Ja op het einde van Boulevard werd gezegd dat Joost vooral satire gebruikt en ook dat deze artiesten uit Rusland zijn gevlucht.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zelf? Ik lees op X alleen dat AvroTros en management hebben gezegd dat het al voor de invasie was opgenomen. Maar dat wisten we al.
Wat gebeurde er verder nog dan?
Ja dat bedoelde ik met dat iemand zei dat het dit keer niet in Nathan zijn gebied van België is.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:49 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Is dat ook in België zo? Want daar switched Vlaanderen met Wallonië ieder jaar, en dat zijn twee gescheiden werelden, helemaal als het om TV gaat,
Dat zou wel flauw zijn. Nathan heeft toch geen invloed op de jury verder.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:53 schreef Momo het volgende:
Nouja zelf als ze iemand zouden kiezen die Joost kent in Belgie (al denk ik niet dat Wallonië dat heel veel boeit). Denk niet dat de jury dan 12 punten aan Joost gaat geven (die dan dus ook Wallonië is).
Oké thanks, ik verwachtte bij 'Joost gaf een statement' iets anders haha. Iets dat misschien op de socials gezet kon worden door jan en alleman als tegenwicht. Maar dit zal weinig veranderen in nasty ophefland ben ik bang want dat was al bekend.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:49 schreef Thrts het volgende:
[..]
Ja op het einde van Boulevard werd gezegd dat Joost vooral satire gebruikt en ook dat deze artiesten uit Rusland zijn gevlucht.
Nouja, de wereld draait niet enkel om Joost he, er ook zoveel andere belangen waarschijnlijk en je hebt ook nog eens afstand omdat het Franstaligen zijn. Wij zouden ook niet zo maar een Nederlandse YouTuber de punten laten uitdelen om dat die dan toevallig de video's heeft gemaakt met de inzending van Litouwen ofzo.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou wel flauw zijn. Nathan heeft toch geen invloed op de jury verder.
quote:
Maar misschien ben ik wel niet zo gezelligquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe gezellig het hier is.
Dat kan ik me niet voorstellen bij iemand die zulke mooie headers maakt.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar misschien ben ik wel niet zo gezellig
Misschien kan @LTVDK ook voor de andere landen doenquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen bij iemand die zulke mooie headers maakt.
Die topics boeien me niet.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien kan @:LTVDK ook voor de andere landen doen
Ik kan me moeilijk voorstellen dat het een saai lied gaat zijn als Donnie ook mee heeft geschreven.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:15 schreef Niels93 het volgende:
Ik hoop echt dat dit Joost's beste nummer is wat hij ooit heeft gemaakt. Dat was soms zo jammer bij voorgaande inzendingen. Dan was het een leuk en goed nummer, maar ze hadden betere nummers in hun repertoire (Waylon, Douwe, Jeangu,...). Het zou zo tof zijn als we in maart denken: hij is echt boven zichzelf uitgestegen
Ah mooi.quote:
Ik zou denken dat Joost wel in is voor party's 😊quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
Denken jullie trouwens dat Joost naar meerdere pre parties gaat, niet enkel Amsterdam?
Ik zie Joost er wel voor aan dat hij voor de volle 100% experience gaat. Pre-party's afgaan, contact maken met fans, andere artiesten ontmoeten, social media bijhouden, noem maar op. Echt om goodwill en sympathie te kweken bij de fans. Zoals wat Joker Out en Käärijä dit jaar hebben gedaan. Die laatste wil hem vast wel helpen met zijn TikTokquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
Denken jullie trouwens dat Joost naar meerdere pre parties gaat, niet enkel Amsterdam?
quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah mooi.
Fijn dat ze het oppakken.
En dat die vanya maar enorm trots mag zijn omdat het hem/haar/hen wéér gelukt is om alle aandacht te krijgen en op elk bestaand legoblokje mag gaan staan met blote voeten.
Kijk maar uit naar een bekend gezicht!quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:44 schreef Momo het volgende:
Gaat zo live om 21:30 om te praten over de ontwikkelingen van de laatste dagen (zal wel Nederland, Slovenië en Tsjechië zijn vooral).
Nou, het werd hier ook uitgebreid gedeeld en meestal is compleet negeren van een dergelijk Eurovanya-actie toch de beste manier om er geen röring aan te geven.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Aran heeft weer iets gevonden in de diepe krochten van het afvoerputje van social media.
Jezuschristus is het meteen alquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk maar uit naar een bekend gezicht!
In een interview met de Telegraaf zegt hij dat hij uitgebreid campagne gaat voerenquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
Ik denk ook dat ie er vol voor gaat. Eurovillage ook straks. Euroclub. De volle experience. Hij heeft de festival stamina ervoor.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie Joost er wel voor aan dat hij voor de volle 100% experience gaat. Pre-party's afgaan, contact maken met fans, andere artiesten ontmoeten, social media bijhouden, noem maar op. Echt om goodwill en sympathie te kweken bij de fans. Zoals wat Joker Out en Käärijä dit jaar hebben gedaan. Die laatste wil hem vast wel helpen met zijn TikTok
Wel een verschil ja met Mia die op tijd naar bed wou gaan bij die Spaanse pre partyquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ie er vol voor gaat. Eurovillage ook straks. Euroclub. De volle experience. Hij heeft de festival stamina ervoor.
Joah.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
Dit kan qua NL beleving wel eens een 2016-jaar worden (typte ik al jinxend).quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Joah.
En waarschijnlijk organiseert ie zelf nog wel wat extra preparties
It's Crazy It's Party?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:29 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik zou denken dat Joost wel in is voor party's 😊
Zo leuk als een deelnemer voor die volle experience gaat. Dat je ziet dat naast de focus er ook van genoten wordt.quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ie er vol voor gaat. Eurovillage ook straks. Euroclub. De volle experience. Hij heeft de festival stamina ervoor.
'YEAHHHH DOEWUHHH'quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit kan qua NL beleving wel eens een 2016-jaar worden (typte ik al jinxend).
Ohja, Aran leest hier mee.quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, het werd hier ook uitgebreid gedeeld en meestal is compleet negeren van een dergelijk Eurovanya-actie toch de beste manier om er geen röring aan te geven.
Maar hij durft niet hier te postenquote:
Ik denk zelfs with a vengeancequote:Op dinsdag 12 december 2023 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Mmmm... heb het idee dat al deze mensen wel eens getroffen heb in het echte leven, vooral die aan de rechterkant, leuk!quote:
Ik lees enkel gekozen vanwege vriendjespolitiek met de commissieleden, want anders kan niet?quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:12 schreef superniger het volgende:
Joling is aan het haten op Joost bij VI.
Als Aran de volgende keer iets blauws aan heeft weten we genoeg.quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar hij durft niet hier te posten
Ik neem Joling al jaren niet serieus. Vooral erg met zichzelf bezig.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:12 schreef superniger het volgende:
Ja, VI zal eens positief zijn ergens over, dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:12 schreef superniger het volgende:
Johan wil Davina.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, VI zal eens positief zijn ergens over, dat kan natuurlijk niet.
Hij zegt altijd iets negatiefs en iets positiefs. Om beide kampen te pleasen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik lees enkel gekozen vanwege vriendjespolitiek met de commissieleden, want anders kan niet?
Ik klik niet zo vaak iets aan en zit nu met een grote grijns.quote:
Kan prima een ander jaar.quote:
Ja. Beter dan zo'n suffe ballad.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zojuist voor de eerste keer Friesenjung gehoord. Had nog nooit van Joost Klein en dit nummer gehoord.
Ik heb er vertrouwen in
Is op Spotify mijn meest beluisterde nummer van het jaar.quote:
Management van Ilse had al vrij direct na de roddel ontkend dat zij wat had ingestuurd.quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:24 schreef NailQueen het volgende:
Weten we al of Karsu en Ilse Delange daadwerkelijk iets hebben ingezonden?
Ilse was blijkbaar in Leiden om de 5 kandidaten te begeleiden bij het 2x voorzingen. Wellicht is ze daardoor op de lijst gekomen?quote:Management van Ilse had al vrij direct na de roddel ontkend dat zij wat had ingestuurd.
Zo grappig, jullie zitten in dikke hoodies en de middelste mevrouw in een hemdjequote:
Vermoeiend die Oekraïne-act.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:52 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Tsjechië krijgt nu ook de Russia lover behandeling.
Misschien is Vanya zelf wel een Rus. Dit is een ouderwetse Russische propaganda-methode: als iedereen corrupt is, of iedereen is een Rusland-fan, of iedereen is antisemitisch, dan maakt het niet meer uit. Werkt altijd.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:52 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nee joh, daar is de volgende al.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:52 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Start een petitiequote:Op woensdag 13 december 2023 11:28 schreef Greys het volgende:
Maar heeft Donnie inmiddels al ergens gehint dat ie straks ook op het podium staat want ik wil het.
Misschien belt ze vanuit Bali?quote:Op woensdag 13 december 2023 10:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zo grappig, jullie zitten in dikke hoodies en de middelste mevrouw in een hemdje
En dan die reacties.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:01 schreef Gerard-Joling het volgende:
Dit had anders ook wel goed gescoord hoor:
https://www.instagram.com(...)42-858a-dae40a0b2d47
Dit haalt het niet bij Soppen the remix.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:01 schreef Gerard-Joling het volgende:
Oh ja doe het Loewiesss!quote:Op woensdag 13 december 2023 20:19 schreef Momo het volgende:
Gelukkig geeft er al iemand een San Marino suggestie in de reacties
Ja zeker! Een hele dikke laag.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik had het ook erger verwacht maar hier zit ook een flink laagje autotune op
San Marino, San Remo, zaligheden op hun geheel eigen manier.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Una Voce Per San Marino, de meeste camp selectie show
Altijd een vreemd idee dat we eerst nog de nummers van zo’n 30 andere landen gaan horen voordat we weten hoe die van ons klinkt.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben eigenlijk nog nooit zo benieuwd geweest naar ons songfestival liedje als nu eigenlijk. Ik ben echt reuze benieuwd hoe het gaat klinken.
Ik ook!quote:Op woensdag 13 december 2023 20:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben eigenlijk nog nooit zo benieuwd geweest naar ons songfestival liedje als nu eigenlijk. Ik ben echt reuze benieuwd hoe het gaat klinken.
Wéér net niet top 10 (elfde) wordenquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Een flink laagje? Cher is er niets bij zoveelquote:Op woensdag 13 december 2023 20:21 schreef NailQueen het volgende:
En ook nog een boodschap: I am what I am.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:21 schreef NailQueen het volgende:
6e. We worden 6e in de finale. Noteert u maar alvast!quote:Op woensdag 13 december 2023 22:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wéér net niet top 10 (elfde) worden
We houden alleen een NF als de laatste plek mag gaan, we kunnen niet op de publieke smaak van het nederlands volk uitgaanquote:Op woensdag 13 december 2023 20:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan die reacties.Stel je toch een NF voor.
nice try for a Loreen ripp-offquote:Op woensdag 13 december 2023 20:01 schreef Gerard-Joling het volgende:
Geschreven door Gordon, in 2003?quote:Op woensdag 13 december 2023 20:01 schreef Gerard-Joling het volgende:
Ik vind ook dít wel lekker transparant dit jaar. En ik snap het volkomen dat in allereerste instantie Joost niet helemaal z'n persoonlijke smaak was en andere 'mooie' liedjes wat meer. Vind het alleen maar knap dat je dan toch met z'n allen naar het grotere plaatje kunt kijken en een gok durft te wagen. En pakt het niet goed uit dan weten wij en zij dat ook weer. Win-win, plezier én leerzaam voor iedereen.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:57 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Volgens Cornald twijfelden ze tussen op safe spelen of een risico. Al zou het helemaal misgaan, ben toch blij dat ze voor een risico zijn gegaan.![]()
(Titel is wat negatiever dan het lijkt, waren wat andere nummers die meer bij zijn eigen smaak pasten)
Ok, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat je alleen maar gaat voor een keer iets anders terwijl het nummer misschien niet zo geweldig is. Zo komt het nu op mij een beetje over. Het feit dat Nederland dit genre nog nooit heeft gestuurd interesseert mij geen hol, als het maar goed is.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind ook dít wel lekker transparant dit jaar. En ik snap het volkomen dat in allereerste instantie Joost niet helemaal z'n persoonlijke smaak was en andere 'mooie' liedjes wat meer. Vind het alleen maar knap dat je dan toch met z'n allen naar het grotere plaatje kunt kijken en een gok durft te wagen. En pakt het niet goed uit dan weten wij en zij dat ook weer. Win-win, plezier én leerzaam voor iedereen.
Maar Mia zegt zelf dat ze zich wel gesteund voelde door de AVROTROS, maar niet door Duncan. Ik kan me niet voorstellen dat ze daarover zou liegen (tenzij het een gevalletje is van ''schuif de schuld op hem af alsjeblieft en niet op ons want dat is slecht voor ons imago)quote:Op donderdag 14 december 2023 18:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ok, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat je alleen maar gaat voor een keer iets anders terwijl het nummer misschien niet zo geweldig is. Zo komt het nu op mij een beetje over. Het feit dat Nederland dit genre nog nooit heeft gestuurd interesseert mij geen hol, als het maar goed is.
Ik heb dat interview even geluisterd, maar Cornald speelt wel heel erg de Zwarte Piet naar Duncan voor afgelopen jaar. Hij zou allemaal dingen hebben beloofd die hij niet heeft waargemaakt, arme Cornald was volledig verrast. Dat vind ik niet bepaald sterk.
Net ook in Boulevard. Als ik het goed begrijp waren ze bij de laatste versie van zijn nummer unaniem?quote:Op donderdag 14 december 2023 17:57 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Volgens Cornald twijfelden ze tussen op safe spelen of een risico. Al zou het helemaal misgaan, ben toch blij dat ze voor een risico zijn gegaan.![]()
(Titel is wat negatiever dan het lijkt, waren wat andere nummers die meer bij zijn eigen smaak pasten)
Ja dit. Ik denk dat als Mia zou moeten kiezen ze echt meer aan Duncan zou hebben als goede relatie dan aan de commissie na het ESF en dus echt niet hem zomaar ff de schuld gaf op hun verzoek. Als Mia en Cornald exact hetzelfde zeggen geloof ik het persoonlijk wel. Anders zou Duncan vast wel ergens tegendeel-bewijsjes hebben qua email of berichtjes ofzo ('ik vroeg juist heel vaak om af te spreken met M&D maar ze hadden nooit tijd' oid) maar hij heeft het eigenlijk nooit zelf tegengesproken. Voelt alsof Duncan iets te vaak en te lang 'jaaaa nee joh komt goed joh we hebben nog tijd zat' heeft gezegd tegen iedereen en dat zelf ook echt dacht en ze allen een tijd lang dachten 'oké nou hij zal het wel weten'.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:22 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maar Mia zegt zelf dat ze zich wel gesteund voelde door de AVROTROS, maar niet door Duncan. Ik kan me niet voorstellen dat ze daarover zou liegen (tenzij het een gevalletje is van ''schuif de schuld op hem af alsjeblieft en niet op ons want dat is slecht voor ons imago)
Dat eerste ben ik sowieso wel met je eens, idealiter horen ze gewoon het allerbeste lied te kiezen. Maar er was zó veel commentaar van demense in NL over 'wéér zo'n emo janklied' dat ik denk dat de druk op dat vlak inderdaad een stuk groter is geweest dan anders. En ik geloof ook best dat die grote 'campagne' van Joost best ook wél dmeen beetje heeft meegeteld.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ok, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat je alleen maar gaat voor een keer iets anders terwijl het nummer misschien niet zo geweldig is. Zo komt het nu op mij een beetje over. Het feit dat Nederland dit genre nog nooit heeft gestuurd interesseert mij geen hol, als het maar goed is.
Ik heb dat interview even geluisterd, maar Cornald speelt wel heel erg de Zwarte Piet naar Duncan voor afgelopen jaar. Hij zou allemaal dingen hebben beloofd die hij niet heeft waargemaakt, arme Cornald was volledig verrast. Dat vind ik niet bepaald sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |