal niet erg toch, iedereen vind het wel leuk om te lezen.
Berichten van X en zo horen ook bij media maar die staan er ook steeds.
O wacht ze staan in de SV verslagen dat had ik niet gezien daar haal ik hem weg is geen SVquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhh oke , duidelijk, dan plaats ik ze voortaan daar ook, worden ze ook beter gelezenthanks ik dacht dat het eccht puur Streamverslagen waren, en de media wil nog wel eens overdrijven en een eigen menig geven, en dat doen de streamverslagers nooit
Het is ook geen media, het is een screenshot, geen link oidquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wacht ze staan in de SV verslagen dat had ik niet gezien daar haal ik hem weg is geen SV
Dat gaan we dus niet doen, ik meende dat het om een link ging naar een andere nieuwsberichtquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhh oke , duidelijk, dan plaats ik ze voortaan daar ook, worden ze ook beter gelezenthanks ik dacht dat het eccht puur Streamverslagen waren, en de media wil nog wel eens overdrijven en een eigen menig geven, en dat doen de streamverslagers nooit
Ik ging zelf fout hoe het ging weet ik niet maar kwam bij een link die naar een verhaal van Ash gingen met deze foto er bij. Ik dacht dat dat verhaal in de SV stond.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is ook geen media, het is een screenshot, geen link oid
Nee die heb ik wel in de COS gezet, maar in sv alleen de foto.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ging zelf fout hoe het ging weet ik niet maar kwam bij een link die naar een verhaal van Ash gingen met deze foto er bij. Ik dacht dat dat verhaal in de SV stond.
Mijn excuus zie bericht hier boven
quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee die heb ik wel in de COS gezet, maar in sv alleen de foto.
het gaat om de tekst, enorme lage actie, wij moeten in sv neutraal zijn , en dan is het geen lage actie , maar een onderdeel van het spelquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is ook geen media, het is een screenshot, geen link oid
wij mogen toch geen meningen geven in sv en ''enorm lage actie'' is een mening, terwijl een sv neutraal hoort te zijn in streamverslag zou het moeten zijn, Ashley heeft een onderdeel van het spel gekocht voor 20Kquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ging zelf fout hoe het ging weet ik niet maar kwam bij een link die naar een verhaal van Ash gingen met deze foto er bij. Ik dacht dat dat verhaal in de SV stond.
Mijn excuus zie bericht hier boven
DIt is ook wel moeilijk doen om het moeilijk doen hoorquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
wij mogen toch geen meningen geven in sv en ''enorm lage actie'' is een mening, terwijl een sv neutraal hoort te zijn in streamverslag zou het moeten zijn, Ashley heeft een onderdeel van het spel gekocht voor 20K
Oeps, waren we tegelijk bezig je mag die van jou er wel in zetten hoor.quote:
2 zielen, 1 gedachtequote:Op donderdag 28 maart 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is ook wel moeilijk doen om het moeilijk doen hoor
Ik heb dat stukje tekts er uit gehaald
Neuh, die van jou is mooier gesoeptquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, waren we tegelijk bezig je mag die van jou er wel in zetten hoor.
ik wil helemaal niet moeilijk doen hoor, maar ik moet altijd super mn best doen zelf, om de sv neutraal te houden, want ik heb ook mn favorieten snap jequote:Op donderdag 28 maart 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is ook wel moeilijk doen om het moeilijk doen hoor
Ik heb dat stukje tekts er uit gehaald
quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
2 zielen, 1 gedachte
Nou sorry dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
??? Heb ik nou weer wat verkeerds gedaan ofzo? Ik had hem gewoon ook al aangepast??quote:
omdat jullie beide zeggen , moeilijk doen om moeilijk te doen , dat komt ff aan, maar is straks wel weer overquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
??? Heb ik nou weer wat verkeerds gedaan ofzo? Ik had hem gewoon ook al aangepast??
Dat bedoelde ik helemaal nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
omdat jullie beide zeggen , moeilijk doen om moeilijk te doen , dat komt ff aan, maar is straks wel weer over
quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik helemaal niet![]()
Bedoelde 2 zielen enz ivm aanpassenmea culpa, was niet als lelijk bedoeld.
Handje geven, klaar nu, anders word Dot boos
Belachelijk om het op slot te gooien.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:27 schreef Harry het volgende:
Een politieauto van Dotteke laat de hele COS crashen !!!!
Iemand riep dat er werd gescholden, wat ik niet heb gezien btwquote:
Omdat een scheepslading aan trs stondquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom moet iedereen reageren, en niet gewoon een TR zetten? Nu heeft @:Dotteke 4x zoveel werk om ook alle reacties op te schonen...
Ga je nu in twee forums zitten janken ?quote:Op zondag 31 maart 2024 09:03 schreef Paul het volgende:
Is FOK zo preuts geworden dat dit niet mag![]()
BB / Wie zie je graag in de Playboy na BB?
Jankenquote:Op zondag 31 maart 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nu in twee forums zitten janken ?
Je gaat volk aantrekken wat hier nooit komt, wat heb je daar nu aan?
We hebben hier al genoeg te doen zonder dat
IK heb de vraag achter neergelegdquote:Op zondag 31 maart 2024 09:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Jankennou zeg
Het is gewoon een opininie over wie je in de playboy zou willen, is toch niet erg dat er ook wat mensen komen die anders niet in BB komen, gebeurde niets ergs toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2024 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie dat een grapje ook al niet meer mag in de CoS van sommigen, en je gelijk op je vingers wordt getikt door andere gebruikers.
Het wordt er niet gezelliger op zo.thnx de sfeer wordt er idd niet beter op met dat gezever over niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje kleinzielig gedrag van een aantal usersMy age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op maandag 1 april 2024 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie dat een grapje ook al niet meer mag in de CoS van sommigen, en je gelijk op je vingers wordt getikt door andere gebruikers.
Het wordt er niet gezelliger op zo.Ik zie geen grapje eigenlijk welke post bedoel je nu precies, die van Weg sfeer of het antwoord daarop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarkan je toch gewoon een TR voor zetten als je denkt dat er iets niet goed is met die post?Het is het uitlokken en zuigen onderling en dat allemaal om een deelnemer van een programma wat de boel verziekt. Zegt X iets over de 'fan' van Z dan gaat Z lekker wat over de 'fan' van X zeggen en als het kan zo negatief mogelijk. En zo gaat het heen en weer tussen. Daar gaan dan weer anderen op reagerenen zo is de bal aan het rollen.quote:Op maandag 1 april 2024 15:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
thnx de sfeer wordt er idd niet beter op met dat gezever over niets.
Beetje kleinzielig gedrag van een aantal users
Ik probeer het tij steeds te keren maar helemaal te voorkomen is het helaas niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het ligt ook zeker niet aan jou ...quote:Op maandag 1 april 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Ik probeer het tij steeds te keren maar helemaal te voorkomen is het helaas niet.
Is weg, maar kan ook niet overal tegelijk zijn. In de COS is het ook goed opletten momenteel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:48 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke heb deze al 3 x gemeld de_boswachter in BB / Bewoner Alice uit Groningen (20)
Nee, dat hadden we deze BB niet Had je in de COS al antwoord gegeven trouwens.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:28 schreef Paul het volgende:
Hadden we niet bij vorige BB's afgesproken om titels spoilervrij te houden? Ook van COS?
Anders volg je het op tv en zie je toch nog een COS langskomen met een dikke vette spoiler
Zou het in ieder geval als idee meenemen![]()
Uiteraard kan je in het topic zelf los gaan met spoilers
Mijn antwoord was al gegeven zie post boven jouquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:19 schreef Ireth het volgende:
Ik kan ne herinneren dat dat bij vorige edities wel zo was idd, maar dit seizoen hebben er al vaker spoilers in de titels gestaan.
Ja dat weet ik, haakte ook op jou inquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn antwoord was al gegeven zie post boven jou
Je hoeft het niet te zien als een aanval, denk er eens over na, ik denk dat het geen slecht idee is om de TT spoilervrij te houden, zodat iedereen in het BB forum kan scrollen zonder spoilers te zienquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn antwoord was al gegeven zie post boven jou
Ik zie het ook niet als een aanvalquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te zien als een aanval, denk er eens over na, ik denk dat het geen slecht idee is om de TT spoilervrij te houden, zodat iedereen in het BB forum kan scrollen zonder spoilers te zien
ok ik geef het op dan maarquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als een aanval![]()
Bij TV houden we er rekening mee bij de COS niet
We hebben zelfs een apart topic gemaakt voor de videoland kijkers omdat die voor liep op TV
Maar de streamers hoeven niet overal op te passen wat ze zeggen of wat voor TT ze maken
De COS is voor de streamers.
quote:
Klopt dat is altijd zo geweest. Geen spoilers in de TT van de cos. Ik ben iemand (en vast meer) die de cos terug leest (scrolled). Dan is het niet zo leuk als er in de TT al iets staat wat je nog niet wist.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:19 schreef Ireth het volgende:
Ik kan ne herinneren dat dat bij vorige edities wel zo was idd, maar dit seizoen hebben er al vaker spoilers in de titels gestaan.
Iedereen kan iedereen blokeren in dmquote:Op zondag 7 april 2024 17:58 schreef Verida het volgende:
mag ik hier even melden dat ik er geen prijs op stel om in dm benaderd te worden door een user die het niet met mijn reacties eens is ?
Dus : Mangalie, blijf maar uit mijn dm
Dankjewel voor de tip, ik heb het gelijk even gedaan.quote:Op zondag 7 april 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen kan iedereen blokeren in dm
Links onder aan de dm van de persoon die je wil blokeren op dit rode rondje klikken
[ afbeelding ]
Beetje raar dat dat nodig isquote:Op zondag 7 april 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen kan iedereen blokeren in dm
Links onder aan de dm van de persoon die je wil blokeren op dit rode rondje met de rode streep klikken
[ afbeelding ]
Ja, is het ook. Het gaat nergens over en is erg kinderachtig.quote:
Ik snap dat echt niet. Als je iemand niet leuk vind dan ga je toch niet in DM lopen schelden? Dan ben je toch wel heel erg de weg kwijt.quote:Op zondag 7 april 2024 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Het gaat nergens over en is erg kinderachtig.
Alleen wordt er niet op gemod omdat het niet na te gaan is wij kunnen niet in DM kijken.
Vandaar de optie als men er niet van gediend is iemand te blokeren.
quote:
gewoon in ere in ontvangst nemen haha doe ik ook, ben er weer 1 gestegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |