Ah dat wist ik nietquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:01 schreef NailQueen het volgende:
Marieke Elsinga speelde in een videoclip van Jan Smit
Oh ja?quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:01 schreef NailQueen het volgende:
Marieke Elsinga speelde in een videoclip van Jan Smit
Ik bedoelde in het algemeen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier hoorde je Marieke heel erg goed
quote:
Ik had het ergens voorbij zien komen. En dit staat op wikipediaquote:
quote:Videoclip
In september 2016 speelde Elsinga in de videoclip Kom dichterbij me van Jan Smit en Broederliefde. Ze was daarin flirtend met Smit te zien op de Euromast.
Ja gelezen jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Ik had het ergens voorbij zien komen. En dit staat op wikipedia
[..]
Die is al geweest als kerstboomquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:15 schreef StephanL het volgende:
Nick Keizer heeft ook op Men’s Health gestaan
Nick Schilder of Simon Keizer?quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:15 schreef StephanL het volgende:
Nick Keizer heeft ook op Men’s Health gestaan
Jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:16 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Nick Schilder of Simon Keizer?
Ja zo verwarrend al die achternamen in Volendamquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die 2 blijft iedereen door elkaar halen
Die had ik als naam na eerste optredenquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:26 schreef WillemijnB het volgende:
Oh de uil! Ik ben ervan overtuigd dat dat Simone Kleinsma is.
Dat hoor je ook een beetjequote:Op vrijdag 15 december 2023 21:26 schreef WillemijnB het volgende:
Oh de uil! Ik ben ervan overtuigd dat dat Simone Kleinsma is.
Heeft in de Passion gespeeld. Een programma dat 'Simone's playbook' heette, haar nieuwe musical de Hospita --> huurcontract. Simone, 100%!
Die musical heb ik destijds nog gezienquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:33 schreef WillemijnB het volgende:
Ze heeft Roxy Hart gespeeld in de musical Chicago. Daar passen deze kousen prima bij.
Maar ze heeft wel een heel mooi kostuum, dat helpt wel mee.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:35 schreef SiGNe het volgende:
Maar als nu al redelijk duidelijk is dat het Simone Kleinsma is dan heeft het ook weinig zin om haar door te laten gaan naar de finale.
Da's waar.. kan wel een publiekslieveling zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:35 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een heel mooi kostuum, dat helpt wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |