Gelachen.quote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Tsja. Feiten liegen niet hè.
Zonder het extreem dominante Red Bull was Lewis gewoon weer kampioen geweest, zoals de cijfers duidelijk laten zien.
Het houdt niet opquote:
Ja, maar Red Bull was er wel. Zonder de dominante Mercedes was Max ook al 5 keer kampioen geweest inmiddels, he?quote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Zonder het extreem dominante Red Bull was Lewis gewoon weer kampioen geweest, zoals de cijfers duidelijk laten zien.
Zeer leuke actquote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Ooit zei iemand tegen mij, er zijn mensen die te dom zijn om te poepen. Nu snap ik het.quote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Nee, je zult verrast zijn.quote:
Ja dat is Max. En dit is Lewis.quote:Op zondag 26 november 2023 16:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar Red Bull was er wel. Zonder de dominante Mercedes was Max ook al 5 keer kampioen geweest inmiddels, he?
Gelukkig heb ik mijn koffie al op, anders was deze over mijn toetsenbord gegaanquote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Hmmmm...Baku voor mij, dat gevecht tussen Checo en Max was fantastisch met allebei op het scherpst aan het rijden en touche's aan de muur.quote:
Die opmerking slaat nergens op.quote:Op zondag 26 november 2023 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat is Max. En dit is Lewis.
Die race heeft Max de titel opgeleverdquote:Op zondag 26 november 2023 16:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hmmmm...Baku voor mij, dat gevecht tussen Checo en Max was fantastisch met allebei op het scherpst aan het rijden en touche's aan de muur.
5uur?quote:Op zondag 26 november 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Oh Jezus, het seizoen begint wel heel vroeg volgend jaar.
Hmm...nee, Miami, denk ik, na Miaimi zag je dat Checo een enorme tik gekregen had waar hij niet echt van terug kwam.quote:Op zondag 26 november 2023 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die race heeft Max de titel opgeleverd
Ik zie dan ook niemand hier beweren dat Verstappen eigenlijk helemaal niet zo goed is. Terwijl dat over Hamilton dus wel beweerd werd.quote:Op zondag 26 november 2023 16:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar Red Bull was er wel. Zonder de dominante Mercedes was Max ook al 5 keer kampioen geweest inmiddels, he?
97 dagen, he?quote:Op zondag 26 november 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig maar dat februari volgend jaar 29 dagen teltquote:Op zondag 26 november 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
En eindigt pas 8 decemberquote:Op zondag 26 november 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
En het is een reactie op iemand die beweert dat Lewis niet goed is. Wat gewoon complete onzin is uiteraard. Een claim die makkelijk te ontmantelen is door aan te geven dat Lewis gewoon netjes heeft gemaximaliseerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |