Gelachen.quote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Tsja. Feiten liegen niet hè.
Zonder het extreem dominante Red Bull was Lewis gewoon weer kampioen geweest, zoals de cijfers duidelijk laten zien.
Het houdt niet opquote:
Ja, maar Red Bull was er wel. Zonder de dominante Mercedes was Max ook al 5 keer kampioen geweest inmiddels, he?quote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Zonder het extreem dominante Red Bull was Lewis gewoon weer kampioen geweest, zoals de cijfers duidelijk laten zien.
Zeer leuke actquote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Ooit zei iemand tegen mij, er zijn mensen die te dom zijn om te poepen. Nu snap ik het.quote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Nee, je zult verrast zijn.quote:
Ja dat is Max. En dit is Lewis.quote:Op zondag 26 november 2023 16:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar Red Bull was er wel. Zonder de dominante Mercedes was Max ook al 5 keer kampioen geweest inmiddels, he?
Gelukkig heb ik mijn koffie al op, anders was deze over mijn toetsenbord gegaanquote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Hmmmm...Baku voor mij, dat gevecht tussen Checo en Max was fantastisch met allebei op het scherpst aan het rijden en touche's aan de muur.quote:
Die opmerking slaat nergens op.quote:Op zondag 26 november 2023 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat is Max. En dit is Lewis.
Die race heeft Max de titel opgeleverdquote:Op zondag 26 november 2023 16:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hmmmm...Baku voor mij, dat gevecht tussen Checo en Max was fantastisch met allebei op het scherpst aan het rijden en touche's aan de muur.
5uur?quote:Op zondag 26 november 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Oh Jezus, het seizoen begint wel heel vroeg volgend jaar.
Hmm...nee, Miami, denk ik, na Miaimi zag je dat Checo een enorme tik gekregen had waar hij niet echt van terug kwam.quote:Op zondag 26 november 2023 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die race heeft Max de titel opgeleverd
Ik zie dan ook niemand hier beweren dat Verstappen eigenlijk helemaal niet zo goed is. Terwijl dat over Hamilton dus wel beweerd werd.quote:Op zondag 26 november 2023 16:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar Red Bull was er wel. Zonder de dominante Mercedes was Max ook al 5 keer kampioen geweest inmiddels, he?
97 dagen, he?quote:Op zondag 26 november 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig maar dat februari volgend jaar 29 dagen teltquote:Op zondag 26 november 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
En eindigt pas 8 decemberquote:Op zondag 26 november 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
En het is een reactie op iemand die beweert dat Lewis niet goed is. Wat gewoon complete onzin is uiteraard. Een claim die makkelijk te ontmantelen is door aan te geven dat Lewis gewoon netjes heeft gemaximaliseerd.quote:
29 februari, maar ik keek in de wiki stats en staat er zelfs een seizoen begonnen op 1 januari.quote:Op zondag 26 november 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
OK, nou ik kom je niet helpen hoor.quote:Op zondag 26 november 2023 16:56 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Ooit zei iemand tegen mij, er zijn mensen die te dom zijn om te poepen. Nu snap ik het.
In Baku heeft Max de auto echt leren begrijpen waarna hij weg wasquote:Op zondag 26 november 2023 17:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hmm...nee, Miami, denk ik, na Miaimi zag je dat Checo een enorme tik gekregen had waar hij niet echt van terug kwam.
Gaat nabeschouwing ook op haar watchlist zettenquote:
Stay out stay ottquote:Op zondag 26 november 2023 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat nabeschouwing ook op haar watchlist zetten
Voor mij Jeddah, maar da's stiekem alleen omdat ik daar bij was.quote:Op zondag 26 november 2023 16:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hmmmm...Baku voor mij, dat gevecht tussen Checo en Max was fantastisch met allebei op het scherpst aan het rijden en touche's aan de muur.
Je maakt me blij met een dode musquote:
Sommige mensen zijn kinderachtig, news at 11.quote:Op zondag 26 november 2023 17:01 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik zie dan ook niemand hier beweren dat Verstappen eigenlijk helemaal niet zo goed is. Terwijl dat over Hamilton dus wel beweerd werd.
Hopelijk weet ie dat volgend jaar eerderquote:Op zondag 26 november 2023 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In Baku heeft Max de auto echt leren begrijpen waarna hij weg was
Ja, ok, dat argument snap ik maar ik denk wel dat de klap die Checo in Miami kreeg de strijd besliste en de titelstrijd besliste.quote:Op zondag 26 november 2023 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In Baku heeft Max de auto echt leren begrijpen waarna hij weg was
"Uhm, Max, this is a winter test"quote:Op zondag 26 november 2023 17:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk weet ie dat volgend jaar eerder
quote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
"So?"quote:Op zondag 26 november 2023 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Uhm, Max, this is a winter test"
Dat blijktquote:Op zondag 26 november 2023 17:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn kinderachtig, news at 11.
Gun Checo wel een paar overwinningen per jaar, hoor. Leuk voor zijn inkomen en zo.quote:Op zondag 26 november 2023 17:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk weet ie dat volgend jaar eerder
Nee, zonder de dominante Red Bull was Verstappen kampioen geweest. In de geschiedenis van de F1 kun je de RedBull niet extreem dominant noemen, er zijn immers veel dominantere auto's geweest, nog niet zo lang geleden zelfs.quote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Jij valt onder die mensen, he? Want in plaats van het te negeren kom je ook met een bullshit verhaal aanzettenquote:
4e wereldtitel was geen strijd, maar een vernedering voor de andere coureursquote:Op zondag 26 november 2023 17:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gun Checo wel een paar overwinningen per jaar, hoor. Leuk voor zijn inkomen en zo.
Maar, ja, stilletjes hoop ik op een 100% score voor Max volgend jaar, zou niet erg spannend zijn maar wel enorm indrukwekkend
Nee ik geef alleen de feiten. Hamilton heeft maximale prestaties eruitgehaald. 3e geëindigd. Na de 2 snelste auto's van het veld. Dat betekent dat die een goed jaar had.quote:Op zondag 26 november 2023 17:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij valt onder die mensen, he? Want in plaats van het te negeren kom je ook met een bullshit verhaal aanzetten
Heeft meer mee te maken dat McLaren, Aston Martin en Ferrari wisselvallig presteerde en natuurlijk Checo Perez. Dat Lewis mazzel hiermee heeft.quote:Op zondag 26 november 2023 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik geef alleen de feiten. Hamilton heeft maximale prestaties eruitgehaald. 3e geëindigd. Na de 2 snelste auto's van het veld. Dat betekent dat die een goed jaar had.
Meh... dit seizoen was indrukwekkend, maar ik hoef er niet nog zo eentje. Volgend jaar graag weer wat meer spanning.quote:Op zondag 26 november 2023 17:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gun Checo wel een paar overwinningen per jaar, hoor. Leuk voor zijn inkomen en zo.
Maar, ja, stilletjes hoop ik op een 100% score voor Max volgend jaar, zou niet erg spannend zijn maar wel enorm indrukwekkend
Wat ik zei, Lewis heeft hetzelfde geluk als Perezquote:Op zondag 26 november 2023 17:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft meer mee te maken dat McLaren, Aston Martin en Ferrari wisselvallig presteerde en natuurlijk Checo Perez. Dat Lewis mazzel hiermee heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |