SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe schrijf je Deen in het Engels?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow ik kom echt onder een steen vandaan, ik wist dit serieus niet, zowel dat Frank Dane en Robert Jensen broers zijn als dat ze Deense roots hebben
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:42 schreef NailQueen het volgende:
Wat is het origineel van dit nummer?
Die man staat bij mij hoog op de irritatiefactor lijstquote:
Bekend om het bekend zijn. Net als Samantha Steenwijkquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die man staat bij mij hoog op de irritatiefactor lijst
Die vriendin van hem vind ik minimaal zo irritantquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bekend om het bekend zijn. Net als Samantha Steenwijk
Die doet tenminste nog watquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die vriendin van hem vind ik minimaal zo irritant
Stem was wat verdraaid, maar ik meende het toch duidelijk te horen.quote:
Ik hoor het er niet in, kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stem was wat verdraaid, maar ik meende het toch duidelijk te horen.
Janquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:28 schreef StephanL het volgende:
Die ene mulder zingt wel goed ja volgens mij
Ken ik ook maar van wat Youtube kanalen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nog nooit van die Bizzy gehoord...![]()
![]()
![]()
Ik wel, da's wel genoeg verderquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nog nooit van die Bizzy gehoord...![]()
![]()
![]()
Ik hoop voor je dat je kinderen hier mee te maken hebben..quote:
Volgens mij ooit eens op gaan Googlen omdat de naam op Fok vielquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je kinderen hier mee te maken hebben..
Kopen zonder Kijkenquote:
Wie is Tina de Bruin?quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Zei iemand hier niet Tina de Bruijn?
Yessssquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:33 schreef WillemijnB het volgende:
Ik dacht aan Tina de Bruin als badeend. Zij heeft iig sketches voor t Klokhuis gedaan en ze heeft in de musical over Hazes gespeeld.
Vind ik nog steeds.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik vond haar bloedirritant toen bij WIDM
ja en eigenlijk nu bij dat uitlegfilmpje eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Ook zij heeft ietwat een irritatiefactorquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Bij het Perfecte Plaatje ook wel, schiet snel in de drama.. mogelijk is dat ook acteren maar dat moet je niet altijd doenquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:43 schreef NailQueen het volgende:
op 7 jarige leeftijd.. dat is iets dat je moet weten en anders is het niet te raden.quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Bloempje in Bambi. Dat weet toch niemand
Ja dat was een stuk beter geweestquote:Op vrijdag 8 december 2023 22:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
op 7 jarige leeftijd.. dat is iets dat je moet weten en anders is het niet te raden.
En gemistte kans om 'm dan in het pak van het stinkdier te stoppen ook.
De echt bekende Nederlanders zijn ook wel geweest intussen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:08 schreef Djeez het volgende:
Ik haak af. Wat een kutseizoen dit jaar. Omdat je als kijker niet meer ziet welke hints kloppen, is het thuis maar gissen. Niemand zag JJ van Gangelen aankomen, vergezochte hints
Denk niet dat het probleem was dat mensen Jan Joost van Gangelen niet kennen, dat doen de meeste Nederlanders wel die een beetje TV kijken.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
De echt bekende Nederlanders zijn ook wel geweest intussen.
Ik ken 'm alleen van gezicht. Maar misschien heb ik een beperkte SHO kennisquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk niet dat het probleem was dat mensen Jan Joost van Gangelen niet kennen, dat doen de meeste Nederlanders wel die een beetje TV kijken.
Als je al eens af en toe voetbal kijkt, dan is dit wel een van de meest prominente gezichten die je dan ziet.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ken 'm alleen van gezicht. Maar misschien heb ik een beperkte SHO kennis.
Vorige week ook al van die hints die je als insider moet weten en anders valt 't niet te raden.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:08 schreef Djeez het volgende:
Ik haak af. Wat een kutseizoen dit jaar. Omdat je als kijker niet meer ziet welke hints kloppen, is het thuis maar gissen. Niemand zag JJ van Gangelen aankomen, vergezochte hints
Ja veel van die hints zijn echt te specifiek, wat bijna alleen volgers of insiders weten, niet wat algemeen publiek weet van de persoon.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vorige week ook al van die hints die je als insider moet weten en anders valt 't niet te raden.
En dan zegt de BN'er ook nog vaak "dus dat had je kunnen weten".. nee dus!
En dan heb je ook nog deelnemers die met een kopstem gaan zingen, dan kan je het ook niet meer op de basis van de stem raden.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja veel van die hints zijn echt te specifiek, wat bijna alleen volgers of insiders weten, niet wat algemeen publiek weet van de persoon.
Vind ik ook, de hints zijn zó vergezocht, je hebt er eigenlijk niets aan. Zeker niet als er ook nog misleidende tussen zitten.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vorige week ook al van die hints die je als insider moet weten en anders valt 't niet te raden.
En dan zegt de BN'er ook nog vaak "dus dat had je kunnen weten".. nee dus!
Toch begrijp ik wel dat ze het doen. De seizoenen hiervoor zagen we dan de juiste hints en dan wist je eigenlijk in no-time wel wie het was.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:53 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Vind ik ook, de hints zijn zó vergezocht, je hebt er eigenlijk niets aan. Zeker niet als er ook nog misleidende tussen zitten.
Hij heeft een typische Ajax gezicht.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ken 'm alleen van gezicht. Maar misschien heb ik een beperkte SHO kennis.
Buiten de vergezochte hints, wees eigenlijk alles op Frank Dane. De Deense vlag, groen/paarse strandballen wat heel erg Radio 538 is, die oren wat wel heel erg op deze campagne lijkt waar Frank Dane blijkbaar het gezicht van was gezien hij in de header staat....quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:08 schreef Djeez het volgende:
Is ook niet heel gek, beetje zonde om die pakken slechts een seizoen bij 1 zender te gebruiken.quote:Op zondag 10 december 2023 19:11 schreef NailQueen het volgende:
Sommige pakken zijn opnieuw gebruikt uit het buitenland. Het hert was al te zien in Engeland en de Discobal en Patrick waren al te zien in Duitsland
https://www.rtl.nl/boulev(...)er-pakken-buitenland
SENSATIONEEL.quote:
Ja! Je bent me net voor, die naam wilde ik ook net zeggen. Zou qua hints kunnen kloppen, het hert is geen zangeres en volgens mij heeft zij ook het figuur dat in dat pak past.quote:
En zo klinkt ie ook absoluut niet meer.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:28 schreef WillemijnB het volgende:
Ik dacht aan Domien bij de ijsbeer, maar er is geen enkele hint die daar naar verwijst.
Totaal niet! Maar de grap is dat ik dit op mijn lijstje had staan:quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En zo klinkt ie ook absoluut niet meer.
Ik dacht hetzelfde hoor na de vorige keer. Zeker na het onderonsje op Q music.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:35 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Totaal niet! Maar de grap is dat ik dit op mijn lijstje had staan:
[ afbeelding ]
Aan de andere kant: 2 Q-dj's in één seizoen?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde hoor na de vorige keer. Zeker na het onderonsje op Q music.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Brandsteder is al geweest. Was Viking
En qua stem zou het ook kunnen. Al vond ik dat je z'n stem bij dit optreden nauwelijks kon horen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:43 schreef Momo het volgende:
Vorige aflevering schreeuwde Kraaijkamp qua hints
Ron Boszhardquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Brandsteder is al geweest. Was Viking
Hier hoorde je Marieke heel erg goedquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:00 schreef WillemijnB het volgende:
Ligt het aan mijn tv of zijn de stemmen deze week minder goed te horen?
Ah dat wist ik nietquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:01 schreef NailQueen het volgende:
Marieke Elsinga speelde in een videoclip van Jan Smit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |