FER strategie...quote:Op zondag 26 november 2023 15:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Weet ik maar waarom dan niet eerder pitten
En ook nog geen Nederlandse vlag erbij en het team was Tridentquote:Op zondag 26 november 2023 15:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
De Vries heeft wel een echt kutseizoen gehad he. 0 punten, een reserverijder nog meer punten gehaald en onder aan de streep als Paul worden weergegeven.![]()
Tridentquote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie kent 'm niet!
Flesje amstel maatquote:Op zondag 26 november 2023 15:38 schreef Zipportal het volgende:
Straks tied voor bitterballen. @:r-woud93
Als zelfs Paul Aron, eenmalig invaller in de F2 meer indruk maakt, dan heb je echt wat fout gedaanquote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Paul de Vries uit Estland, rijdend voor Trident ja
Ik heb het al eerder gezegd... ik snap niets van de keuze voor RIC. Neem hem in dienst om lollige filmpjes te maken, als je wil, maar zet iemand met potentieel in die auto. Lawson ofzo.quote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef tripel7 het volgende:
Geweldige race en seizoen van Yuki, drie teamgenoten gedomineerd, waarvan eentje met 10 jaar ervaring, vandaag Hamilton van z'n lijf weten te houden en een choke bij hem geforceerd. WDC zal hij nooit worden, maar wat mij betreft heeft hij zeker z'n plek op de grid verdiend.
Mag hopen dat RB/AT nog wel serieus gaat kijken naar wat ze met Daniel aanmoeten, met zulke prestaties van een rijder die al meer dan 10 jaar mee doet...
Mis ik weer omdat Chromecast loopt te kutten sinds ik terugspoeldequote:
Onder het logo van AlphaTauri.quote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Paul de Vries uit Estland, rijdend voor Trident ja
F2 team. Paul Aron heeft dit weekend voor hen gereden, en Aron is wel een Estquote:
blijf dan ook van die knoppen afquote:Op zondag 26 november 2023 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mis ik weer omdat Chromecast loopt te kutten sinds ik terugspoelde
Misschien is het een nyckname.quote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef Jane het volgende:
Paul de Vries heeft wel erg anoniem meegereden dit jaar. Zullen z'n sponsors niet leuk vinden.
eensquote:Op zondag 26 november 2023 16:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd... ik snap niets van de keuze voor RIC. Neem hem in dienst om lollige filmpjes te maken, als je wil, maar zet iemand met potentieel in die auto. Lawson ofzo.
Ah, stukje copy-paste.quote:Op zondag 26 november 2023 16:01 schreef Sabata het volgende:
[..]
F2 team. Paul Aron heeft dit weekend voor hen gereden, en Aron is wel een Est
Tsja, Daniel had zich na vorig jaar voorgenomen om met pensioen te gaan en te gaan showrijden, maar zoals we vaker gezien hebben was z'n ego weer eens groter dan z'n talent...quote:Op zondag 26 november 2023 16:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd... ik snap niets van de keuze voor RIC. Neem hem in dienst om lollige filmpjes te maken, als je wil, maar zet iemand met potentieel in die auto. Lawson ofzo.
en wrom chromecast????quote:
Hij wilde nooit met pensioen, hoor. Hij kreeg gewoon geen zitje.quote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Tsja, Daniel had zich na vorig jaar voorgenomen om met pensioen te gaan en te gaan showrijden, maar zoals we vaker gezien hebben was z'n ego weer eens groter dan z'n talent...
ik snap de verwarring welquote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
Even gegoogled op Paul de Vries
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie kent 'm niet!
teletekstsupporterquote:
Neequote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en wrom chromecast????
is er geen F1tv app op je tv?!?!?!
Beetje Prins Bril in disguise.quote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Paul ziet eruit als iemand die een knuffel van Timmermans nodig heeft na afgelopen week.quote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
bestaat die uberhaupt niet!?quote:
Als je nog de oude Chromecast hebt zal ik je aanraden om Google tv te halen.quote:Op zondag 26 november 2023 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mis ik weer omdat Chromecast loopt te kutten sinds ik terugspoelde
Er is een GoogleTV/Android app. Maar die moet je handmatig installerenquote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
bestaat die uberhaupt niet!?
dus als ik overstap naar F1tv zit ik in plaats van sky of viaplay via iptv te kutten met casten vanaf laptop of telefoon?!?!?!?!
Deze komt uit 2015. En vanaf telefoon vind ik stiekem prettigerquote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel de nieuwe met Google TV? Die oude dat je moet casten via de telefoon zijn echt kut.
Hij kreeg genoeg zitjes aangeboden, maar die wilde hij niet, hij wilde alleen een zitje van RBquote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij wilde nooit met pensioen, hoor. Hij kreeg gewoon geen zitje.
En ik wil ook in de F1. Je kan niet alles hebben.quote:
Max wordt volgend jaar weer kampioen. Dat is mijn voorspelling.quote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef Tijger_m het volgende:
Wat een seizoen. Echt buitenaards wat RBR en Max hier hebben laten zien. Petje af.
Volgend jaar (nog) beter?
Deze staat nu nog geen 48 uur.quote:Op zondag 26 november 2023 16:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hier ook niet, hoor. Zolang de TV het doet, kopen we geen nieuwe
baggerquote:Op zondag 26 november 2023 16:05 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Er is een GoogleTV/Android app. Maar die moet je handmatig installeren
Nog eentje voor mijn pa gehaald, 23 euro bij Amazon. Blackedfridaygenotquote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als je nog de oude Chromecast hebt zal ik je aanraden om Google tv te halen.
Bijna zelfde aansluiting zoals chromecast, alleen is het sneller en je kan er apps op installeren
Er is niets meer over om te breken binnen één seizoen.quote:Op zondag 26 november 2023 16:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Max wordt volgend jaar weer kampioen. Dat is mijn voorspelling.
Ik denk alleen niet dat 'ie nog zoveel records gaat breken, maar wie weet...
Die bestaat wel, afhankelijk van je TV.quote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus als ik overstap naar F1tv zit ik in plaats van sky of viaplay via iptv te kutten met casten vanaf laptop of telefoon?!?!?!?!
Nee joh. Apple heeft gewoon de app.quote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tizenquote:Op zondag 26 november 2023 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
bagger
wat voor OS heeft de Samsung Frame?
10 keer beter toch, en mooie afstandsbediening erbij.quote:Op zondag 26 november 2023 16:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nog eentje voor mijn pa gehaald, 23 euro bij Amazon. Blackedfridaygenot
MIA bestaat nogquote:Op zondag 26 november 2023 16:07 schreef Maver24 het volgende:
Waarom heeft hamilton geen straf gekregen tegen de aanrijding tegen Gasly maar Perez wel een straf. Zelfde toch
quote:
quote:
Horner heeft net een mailtje te weinig gestuurd, denk ik.quote:Op zondag 26 november 2023 16:07 schreef Maver24 het volgende:
Waarom heeft hamilton geen straf gekregen tegen de aanrijding tegen Gasly maar Perez wel een straf. Zelfde toch
oke dan neem ik geen F1tv.quote:
Nee, niet het zelfde. Ham reed achterin Gas, terwijl Per werd aangereden door Norquote:Op zondag 26 november 2023 16:07 schreef Maver24 het volgende:
Dit was leuk om eens mee te maken als Nederlander, volgend jaar weer graag wat meer spanning en strijd.quote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef Tijger_m het volgende:
Wat een seizoen. Echt buitenaards wat RBR en Max hier hebben laten zien. Petje af.
Volgend jaar (nog) beter?
Is dat op Sky? Ik heb hier Yuki en Lando in beeld.quote:
Eerst #8 ::Wquote:
Ik vind allebei prima, het was gewoon uitzonderlijk en verdiend dit seizoen. Ook in de laatste race terwijl er niets op het spel staat er nog vol voor gaan, die motivatie nog steeds hebben? Ongekend, Schumacher nivo.quote:Op zondag 26 november 2023 16:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dit was leuk om eens mee te maken als Nederlander, volgend jaar weer graag wat meer spanning en strijd.
Viaplayquote:Op zondag 26 november 2023 16:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Is dat op Sky? Ik heb hier Yuki en Lando in beeld.
Daarom chromecast met GoogleTV, werkt zoals je smart-tv, maar dan met een andere afstandsbediening.quote:Op zondag 26 november 2023 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan neem ik geen F1tv.
als ik de viaplay niet meer officieel misbruik ga ik wel IPtven... ik ga toch zeker niet casten op een fucking Samsung Frame
Tis toch geen 2015 meer
Viaplayquote:Op zondag 26 november 2023 16:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Is dat op Sky? Ik heb hier Yuki en Lando in beeld.
Mercedes wint nul races dit jaar....vorig jaar 1. Da's wel mooi voor het gemiddeld, 0.5 overwinningen per jaarquote:Op zondag 26 november 2023 16:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Laat 'm eerst maar eens een race winnen voordat we het over kampioenschappen gaan hebben
Lekkere trend ookquote:Op zondag 26 november 2023 16:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mercedes wint nul races dit jaar....vorig jaar 1. Da's wel mooi voor het gemiddeld, 0.5 overwinningen per jaar
Gemiddelde kan vast nog wel wat verder naar beneden.quote:Op zondag 26 november 2023 16:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mercedes wint nul races dit jaar....vorig jaar 1. Da's wel mooi voor het gemiddeld, 0.5 overwinningen per jaar
Zijn er vandaag nietquote:Op zondag 26 november 2023 16:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoe vaak zijn de broertjes Coronel al klaargekomen?
Dat is toch handiger dan een tv app?quote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Prachtige wagen. Klasbak.quote:Op zondag 26 november 2023 16:13 schreef Tijn het volgende:
De RB19 gaat de boeken in als een van de succesvolste F1-auto's aller tijden
[ afbeelding ]
Die zijn dit weekend druk met Dakar bezigquote:Op zondag 26 november 2023 16:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoe vaak zijn de broertjes Coronel al klaargekomen?
En dat dankzij 1 helft van de garagequote:Op zondag 26 november 2023 16:13 schreef Tijn het volgende:
De RB19 gaat de boeken in als een van de succesvolste F1-auto's aller tijden
[ afbeelding ]
Laatste winst van Lewis was Saudi Arabië in 2021quote:Op zondag 26 november 2023 16:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ook die andere helft was nodig, want die hebben ook 2 races gewonnenquote:Op zondag 26 november 2023 16:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En dat dankzij 1 helft van de garage
Ja, wie kent Paul de Vries niet? Maar ook, wie kent het team van Trident niet?quote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie kent 'm niet!
absoluut niet. heb een Frame een SmartTV dus ik ga echt niet werken met een chromecast. zelfs niet met apps op een chromecastquote:Op zondag 26 november 2023 16:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Daarom chromecast met GoogleTV, werkt zoals je smart-tv, maar dan met een andere afstandsbediening.
absoluut niet. Ik kan nu met 1 afstandsbediening alles doen.quote:Op zondag 26 november 2023 16:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat is toch handiger dan een tv app?
Neuh, als Perez 0 had gescoord had RBR ook het kampioenschap binnen. Max heeft bijna 200 punten meer dan Mercedesquote:Op zondag 26 november 2023 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook die andere helft was nodig, want die hebben ook 2 races gewonnen
Ik ook. Die van de Chromecastquote:Op zondag 26 november 2023 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut niet. Ik kan nu met 1 afstandsbediening alles doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |