SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe schrijf je Deen in het Engels?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow ik kom echt onder een steen vandaan, ik wist dit serieus niet, zowel dat Frank Dane en Robert Jensen broers zijn als dat ze Deense roots hebben
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:42 schreef NailQueen het volgende:
Wat is het origineel van dit nummer?
Die man staat bij mij hoog op de irritatiefactor lijstquote:
Bekend om het bekend zijn. Net als Samantha Steenwijkquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die man staat bij mij hoog op de irritatiefactor lijst
Die vriendin van hem vind ik minimaal zo irritantquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bekend om het bekend zijn. Net als Samantha Steenwijk
Die doet tenminste nog watquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die vriendin van hem vind ik minimaal zo irritant
Stem was wat verdraaid, maar ik meende het toch duidelijk te horen.quote:
Ik hoor het er niet in, kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stem was wat verdraaid, maar ik meende het toch duidelijk te horen.
Janquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:28 schreef StephanL het volgende:
Die ene mulder zingt wel goed ja volgens mij
Ken ik ook maar van wat Youtube kanalen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nog nooit van die Bizzy gehoord...![]()
![]()
![]()
Ik wel, da's wel genoeg verderquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nog nooit van die Bizzy gehoord...![]()
![]()
![]()
Ik hoop voor je dat je kinderen hier mee te maken hebben..quote:
Volgens mij ooit eens op gaan Googlen omdat de naam op Fok vielquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je kinderen hier mee te maken hebben..
Kopen zonder Kijkenquote:
Wie is Tina de Bruin?quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Zei iemand hier niet Tina de Bruijn?
Yessssquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:33 schreef WillemijnB het volgende:
Ik dacht aan Tina de Bruin als badeend. Zij heeft iig sketches voor t Klokhuis gedaan en ze heeft in de musical over Hazes gespeeld.
Vind ik nog steeds.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik vond haar bloedirritant toen bij WIDM
ja en eigenlijk nu bij dat uitlegfilmpje eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Ook zij heeft ietwat een irritatiefactorquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Bij het Perfecte Plaatje ook wel, schiet snel in de drama.. mogelijk is dat ook acteren maar dat moet je niet altijd doenquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:43 schreef NailQueen het volgende:
op 7 jarige leeftijd.. dat is iets dat je moet weten en anders is het niet te raden.quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Bloempje in Bambi. Dat weet toch niemand
Ja dat was een stuk beter geweestquote:Op vrijdag 8 december 2023 22:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
op 7 jarige leeftijd.. dat is iets dat je moet weten en anders is het niet te raden.
En gemistte kans om 'm dan in het pak van het stinkdier te stoppen ook.
De echt bekende Nederlanders zijn ook wel geweest intussen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:08 schreef Djeez het volgende:
Ik haak af. Wat een kutseizoen dit jaar. Omdat je als kijker niet meer ziet welke hints kloppen, is het thuis maar gissen. Niemand zag JJ van Gangelen aankomen, vergezochte hints
Denk niet dat het probleem was dat mensen Jan Joost van Gangelen niet kennen, dat doen de meeste Nederlanders wel die een beetje TV kijken.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
De echt bekende Nederlanders zijn ook wel geweest intussen.
Ik ken 'm alleen van gezicht. Maar misschien heb ik een beperkte SHO kennisquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk niet dat het probleem was dat mensen Jan Joost van Gangelen niet kennen, dat doen de meeste Nederlanders wel die een beetje TV kijken.
Als je al eens af en toe voetbal kijkt, dan is dit wel een van de meest prominente gezichten die je dan ziet.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ken 'm alleen van gezicht. Maar misschien heb ik een beperkte SHO kennis.
Vorige week ook al van die hints die je als insider moet weten en anders valt 't niet te raden.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:08 schreef Djeez het volgende:
Ik haak af. Wat een kutseizoen dit jaar. Omdat je als kijker niet meer ziet welke hints kloppen, is het thuis maar gissen. Niemand zag JJ van Gangelen aankomen, vergezochte hints
Ja veel van die hints zijn echt te specifiek, wat bijna alleen volgers of insiders weten, niet wat algemeen publiek weet van de persoon.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vorige week ook al van die hints die je als insider moet weten en anders valt 't niet te raden.
En dan zegt de BN'er ook nog vaak "dus dat had je kunnen weten".. nee dus!
En dan heb je ook nog deelnemers die met een kopstem gaan zingen, dan kan je het ook niet meer op de basis van de stem raden.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja veel van die hints zijn echt te specifiek, wat bijna alleen volgers of insiders weten, niet wat algemeen publiek weet van de persoon.
Vind ik ook, de hints zijn zó vergezocht, je hebt er eigenlijk niets aan. Zeker niet als er ook nog misleidende tussen zitten.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vorige week ook al van die hints die je als insider moet weten en anders valt 't niet te raden.
En dan zegt de BN'er ook nog vaak "dus dat had je kunnen weten".. nee dus!
Toch begrijp ik wel dat ze het doen. De seizoenen hiervoor zagen we dan de juiste hints en dan wist je eigenlijk in no-time wel wie het was.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:53 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Vind ik ook, de hints zijn zó vergezocht, je hebt er eigenlijk niets aan. Zeker niet als er ook nog misleidende tussen zitten.
Hij heeft een typische Ajax gezicht.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ken 'm alleen van gezicht. Maar misschien heb ik een beperkte SHO kennis.
Buiten de vergezochte hints, wees eigenlijk alles op Frank Dane. De Deense vlag, groen/paarse strandballen wat heel erg Radio 538 is, die oren wat wel heel erg op deze campagne lijkt waar Frank Dane blijkbaar het gezicht van was gezien hij in de header staat....quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:08 schreef Djeez het volgende:
Is ook niet heel gek, beetje zonde om die pakken slechts een seizoen bij 1 zender te gebruiken.quote:Op zondag 10 december 2023 19:11 schreef NailQueen het volgende:
Sommige pakken zijn opnieuw gebruikt uit het buitenland. Het hert was al te zien in Engeland en de Discobal en Patrick waren al te zien in Duitsland
https://www.rtl.nl/boulev(...)er-pakken-buitenland
SENSATIONEEL.quote:
Ja! Je bent me net voor, die naam wilde ik ook net zeggen. Zou qua hints kunnen kloppen, het hert is geen zangeres en volgens mij heeft zij ook het figuur dat in dat pak past.quote:
En zo klinkt ie ook absoluut niet meer.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:28 schreef WillemijnB het volgende:
Ik dacht aan Domien bij de ijsbeer, maar er is geen enkele hint die daar naar verwijst.
Totaal niet! Maar de grap is dat ik dit op mijn lijstje had staan:quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En zo klinkt ie ook absoluut niet meer.
Ik dacht hetzelfde hoor na de vorige keer. Zeker na het onderonsje op Q music.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:35 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Totaal niet! Maar de grap is dat ik dit op mijn lijstje had staan:
[ afbeelding ]
Aan de andere kant: 2 Q-dj's in één seizoen?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde hoor na de vorige keer. Zeker na het onderonsje op Q music.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Brandsteder is al geweest. Was Viking
En qua stem zou het ook kunnen. Al vond ik dat je z'n stem bij dit optreden nauwelijks kon horen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:43 schreef Momo het volgende:
Vorige aflevering schreeuwde Kraaijkamp qua hints
Ron Boszhardquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Brandsteder is al geweest. Was Viking
Hier hoorde je Marieke heel erg goedquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:00 schreef WillemijnB het volgende:
Ligt het aan mijn tv of zijn de stemmen deze week minder goed te horen?
Ah dat wist ik nietquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:01 schreef NailQueen het volgende:
Marieke Elsinga speelde in een videoclip van Jan Smit
Oh ja?quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:01 schreef NailQueen het volgende:
Marieke Elsinga speelde in een videoclip van Jan Smit
Ik bedoelde in het algemeen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier hoorde je Marieke heel erg goed
quote:
Ik had het ergens voorbij zien komen. En dit staat op wikipediaquote:
quote:Videoclip
In september 2016 speelde Elsinga in de videoclip Kom dichterbij me van Jan Smit en Broederliefde. Ze was daarin flirtend met Smit te zien op de Euromast.
Ja gelezen jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Ik had het ergens voorbij zien komen. En dit staat op wikipedia
[..]
Die is al geweest als kerstboomquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:15 schreef StephanL het volgende:
Nick Keizer heeft ook op Men’s Health gestaan
Nick Schilder of Simon Keizer?quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:15 schreef StephanL het volgende:
Nick Keizer heeft ook op Men’s Health gestaan
Jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:16 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Nick Schilder of Simon Keizer?
Ja zo verwarrend al die achternamen in Volendamquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die 2 blijft iedereen door elkaar halen
Die had ik als naam na eerste optredenquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:26 schreef WillemijnB het volgende:
Oh de uil! Ik ben ervan overtuigd dat dat Simone Kleinsma is.
Dat hoor je ook een beetjequote:Op vrijdag 15 december 2023 21:26 schreef WillemijnB het volgende:
Oh de uil! Ik ben ervan overtuigd dat dat Simone Kleinsma is.
Heeft in de Passion gespeeld. Een programma dat 'Simone's playbook' heette, haar nieuwe musical de Hospita --> huurcontract. Simone, 100%!
Die musical heb ik destijds nog gezienquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:33 schreef WillemijnB het volgende:
Ze heeft Roxy Hart gespeeld in de musical Chicago. Daar passen deze kousen prima bij.
Maar ze heeft wel een heel mooi kostuum, dat helpt wel mee.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:35 schreef SiGNe het volgende:
Maar als nu al redelijk duidelijk is dat het Simone Kleinsma is dan heeft het ook weinig zin om haar door te laten gaan naar de finale.
Da's waar.. kan wel een publiekslieveling zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:35 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een heel mooi kostuum, dat helpt wel mee.
Van niet zo heel leuk zijn als advocaat in talkshowsquote:
Jij kent niet iedereen die net zo lang is als jij?quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Net zo groot als ik. Maar ik heb nog nooit van haar gehoord.
Enige wat overeenkomt. Maar ik kijk nooit shownieuws.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:42 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Jij kent niet iedereen die net zo lang is als jij?
Ik ook niet. Alleen als het bij mijn ouders op staat.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Enige wat overeenkomt. Maar ik kijk nooit shownieuws.
Jij bent ook een kleintje?quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Net zo groot als ik. Maar ik heb nog nooit van haar gehoord.
Ze zit toch bij sbs?quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Advocate die ook crime news doet bij RTL Boulevard
quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:53 schreef WillemijnB het volgende:
Ondertussen op Twitter....![]()
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:01 schreef Djeez het volgende:
Huh? Hoe dan? Ik heb een Ron Boshard-beveiliging op de tv, maar die greep niet in
in 1883. Hadden we kunnen weten!quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Figurant in GTST. Hoe ver wil je gaan
op stelten?quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:04 schreef -river- het volgende:
Beetje raar, maar ik denk dat de magiër Lil' Kleine is gezien het rappen en de zang.
Die uil is Simone Kleinsma voor mijn gevoel...quote:
IJsbeer moet haast Edson da Graca zijn, stem komt overeen en hij presenteerde oa de CupCake Cupquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kasper van Kooten de ijsbeer.
Toscaanse pizza is Toscane een kinderprogramma van villa achterwerk uit de jaren 90.
Die haal ik er dus totaal niet uitquote:
Jorik en Ruben schelen maar 9 cm en bij de magiër moet je niet vergissen in de kraag, maar kijk naar de schouders.quote:
de zaken mbt de jury vind ik de Nederlandse sowieso tenenkrommend.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:11 schreef Koen66 het volgende:
https://www.veronicasuper(...)izoen-echt-tegenvalt
Inderdaad
Dit ook inderdaad..... de jury wordt steeds na een succesvol seizoen van iets een totale act van zichzelf en met name als Carlo erbij zit..... iets wat een keer aanslaat volledig uitmelken tot ieders ergernis....quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
de zaken mbt de jury vind ik de Nederlandse sowieso tenenkrommend.
In de Belgische versie hoor je de jury ook dingen bespreken maar is het lang niet zo storend als de Nederlandse versie.
Maar dat heb ik bij meer shows met een panel, in Nederland moet de jury blijkbaar steeds de leidende rol hebben en hebben de deelnemers in de pakken een bijrolletje.
de meeste nieuwssites die ik bekijk zijn zo netjes om niets op de hoofdpagina te verhullen, hoewel... deze week stond er "panellid heeft niet door dat broer in het pak van de buffel zit" dus ja dan weet je het eigenlijk wel... de rest heeft geen 'bekende' broer.quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:55 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Dit ook inderdaad..... de jury wordt steeds na een succesvol seizoen van iets een totale act van zichzelf en met name als Carlo erbij zit..... iets wat een keer aanslaat volledig uitmelken tot ieders ergernis....
Ik kijk het nu terug, lekker veel doorspoelen en het boeit me weinig als ik de uitslag eerder ergens zie
Dit dus.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:11 schreef Koen66 het volgende:
https://www.veronicasuper(...)izoen-echt-tegenvalt
Inderdaad
quote:Het hilarische hoogte- en dieptepunt qua slechte, vergezochte hints zag ik bij de onthulling van Opsporing Verzocht-ster Anniko van Santen. Haar Schaap ging lekker los op hip-hop. “Als ik naar mijn werk rijd, zet ik heel vaak harde rap uit de jaren 90’ aan”, zei Anniko later bij de hintuitleg. Ja, dag. Dit weet toch helemaal niemand? Lachwekkend. Ik heb daarna licht woedend zitten speuren en vond een Volkskrant-interview uit 2017 (!) waarin Anniko toegaf graag naar rap te luisteren. Houd op met me.
Monica zit daar voornamelijk een "kijk mij eens een lekker wijf zijn" act op te voerenquote:Op zaterdag 16 december 2023 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
de meeste nieuwssites die ik bekijk zijn zo netjes om niets op de hoofdpagina te verhullen, hoewel... deze week stond er "panellid heeft niet door dat broer in het pak van de buffel zit" dus ja dan weet je het eigenlijk wel... de rest heeft geen 'bekende' broer.
En ja. Carlo is een groot voorstander van How can I make this about me. Gerard is daarin een uitstekende tweede en Buddy en Loretta zijn gewoon trouwe volgers. Monica heb ik nooit wat mee gehad.
Ziet er wel appetijtelijk uit, ik zou geen nee zeggen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Monica zit daar voornamelijk een "kijk mij eens een lekker wijf zijn" act op te voeren
we gaan er maar weer voor zittenquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Eens kijken of het niveau deze keer beter is
Ik vind het niveau anders best goed dit seizoenquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Wel met @ijs_beer tochquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het idee veel kleiner. Ik ben zelf 1.75 en heb het idee dat hij een stuk kleiner is. Dat idee heb ik bij Tom Cruise ook.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Wikipedia zegt 1.75 maar of dat klopt geen idee
Guido Weijersquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:19 schreef WillemijnB het volgende:
IJsbeer is inderdaad echt Edson. Daar twijfel ik nu niet meer aan. Stinkdier twijfel ik nog.
ijsbeer had de link met buddyquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:30 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik nu ook. Zeker gezien de link met Monica.
quote:
Als hij klein is ben ik een kabouter. (Ik ben 1.62)quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Wikipedia zegt 1.75 maar of dat klopt geen idee
edson zat daar ook in toch?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:32 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Weet ik, Edson en Buddy vanwege HGT. Guido en Monica vanwege de Verraders.
qua stem kan dat best iddquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar ben ik nu 100% van overtuigd
Niet in dezelfde editie.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:33 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
edson zat daar ook in toch?
Ik dacht ook een klein accentje te horen dat wijst naar edson
Maar hoeveel mensen weten überhaupt zijn naam? Denk dat ie niet BN'er genoeg is.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:37 schreef Watnleven het volgende:
In de hints liet de magiër een blik verf zien waar 'multicolor' op stond. Zanger van son mieux?
https://www.nouveau.nl/pe(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Wat heeft Simone Kleinsma met Loretta Schrijver?
Dit is gespeeldquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
https://www.nouveau.nl/pe(...)%2Fwww.google.com%2F
Hier Victor Reinierquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:46 schreef WillemijnB het volgende:
Ik heb mijn lijstje er even bijgepakt en de vorige keer had ik bij de Magiër Jörgen Raymann opgeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |