Ja op het einde van Boulevard werd gezegd dat Joost vooral satire gebruikt en ook dat deze artiesten uit Rusland zijn gevlucht.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zelf? Ik lees op X alleen dat AvroTros en management hebben gezegd dat het al voor de invasie was opgenomen. Maar dat wisten we al.
Wat gebeurde er verder nog dan?
Ja dat bedoelde ik met dat iemand zei dat het dit keer niet in Nathan zijn gebied van Belgi is.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:49 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Is dat ook in Belgi zo? Want daar switched Vlaanderen met Walloni ieder jaar, en dat zijn twee gescheiden werelden, helemaal als het om TV gaat,
Dat zou wel flauw zijn. Nathan heeft toch geen invloed op de jury verder.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:53 schreef Momo het volgende:
Nouja zelf als ze iemand zouden kiezen die Joost kent in Belgie (al denk ik niet dat Walloni dat heel veel boeit). Denk niet dat de jury dan 12 punten aan Joost gaat geven (die dan dus ook Walloni is).
Ok thanks, ik verwachtte bij 'Joost gaf een statement' iets anders haha. Iets dat misschien op de socials gezet kon worden door jan en alleman als tegenwicht. Maar dit zal weinig veranderen in nasty ophefland ben ik bang want dat was al bekend.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:49 schreef Thrts het volgende:
[..]
Ja op het einde van Boulevard werd gezegd dat Joost vooral satire gebruikt en ook dat deze artiesten uit Rusland zijn gevlucht.
Nouja, de wereld draait niet enkel om Joost he, er ook zoveel andere belangen waarschijnlijk en je hebt ook nog eens afstand omdat het Franstaligen zijn. Wij zouden ook niet zo maar een Nederlandse YouTuber de punten laten uitdelen om dat die dan toevallig de video's heeft gemaakt met de inzending van Litouwen ofzo.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou wel flauw zijn. Nathan heeft toch geen invloed op de jury verder.
quote:
Maar misschien ben ik wel niet zo gezelligquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe gezellig het hier is.
Dat kan ik me niet voorstellen bij iemand die zulke mooie headers maakt.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar misschien ben ik wel niet zo gezellig
Misschien kan @LTVDK ook voor de andere landen doenquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen bij iemand die zulke mooie headers maakt.
Die topics boeien me niet.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien kan @:LTVDK ook voor de andere landen doen
Ik kan me moeilijk voorstellen dat het een saai lied gaat zijn als Donnie ook mee heeft geschreven.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:15 schreef Niels93 het volgende:
Ik hoop echt dat dit Joost's beste nummer is wat hij ooit heeft gemaakt. Dat was soms zo jammer bij voorgaande inzendingen. Dan was het een leuk en goed nummer, maar ze hadden betere nummers in hun repertoire (Waylon, Douwe, Jeangu,...). Het zou zo tof zijn als we in maart denken: hij is echt boven zichzelf uitgestegen
Ah mooi.quote:
Ik zou denken dat Joost wel in is voor party's 😊quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
Denken jullie trouwens dat Joost naar meerdere pre parties gaat, niet enkel Amsterdam?
Ik zie Joost er wel voor aan dat hij voor de volle 100% experience gaat. Pre-party's afgaan, contact maken met fans, andere artiesten ontmoeten, social media bijhouden, noem maar op. Echt om goodwill en sympathie te kweken bij de fans. Zoals wat Joker Out en Krij dit jaar hebben gedaan. Die laatste wil hem vast wel helpen met zijn TikTokquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
Denken jullie trouwens dat Joost naar meerdere pre parties gaat, niet enkel Amsterdam?
quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah mooi.
Fijn dat ze het oppakken.
En dat die vanya maar enorm trots mag zijn omdat het hem/haar/hen wr gelukt is om alle aandacht te krijgen en op elk bestaand legoblokje mag gaan staan met blote voeten.
Kijk maar uit naar een bekend gezicht!quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:44 schreef Momo het volgende:
Gaat zo live om 21:30 om te praten over de ontwikkelingen van de laatste dagen (zal wel Nederland, Sloveni en Tsjechi zijn vooral).
Nou, het werd hier ook uitgebreid gedeeld en meestal is compleet negeren van een dergelijk Eurovanya-actie toch de beste manier om er geen rring aan te geven.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Aran heeft weer iets gevonden in de diepe krochten van het afvoerputje van social media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |