Gelijk hebben ze.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:02 schreef svann het volgende:
Die nieuwe huisartsen willen geen 60 uur meer werken.
Er zijn wel andere artiesten die al wat ik de vergetelheid waren geraakt / al gestopt zijn, die niet heel zuiver meer klonken.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vond dat ze altijd wel een goede stem heeft. Ook als je filmpjes van vroeger bekijkt.
Die stem is altijd prima gebleven ja, ondanks al die drankproblemen. Fijn dat het weer goed lijkt te gaan de laatste jarenquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vond dat ze altijd wel een goede stem heeft. Ook als je filmpjes van vroeger bekijkt.
Ze hebben het hele nummer volgens mij een paar noten lager gezet, daardoor was het stuk van Ron B. bijna té laag.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zat me af te vragen of ze misschien playbackte.
Zat me zelfs af te vragen of ze het wel écht was of misschien een stand-in. De lelijke pruik klopte wel maar ze heeft hele dunnen benen en dat viel bij deze vrouw wel mee. Ook haar diepe rimpels zagen we niet maar ze werd dan ook bewust op afstand gefilmd dus weet het niet met zekerheid. Haar stem is ook erg schor en dat hoorde ik hier niet.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zat me af te vragen of ze misschien playbackte.
Aart Gisolf?quote:Op zondag 3 december 2023 09:49 schreef tong80 het volgende:
Is er een overtreffende trap van briljant ? De genialiteit gaat vervelend worden. Na Marianne Rosenberg, plots Aart Gisolf en Bonny St Claire. Een Sint Bernards hond zou er Claustrofobisch van worden. Het is nu zeker. Koot en Bie hebben hun rechtmatige opvolgers gekregen. Geen twijfel mogelijk. Of Pieter moet roet in het eten gooien.
[ afbeelding ]
Ze was het écht en ze zong live.quote:Op zondag 3 december 2023 10:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zat me zelfs af te vragen of ze het wel écht was of misschien een stand-in. De lelijke pruik klopte wel maar ze heeft hele dunnen benen en dat viel bij deze vrouw wel mee. Ook haar diepe rimpels zagen we niet maar ze werd dan ook bewust op afstand gefilmd dus weet het niet met zekerheid. Haar stem is ook erg schor en dat hoorde ik hier niet.
Wel een unieke tekst, maar dan live uitgevoerd?quote:Op zondag 3 december 2023 11:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze was het écht en ze zong live.
Goed te zien en te horen met een aantal opgezegde 'zinnetjes' in het lied.
https://www.instagram.com/bonniestclaireofficial/
Dat kan je van Ron Brandsteder helaas niet zeggenquote:
Bonnie en Ronnie gaven elkaar een hand dóor het scherm!quote:Op zondag 3 december 2023 12:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel een unieke tekst, maar dan live uitgevoerd?
Je hebt de muzikanten geen moment gezien, en Ron lijkt er live zeker niet bij zijn geweest.
O, dat heb ik dan gemist.quote:Op zondag 3 december 2023 17:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bonnie en Ronnie gaven elkaar een hand dóor het scherm!
https://www.instagram.com/stories/jeroenwoe/3249258735421403466/quote:Op zondag 3 december 2023 17:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bonnie en Ronnie gaven elkaar een hand dóor het scherm!
Ik mis wat... Wat is er zo bijzonder aan?quote:Op zondag 3 december 2023 17:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/stories/jeroenwoe/3249258735421403466/
En na afloop zijn ze nog samen op de foto gegaan
Ik omdat ik 61 ben.quote:Op maandag 4 december 2023 18:38 schreef Cirilico het volgende:
Leuke aflevering!
Zowel Dokter Bernhard als Ich bin wie du ken ik dankzij seizoen 2 van Het Schaep met de vijf pooten.
Echt wel live.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:36 schreef GereDathan het volgende:
Eindelijk wat diverser qua onderwerpen, een verademing wat mij betreft. Bonnie zong 100% zeker niet live, er was niet eens een microfoon in haar buurt.
Toch gek dat haar mond dan soms anders bewoog dan de tekstquote:Op woensdag 6 december 2023 01:34 schreef svann het volgende:
[..]
Echt wel live.
Niels en Jeroen hebben ook subtiele microfoontjes, dus de hare zal wel bij haar linker wang zitten.
Uiteraard niet live opgenomen, wel zelf ingezongen. Wat mij opviel dat ze zat, slecht ter been geworden vermoed ik. Ze 'loopt' ook al decennia mee. Erg leuk hoeveel (ook oude) zangers meedoen aan dit programma.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Toch gek dat haar mond dan soms anders bewoog dan de tekst
Natuurlijk was dit niet live, dit was opgenomen.
Zeker zelf ingezongen, daar twijfelt niemand aan toch?quote:Op woensdag 6 december 2023 16:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Uiteraard niet live opgenomen, wel zelf ingezongen. Wat mij opviel dat ze zat, slecht ter been geworden vermoed ik. Ze 'loopt' ook al decennia mee. Erg leuk hoeveel (ook oude) zangers meedoen aan dit programma.
Het zag er in mijn ogen een beetje ongemakkelijk uit. En met pruik.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zeker zelf ingezongen, daar twijfelt niemand aan toch?
Zitten was volgens mij gewoon functioneel, zover mij bekend is ze nog prima ter been.
De niet gezongen delen, waaronder het 'Nee, Neeeee, Neeeeeeee!' waren duidelijk geplaybackt en de rest zag er ook dubieus uit.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Toch gek dat haar mond dan soms anders bewoog dan de tekst
Natuurlijk was dit niet live, dit was opgenomen.
Beetje aan de rechtse kant vond ik persoonlijk. Mag wel wat realistischer allemaal.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:36 schreef GereDathan het volgende:
Eindelijk wat diverser qua onderwerpen, een verademing wat mij betreft. Bonnie zong 100% zeker niet live, er was niet eens een microfoon in haar buurt.
Denk ook het beste, heel veel artiesten treden sowieso nooit live op. En als je kijkt naar bv. de Masked Singer dan is het ook nooit live, behalve na de ontmaskering. En dat is ook prima verder, soms is het net wat handiger.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De niet gezongen delen, waaronder het 'Nee, Neeeee, Neeeeeeee!' waren duidelijk geplaybackt en de rest zag er ook dubieus uit.
Daarnaast, als je Bonnie de laatste jaren hebt horen zingen na haar alcohol verslaving, dan zou er nu een wonder zijn geweest, waardoor ze ineens weer volledig bij stem is…
Maakt niet uit, het idee was leuk en de tune herkenbaar…
En klinkt het wat zuiverder, al dan niet dankzij diverse technische hulpmiddelen...quote:Op donderdag 7 december 2023 14:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Denk ook het beste, heel veel artiesten treden sowieso nooit live op. En als je kijkt naar bv. de Masked Singer dan is het ook nooit live, behalve na de ontmaskering. En dat is ook prima verder, soms is het net wat handiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Sowieso wordt er inderdaad vaak wat met de stem gedaan. Als je bijvoorbeeld naar de Masked Singer kijkt dan snapt iedereen dat onervaren zangers niet ineens met én een giga zwaar en warm pak én een choreografie waar je U tegen zegt fatsoenlijk live kunnen zingen. Dat is zelfs voor ervaren zangers al niet fatsoenlijk te doen.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En klinkt het wat zuiverder, al dan niet dankzij diverse technische hulpmiddelen...
Waar bemoei je je mee?quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:30 schreef BlackLining het volgende:
Waarom maken jullie je al drie pagina's lang zo druk over de vraag of die vrouw toch wel live zingt? Wat maakt het uit?
Kindjes in Afrika hebben pas honger.quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:30 schreef BlackLining het volgende:
Waarom maken jullie je al drie pagina's lang zo druk over de vraag of die vrouw toch wel live zingt? Wat maakt het uit?
Het gaat om de boodschap! Toch?quote:
Nope.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het gaat om de boodschap! Toch?
Dokter Chatbot…omdat regeren vooruitzien is, eigenlijk was.
Alles afbreken en dan klagen.
Altijd mooi.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:18 schreef PoesInDoos het volgende:
Waylon zal er vanavond wel weer van langs krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |