Jezuschristus is het meteen alquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk maar uit naar een bekend gezicht!
In een interview met de Telegraaf zegt hij dat hij uitgebreid campagne gaat voerenquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
Denken jullie trouwens dat Joost naar meerdere pre parties gaat, niet enkel Amsterdam?
Ik denk ook dat ie er vol voor gaat. Eurovillage ook straks. Euroclub. De volle experience. Hij heeft de festival stamina ervoor.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie Joost er wel voor aan dat hij voor de volle 100% experience gaat. Pre-party's afgaan, contact maken met fans, andere artiesten ontmoeten, social media bijhouden, noem maar op. Echt om goodwill en sympathie te kweken bij de fans. Zoals wat Joker Out en Käärijä dit jaar hebben gedaan. Die laatste wil hem vast wel helpen met zijn TikTok
Wel een verschil ja met Mia die op tijd naar bed wou gaan bij die Spaanse pre partyquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ie er vol voor gaat. Eurovillage ook straks. Euroclub. De volle experience. Hij heeft de festival stamina ervoor.
Joah.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
Denken jullie trouwens dat Joost naar meerdere pre parties gaat, niet enkel Amsterdam?
Dit kan qua NL beleving wel eens een 2016-jaar worden (typte ik al jinxend).quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Joah.
En waarschijnlijk organiseert ie zelf nog wel wat extra preparties
It's Crazy It's Party?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:29 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik zou denken dat Joost wel in is voor party's 😊
Zo leuk als een deelnemer voor die volle experience gaat. Dat je ziet dat naast de focus er ook van genoten wordt.quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ie er vol voor gaat. Eurovillage ook straks. Euroclub. De volle experience. Hij heeft de festival stamina ervoor.
'YEAHHHH DOEWUHHH'quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit kan qua NL beleving wel eens een 2016-jaar worden (typte ik al jinxend).
Ohja, Aran leest hier mee.quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, het werd hier ook uitgebreid gedeeld en meestal is compleet negeren van een dergelijk Eurovanya-actie toch de beste manier om er geen röring aan te geven.
Maar hij durft niet hier te postenquote:
Ik denk zelfs with a vengeancequote:Op dinsdag 12 december 2023 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Mmmm... heb het idee dat al deze mensen wel eens getroffen heb in het echte leven, vooral die aan de rechterkant, leuk!quote:
Ik lees enkel gekozen vanwege vriendjespolitiek met de commissieleden, want anders kan niet?quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:12 schreef superniger het volgende:
Joling is aan het haten op Joost bij VI.
Als Aran de volgende keer iets blauws aan heeft weten we genoeg.quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar hij durft niet hier te posten
Ik neem Joling al jaren niet serieus. Vooral erg met zichzelf bezig.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:12 schreef superniger het volgende:
Ja, VI zal eens positief zijn ergens over, dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:12 schreef superniger het volgende:
Johan wil Davina.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, VI zal eens positief zijn ergens over, dat kan natuurlijk niet.
Hij zegt altijd iets negatiefs en iets positiefs. Om beide kampen te pleasen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik lees enkel gekozen vanwege vriendjespolitiek met de commissieleden, want anders kan niet?
Ik klik niet zo vaak iets aan en zit nu met een grote grijns.quote:
Kan prima een ander jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |