Hij wilde nooit met pensioen, hoor. Hij kreeg gewoon geen zitje.quote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Tsja, Daniel had zich na vorig jaar voorgenomen om met pensioen te gaan en te gaan showrijden, maar zoals we vaker gezien hebben was z'n ego weer eens groter dan z'n talent...
ik snap de verwarring welquote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
Even gegoogled op Paul de Vries
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie kent 'm niet!
teletekstsupporterquote:
Neequote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en wrom chromecast????
is er geen F1tv app op je tv?!?!?!
Beetje Prins Bril in disguise.quote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Paul ziet eruit als iemand die een knuffel van Timmermans nodig heeft na afgelopen week.quote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
bestaat die uberhaupt niet!?quote:
Als je nog de oude Chromecast hebt zal ik je aanraden om Google tv te halen.quote:Op zondag 26 november 2023 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mis ik weer omdat Chromecast loopt te kutten sinds ik terugspoelde
Er is een GoogleTV/Android app. Maar die moet je handmatig installerenquote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
bestaat die uberhaupt niet!?
dus als ik overstap naar F1tv zit ik in plaats van sky of viaplay via iptv te kutten met casten vanaf laptop of telefoon?!?!?!?!
Deze komt uit 2015. En vanaf telefoon vind ik stiekem prettigerquote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel de nieuwe met Google TV? Die oude dat je moet casten via de telefoon zijn echt kut.
Hij kreeg genoeg zitjes aangeboden, maar die wilde hij niet, hij wilde alleen een zitje van RBquote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij wilde nooit met pensioen, hoor. Hij kreeg gewoon geen zitje.
En ik wil ook in de F1. Je kan niet alles hebben.quote:
Max wordt volgend jaar weer kampioen. Dat is mijn voorspelling.quote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef Tijger_m het volgende:
Wat een seizoen. Echt buitenaards wat RBR en Max hier hebben laten zien. Petje af.
Volgend jaar (nog) beter?
Deze staat nu nog geen 48 uur.quote:Op zondag 26 november 2023 16:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hier ook niet, hoor. Zolang de TV het doet, kopen we geen nieuwe
baggerquote:Op zondag 26 november 2023 16:05 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Er is een GoogleTV/Android app. Maar die moet je handmatig installeren
Nog eentje voor mijn pa gehaald, 23 euro bij Amazon. Blackedfridaygenotquote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als je nog de oude Chromecast hebt zal ik je aanraden om Google tv te halen.
Bijna zelfde aansluiting zoals chromecast, alleen is het sneller en je kan er apps op installeren
Er is niets meer over om te breken binnen één seizoen.quote:Op zondag 26 november 2023 16:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Max wordt volgend jaar weer kampioen. Dat is mijn voorspelling.
Ik denk alleen niet dat 'ie nog zoveel records gaat breken, maar wie weet...
Die bestaat wel, afhankelijk van je TV.quote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus als ik overstap naar F1tv zit ik in plaats van sky of viaplay via iptv te kutten met casten vanaf laptop of telefoon?!?!?!?!
Nee joh. Apple heeft gewoon de app.quote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tizenquote:Op zondag 26 november 2023 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
bagger
wat voor OS heeft de Samsung Frame?
10 keer beter toch, en mooie afstandsbediening erbij.quote:Op zondag 26 november 2023 16:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nog eentje voor mijn pa gehaald, 23 euro bij Amazon. Blackedfridaygenot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |