Is ook niet heel gek, beetje zonde om die pakken slechts een seizoen bij 1 zender te gebruiken.quote:Op zondag 10 december 2023 19:11 schreef NailQueen het volgende:
Sommige pakken zijn opnieuw gebruikt uit het buitenland. Het hert was al te zien in Engeland en de Discobal en Patrick waren al te zien in Duitsland
https://www.rtl.nl/boulev(...)er-pakken-buitenland
SENSATIONEEL.quote:
Ja! Je bent me net voor, die naam wilde ik ook net zeggen. Zou qua hints kunnen kloppen, het hert is geen zangeres en volgens mij heeft zij ook het figuur dat in dat pak past.quote:
En zo klinkt ie ook absoluut niet meer.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:28 schreef WillemijnB het volgende:
Ik dacht aan Domien bij de ijsbeer, maar er is geen enkele hint die daar naar verwijst.
Totaal niet! Maar de grap is dat ik dit op mijn lijstje had staan:quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En zo klinkt ie ook absoluut niet meer.
Ik dacht hetzelfde hoor na de vorige keer. Zeker na het onderonsje op Q music.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:35 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Totaal niet! Maar de grap is dat ik dit op mijn lijstje had staan:
[ afbeelding ]
Aan de andere kant: 2 Q-dj's in één seizoen?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde hoor na de vorige keer. Zeker na het onderonsje op Q music.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |