Ja. Beter dan zo'n suffe ballad.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zojuist voor de eerste keer Friesenjung gehoord. Had nog nooit van Joost Klein en dit nummer gehoord.
Ik heb er vertrouwen in
Is op Spotify mijn meest beluisterde nummer van het jaar.quote:
Management van Ilse had al vrij direct na de roddel ontkend dat zij wat had ingestuurd.quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:24 schreef NailQueen het volgende:
Weten we al of Karsu en Ilse Delange daadwerkelijk iets hebben ingezonden?
Ilse was blijkbaar in Leiden om de 5 kandidaten te begeleiden bij het 2x voorzingen. Wellicht is ze daardoor op de lijst gekomen?quote:Management van Ilse had al vrij direct na de roddel ontkend dat zij wat had ingestuurd.
Zo grappig, jullie zitten in dikke hoodies en de middelste mevrouw in een hemdjequote:
Vermoeiend die Oekraïne-act.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:52 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Tsjechië krijgt nu ook de Russia lover behandeling.
Misschien is Vanya zelf wel een Rus. Dit is een ouderwetse Russische propaganda-methode: als iedereen corrupt is, of iedereen is een Rusland-fan, of iedereen is antisemitisch, dan maakt het niet meer uit. Werkt altijd.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:52 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nee joh, daar is de volgende al.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:52 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Start een petitiequote:Op woensdag 13 december 2023 11:28 schreef Greys het volgende:
Maar heeft Donnie inmiddels al ergens gehint dat ie straks ook op het podium staat want ik wil het.
Misschien belt ze vanuit Bali?quote:Op woensdag 13 december 2023 10:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zo grappig, jullie zitten in dikke hoodies en de middelste mevrouw in een hemdje
En dan die reacties.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:01 schreef Gerard-Joling het volgende:
Dit had anders ook wel goed gescoord hoor:
https://www.instagram.com(...)42-858a-dae40a0b2d47
Dit haalt het niet bij Soppen the remix.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:01 schreef Gerard-Joling het volgende:
Dit had anders ook wel goed gescoord hoor:
https://www.instagram.com(...)42-858a-dae40a0b2d47
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |