Ik denk ook dat we heel zelden de ware pace van Max gezien hebben. Het was gewoon niet nodig om harder te gaan dan dit.quote:Op zondag 26 november 2023 16:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgend jaar mag het best wat spannender. Al 'vrees' ik dat RB (of naja Verstapppen) nog wel enigzins met de handrem erop heeft gereden.
Maar meer spanning voor de titel en zeges zou ik toejuichen
Ja, jij ook, wij allemaalquote:Op zondag 26 november 2023 16:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lange tenen, ik maak een grapje jonguh.
Ik kijk gewoon via F1 Tv
Dacht dat je vorige race zei via een brakke stream te kijken.
ja maar niet meer speciaal voor Mercedes en (geenideemeerwelkecoureurerstond)quote:Op zondag 26 november 2023 16:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Deze note zegt dat ze zich moeten melden
Stond links ook in beeld. In Pit.quote:Op zondag 26 november 2023 16:21 schreef franklop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FIA zegt ook anders. Misschien toch nog de pits in?
Gaat Ziggo nog weer een gooi doen naar de rechten, of is dat wel een verloren zaak?quote:Op zondag 26 november 2023 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, jij ook, wij allemaal
F1TV is de beste optie en is een treurige 6mbps, Ziggo was het dubbele van dat voor de niet-4K uitzending. En dan is er nog die 4k ook nog.
3 keer geen p1, 1 keer geen podiumquote:Op zondag 26 november 2023 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft 92,74% van de te behalen punten gepakt
Ik hoop het van harte, dit is echt Ruk met een hoofdletter R.quote:Op zondag 26 november 2023 16:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gaat Ziggo nog weer een gooi doen naar de rechten, of is dat wel een verloren zaak?
Wel geclassificeerd maar niet gefinished.quote:Op zondag 26 november 2023 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is het geen DNF. 90% regel enzo.
en dat je dat een mierencopuleerder uit moet leggenquote:Op zondag 26 november 2023 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel geclassificeerd maar niet gefinished.
Dus niet gefinished.
Echter niet voldaan aan de bandenregels, dus zou een DSQ moeten zijn?quote:Op zondag 26 november 2023 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is het geen DNF. 90% regel enzo.
Crewbash, banquote:Op zondag 26 november 2023 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat je dat een mierencopuleerder uit moet leggen
banaan vraagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |