Gelijk hebben ze.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:02 schreef svann het volgende:
Die nieuwe huisartsen willen geen 60 uur meer werken.
Er zijn wel andere artiesten die al wat ik de vergetelheid waren geraakt / al gestopt zijn, die niet heel zuiver meer klonken.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vond dat ze altijd wel een goede stem heeft. Ook als je filmpjes van vroeger bekijkt.
Die stem is altijd prima gebleven ja, ondanks al die drankproblemen. Fijn dat het weer goed lijkt te gaan de laatste jarenquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vond dat ze altijd wel een goede stem heeft. Ook als je filmpjes van vroeger bekijkt.
Ze hebben het hele nummer volgens mij een paar noten lager gezet, daardoor was het stuk van Ron B. bijna té laag.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zat me af te vragen of ze misschien playbackte.
Zat me zelfs af te vragen of ze het wel écht was of misschien een stand-in. De lelijke pruik klopte wel maar ze heeft hele dunnen benen en dat viel bij deze vrouw wel mee. Ook haar diepe rimpels zagen we niet maar ze werd dan ook bewust op afstand gefilmd dus weet het niet met zekerheid. Haar stem is ook erg schor en dat hoorde ik hier niet.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zat me af te vragen of ze misschien playbackte.
Aart Gisolf?quote:Op zondag 3 december 2023 09:49 schreef tong80 het volgende:
Is er een overtreffende trap van briljant ? De genialiteit gaat vervelend worden. Na Marianne Rosenberg, plots Aart Gisolf en Bonny St Claire. Een Sint Bernards hond zou er Claustrofobisch van worden. Het is nu zeker. Koot en Bie hebben hun rechtmatige opvolgers gekregen. Geen twijfel mogelijk. Of Pieter moet roet in het eten gooien.
[ afbeelding ]
Ze was het écht en ze zong live.quote:Op zondag 3 december 2023 10:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zat me zelfs af te vragen of ze het wel écht was of misschien een stand-in. De lelijke pruik klopte wel maar ze heeft hele dunnen benen en dat viel bij deze vrouw wel mee. Ook haar diepe rimpels zagen we niet maar ze werd dan ook bewust op afstand gefilmd dus weet het niet met zekerheid. Haar stem is ook erg schor en dat hoorde ik hier niet.
Wel een unieke tekst, maar dan live uitgevoerd?quote:Op zondag 3 december 2023 11:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze was het écht en ze zong live.
Goed te zien en te horen met een aantal opgezegde 'zinnetjes' in het lied.
https://www.instagram.com/bonniestclaireofficial/
Dat kan je van Ron Brandsteder helaas niet zeggenquote:
Bonnie en Ronnie gaven elkaar een hand dóor het scherm!quote:Op zondag 3 december 2023 12:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel een unieke tekst, maar dan live uitgevoerd?
Je hebt de muzikanten geen moment gezien, en Ron lijkt er live zeker niet bij zijn geweest.
O, dat heb ik dan gemist.quote:Op zondag 3 december 2023 17:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bonnie en Ronnie gaven elkaar een hand dóor het scherm!
https://www.instagram.com/stories/jeroenwoe/3249258735421403466/quote:Op zondag 3 december 2023 17:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bonnie en Ronnie gaven elkaar een hand dóor het scherm!
Ik mis wat... Wat is er zo bijzonder aan?quote:Op zondag 3 december 2023 17:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/stories/jeroenwoe/3249258735421403466/
En na afloop zijn ze nog samen op de foto gegaan
Ik omdat ik 61 ben.quote:Op maandag 4 december 2023 18:38 schreef Cirilico het volgende:
Leuke aflevering!
Zowel Dokter Bernhard als Ich bin wie du ken ik dankzij seizoen 2 van Het Schaep met de vijf pooten.
Echt wel live.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:36 schreef GereDathan het volgende:
Eindelijk wat diverser qua onderwerpen, een verademing wat mij betreft. Bonnie zong 100% zeker niet live, er was niet eens een microfoon in haar buurt.
Toch gek dat haar mond dan soms anders bewoog dan de tekstquote:Op woensdag 6 december 2023 01:34 schreef svann het volgende:
[..]
Echt wel live.
Niels en Jeroen hebben ook subtiele microfoontjes, dus de hare zal wel bij haar linker wang zitten.
Uiteraard niet live opgenomen, wel zelf ingezongen. Wat mij opviel dat ze zat, slecht ter been geworden vermoed ik. Ze 'loopt' ook al decennia mee. Erg leuk hoeveel (ook oude) zangers meedoen aan dit programma.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Toch gek dat haar mond dan soms anders bewoog dan de tekst
Natuurlijk was dit niet live, dit was opgenomen.
Zeker zelf ingezongen, daar twijfelt niemand aan toch?quote:Op woensdag 6 december 2023 16:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Uiteraard niet live opgenomen, wel zelf ingezongen. Wat mij opviel dat ze zat, slecht ter been geworden vermoed ik. Ze 'loopt' ook al decennia mee. Erg leuk hoeveel (ook oude) zangers meedoen aan dit programma.
Het zag er in mijn ogen een beetje ongemakkelijk uit. En met pruik.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zeker zelf ingezongen, daar twijfelt niemand aan toch?
Zitten was volgens mij gewoon functioneel, zover mij bekend is ze nog prima ter been.
De niet gezongen delen, waaronder het 'Nee, Neeeee, Neeeeeeee!' waren duidelijk geplaybackt en de rest zag er ook dubieus uit.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Toch gek dat haar mond dan soms anders bewoog dan de tekst
Natuurlijk was dit niet live, dit was opgenomen.
Beetje aan de rechtse kant vond ik persoonlijk. Mag wel wat realistischer allemaal.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:36 schreef GereDathan het volgende:
Eindelijk wat diverser qua onderwerpen, een verademing wat mij betreft. Bonnie zong 100% zeker niet live, er was niet eens een microfoon in haar buurt.
Denk ook het beste, heel veel artiesten treden sowieso nooit live op. En als je kijkt naar bv. de Masked Singer dan is het ook nooit live, behalve na de ontmaskering. En dat is ook prima verder, soms is het net wat handiger.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De niet gezongen delen, waaronder het 'Nee, Neeeee, Neeeeeeee!' waren duidelijk geplaybackt en de rest zag er ook dubieus uit.
Daarnaast, als je Bonnie de laatste jaren hebt horen zingen na haar alcohol verslaving, dan zou er nu een wonder zijn geweest, waardoor ze ineens weer volledig bij stem is…
Maakt niet uit, het idee was leuk en de tune herkenbaar…
En klinkt het wat zuiverder, al dan niet dankzij diverse technische hulpmiddelen...quote:Op donderdag 7 december 2023 14:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Denk ook het beste, heel veel artiesten treden sowieso nooit live op. En als je kijkt naar bv. de Masked Singer dan is het ook nooit live, behalve na de ontmaskering. En dat is ook prima verder, soms is het net wat handiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Sowieso wordt er inderdaad vaak wat met de stem gedaan. Als je bijvoorbeeld naar de Masked Singer kijkt dan snapt iedereen dat onervaren zangers niet ineens met én een giga zwaar en warm pak én een choreografie waar je U tegen zegt fatsoenlijk live kunnen zingen. Dat is zelfs voor ervaren zangers al niet fatsoenlijk te doen.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En klinkt het wat zuiverder, al dan niet dankzij diverse technische hulpmiddelen...
Waar bemoei je je mee?quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:30 schreef BlackLining het volgende:
Waarom maken jullie je al drie pagina's lang zo druk over de vraag of die vrouw toch wel live zingt? Wat maakt het uit?
Kindjes in Afrika hebben pas honger.quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:30 schreef BlackLining het volgende:
Waarom maken jullie je al drie pagina's lang zo druk over de vraag of die vrouw toch wel live zingt? Wat maakt het uit?
Het gaat om de boodschap! Toch?quote:
Nope.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het gaat om de boodschap! Toch?
Dokter Chatbot…omdat regeren vooruitzien is, eigenlijk was.
Alles afbreken en dan klagen.
Altijd mooi.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:18 schreef PoesInDoos het volgende:
Waylon zal er vanavond wel weer van langs krijgen
Vorige week zijn ze gewisseld, de nummer 1 had er geen zin inquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
ik zou hier echt 11 invullen. Je zou maar moeten meedoen aan dat domme post it gebeuren
Je kan ook gewoon eerder een foutief antwoord ingeven, Zodat je al bent afgevallen voordat je aan de benaderingsvraag mag meedoen..quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
ik zou hier echt 11 invullen. Je zou maar moeten meedoen aan dat domme post it gebeuren
het werd Kees van der Staaij. Bijna goed dusquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:18 schreef PoesInDoos het volgende:
Waylon zal er vanavond wel weer van langs krijgen
Het scheelt, het is niet livequote:Op zaterdag 16 december 2023 16:50 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik kan niet live kijken vanavond*huil*
Welkom in een democratie met evenredige vertegenwoordiging.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:37 schreef Isane het volgende:
Wat heeft stemmen dan voor nut? Als een partij uitspraken toch niet waar kan maken?
Was bijna ESF actquote:
Kan zo naar het Eurovisiesongfestivalquote:
Zelfde met de uitspraken van de bbb die niet eens getoetst zijn door de rekenkamer..quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:49 schreef Martinello het volgende:
[..]
Welkom in een democratie met evenredige vertegenwoordiging.
quote:
Erg egelistischquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
En dan zijn egels zo geweldig en krijg je dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ik zat ook te twijfelen of zij het zou zijn geworden of toch Sufjan.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand kent Caroline Polachek, tsja
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:24 schreef monkyyy het volgende:
Laatst zat er een egel hier in de garage, schaaltje brokjes voor hem neergezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Die heeft aan wat reality soaps meegedaan, "echte" meisjes in de jungle enzo.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:32 schreef golfer het volgende:
Waarom of wat is die Louisa?
Moeten we die kennen?
Had zich schijnbaar opgegeven om mee te doen met het songfestival, maar is het niet geworden.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:32 schreef golfer het volgende:
Moeten we die kennen?
Dat laatste is niet heel lastig toch?quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die heeft aan wat reality soaps meegedaan, "echte" meisjes in de jungle enzo.
Zong niet heel verkeerd overigens, beter dan Mia en Dion
Joost Klein gaat z'n best doen heeft ie beloofd.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat laatste is niet heel lastig toch?
Als liefhebber van exquise kwaliteitstelevisie zou je haar toch moeten kennenquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:32 schreef golfer het volgende:
Moeten we die kennen?
En is een transgender en getrouwd met een andere transgender.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die heeft aan wat reality soaps meegedaan, "echte" meisjes in de jungle enzo.
Zong niet heel verkeerd overigens, beter dan Mia en Dion
Kon ik dat ook maar zeggenquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:39 schreef golfer het volgende:
Echt nog nooit van gehoord of gezien.
Neee... Louisa transgender??? Wie had dat ooit gedacht?quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En is een transgender en getrouwd met een andere transgender.
Voor de rest gewoon een irritant persoon..
Ik tot deze week ook niet hoor, en ook toevallig omdat ik in het ESF topic terecht kwam.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:39 schreef golfer het volgende:
Echt nog nooit van gehoord of gezien.
Van deze banger. Soppen the remix. Zat helaas niet bij de laatste 599 van de 600 inzendingen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:32 schreef golfer het volgende:
Moeten we die kennen?
Thema verkiezingen heb ik inmiddels wel gezien ja, eerlijk is eerlijkquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:08 schreef GereDathan het volgende:
Mwoah, slechtste aflevering in een matig en vooral eentonig seizoen.
Wat erg.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Van deze banger. Soppen the remix. Zat helaas niet bij de laatste 599 van de 600 inzendingen.
Politiek is altijd al hun hoofdthema geweest.quote:Op zondag 17 december 2023 10:05 schreef BlackLining het volgende:
Wel erg veel politiek dit seizoen inderdaad. Begrijpelijk, maar toch. Ik zie liever dat de verkiezingen in Lubach-tijd vallen, die kadert dat toch wat beter af.
Wel mooie en terechte Yesilgoz bashjes als rode draad![]()
Eerste deel was écht heel zwak uitgevoerd ook. Daarna werd het wel beterquote:Op zondag 17 december 2023 21:37 schreef kalinhos het volgende:
Vond dat Yesilgoz lied een van de slechtere van de laatste seizoenen eigenlijk.
Gelukkig is het talent van de heren goed genoeg dat "écht heel zwak" alsnog erg goed is.quote:Op zondag 17 december 2023 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste deel was écht heel zwak uitgevoerd ook. Daarna werd het wel beter
Mwah, vond dat wel echt minder, sorry. Maar daarna herpakten ze zich goed. En snap dat het pittig is in een weekje.quote:Op zondag 17 december 2023 22:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gelukkig is het talent van de heren goed genoeg dat "écht heel zwak" alsnog erg goed is.
En ze hebben ook maar een weekje om alles in elkaar te zetten en te reperteren.
Eens. Snelle vond ik wel heel leuk gevondenquote:Op zondag 17 december 2023 21:37 schreef kalinhos het volgende:
Vond dat Yesilgoz lied een van de slechtere van de laatste seizoenen eigenlijk.
Dat is geen excuus na zoveel seizoenen, ze moeten het elke week in korte tijd in elkaar zetten. Daar hebben ze dan ook een hele redactie en team voor, net als bij DWHN.quote:Op zondag 17 december 2023 22:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gelukkig is het talent van de heren goed genoeg dat "écht heel zwak" alsnog erg goed is.
En ze hebben ook maar een weekje om alles in elkaar te zetten en te reperteren.
Dat was zeker leuk gevonden. Net als de blikjes (al kwam het wat kneuterig over) en Bonnie & Brandsteder. En het "NSC koor". Het is vooral jammer dat het een beetje ondersneeuwt door de slechte stukken.quote:Op maandag 18 december 2023 08:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens. Snelle vond ik wel heel leuk gevonden
Ik ben eind vorig seizoen pas gaan kijken. Vind alles geweldig. Misschien omdat het allemaal de eerste keer is voor mij.quote:Op maandag 18 december 2023 13:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat was zeker leuk gevonden. Net als de blikjes (al kwam het wat kneuterig over) en Bonnie & Brandsteder. En het "NSC koor". Het is vooral jammer dat het een beetje ondersneeuwt door de slechte stukken.
Wat ook niet echt uit de verf meer komt zijn de verhaspelingen die ze gebruiken en later naar refereren. Het is voorspelbaar geworden denk ik. Je weet al op het moment zelf dat er niet veel later een filmpje komt met de verhaspeling. Het grapje is wel een beetje geweest.
Daar hadden ze vorige week zeker wel een itempje over, vond ik nog erg knap omdat dat net vlak voor de opnames (op zaterdag) bekend was geworden.quote:Op maandag 18 december 2023 13:02 schreef GereDathan het volgende:
Maar actuele, en zeker geen onbelangrijke, onderwerpen als Lillian Marijnissen / SP houden ze bewust uit het programma.
Taalbesefquote:Op maandag 18 december 2023 14:21 schreef AnneX het volgende:
De taal grapjes en verhaspelingen onderstrepen eerder het gebrek aan taal besef, zelfs bij de vóór vorige generatie!!
taalgrapjes, taalbesef.quote:Op maandag 18 december 2023 14:21 schreef AnneX het volgende:
De taal grapjes en verhaspelingen onderstrepen eerder het gebrek aan taal besef, zelfs bij de vóór vorige generatie!!
Dat vind ik van die eerste vraag dat was na de 3e keer al niet leuk meer.quote:Op maandag 18 december 2023 13:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wat ook niet echt uit de verf meer komt zijn de verhaspelingen die ze gebruiken en later naar refereren. Het is voorspelbaar geworden denk ik. Je weet al op het moment zelf dat er niet veel later een filmpje komt met de verhaspeling. Het grapje is wel een beetje geweest.
Het past inderdaad helemaal bij de nieuwsberichten dat het Nederlands van scholieren achteruit gaat.quote:Op maandag 18 december 2023 14:21 schreef AnneX het volgende:
Snap wel wat je bedoeld. Zolang het nog op een actuele manier opgelost wordt kan ik er wel mee leven, maar ik zou het ook niet erg vinden als het geschrapt wordt.quote:Op maandag 18 december 2023 16:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat vind ik van die eerste vraag dat was na de 3e keer al niet leuk meer.
Dat lijkt me dan ook typisch iets wat maar één seizoen is. Zo hebben ze elk seizoen maar wat.quote:Op maandag 18 december 2023 13:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat was zeker leuk gevonden. Net als de blikjes (al kwam het wat kneuterig over) en Bonnie & Brandsteder. En het "NSC koor". Het is vooral jammer dat het een beetje ondersneeuwt door de slechte stukken.
Het voelde een beetje alsof ze geen inspriratie meer hadden. De onderwerpen die nog niet besproken waren werden in deze aflevering gepropt. Gelukkig heb ik nog een beetje kunnen lachenquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:55 schreef golfer het volgende:
Niet de beste aflevering. Vooral erg flauw en minder scherp dan anders.
Toch jammer dat ze het meisje van de foto niet hebben geholpenquote:
😂quote:Op zondag 24 december 2023 08:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze het meisje van de foto niet hebben geholpen
Kan leuk zijn. Maar als we dan 1minpunt van gisteren moeten noemen was het de gespeelde en slecht bedachte “verspreking” met de vraag en de beer. Totaal niet grappig.quote:Op maandag 18 december 2023 17:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook typisch iets wat maar één seizoen is. Zo hebben ze elk seizoen maar wat.
Voorspelbaar kan ook leuk zijn
Was vroeger ook niet veel hoor. Er is een reden waarom veel van de jaren 90 muziek vooral studiomuziek was en bij live optredens de beat extra hard stond. Echootje erbij maakt ook een hoop goed.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:05 schreef NailQueen het volgende:
2 brothers on the 4th floor is wel minder geworden zeg
Stock Aitken and Wassermanquote:Op zondag 24 december 2023 12:45 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Was vroeger ook niet veel hoor. Er is een reden waarom veel van de jaren 90 muziek vooral studiomuziek was en bij live optredens de beat extra hard stond. Echootje erbij maakt ook een hoop goed.
Vooral rapper D-Rock echt totaal afgegleden, daarom was er denk ik een 2e man bij (geen idee wie dat was eigenlijk). Maar had daarom ook eigenlijk niets meer met het origineel te maken.
Ook is de Grootste Kerstboom eigenlijk geen 372 meter. Dat is de totale lengte van de mast, maar de piek zit niet op het hoogste punt. Maar een kniesoor die daar op letquote:Op zondag 24 december 2023 12:44 schreef Szura het volgende:
Zat een fout in een van de vragen: in een antwoord stond dat er nog 28 EU-landen waren ipv 27
Die was magnifiek.quote:Op zondag 24 december 2023 12:38 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Kan leuk zijn. Maar als we dan 1minpunt van gisteren moeten noemen was het de gespeelde en slecht bedachte “verspreking” met de vraag en de beer. Totaal niet grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ik vond die van het kerstdiner toch echt beterquote:Op zondag 24 december 2023 19:32 schreef NailQueen het volgende:
Dit was wel het hoogtepunt van dit seizoen
Nou, ze hadden vast snikkend in de kussens gelegen om het verlies van jou als kijker.quote:Op zondag 24 december 2023 12:36 schreef GereDathan het volgende:
Beste van het seizoen, jammer dat het ook gelijk de laatste was.
Eindelijk weer eens verschillende onderwerpen en vooral niet het constante linkse gejank over Wilders. Eindelijk andere onderwerpen, een verademing wat mij betreft.
Ook met stip het beste liedje van Niels en Jeroen aan de tafel, op alle vlakken raak wat mij betreft. Ironisch genoeg zijn zij wel 1 van de aanjagers van deze discussies aan de tafels in het land, die zelfreflectie ontbrak dan weer.
Wel blij dat het achter de rug is, nog een aflevering met enkel links gehuil had ik niet getrokken. Dan was ik afgehaakt voor volgend jaar. Nu heb ik toch de hoop dat april 2024 het politieke geneuzel achter de rug is en we gewoon weer actuele en diverse onderwerpen op de post-its zullen zien.
Jammer dat je niet bent afgehaakt, met dat rechtse gejank van je.quote:Op zondag 24 december 2023 12:36 schreef GereDathan het volgende:
Beste van het seizoen, jammer dat het ook gelijk de laatste was.
Eindelijk weer eens verschillende onderwerpen en vooral niet het constante linkse gejank over Wilders. Eindelijk andere onderwerpen, een verademing wat mij betreft.
Ook met stip het beste liedje van Niels en Jeroen aan de tafel, op alle vlakken raak wat mij betreft. Ironisch genoeg zijn zij wel 1 van de aanjagers van deze discussies aan de tafels in het land, die zelfreflectie ontbrak dan weer.
Wel blij dat het achter de rug is, nog een aflevering met enkel links gehuil had ik niet getrokken. Dan was ik afgehaakt voor volgend jaar. Nu heb ik toch de hoop dat april 2024 het politieke geneuzel achter de rug is en we gewoon weer actuele en diverse onderwerpen op de post-its zullen zien.
Denk je? Dat is hartverwarmend.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, ze hadden vast snikkend in de kussens gelegen om het verlies van jou als kijker.
Net genoten van de herhaling.quote:
Eh, verkeerde topic?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Peter Heerschop begaat blunder van de avond in De slimste mens: ‘Dit wordt je ontslag!’
Het valt tijdens de galerij-ronde direct te merken dat Peter Heerschop niet dagelijks op de bank neerploft om televisie te kijken. De studio van het NOS Journaal weet hij nog wel te raden, maar bij de studio van Vandaag Inside lijkt Heerschop al te moeten gissen en ook Heel Holland Bakt en Max Vakantieman lijkt hij ook nog nooit gezien te hebben. Het wordt uiteindelijk écht gênant als een foto van de studio van Even tot hier in beeld komt. ,,Dit is Khalid & Sophie. Niet? Nieuwsuur? Nee, pas.’’
Als het vervolgens de beurt is aan acteur Joes Brauers om de overige studio's te raden en zelfverzekerd benoemd dat het om Even tot hier gaat, valt bij Heerschop het kwartje en staat het schaamrood inmiddels op de kaken. ,,Oh sorry jongens,’’ roept hij met de handen in het haar. ,,Ik schrijf ervoor!’’ kraamt hij het uit, tot grote hilariteit bij alle andere aanwezigen in de studio. Al kreunend kruipt hij vervolgens op de grond om daar te gaan liggen en hard op de vloer te slaan. ,,Ik mis die jongens gewoon.’’
Voor Philip Freriks kan geen enkel excuus dit voorval goedmaken. ,,Dit wordt je ontslag,’’ concludeert hij. ,,Je kunt ook dingen eruit knippen. Kom op zeg,’’ verzucht Heerschop. Dat de makers van het programma geen gehoor hebben gegeven aan het verzoek, moge inmiddels wel duidelijk zijn.
https://www.ad.nl/show/pe(...)je-ontslag~a2c302b7/
Die post gaat over Peter Heerschop in De Slimste Mens (aflevering van een paar dagen geleden). Hij is een van de schrijvers van Even tot Hier. Hij moest tijdens het spel raden van welk tv programma hij plaatjes zag en herkende Even tot Hier niet. Toen volgde een hoop lol.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Eh, verkeerde topic?of moet ik echt die compilatie gaan terugkijken?
Hij is dan ook het voorbeeld van egocentrisme. Geen idee waar ie niet leuk is.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die post gaat over Peter Heerschop in De Slimste Mens (aflevering van een paar dagen geleden). Hij is een van de schrijvers van Even tot Hier. Hij moest tijdens het spel raden van welk tv programma hij plaatjes zag en herkende Even tot Hier niet. Toen volgde een hoop lol.
Ah, dankquote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die post gaat over Peter Heerschop in De Slimste Mens (aflevering van een paar dagen geleden). Hij is een van de schrijvers van Even tot Hier. Hij moest tijdens het spel raden van welk tv programma hij plaatjes zag en herkende Even tot Hier niet. Toen volgde een hoop lol.
Ik bezoek ze wel in het theater…quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:55 schreef PoesInDoos het volgende:
6 april nieuw seizoen!
Er zijn nog tickets beschikbaar voor de weken erna, welke FOK!ker durft met z'n bakkes op tv?
https://www.bnnvara.nl/tickets/even-tot-hier
Ze komen hier nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |