FER strategie...quote:Op zondag 26 november 2023 15:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Weet ik maar waarom dan niet eerder pitten
En ook nog geen Nederlandse vlag erbij en het team was Tridentquote:Op zondag 26 november 2023 15:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
De Vries heeft wel een echt kutseizoen gehad he. 0 punten, een reserverijder nog meer punten gehaald en onder aan de streep als Paul worden weergegeven.![]()
Tridentquote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie kent 'm niet!
Flesje amstel maatquote:Op zondag 26 november 2023 15:38 schreef Zipportal het volgende:
Straks tied voor bitterballen. @:r-woud93
Als zelfs Paul Aron, eenmalig invaller in de F2 meer indruk maakt, dan heb je echt wat fout gedaanquote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Paul de Vries uit Estland, rijdend voor Trident ja
Ik heb het al eerder gezegd... ik snap niets van de keuze voor RIC. Neem hem in dienst om lollige filmpjes te maken, als je wil, maar zet iemand met potentieel in die auto. Lawson ofzo.quote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef tripel7 het volgende:
Geweldige race en seizoen van Yuki, drie teamgenoten gedomineerd, waarvan eentje met 10 jaar ervaring, vandaag Hamilton van z'n lijf weten te houden en een choke bij hem geforceerd. WDC zal hij nooit worden, maar wat mij betreft heeft hij zeker z'n plek op de grid verdiend.
Mag hopen dat RB/AT nog wel serieus gaat kijken naar wat ze met Daniel aanmoeten, met zulke prestaties van een rijder die al meer dan 10 jaar mee doet...
Mis ik weer omdat Chromecast loopt te kutten sinds ik terugspoeldequote:
Onder het logo van AlphaTauri.quote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Paul de Vries uit Estland, rijdend voor Trident ja
F2 team. Paul Aron heeft dit weekend voor hen gereden, en Aron is wel een Estquote:
blijf dan ook van die knoppen afquote:Op zondag 26 november 2023 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mis ik weer omdat Chromecast loopt te kutten sinds ik terugspoelde
Misschien is het een nyckname.quote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef Jane het volgende:
Paul de Vries heeft wel erg anoniem meegereden dit jaar. Zullen z'n sponsors niet leuk vinden.
eensquote:Op zondag 26 november 2023 16:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd... ik snap niets van de keuze voor RIC. Neem hem in dienst om lollige filmpjes te maken, als je wil, maar zet iemand met potentieel in die auto. Lawson ofzo.
Ah, stukje copy-paste.quote:Op zondag 26 november 2023 16:01 schreef Sabata het volgende:
[..]
F2 team. Paul Aron heeft dit weekend voor hen gereden, en Aron is wel een Est
Tsja, Daniel had zich na vorig jaar voorgenomen om met pensioen te gaan en te gaan showrijden, maar zoals we vaker gezien hebben was z'n ego weer eens groter dan z'n talent...quote:Op zondag 26 november 2023 16:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd... ik snap niets van de keuze voor RIC. Neem hem in dienst om lollige filmpjes te maken, als je wil, maar zet iemand met potentieel in die auto. Lawson ofzo.
en wrom chromecast????quote:
Hij wilde nooit met pensioen, hoor. Hij kreeg gewoon geen zitje.quote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Tsja, Daniel had zich na vorig jaar voorgenomen om met pensioen te gaan en te gaan showrijden, maar zoals we vaker gezien hebben was z'n ego weer eens groter dan z'n talent...
ik snap de verwarring welquote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
Even gegoogled op Paul de Vries
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie kent 'm niet!
teletekstsupporterquote:
Neequote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en wrom chromecast????
is er geen F1tv app op je tv?!?!?!
Beetje Prins Bril in disguise.quote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Paul ziet eruit als iemand die een knuffel van Timmermans nodig heeft na afgelopen week.quote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
bestaat die uberhaupt niet!?quote:
Als je nog de oude Chromecast hebt zal ik je aanraden om Google tv te halen.quote:Op zondag 26 november 2023 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mis ik weer omdat Chromecast loopt te kutten sinds ik terugspoelde
Er is een GoogleTV/Android app. Maar die moet je handmatig installerenquote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
bestaat die uberhaupt niet!?
dus als ik overstap naar F1tv zit ik in plaats van sky of viaplay via iptv te kutten met casten vanaf laptop of telefoon?!?!?!?!
Deze komt uit 2015. En vanaf telefoon vind ik stiekem prettigerquote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel de nieuwe met Google TV? Die oude dat je moet casten via de telefoon zijn echt kut.
Hij kreeg genoeg zitjes aangeboden, maar die wilde hij niet, hij wilde alleen een zitje van RBquote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij wilde nooit met pensioen, hoor. Hij kreeg gewoon geen zitje.
En ik wil ook in de F1. Je kan niet alles hebben.quote:
Max wordt volgend jaar weer kampioen. Dat is mijn voorspelling.quote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef Tijger_m het volgende:
Wat een seizoen. Echt buitenaards wat RBR en Max hier hebben laten zien. Petje af.
Volgend jaar (nog) beter?
Deze staat nu nog geen 48 uur.quote:Op zondag 26 november 2023 16:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hier ook niet, hoor. Zolang de TV het doet, kopen we geen nieuwe
baggerquote:Op zondag 26 november 2023 16:05 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Er is een GoogleTV/Android app. Maar die moet je handmatig installeren
Nog eentje voor mijn pa gehaald, 23 euro bij Amazon. Blackedfridaygenotquote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als je nog de oude Chromecast hebt zal ik je aanraden om Google tv te halen.
Bijna zelfde aansluiting zoals chromecast, alleen is het sneller en je kan er apps op installeren
Er is niets meer over om te breken binnen één seizoen.quote:Op zondag 26 november 2023 16:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Max wordt volgend jaar weer kampioen. Dat is mijn voorspelling.
Ik denk alleen niet dat 'ie nog zoveel records gaat breken, maar wie weet...
Die bestaat wel, afhankelijk van je TV.quote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus als ik overstap naar F1tv zit ik in plaats van sky of viaplay via iptv te kutten met casten vanaf laptop of telefoon?!?!?!?!
Nee joh. Apple heeft gewoon de app.quote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tizenquote:Op zondag 26 november 2023 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
bagger
wat voor OS heeft de Samsung Frame?
10 keer beter toch, en mooie afstandsbediening erbij.quote:Op zondag 26 november 2023 16:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nog eentje voor mijn pa gehaald, 23 euro bij Amazon. Blackedfridaygenot
MIA bestaat nogquote:Op zondag 26 november 2023 16:07 schreef Maver24 het volgende:
Waarom heeft hamilton geen straf gekregen tegen de aanrijding tegen Gasly maar Perez wel een straf. Zelfde toch
quote:
quote:
Horner heeft net een mailtje te weinig gestuurd, denk ik.quote:Op zondag 26 november 2023 16:07 schreef Maver24 het volgende:
Waarom heeft hamilton geen straf gekregen tegen de aanrijding tegen Gasly maar Perez wel een straf. Zelfde toch
oke dan neem ik geen F1tv.quote:
Nee, niet het zelfde. Ham reed achterin Gas, terwijl Per werd aangereden door Norquote:Op zondag 26 november 2023 16:07 schreef Maver24 het volgende:
Dit was leuk om eens mee te maken als Nederlander, volgend jaar weer graag wat meer spanning en strijd.quote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef Tijger_m het volgende:
Wat een seizoen. Echt buitenaards wat RBR en Max hier hebben laten zien. Petje af.
Volgend jaar (nog) beter?
Is dat op Sky? Ik heb hier Yuki en Lando in beeld.quote:
Eerst #8 ::Wquote:
Ik vind allebei prima, het was gewoon uitzonderlijk en verdiend dit seizoen. Ook in de laatste race terwijl er niets op het spel staat er nog vol voor gaan, die motivatie nog steeds hebben? Ongekend, Schumacher nivo.quote:Op zondag 26 november 2023 16:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dit was leuk om eens mee te maken als Nederlander, volgend jaar weer graag wat meer spanning en strijd.
Viaplayquote:Op zondag 26 november 2023 16:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Is dat op Sky? Ik heb hier Yuki en Lando in beeld.
Daarom chromecast met GoogleTV, werkt zoals je smart-tv, maar dan met een andere afstandsbediening.quote:Op zondag 26 november 2023 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan neem ik geen F1tv.
als ik de viaplay niet meer officieel misbruik ga ik wel IPtven... ik ga toch zeker niet casten op een fucking Samsung Frame
Tis toch geen 2015 meer
Viaplayquote:Op zondag 26 november 2023 16:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Is dat op Sky? Ik heb hier Yuki en Lando in beeld.
Mercedes wint nul races dit jaar....vorig jaar 1. Da's wel mooi voor het gemiddeld, 0.5 overwinningen per jaarquote:Op zondag 26 november 2023 16:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Laat 'm eerst maar eens een race winnen voordat we het over kampioenschappen gaan hebben
Lekkere trend ookquote:Op zondag 26 november 2023 16:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mercedes wint nul races dit jaar....vorig jaar 1. Da's wel mooi voor het gemiddeld, 0.5 overwinningen per jaar
Gemiddelde kan vast nog wel wat verder naar beneden.quote:Op zondag 26 november 2023 16:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mercedes wint nul races dit jaar....vorig jaar 1. Da's wel mooi voor het gemiddeld, 0.5 overwinningen per jaar
Zijn er vandaag nietquote:Op zondag 26 november 2023 16:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoe vaak zijn de broertjes Coronel al klaargekomen?
Dat is toch handiger dan een tv app?quote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Prachtige wagen. Klasbak.quote:Op zondag 26 november 2023 16:13 schreef Tijn het volgende:
De RB19 gaat de boeken in als een van de succesvolste F1-auto's aller tijden
[ afbeelding ]
Die zijn dit weekend druk met Dakar bezigquote:Op zondag 26 november 2023 16:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoe vaak zijn de broertjes Coronel al klaargekomen?
En dat dankzij 1 helft van de garagequote:Op zondag 26 november 2023 16:13 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste winst van Lewis was Saudi Arabië in 2021quote:Op zondag 26 november 2023 16:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ook die andere helft was nodig, want die hebben ook 2 races gewonnenquote:Op zondag 26 november 2023 16:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En dat dankzij 1 helft van de garage
Ja, wie kent Paul de Vries niet? Maar ook, wie kent het team van Trident niet?quote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie kent 'm niet!
absoluut niet. heb een Frame een SmartTV dus ik ga echt niet werken met een chromecast. zelfs niet met apps op een chromecastquote:Op zondag 26 november 2023 16:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Daarom chromecast met GoogleTV, werkt zoals je smart-tv, maar dan met een andere afstandsbediening.
absoluut niet. Ik kan nu met 1 afstandsbediening alles doen.quote:Op zondag 26 november 2023 16:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat is toch handiger dan een tv app?
Neuh, als Perez 0 had gescoord had RBR ook het kampioenschap binnen. Max heeft bijna 200 punten meer dan Mercedesquote:Op zondag 26 november 2023 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook die andere helft was nodig, want die hebben ook 2 races gewonnen
Ik ook. Die van de Chromecastquote:Op zondag 26 november 2023 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut niet. Ik kan nu met 1 afstandsbediening alles doen.
Die van de tv kan je wegtyfenquote:Op zondag 26 november 2023 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die liever een extra afstandsbediening hebben
Wat
ga toch geen afstandsbediening van een losse aansluiting gebruiken als mijn huidige tv afstandsbediening alles kan.quote:
Een van de? Het lijkt mij toch wel de meeste succesvolle auto aller tijden? Of is er een team geweest wat iedere race in een seizoen gewonnen heeft?quote:Op zondag 26 november 2023 16:13 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Matig, Schumachter finishte tenminste 100% podium!quote:Op zondag 26 november 2023 16:15 schreef Peterselieman het volgende:
Slechtste resultaat van Max dit jaar is plek 5 en alles gefinisht. Echt een bazenseizoen gehad
McLaren 1988 (?) 15/16 komt het dichtste bij.quote:Op zondag 26 november 2023 16:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een van de? Het lijkt mij toch wel de meeste succesvolle auto aller tijden? Of is er een team geweest wat iedere race in een seizoen gewonnen heeft?
Er moet wat overblijven voor volgend seizoen, he?quote:Op zondag 26 november 2023 16:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Matig, Schumachter finishte tenminste 100% podium!
Nope. McLaren kwam in 1988 het dichtst bij met ook 1 race niet gewonnenquote:Op zondag 26 november 2023 16:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een van de? Het lijkt mij toch wel de meeste succesvolle auto aller tijden? Of is er een team geweest wat iedere race in een seizoen gewonnen heeft?
Fer ettert de coureurs wel heel ergquote:
Mensen die kijken via een crack streamquote:Op zondag 26 november 2023 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Wat
Jijquote:Op zondag 26 november 2023 16:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mensen die kijken via een crack stream![]()
21/22 is beter, lijkt mij. Ik durf wel te zeggen beste auto ooit.quote:Op zondag 26 november 2023 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nope. McLaren kwam in 1988 het dichtst bij met ook 1 race niet gewonnen
Volgend jaar mag het best wat spannender. Al 'vrees' ik dat RB (of naja Verstapppen) nog wel enigzins met de handrem erop heeft gereden.quote:Op zondag 26 november 2023 16:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er moet wat overblijven voor volgend seizoen, he?
kennelijk is hij niet gefinishtquote:Op zondag 26 november 2023 16:18 schreef Sabata het volgende:
Ik zag trouwens op motorsport.com dat Sainz een DNF achter zijn naam heeft staan. Komt dat door die last minute stop?
Zeker welquote:Op zondag 26 november 2023 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kennelijk is hij niet gefinisht
Lange tenen, ik maak een grapje jonguh.quote:
quote:
Het feit dat er na de zomer geen enkele update meer op de RB19 is geschroefd zegt genoeg.quote:Op zondag 26 november 2023 16:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgend jaar mag het best wat spannender. Al 'vrees' ik dat RB (of naja Verstapppen) nog wel enigzins met de handrem erop heeft gereden.
Deze note zegt dat ze zich moeten meldenquote:Op zondag 26 november 2023 16:20 schreef Nizno het volgende:
zo te zien hebben ze geen straffen gegeven voor de brillen
gewoon een algmene note naar alle teams
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat we heel zelden de ware pace van Max gezien hebben. Het was gewoon niet nodig om harder te gaan dan dit.quote:Op zondag 26 november 2023 16:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgend jaar mag het best wat spannender. Al 'vrees' ik dat RB (of naja Verstapppen) nog wel enigzins met de handrem erop heeft gereden.
Maar meer spanning voor de titel en zeges zou ik toejuichen
Ja, jij ook, wij allemaalquote:Op zondag 26 november 2023 16:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lange tenen, ik maak een grapje jonguh.
Ik kijk gewoon via F1 Tv
Dacht dat je vorige race zei via een brakke stream te kijken.
ja maar niet meer speciaal voor Mercedes en (geenideemeerwelkecoureurerstond)quote:Op zondag 26 november 2023 16:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Deze note zegt dat ze zich moeten melden
Stond links ook in beeld. In Pit.quote:Op zondag 26 november 2023 16:21 schreef franklop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FIA zegt ook anders. Misschien toch nog de pits in?
Gaat Ziggo nog weer een gooi doen naar de rechten, of is dat wel een verloren zaak?quote:Op zondag 26 november 2023 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, jij ook, wij allemaal
F1TV is de beste optie en is een treurige 6mbps, Ziggo was het dubbele van dat voor de niet-4K uitzending. En dan is er nog die 4k ook nog.
3 keer geen p1, 1 keer geen podiumquote:Op zondag 26 november 2023 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft 92,74% van de te behalen punten gepakt
Ik hoop het van harte, dit is echt Ruk met een hoofdletter R.quote:Op zondag 26 november 2023 16:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gaat Ziggo nog weer een gooi doen naar de rechten, of is dat wel een verloren zaak?
Wel geclassificeerd maar niet gefinished.quote:Op zondag 26 november 2023 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is het geen DNF. 90% regel enzo.
en dat je dat een mierencopuleerder uit moet leggenquote:Op zondag 26 november 2023 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel geclassificeerd maar niet gefinished.
Dus niet gefinished.
Echter niet voldaan aan de bandenregels, dus zou een DSQ moeten zijn?quote:Op zondag 26 november 2023 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is het geen DNF. 90% regel enzo.
Crewbash, banquote:Op zondag 26 november 2023 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat je dat een mierencopuleerder uit moet leggen
banaan vraagquote:
Aaaahhhquote:Op zondag 26 november 2023 16:30 schreef Mano_ het volgende:
Mooi F1 jaar, ook dankzij de toffe mensjes in dit topic
Diva's onder mekaar.quote:Op zondag 26 november 2023 16:30 schreef Nizno het volgende:
Lewis krijgt geen lach op zn gezicht van het feit dat hij afscheid kan nemen van de huidige auto
Hij gaat hem missen blijkbaar
Je bent ook nog zo'n type die in november al kerstzooi heeft? Matig.quote:Op zondag 26 november 2023 16:32 schreef Nizno het volgende:
hoppa kerstlampjes aan en nu lekker kokerellen
Jawel want dat was een ronde ervoorquote:Op zondag 26 november 2023 16:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Echter niet voldaan aan de bandenregels, dus zou een DSQ moeten zijn?
Wanneer gaan jullie daten ?quote:Op zondag 26 november 2023 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent ook nog zo'n type die in november al kerstzooi heeft? Matig.
hij past niet in de vuilnisbak waar de W13 al in ligtquote:Op zondag 26 november 2023 16:30 schreef Nizno het volgende:
Lewis krijgt geen lach op zn gezicht van het feit dat hij afscheid kan nemen van de huidige auto
Hij gaat hem missen blijkbaar
Hebben we allemaal Toto nog gehoord die Hamilton geregeld kwam vertellen dat hij de snelste van alle-maal was?quote:Op zondag 26 november 2023 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij past niet in de vuilnisbak waar de W13 al in ligt
Hebben ze het legen van de prullenbak zo lang uitgesteld?quote:Op zondag 26 november 2023 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij past niet in de vuilnisbak waar de W13 al in ligt
Hij heeft nog wel op de mediums gereden? Was me niet opgevallen, maar dan is dat inderdaad de reden dus niet.quote:Op zondag 26 november 2023 16:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel want dat was een ronde ervoor
Hoezo? Toch z'n teamgenoot weer heel ruim verslagen.quote:Op zondag 26 november 2023 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Op Sky wat Lewis had geleerd dit seizoen.
"Ik ben niet zo heel goed" misschien?
Problemen met de budget capquote:Op zondag 26 november 2023 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben ze het legen van de prullenbak zo lang uitgesteld?
Hij is op 1 ronde achterstand geklasseerd, voor alle anderen die op een ronde gezet zijn. Vage zooi.quote:Op zondag 26 november 2023 16:34 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel op de mediums gereden? Was me niet opgevallen, maar dan is dat inderdaad de reden dus niet.
Nee.quote:Op zondag 26 november 2023 16:35 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hoezo? Toch z'n teamgenoot weer heel ruim verslagen.
Ja vaagquote:Op zondag 26 november 2023 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Wat
mijn lampjes hangen het hele jaar, gaan aan ergens in nov. ik was laat dit jaar, werd door buren gevraagd of de lampjes stuk zijn.quote:Op zondag 26 november 2023 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent ook nog zo'n type die in november al kerstzooi heeft? Matig.
57/58 is ie gepit, toen naar soft. En toen Max over de finish kwam (58/58 dus) ging ie weer naar binnen. Rondje op soft gedaan dus en finish in pit.quote:Op zondag 26 november 2023 16:34 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel op de mediums gereden? Was me niet opgevallen, maar dan is dat inderdaad de reden dus niet.
Jawel hoor. En een mooie derde plek achter de dominante, onverslaanbare Red Bulls. Prima gedaan.quote:
Enige dat ik kan bedenken is dat er wellicht een regel is over (niet mogen) finishen in de pits, sinds dat gedoe met Schumacher destijds.quote:Op zondag 26 november 2023 16:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
57/58 is ie gepit, toen naar soft. En toen Max over de finish kwam (58/58 dus) ging ie weer naar binnen. Rondje op soft gedaan dus en finish in pit.
Dat gaat over straffen.quote:Op zondag 26 november 2023 16:40 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Enige dat ik kan bedenken is dat er wellicht een regel is over (niet mogen) finishen in de pits, sinds dat gedoe met Schumacher destijds.
Pfff.quote:
quote:Op zondag 26 november 2023 16:43 schreef Sodemieters het volgende:
Paul de Vries heeft wel een boeiende Wikipedia pagina...
Een heel verhaal over z'n criminele carrière en dan opeens dit:
In November 2023, De Vries infiltrated the 2023 Abu Dhabi Grand Prix while piloting a Trident Formula 2 car. He did not complete a lap nor was he shown in the event's broadcast, but was classified 22nd during the post-race graphics.
Hij is trouwens vandaag overleden:
Paul de Vries (26 November 2023- 26 November 2023) was an Estonian Formula 1 driver for the Trident team during the 2023 season, where he got 0 points.
quote:De Vries was abusing amphetamines and rarely slept.[22] In a wiretapped phone call, the police heard de Vries talk about a meeting in a sushi bar where something important would be discussed "100 percent" as de Vries phrased it.[22]
Het was niet alleen het eerste seizoen dat hij Russell qua punten versloeg, ondanks Russells wisselvalligheid is het ook erg geflatteerd. Russell meer pech, verkeerde strategien en natuurlijk Hamilton die hem eraf beukte en zijn races vanaf tweede positie verpestte. We zouden Hamilton hooguit mr.Consistency kunnen noemen in vergelijking met Russell.quote:Op zondag 26 november 2023 16:39 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Jawel hoor. En een mooie derde plek achter de dominante, onverslaanbare Red Bulls. Prima gedaan.
In November 2023, De Vries infiltrated the 2023 Abu Dhabi Grand Prix while piloting a Trident Formula 2 car. He did not complete a lap nor was he shown in the event's broadcast, but was classified 22nd during the post-race graphics.
Paul de Vries (26 November 2023- 26 November 2023) was an Estonian Formula 1 driver for the Trident team during the 2023 season, where he got 0 points.
Net als Perez eigenlijk. profiteren van wisselende resultaten van anderenquote:Op zondag 26 november 2023 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was niet alleen het eerste seizoen dat hij Russell qua punten versloeg, ondanks Russells wisselvalligheid is het ook erg geflatteerd. Russell meer pech, verkeerde strategien en natuurlijk Hamilton die hem eraf beukte en zijn races vanaf tweede positie verpestte. We zouden Hamilton hooguit mr.Consistency kunnen noemen in vergelijking met Russell.
Kennelijk niet.quote:
Ook heel spannend dat hij blijkbaar in 2003 bijv, nog dingen heeft gedaan, terwijl hij pas in 2023 is geborenquote:Op zondag 26 november 2023 16:43 schreef Sodemieters het volgende:
*Insert Toto's zure kop.*quote:Op zondag 26 november 2023 16:31 schreef Sally het volgende:
Wiki stats
https://en.wikipedia.org/(...)ost_wins_in_a_season
Most wins in a season
[ afbeelding ]
Highest percentage of wins in a season
[ afbeelding ]
Haha - mede daarom even de wiki gepaktquote:
Jep, vooral paar ronden voor het eindequote:
Weet je wat, hier ga ik niet eens meer serieus op reageren.quote:Op zondag 26 november 2023 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:
En zo dominant was RedBull helemaal niet, Verstappen vooral
wauwquote:
Ik probeerde je nog wakker te makenquote:
In November 2023, De Vries infiltrated the 2023 Abu Dhabi Grand Prix while piloting a Trident Formula 2 car. He did not complete a lap nor was he shown in the event's broadcast, but was classified 22nd during the post-race graphics.quote:Op zondag 26 november 2023 16:43 schreef Sodemieters het volgende:
GOATifi race dusquote:Op zondag 26 november 2023 16:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep, vooral paar ronden voor het einde
quote:Op zondag 26 november 2023 16:35 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Tsja. Feiten liegen niet hè.quote:
Gelachen.quote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Tsja. Feiten liegen niet hè.
Zonder het extreem dominante Red Bull was Lewis gewoon weer kampioen geweest, zoals de cijfers duidelijk laten zien.
Ja, maar Red Bull was er wel. Zonder de dominante Mercedes was Max ook al 5 keer kampioen geweest inmiddels, he?quote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Zonder het extreem dominante Red Bull was Lewis gewoon weer kampioen geweest, zoals de cijfers duidelijk laten zien.
Zeer leuke actquote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Ooit zei iemand tegen mij, er zijn mensen die te dom zijn om te poepen. Nu snap ik het.quote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Nee, je zult verrast zijn.quote:
Ja dat is Max. En dit is Lewis.quote:Op zondag 26 november 2023 16:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar Red Bull was er wel. Zonder de dominante Mercedes was Max ook al 5 keer kampioen geweest inmiddels, he?
Gelukkig heb ik mijn koffie al op, anders was deze over mijn toetsenbord gegaanquote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Hmmmm...Baku voor mij, dat gevecht tussen Checo en Max was fantastisch met allebei op het scherpst aan het rijden en touche's aan de muur.quote:
Die opmerking slaat nergens op.quote:Op zondag 26 november 2023 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat is Max. En dit is Lewis.
Die race heeft Max de titel opgeleverdquote:Op zondag 26 november 2023 16:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hmmmm...Baku voor mij, dat gevecht tussen Checo en Max was fantastisch met allebei op het scherpst aan het rijden en touche's aan de muur.
5uur?quote:Op zondag 26 november 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Oh Jezus, het seizoen begint wel heel vroeg volgend jaar.
Hmm...nee, Miami, denk ik, na Miaimi zag je dat Checo een enorme tik gekregen had waar hij niet echt van terug kwam.quote:Op zondag 26 november 2023 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die race heeft Max de titel opgeleverd
Ik zie dan ook niemand hier beweren dat Verstappen eigenlijk helemaal niet zo goed is. Terwijl dat over Hamilton dus wel beweerd werd.quote:Op zondag 26 november 2023 16:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar Red Bull was er wel. Zonder de dominante Mercedes was Max ook al 5 keer kampioen geweest inmiddels, he?
97 dagen, he?quote:Op zondag 26 november 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig maar dat februari volgend jaar 29 dagen teltquote:Op zondag 26 november 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
En eindigt pas 8 decemberquote:Op zondag 26 november 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
En het is een reactie op iemand die beweert dat Lewis niet goed is. Wat gewoon complete onzin is uiteraard. Een claim die makkelijk te ontmantelen is door aan te geven dat Lewis gewoon netjes heeft gemaximaliseerd.quote:
29 februari, maar ik keek in de wiki stats en staat er zelfs een seizoen begonnen op 1 januari.quote:Op zondag 26 november 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
OK, nou ik kom je niet helpen hoor.quote:Op zondag 26 november 2023 16:56 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Ooit zei iemand tegen mij, er zijn mensen die te dom zijn om te poepen. Nu snap ik het.
In Baku heeft Max de auto echt leren begrijpen waarna hij weg wasquote:Op zondag 26 november 2023 17:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hmm...nee, Miami, denk ik, na Miaimi zag je dat Checo een enorme tik gekregen had waar hij niet echt van terug kwam.
Gaat nabeschouwing ook op haar watchlist zettenquote:
Stay out stay ottquote:Op zondag 26 november 2023 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat nabeschouwing ook op haar watchlist zetten
Voor mij Jeddah, maar da's stiekem alleen omdat ik daar bij was.quote:Op zondag 26 november 2023 16:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hmmmm...Baku voor mij, dat gevecht tussen Checo en Max was fantastisch met allebei op het scherpst aan het rijden en touche's aan de muur.
Je maakt me blij met een dode musquote:
Sommige mensen zijn kinderachtig, news at 11.quote:Op zondag 26 november 2023 17:01 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik zie dan ook niemand hier beweren dat Verstappen eigenlijk helemaal niet zo goed is. Terwijl dat over Hamilton dus wel beweerd werd.
Hopelijk weet ie dat volgend jaar eerderquote:Op zondag 26 november 2023 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In Baku heeft Max de auto echt leren begrijpen waarna hij weg was
Ja, ok, dat argument snap ik maar ik denk wel dat de klap die Checo in Miami kreeg de strijd besliste en de titelstrijd besliste.quote:Op zondag 26 november 2023 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In Baku heeft Max de auto echt leren begrijpen waarna hij weg was
"Uhm, Max, this is a winter test"quote:Op zondag 26 november 2023 17:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk weet ie dat volgend jaar eerder
quote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
"So?"quote:Op zondag 26 november 2023 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Uhm, Max, this is a winter test"
Dat blijktquote:Op zondag 26 november 2023 17:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn kinderachtig, news at 11.
Gun Checo wel een paar overwinningen per jaar, hoor. Leuk voor zijn inkomen en zo.quote:Op zondag 26 november 2023 17:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk weet ie dat volgend jaar eerder
Nee, zonder de dominante Red Bull was Verstappen kampioen geweest. In de geschiedenis van de F1 kun je de RedBull niet extreem dominant noemen, er zijn immers veel dominantere auto's geweest, nog niet zo lang geleden zelfs.quote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Jij valt onder die mensen, he? Want in plaats van het te negeren kom je ook met een bullshit verhaal aanzettenquote:
4e wereldtitel was geen strijd, maar een vernedering voor de andere coureursquote:Op zondag 26 november 2023 17:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gun Checo wel een paar overwinningen per jaar, hoor. Leuk voor zijn inkomen en zo.
Maar, ja, stilletjes hoop ik op een 100% score voor Max volgend jaar, zou niet erg spannend zijn maar wel enorm indrukwekkend
Nee ik geef alleen de feiten. Hamilton heeft maximale prestaties eruitgehaald. 3e geëindigd. Na de 2 snelste auto's van het veld. Dat betekent dat die een goed jaar had.quote:Op zondag 26 november 2023 17:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij valt onder die mensen, he? Want in plaats van het te negeren kom je ook met een bullshit verhaal aanzetten
Heeft meer mee te maken dat McLaren, Aston Martin en Ferrari wisselvallig presteerde en natuurlijk Checo Perez. Dat Lewis mazzel hiermee heeft.quote:Op zondag 26 november 2023 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik geef alleen de feiten. Hamilton heeft maximale prestaties eruitgehaald. 3e geëindigd. Na de 2 snelste auto's van het veld. Dat betekent dat die een goed jaar had.
Meh... dit seizoen was indrukwekkend, maar ik hoef er niet nog zo eentje. Volgend jaar graag weer wat meer spanning.quote:Op zondag 26 november 2023 17:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gun Checo wel een paar overwinningen per jaar, hoor. Leuk voor zijn inkomen en zo.
Maar, ja, stilletjes hoop ik op een 100% score voor Max volgend jaar, zou niet erg spannend zijn maar wel enorm indrukwekkend
Wat ik zei, Lewis heeft hetzelfde geluk als Perezquote:Op zondag 26 november 2023 17:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft meer mee te maken dat McLaren, Aston Martin en Ferrari wisselvallig presteerde en natuurlijk Checo Perez. Dat Lewis mazzel hiermee heeft.
Ja, maximaal +2 seconden tussen Max en P2.quote:Op zondag 26 november 2023 17:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Meh... dit seizoen was indrukwekkend, maar ik hoef er niet nog zo eentje. Volgend jaar graag weer wat meer spanning.
Is dat geluk, of is dat zijn kwaliteit?quote:Op zondag 26 november 2023 17:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wat ik zei, Lewis heeft hetzelfde geluk als Perez
Door het wisselende resultaat van anderen je plek veilig stellen
Ja man is pure mazzel, heeft die zelf niks aan gedaan.quote:Op zondag 26 november 2023 17:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft meer mee te maken dat McLaren, Aston Martin en Ferrari wisselvallig presteerde en natuurlijk Checo Perez. Dat Lewis mazzel hiermee heeft.
Als toeschouwer was het een grootse ervaring.quote:
Hoeveel potten augurken heb je op, manquote:Op zondag 26 november 2023 17:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja man is pure mazzel, heeft die zelf niks aan gedaan.
Zo ken ik nog wel een paar verhalen, "mazzel" omdat andere teams niet presteren.
Nou geen. Eerder de mensen hier die koste wat het kost Lewis onderuit moeten schoffelen zou ik zo zeggenquote:Op zondag 26 november 2023 17:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoeveel potten augurken heb je op, man
Jeddah 2021quote:Op zondag 26 november 2023 17:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
Lewis gooide nog wel bijna z'n race weg door bij iemand achterop te rijden.
Ook niet handig als je nog in strijd bent in het constructeurskampioenschap.
Mercedes is gewoon de 2e auto van het veldquote:Op zondag 26 november 2023 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik geef alleen de feiten. Hamilton heeft maximale prestaties eruitgehaald. 3e geëindigd. Na de 2 snelste auto's van het veld. Dat betekent dat die een goed jaar had.
Je hoeft niet overal op te reageren eh.quote:Op zondag 26 november 2023 17:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou geen. Eerder de mensen hier die koste wat het kost Lewis onderuit moeten schoffelen zou ik zo zeggen
Nu beledig je Minardiquote:Op zondag 26 november 2023 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Mercedes is gewoon de 2e auto van het veld![]()
Alleen door het geklaag leek het misschien alsof die op het niveau Minardi zat
ik kan het niet echt een kwaliteit noemen als je afhankelijk bent van andersmans wisselende resultatenquote:Op zondag 26 november 2023 17:13 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Is dat geluk, of is dat zijn kwaliteit?
Zou Mercedes niet meteen de 2e auto van het veld noemen. Dat waren ze wel in meerdere races, maar dat waren Ferrari, McLaren en Aston Martin ook..quote:Op zondag 26 november 2023 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Mercedes is gewoon de 2e auto van het veld![]()
Alleen door het geklaag leek het misschien alsof die op het niveau Minardi zat
Dat heeft dit seizoen wel gekenmerkt. Steeds iemand anders die achter Max tweede werdquote:Op zondag 26 november 2023 17:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou Mercedes niet meteen de 2e auto van het veld noemen. Dat waren ze wel in meerdere races, maar dat waren Ferrari, McLaren en Aston Martin ook..
Zolang Trident niet beledigd wordt. je moet er niet aan denken dat je maffiagozer Paul de Vries op je nek krijgtquote:
Gemiddeld over het hele seizoen gezien was Mercedes de 2de auto.quote:Op zondag 26 november 2023 17:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou Mercedes niet meteen de 2e auto van het veld noemen. Dat waren ze wel in meerdere races, maar dat waren Ferrari, McLaren en Aston Martin ook..
Over het seizoen zijn net aan 2e geworden.quote:Op zondag 26 november 2023 17:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
ik denk toch Fer, alleen die hebben tactische struggels waardoor het niet in de cijfers uit komtquote:Op zondag 26 november 2023 17:24 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Gemiddeld over het hele seizoen gezien was Mercedes de 2de auto.
Nou, ruim, ruim. Een schamele 60 puntjes. Max heeft zijn teamgenoot ruim verslagen. Bijna 300 punten.quote:Op zondag 26 november 2023 16:35 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zelf constant presteren wordt wel gezien als een kwaliteit van Hamilton. Dat is wat Bottas ook heeft aangegeven: dat Lewis letterlijk elk weekend het maximale uit de auto wist te halen, terwijl dat hemzelf lang niet altijd lukte. Hij werd er moedeloos van.quote:Op zondag 26 november 2023 17:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan het niet echt een kwaliteit noemen als je afhankelijk bent van andersmans wisselende resultaten
Hopelijk heeft Bottas dit weekend goed opgelet danquote:Op zondag 26 november 2023 17:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zelf constant presteren wordt wel gezien als een kwaliteit van Hamilton. Dat is wat Bottas ook heeft aangegeven: dat Lewis letterlijk elk weekend het maximale uit de auto wist te halen, terwijl dat hemzelf lang niet altijd lukte. Hij werd er moedeloos van.
Fixed.quote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zonder het de extreem dominante Red Bull Max Verstappen was Lewis gewoon weer kampioen 2de geweest, zoals de cijfers duidelijk laten zien.
Nou ja. Niet letterlijk elk weekendquote:Op zondag 26 november 2023 17:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zelf constant presteren wordt wel gezien als een kwaliteit van Hamilton. Dat is wat Bottas ook heeft aangegeven: dat Lewis letterlijk elk weekend het maximale uit de auto wist te halen, terwijl dat hemzelf lang niet altijd lukte. Hij werd er moedeloos van.
Niet letterlijk elk weekend natuurlijk. En afgelopen seizoenen zelfs lang niet elk weekend, omdat de races feitelijk een soort testsessies werden voor Mercedes.quote:Op zondag 26 november 2023 17:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja. Niet letterlijk elk weekend
Maar hij presteert inderdaad constant
Dit jaar was hij ook gewoon goed.
Waarbij je ook nog kan zeggen dat Lewis misschien niet eens altijd op z’n piek hoefde te presteren omdat z’n auto veruit de beste was en Bottas dus z’n enige tegenstander was..quote:Op zondag 26 november 2023 17:40 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Niet letterlijk elk weekend natuurlijk. En afgelopen seizoenen zelfs lang niet elk weekend, omdat de races feitelijk een soort testsessies werden voor Mercedes.
Echter, in de tijd dat Bottas en Hamilton teamgenoten waren bij Mercedes, had Bottas het idee dat het hem af en toe lukte om een weekend lang echt het maximale te presteren, terwijl het Hamilton vrijwel altijd lukte om maximaal te presteren. Volgens Bottas was Hamilton qua pieken niet veel sneller dan hijzelf, maar lukte het Hamilton vooral om veel vaker op z'n piek te presteren.
?quote:Op zondag 26 november 2023 17:42 schreef tralalala het volgende:
NOS doet even voor hoe je geen jaarclip doet, hahahaha.
NOS moet zich niet met autosport bemoeien.quote:Op zondag 26 november 2023 17:42 schreef tralalala het volgende:
Dat geldt in z'n algemeenheid wel, als je auto goed is. Was het niet Jackie Stewart die zei dat het doel van F1 is 'to win at the slowest possible pace'?quote:Op zondag 26 november 2023 17:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij je ook nog kan zeggen dat Lewis misschien niet eens altijd op z’n piek hoefde te presteren omdat z’n auto veruit de beste was en Bottas dus z’n enige tegenstander was..
Dat is toch eigenlijk best ongekendquote:Op zondag 26 november 2023 17:50 schreef beantherio het volgende:
Gejat van Reddit: een overzicht van alle records die Verstappen dit seizoen heeft gebroken.
· Most wins in a season (19)
· Highest win percentage (86%)
· Most wins from pole (12)
· Longest win streak (10 races)
· Most sprint race wins in a season (4)
· Highest number of points (575)
· Largest gap to second in the championship (290, 50.4%)
· Most podiums in a season (21)
· Most hat-tricks in a season - Pole position + Grand Prix win + Fastest Lap (6)
· First driver to lead 1,000 racing laps
· Most laps led in a season (1,003)
· Highest percentage of laps led in a season (75.7%)
· Only driver to win 3 races in the same country in a single season (Miami, Austin & Las Vegas )
· Most consecutive races as championship leader (40 - May 2022 to present)
· Most consecutive points scored (1,004)
· Most consecutive top-two finishes in a season (15 - shared with Michael Schumacher)
· Most pitstops by a winning driver in a race (6 - shared with Jenson Button)
NOS snapt wel minder dingen niet.quote:Op zondag 26 november 2023 17:42 schreef tralalala het volgende:
Het lijstje is eigenlijk nog niet eens compleet. Iemand op Reddit noemt nog op dat het record van hoogste gemiddelde aantal punten per race en per weekend ook gebroken zijn.quote:Op zondag 26 november 2023 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk best ongekend
Als je goed gaat zoeken en rekenen zijn er vast nog wel 10 records bij te bedenken.quote:Op zondag 26 november 2023 18:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het lijstje is eigenlijk nog niet eens compleet. Iemand op Reddit noemt nog op dat het record van hoogste gemiddelde aantal punten per race en per weekend ook gebroken zijn.
Fixedquote:Op zondag 26 november 2023 18:21 schreef Tijn het volgende:
Yuki heeft meer dan 2x zoveel punten gescoord dan Nyck Paul de Vries, Daniel Ricciardo en Liam Lawson samen
En hoeveel planken voor de kop...?quote:Op zondag 26 november 2023 17:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoeveel potten augurken heb je op, man
Neem aan dat je dequote:Op zondag 26 november 2023 17:28 schreef Nizno het volgende:
heb zin om Rus begin volgend seizoen te horen zeggen hoe snel de W15 er uit ziet.
De uitspraak over de W14 pakte goed uit
Had niet het idee dat iemand diequote:Op zondag 26 november 2023 18:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Neem aan dat je denog vergeten was....?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |