Die van de tv kan je wegtyfenquote:Op zondag 26 november 2023 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die liever een extra afstandsbediening hebben
Wat
ga toch geen afstandsbediening van een losse aansluiting gebruiken als mijn huidige tv afstandsbediening alles kan.quote:
Een van de? Het lijkt mij toch wel de meeste succesvolle auto aller tijden? Of is er een team geweest wat iedere race in een seizoen gewonnen heeft?quote:Op zondag 26 november 2023 16:13 schreef Tijn het volgende:
De RB19 gaat de boeken in als een van de succesvolste F1-auto's aller tijden
[ afbeelding ]
Matig, Schumachter finishte tenminste 100% podium!quote:Op zondag 26 november 2023 16:15 schreef Peterselieman het volgende:
Slechtste resultaat van Max dit jaar is plek 5 en alles gefinisht. Echt een bazenseizoen gehad
McLaren 1988 (?) 15/16 komt het dichtste bij.quote:Op zondag 26 november 2023 16:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een van de? Het lijkt mij toch wel de meeste succesvolle auto aller tijden? Of is er een team geweest wat iedere race in een seizoen gewonnen heeft?
Er moet wat overblijven voor volgend seizoen, he?quote:Op zondag 26 november 2023 16:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Matig, Schumachter finishte tenminste 100% podium!
Nope. McLaren kwam in 1988 het dichtst bij met ook 1 race niet gewonnenquote:Op zondag 26 november 2023 16:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een van de? Het lijkt mij toch wel de meeste succesvolle auto aller tijden? Of is er een team geweest wat iedere race in een seizoen gewonnen heeft?
Fer ettert de coureurs wel heel ergquote:
Mensen die kijken via een crack streamquote:Op zondag 26 november 2023 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Wat
Jijquote:Op zondag 26 november 2023 16:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mensen die kijken via een crack stream![]()
21/22 is beter, lijkt mij. Ik durf wel te zeggen beste auto ooit.quote:Op zondag 26 november 2023 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nope. McLaren kwam in 1988 het dichtst bij met ook 1 race niet gewonnen
Volgend jaar mag het best wat spannender. Al 'vrees' ik dat RB (of naja Verstapppen) nog wel enigzins met de handrem erop heeft gereden.quote:Op zondag 26 november 2023 16:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er moet wat overblijven voor volgend seizoen, he?
kennelijk is hij niet gefinishtquote:Op zondag 26 november 2023 16:18 schreef Sabata het volgende:
Ik zag trouwens op motorsport.com dat Sainz een DNF achter zijn naam heeft staan. Komt dat door die last minute stop?
Zeker welquote:Op zondag 26 november 2023 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kennelijk is hij niet gefinisht
Lange tenen, ik maak een grapje jonguh.quote:
quote:
Het feit dat er na de zomer geen enkele update meer op de RB19 is geschroefd zegt genoeg.quote:Op zondag 26 november 2023 16:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgend jaar mag het best wat spannender. Al 'vrees' ik dat RB (of naja Verstapppen) nog wel enigzins met de handrem erop heeft gereden.
Deze note zegt dat ze zich moeten meldenquote:Op zondag 26 november 2023 16:20 schreef Nizno het volgende:
zo te zien hebben ze geen straffen gegeven voor de brillen
gewoon een algmene note naar alle teams
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat we heel zelden de ware pace van Max gezien hebben. Het was gewoon niet nodig om harder te gaan dan dit.quote:Op zondag 26 november 2023 16:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgend jaar mag het best wat spannender. Al 'vrees' ik dat RB (of naja Verstapppen) nog wel enigzins met de handrem erop heeft gereden.
Maar meer spanning voor de titel en zeges zou ik toejuichen
Ja, jij ook, wij allemaalquote:Op zondag 26 november 2023 16:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lange tenen, ik maak een grapje jonguh.
Ik kijk gewoon via F1 Tv
Dacht dat je vorige race zei via een brakke stream te kijken.
ja maar niet meer speciaal voor Mercedes en (geenideemeerwelkecoureurerstond)quote:Op zondag 26 november 2023 16:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Deze note zegt dat ze zich moeten melden
Stond links ook in beeld. In Pit.quote:Op zondag 26 november 2023 16:21 schreef franklop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FIA zegt ook anders. Misschien toch nog de pits in?
Gaat Ziggo nog weer een gooi doen naar de rechten, of is dat wel een verloren zaak?quote:Op zondag 26 november 2023 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, jij ook, wij allemaal
F1TV is de beste optie en is een treurige 6mbps, Ziggo was het dubbele van dat voor de niet-4K uitzending. En dan is er nog die 4k ook nog.
3 keer geen p1, 1 keer geen podiumquote:Op zondag 26 november 2023 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft 92,74% van de te behalen punten gepakt
Ik hoop het van harte, dit is echt Ruk met een hoofdletter R.quote:Op zondag 26 november 2023 16:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gaat Ziggo nog weer een gooi doen naar de rechten, of is dat wel een verloren zaak?
Wel geclassificeerd maar niet gefinished.quote:Op zondag 26 november 2023 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is het geen DNF. 90% regel enzo.
en dat je dat een mierencopuleerder uit moet leggenquote:Op zondag 26 november 2023 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel geclassificeerd maar niet gefinished.
Dus niet gefinished.
Echter niet voldaan aan de bandenregels, dus zou een DSQ moeten zijn?quote:Op zondag 26 november 2023 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is het geen DNF. 90% regel enzo.
Crewbash, banquote:Op zondag 26 november 2023 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat je dat een mierencopuleerder uit moet leggen
banaan vraagquote:
Aaaahhhquote:Op zondag 26 november 2023 16:30 schreef Mano_ het volgende:
Mooi F1 jaar, ook dankzij de toffe mensjes in dit topic
Diva's onder mekaar.quote:Op zondag 26 november 2023 16:30 schreef Nizno het volgende:
Lewis krijgt geen lach op zn gezicht van het feit dat hij afscheid kan nemen van de huidige auto
Hij gaat hem missen blijkbaar
Je bent ook nog zo'n type die in november al kerstzooi heeft? Matig.quote:Op zondag 26 november 2023 16:32 schreef Nizno het volgende:
hoppa kerstlampjes aan en nu lekker kokerellen
Jawel want dat was een ronde ervoorquote:Op zondag 26 november 2023 16:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Echter niet voldaan aan de bandenregels, dus zou een DSQ moeten zijn?
Wanneer gaan jullie daten ?quote:Op zondag 26 november 2023 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent ook nog zo'n type die in november al kerstzooi heeft? Matig.
hij past niet in de vuilnisbak waar de W13 al in ligtquote:Op zondag 26 november 2023 16:30 schreef Nizno het volgende:
Lewis krijgt geen lach op zn gezicht van het feit dat hij afscheid kan nemen van de huidige auto
Hij gaat hem missen blijkbaar
Hebben we allemaal Toto nog gehoord die Hamilton geregeld kwam vertellen dat hij de snelste van alle-maal was?quote:Op zondag 26 november 2023 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij past niet in de vuilnisbak waar de W13 al in ligt
Hebben ze het legen van de prullenbak zo lang uitgesteld?quote:Op zondag 26 november 2023 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij past niet in de vuilnisbak waar de W13 al in ligt
Hij heeft nog wel op de mediums gereden? Was me niet opgevallen, maar dan is dat inderdaad de reden dus niet.quote:Op zondag 26 november 2023 16:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel want dat was een ronde ervoor
Hoezo? Toch z'n teamgenoot weer heel ruim verslagen.quote:Op zondag 26 november 2023 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Op Sky wat Lewis had geleerd dit seizoen.
"Ik ben niet zo heel goed" misschien?
Problemen met de budget capquote:Op zondag 26 november 2023 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben ze het legen van de prullenbak zo lang uitgesteld?
Hij is op 1 ronde achterstand geklasseerd, voor alle anderen die op een ronde gezet zijn. Vage zooi.quote:Op zondag 26 november 2023 16:34 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel op de mediums gereden? Was me niet opgevallen, maar dan is dat inderdaad de reden dus niet.
Nee.quote:Op zondag 26 november 2023 16:35 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hoezo? Toch z'n teamgenoot weer heel ruim verslagen.
Ja vaagquote:Op zondag 26 november 2023 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Wat
mijn lampjes hangen het hele jaar, gaan aan ergens in nov. ik was laat dit jaar, werd door buren gevraagd of de lampjes stuk zijn.quote:Op zondag 26 november 2023 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent ook nog zo'n type die in november al kerstzooi heeft? Matig.
57/58 is ie gepit, toen naar soft. En toen Max over de finish kwam (58/58 dus) ging ie weer naar binnen. Rondje op soft gedaan dus en finish in pit.quote:Op zondag 26 november 2023 16:34 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel op de mediums gereden? Was me niet opgevallen, maar dan is dat inderdaad de reden dus niet.
Jawel hoor. En een mooie derde plek achter de dominante, onverslaanbare Red Bulls. Prima gedaan.quote:
Enige dat ik kan bedenken is dat er wellicht een regel is over (niet mogen) finishen in de pits, sinds dat gedoe met Schumacher destijds.quote:Op zondag 26 november 2023 16:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
57/58 is ie gepit, toen naar soft. En toen Max over de finish kwam (58/58 dus) ging ie weer naar binnen. Rondje op soft gedaan dus en finish in pit.
Dat gaat over straffen.quote:Op zondag 26 november 2023 16:40 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Enige dat ik kan bedenken is dat er wellicht een regel is over (niet mogen) finishen in de pits, sinds dat gedoe met Schumacher destijds.
Pfff.quote:
quote:Op zondag 26 november 2023 16:43 schreef Sodemieters het volgende:
Paul de Vries heeft wel een boeiende Wikipedia pagina...
Een heel verhaal over z'n criminele carrière en dan opeens dit:
In November 2023, De Vries infiltrated the 2023 Abu Dhabi Grand Prix while piloting a Trident Formula 2 car. He did not complete a lap nor was he shown in the event's broadcast, but was classified 22nd during the post-race graphics.
Hij is trouwens vandaag overleden:
Paul de Vries (26 November 2023- 26 November 2023) was an Estonian Formula 1 driver for the Trident team during the 2023 season, where he got 0 points.
quote:De Vries was abusing amphetamines and rarely slept.[22] In a wiretapped phone call, the police heard de Vries talk about a meeting in a sushi bar where something important would be discussed "100 percent" as de Vries phrased it.[22]
Het was niet alleen het eerste seizoen dat hij Russell qua punten versloeg, ondanks Russells wisselvalligheid is het ook erg geflatteerd. Russell meer pech, verkeerde strategien en natuurlijk Hamilton die hem eraf beukte en zijn races vanaf tweede positie verpestte. We zouden Hamilton hooguit mr.Consistency kunnen noemen in vergelijking met Russell.quote:Op zondag 26 november 2023 16:39 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Jawel hoor. En een mooie derde plek achter de dominante, onverslaanbare Red Bulls. Prima gedaan.
In November 2023, De Vries infiltrated the 2023 Abu Dhabi Grand Prix while piloting a Trident Formula 2 car. He did not complete a lap nor was he shown in the event's broadcast, but was classified 22nd during the post-race graphics.
Paul de Vries (26 November 2023- 26 November 2023) was an Estonian Formula 1 driver for the Trident team during the 2023 season, where he got 0 points.
Net als Perez eigenlijk. profiteren van wisselende resultaten van anderenquote:Op zondag 26 november 2023 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was niet alleen het eerste seizoen dat hij Russell qua punten versloeg, ondanks Russells wisselvalligheid is het ook erg geflatteerd. Russell meer pech, verkeerde strategien en natuurlijk Hamilton die hem eraf beukte en zijn races vanaf tweede positie verpestte. We zouden Hamilton hooguit mr.Consistency kunnen noemen in vergelijking met Russell.
Kennelijk niet.quote:
Ook heel spannend dat hij blijkbaar in 2003 bijv, nog dingen heeft gedaan, terwijl hij pas in 2023 is geborenquote:Op zondag 26 november 2023 16:43 schreef Sodemieters het volgende:
*Insert Toto's zure kop.*quote:Op zondag 26 november 2023 16:31 schreef Sally het volgende:
Wiki stats
https://en.wikipedia.org/(...)ost_wins_in_a_season
Most wins in a season
[ afbeelding ]
Highest percentage of wins in a season
[ afbeelding ]
Haha - mede daarom even de wiki gepaktquote:
Jep, vooral paar ronden voor het eindequote:
Weet je wat, hier ga ik niet eens meer serieus op reageren.quote:Op zondag 26 november 2023 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:
En zo dominant was RedBull helemaal niet, Verstappen vooral
wauwquote:
Ik probeerde je nog wakker te makenquote:
In November 2023, De Vries infiltrated the 2023 Abu Dhabi Grand Prix while piloting a Trident Formula 2 car. He did not complete a lap nor was he shown in the event's broadcast, but was classified 22nd during the post-race graphics.quote:Op zondag 26 november 2023 16:43 schreef Sodemieters het volgende:
GOATifi race dusquote:Op zondag 26 november 2023 16:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep, vooral paar ronden voor het einde
quote:Op zondag 26 november 2023 16:35 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hoezo? Toch z'n teamgenoot weer heel ruim verslagen.
Tsja. Feiten liegen niet hè.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |