Ik ben er ook blij mee, en het zijn er meerdere, zo topquote:Op vrijdag 19 januari 2024 04:30 schreef Iceage het volgende:
Hallo streamverslaggevers.
Allen bedankt voor jullie tijd moeite en energie.
Ik weet uit ervaring hoeveel tijd en moeite dat kost en je soms ook nog een bak kritiek op je verslag krijgt
Hartelijk Dank.
Carry on en Take Care.
Ice
Ik heb deze, weet niet of dit is wat je zoekt ?quote:Op zondag 21 januari 2024 14:48 schreef b_engeltje het volgende:
Hoi hoi
Heeft iemand beelden van sonja van voor de streamlockvan voor dat ze weg was en blijkbaar niet meer terug komt???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 21 januari 2024 19:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik heb deze, weet niet of dit is wat je zoekt ?Nee van vlak voor ze naar huis gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
Flimmakers en SV schrijvers nogmaal dank voor al jullie werk.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2024 14:37 schreef Epicouros het volgende:
Ik post dit even uit het SCANMAN!!! topic, misschien heeft iemand het ongecensureerde filmpje of screenshot? Alvast bedankt om het in het SCANMAN!!! topic te plaatsen, en/of bij de filmpjes & screenshots!
Op maandag 5 februari 2024 08:09 schreef DennisDeVis het volgende:
https://prnt.sc/MeWR2XeSVP8H
helaas alleen de gecensureerde variant via X, zelf niet gekeken. zou tussen 7:30 - 7:40 gebeurt moeten zijn (05-02) voor de mensen die het opgenomen hebben
Epicouros: Misschien kan @:DGK_Tegengas of @:mario390 of @:rinardo of @:Hoempah of @:ledn81(of nog iemand anders) het betreffende screenshot of filmpje opsporen en hier plaatsen? Alvast hartelijk dank!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:56 schreef Hoempah het volgende:
[..]Dankjewel Hoempah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is eigenlijk altijd zo geweest bij mij. Ik heb liever lange omschrijving van het filmpje dan ook nog dag enz erbij.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:39 schreef rinardo het volgende:
@:ledn81 ik zie jou filmpjes nu zo, ik kan dus niet meer zoeken op datum erg irritant
[ link | afbeelding ]
zou het ook zo kunnen? dan kan ik per dag kijken , is veel handiger
[ link | afbeelding ]
okquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk altijd zo geweest bij mij. Ik heb liever lange omschrijving van het filmpje dan ook nog dag enz erbij.
Ik houd het op deze manier. Ik plaats ze chronologisch. Ik zet het er vanaf nu bij in de beschriijving erbij. Dat maakt het wellicht iets makkelijker.
quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:12 schreef mario390 het volgende:
hallo wie heeft videos deze
nacht nach 0,30 ??
quote:
komt straks als 7e filmpje van stream 2quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Zijn er al beelden van het gesprek tussen Sabeau en Ashley van vandaag? Heb ik helaas gemist.
Karen is terug - 17 februari 2024.quote:Op zondag 18 februari 2024 00:29 schreef danusz1986 het volgende:
De reactie op de terugkomst van Karen in het huis + dat Basiri schreeuwt terwijl Ty en Randy buiten zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
tnxquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:16 schreef rinardo het volgende:
@:DGK_Tegengas heb jij Tom en Ash vannacht tussen 00u30 en 01u30
Kweenie... geloof niet dat ik iets vreemds doe. Deze gifjes waren zelfs geleend van Puzzie.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:20 schreef rinardo het volgende:
@:Li0nHeart ik zie jou foto's altijd zo
[ link | afbeelding ]
Nogmaals, ik zie de meeste afbeeldingen zo, iemand een idee? dit was nooit zoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:20 schreef rinardo het volgende:
@:Li0nHeart ik zie jou foto's altijd zo
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |