Ook die andere helft was nodig, want die hebben ook 2 races gewonnenquote:Op zondag 26 november 2023 16:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En dat dankzij 1 helft van de garage
Ja, wie kent Paul de Vries niet? Maar ook, wie kent het team van Trident niet?quote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie kent 'm niet!
absoluut niet. heb een Frame een SmartTV dus ik ga echt niet werken met een chromecast. zelfs niet met apps op een chromecastquote:Op zondag 26 november 2023 16:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Daarom chromecast met GoogleTV, werkt zoals je smart-tv, maar dan met een andere afstandsbediening.
absoluut niet. Ik kan nu met 1 afstandsbediening alles doen.quote:Op zondag 26 november 2023 16:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat is toch handiger dan een tv app?
Neuh, als Perez 0 had gescoord had RBR ook het kampioenschap binnen. Max heeft bijna 200 punten meer dan Mercedesquote:Op zondag 26 november 2023 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook die andere helft was nodig, want die hebben ook 2 races gewonnen
Ik ook. Die van de Chromecastquote:Op zondag 26 november 2023 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut niet. Ik kan nu met 1 afstandsbediening alles doen.
Die van de tv kan je wegtyfenquote:Op zondag 26 november 2023 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die liever een extra afstandsbediening hebben
Wat
ga toch geen afstandsbediening van een losse aansluiting gebruiken als mijn huidige tv afstandsbediening alles kan.quote:
Een van de? Het lijkt mij toch wel de meeste succesvolle auto aller tijden? Of is er een team geweest wat iedere race in een seizoen gewonnen heeft?quote:Op zondag 26 november 2023 16:13 schreef Tijn het volgende:
De RB19 gaat de boeken in als een van de succesvolste F1-auto's aller tijden
[ afbeelding ]
Matig, Schumachter finishte tenminste 100% podium!quote:Op zondag 26 november 2023 16:15 schreef Peterselieman het volgende:
Slechtste resultaat van Max dit jaar is plek 5 en alles gefinisht. Echt een bazenseizoen gehad
McLaren 1988 (?) 15/16 komt het dichtste bij.quote:Op zondag 26 november 2023 16:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een van de? Het lijkt mij toch wel de meeste succesvolle auto aller tijden? Of is er een team geweest wat iedere race in een seizoen gewonnen heeft?
Er moet wat overblijven voor volgend seizoen, he?quote:Op zondag 26 november 2023 16:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Matig, Schumachter finishte tenminste 100% podium!
Nope. McLaren kwam in 1988 het dichtst bij met ook 1 race niet gewonnenquote:Op zondag 26 november 2023 16:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een van de? Het lijkt mij toch wel de meeste succesvolle auto aller tijden? Of is er een team geweest wat iedere race in een seizoen gewonnen heeft?
Fer ettert de coureurs wel heel ergquote:
Mensen die kijken via een crack streamquote:Op zondag 26 november 2023 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die liever een extra afstandsbediening hebben
Wat
Jijquote:Op zondag 26 november 2023 16:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mensen die kijken via een crack stream![]()
21/22 is beter, lijkt mij. Ik durf wel te zeggen beste auto ooit.quote:Op zondag 26 november 2023 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nope. McLaren kwam in 1988 het dichtst bij met ook 1 race niet gewonnen
Volgend jaar mag het best wat spannender. Al 'vrees' ik dat RB (of naja Verstapppen) nog wel enigzins met de handrem erop heeft gereden.quote:Op zondag 26 november 2023 16:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er moet wat overblijven voor volgend seizoen, he?
kennelijk is hij niet gefinishtquote:Op zondag 26 november 2023 16:18 schreef Sabata het volgende:
Ik zag trouwens op motorsport.com dat Sainz een DNF achter zijn naam heeft staan. Komt dat door die last minute stop?
Zeker welquote:Op zondag 26 november 2023 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kennelijk is hij niet gefinisht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |