Is ook niet heel gek, beetje zonde om die pakken slechts een seizoen bij 1 zender te gebruiken.quote:Op zondag 10 december 2023 19:11 schreef NailQueen het volgende:
Sommige pakken zijn opnieuw gebruikt uit het buitenland. Het hert was al te zien in Engeland en de Discobal en Patrick waren al te zien in Duitsland
https://www.rtl.nl/boulev(...)er-pakken-buitenland
SENSATIONEEL.quote:
Ja! Je bent me net voor, die naam wilde ik ook net zeggen. Zou qua hints kunnen kloppen, het hert is geen zangeres en volgens mij heeft zij ook het figuur dat in dat pak past.quote:
En zo klinkt ie ook absoluut niet meer.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:28 schreef WillemijnB het volgende:
Ik dacht aan Domien bij de ijsbeer, maar er is geen enkele hint die daar naar verwijst.
Totaal niet! Maar de grap is dat ik dit op mijn lijstje had staan:quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En zo klinkt ie ook absoluut niet meer.
Ik dacht hetzelfde hoor na de vorige keer. Zeker na het onderonsje op Q music.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:35 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Totaal niet! Maar de grap is dat ik dit op mijn lijstje had staan:
[ afbeelding ]
Aan de andere kant: 2 Q-dj's in één seizoen?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde hoor na de vorige keer. Zeker na het onderonsje op Q music.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Brandsteder is al geweest. Was Viking
En qua stem zou het ook kunnen. Al vond ik dat je z'n stem bij dit optreden nauwelijks kon horen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:43 schreef Momo het volgende:
Vorige aflevering schreeuwde Kraaijkamp qua hints
Ron Boszhardquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Brandsteder is al geweest. Was Viking
Hier hoorde je Marieke heel erg goedquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:00 schreef WillemijnB het volgende:
Ligt het aan mijn tv of zijn de stemmen deze week minder goed te horen?
Ah dat wist ik nietquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:01 schreef NailQueen het volgende:
Marieke Elsinga speelde in een videoclip van Jan Smit
Oh ja?quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:01 schreef NailQueen het volgende:
Marieke Elsinga speelde in een videoclip van Jan Smit
Ik bedoelde in het algemeen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier hoorde je Marieke heel erg goed
quote:
Ik had het ergens voorbij zien komen. En dit staat op wikipediaquote:
quote:Videoclip
In september 2016 speelde Elsinga in de videoclip Kom dichterbij me van Jan Smit en Broederliefde. Ze was daarin flirtend met Smit te zien op de Euromast.
Ja gelezen jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Ik had het ergens voorbij zien komen. En dit staat op wikipedia
[..]
Die is al geweest als kerstboomquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:15 schreef StephanL het volgende:
Nick Keizer heeft ook op Men’s Health gestaan
Nick Schilder of Simon Keizer?quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:15 schreef StephanL het volgende:
Nick Keizer heeft ook op Men’s Health gestaan
Jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:16 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Nick Schilder of Simon Keizer?
Ja zo verwarrend al die achternamen in Volendamquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die 2 blijft iedereen door elkaar halen
Die had ik als naam na eerste optredenquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:26 schreef WillemijnB het volgende:
Oh de uil! Ik ben ervan overtuigd dat dat Simone Kleinsma is.
Dat hoor je ook een beetjequote:Op vrijdag 15 december 2023 21:26 schreef WillemijnB het volgende:
Oh de uil! Ik ben ervan overtuigd dat dat Simone Kleinsma is.
Heeft in de Passion gespeeld. Een programma dat 'Simone's playbook' heette, haar nieuwe musical de Hospita --> huurcontract. Simone, 100%!
Die musical heb ik destijds nog gezienquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:33 schreef WillemijnB het volgende:
Ze heeft Roxy Hart gespeeld in de musical Chicago. Daar passen deze kousen prima bij.
Maar ze heeft wel een heel mooi kostuum, dat helpt wel mee.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:35 schreef SiGNe het volgende:
Maar als nu al redelijk duidelijk is dat het Simone Kleinsma is dan heeft het ook weinig zin om haar door te laten gaan naar de finale.
Da's waar.. kan wel een publiekslieveling zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:35 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een heel mooi kostuum, dat helpt wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |