Dit dus.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:11 schreef Koen66 het volgende:
https://www.veronicasuper(...)izoen-echt-tegenvalt
Inderdaad
quote:Het hilarische hoogte- en dieptepunt qua slechte, vergezochte hints zag ik bij de onthulling van Opsporing Verzocht-ster Anniko van Santen. Haar Schaap ging lekker los op hip-hop. “Als ik naar mijn werk rijd, zet ik heel vaak harde rap uit de jaren 90’ aan”, zei Anniko later bij de hintuitleg. Ja, dag. Dit weet toch helemaal niemand? Lachwekkend. Ik heb daarna licht woedend zitten speuren en vond een Volkskrant-interview uit 2017 (!) waarin Anniko toegaf graag naar rap te luisteren. Houd op met me.
Monica zit daar voornamelijk een "kijk mij eens een lekker wijf zijn" act op te voerenquote:Op zaterdag 16 december 2023 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
de meeste nieuwssites die ik bekijk zijn zo netjes om niets op de hoofdpagina te verhullen, hoewel... deze week stond er "panellid heeft niet door dat broer in het pak van de buffel zit" dus ja dan weet je het eigenlijk wel... de rest heeft geen 'bekende' broer.
En ja. Carlo is een groot voorstander van How can I make this about me. Gerard is daarin een uitstekende tweede en Buddy en Loretta zijn gewoon trouwe volgers. Monica heb ik nooit wat mee gehad.
Ziet er wel appetijtelijk uit, ik zou geen nee zeggen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Monica zit daar voornamelijk een "kijk mij eens een lekker wijf zijn" act op te voeren
we gaan er maar weer voor zittenquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Eens kijken of het niveau deze keer beter is
Ik vind het niveau anders best goed dit seizoenquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Wel met @ijs_beer tochquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het idee veel kleiner. Ik ben zelf 1.75 en heb het idee dat hij een stuk kleiner is. Dat idee heb ik bij Tom Cruise ook.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Wikipedia zegt 1.75 maar of dat klopt geen idee
Guido Weijersquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:19 schreef WillemijnB het volgende:
IJsbeer is inderdaad echt Edson. Daar twijfel ik nu niet meer aan. Stinkdier twijfel ik nog.
ijsbeer had de link met buddyquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:30 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik nu ook. Zeker gezien de link met Monica.
quote:
Als hij klein is ben ik een kabouter. (Ik ben 1.62)quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Wikipedia zegt 1.75 maar of dat klopt geen idee
edson zat daar ook in toch?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:32 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Weet ik, Edson en Buddy vanwege HGT. Guido en Monica vanwege de Verraders.
qua stem kan dat best iddquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar ben ik nu 100% van overtuigd
Niet in dezelfde editie.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:33 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
edson zat daar ook in toch?
Ik dacht ook een klein accentje te horen dat wijst naar edson
Maar hoeveel mensen weten überhaupt zijn naam? Denk dat ie niet BN'er genoeg is.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:37 schreef Watnleven het volgende:
In de hints liet de magiër een blik verf zien waar 'multicolor' op stond. Zanger van son mieux?
https://www.nouveau.nl/pe(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Wat heeft Simone Kleinsma met Loretta Schrijver?
Dit is gespeeldquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
https://www.nouveau.nl/pe(...)%2Fwww.google.com%2F
Hier Victor Reinierquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:46 schreef WillemijnB het volgende:
Ik heb mijn lijstje er even bijgepakt en de vorige keer had ik bij de Magiër Jörgen Raymann opgeschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |